Hama Markery do płyt CD/DVD kolorowe (6541695135)

13,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,50 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • lokalizacja: 18 MIAST oraz wysyłkowo CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: do 2 dni
Hama Markery do płyt CD/DVD 4er-Set - 51193 4 kolory ID: 251987

  • Kolor: Mix
  • Końcówka: 1 mm
  • Rodzaj: Markery do folii i plyt CD

Produkt oryginalnie zapakowany

Typ gwarancji: Producenta mies.

Opis



Zestaw markerów do podpisywania Nośników CD/DVD/BD w 4 różnych kolorach.

SPECYFIKACJA

Galeria



obrazek_1

Akcesoria Komputery

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Od początku naszej działalności marzyliśmy o stworzeniu miejsca dla przyjemnych, bezpiecznych i prostych zakupów – i jak wskazują liczne branżowe nagrody oraz ponad milion osób korzystających z naszej strony miesięcznie – cel został osiągnięty. Obecnie jesteśmy najczęściej ocenianym sklepem internetowym w Polsce, zatrudniamy kilkuset pracowników, mamy placówki w 18 miastach i jesteśmy liderem sprzedaży elektroniki użytkowej przez internet.Działamy od 2004 roku110 tysięcy produktów(od najbardziej znanych marek do tych najtrudniej dostępnych)1 mln odwiedzających miesięczniePonad 3 tysiące zamówień dziennieTowar od nas można zamówić do domu (kurier, Poczta Polska), odebrać w jednym z 19 punktów odbioru osobistego, którejś z czterystu placówek Poczty Polskiejoraz jednym z kilkuset Paczkomatów. Sukces jest możliwy dzięki realizacji naszej strategii, w centrum której znajdują się Klienci i Pracownicy.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Reklamacje prosimy kierować na adres hama@morele.net. Prosimy o wpisanie dokładnie wszystkich informacji, co ułatwi i przyśpieszy realizację reklamacji. Po przyjęciu zgłoszenia, Dział Obsługi Reklamacji prześle dalsze instrukcje.