HAK obrotowy 3,15t ATESTOWANY do dźwigu, HDS (6482298695)

13 dni do końca
cena kup teraz
77,66 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,50 zł
  • lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.27 [kg]
INFOLINIA: +48 513 31 21 21 | E-MAIL: ALLEGRO@SKLEPZPASAMI­.PL

Hak obrotowy z zapadką 3.15 t
cena: 77.66 zł brutto (63.14 zł netto)

Aukcja dotyczy atestowanego haka obrotowego z zapadką o wytrzymałości 3.15 t.

Parametry

  • WLL: 3.15 t
  • Wykonany ze stali klasy 8
  • Współczynnik bezpieczeństwa: 4:1
  • Wykonany zgodnie z normą: PN-EN 1677
  • Hak na łożysku kulkowym - można obracać hakiem pod obciążeniem!
  • Do każdego haka dołączamy papierową deklarację zgodności z normą
  • Zabezpieczony przed korozją poprzez lakierowanie proszkowe na czerwono
  • Kod produktu na allegro: 0068
  • Waga: 1.27 kg

Zastosowanie

Hak wykorzystywany jest jako cześć zawiesi - do podnoszenia ciężkich przedmiotów.

WLL (t) E (mm) G (mm) H (mm) A (mm) B (mm) W (mm) D1 (mm) D2 (mm)
2,0 t 165,6 27,5 25,7 20,5 34,9 86,2 40,2 16,2
3,15 t 201,6 34,5 30,8 23,0 40,4 105,1 47,1 19,3
5,3 t 241,5 38,3 38,5 32,6 45,5 130,2 56,6 20,6
8,0 t 287,2 44,5 45,4 39,1 55,2 160,2 60,5 24,5
OSPRZĘT DO ZAWIESI
ZAWIESIA
NASZE PRODUKTY
DLACZEGO MY?

W naszym sklepie znajdziecie
wszystki­e systemy zabezpieczające ładunki
oraz niezbędne wyposażenie kierowców.

Zdecydowana większość naszych produktów
dostępna jest od ręki, dzięki czemu możliwa
jest natychmiastowa wysyłka.

Paczki wysyłamy codziennie od
poniedziałku do piątku. Kurier dostarcza
przesyłkę następnego dnia.

Do każdego Klienta podchodzimy

indywidualnie – doradzamy oraz
dobieramy odpowiednie produkty.

Jedną z naszych zalet jest szybkość,
z jaką reagujemy na zapytania Klientów

oraz realizujemy zamówienia.

U nas możesz zapłacić gotówką,
kartą płatniczą, przelewem lub za pomocą
szybkich płatności internetowych.

Masz pytania? Zadzwoń do nas!


Daniel: +48 507 71 71 72
Leszek: +48 513 31 21 21

Stacjonarny: (022) 722 33 40
E-mail: allegro@sklepzpasami­.pl

Dostępne są dwie formy wysyłki kurierem:
- standardowa (12,50 zł) oraz
- za pobraniem (15,50 zł).

Zamówienia z opcją "pobranie"­
złożone do godziny 15:00
wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

Paczki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku.

Zamówienia z zaksięgowaną wpłatą do godziny 15:00
wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

Paczki dostarczane są następnego

dnia roboczego po nadaniu.

Zapraszamy do odbioru osobistego zakupionych

u Nas produktów. Znakomita większość naszych

produktów dostępna jest od ręki.

Adres naszego Sklepu:
ul. Poznańska 281, Ołtarzew
05-850 Ożarów Mazowiecki

Pon-pt: 9:00 - 17:00
Sobota: 10:00 - 14:00

Zachęcamy do korzystania z szybkich płatności PAYU.
Ekspresowa wpłata to najszybsza wysyłka!

Pieniądze można również wpłacać bezpośrednio na konta:

mBank: 96 1140 2004 0000 3102 4440 9389
Pekao: 17 1240 6380 1111 0000 5113 4886

Przesłanie potwierdzenia dokonania wpłaty znacznie
przyspiesza realizację zamówienia!

Do każdego zamówienia dołączamy

paragon lub fakturę VAT.

Dane do faktury podaje się podczas
składania zamówienia.

Profesjonalne szablony allegro: Travi Design
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 96114020040000310244409389
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 22
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 22
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Kalkulacja kosztów dostawy na allegro. Jeżeli kupujesz kilka przedmiotów z różnych aukcji, za przesyłkę płacisz raz, ale musisz samodzielnie wyliczyć liczbę paczek oraz ich koszt. Na każdej aukcji podana jest waga towaru co umożliwia obliczenie kosztów dostawy. Proszę zsumować całkowitą wagę zamawianych przedmiotów, a następnie obliczyć koszty wysyłki. Jedna paczka o wadze 30 kg to koszt 12.50 zł. Jeżeli zamówienie przekroczy 30 kg, należy doliczyć koszty wysyłki kolejnych paczek.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sprzedającym w ramach Konta ABCMOCOWAN jest MONIKA GRZYBOWSKA prowadząca działalność gospodarczą pod firmą VIKA MONIKA GRZYBOWSKA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Poznańska 281, Ołtarzew, 05-850 Ożarów Mazowiecki, NIP: 5341435262, REGON: 140556660.

kontakt

  • +48 507 71 71 72
    pracujemy od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00 oraz w soboty 10:00 - 14:00.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie: ul. Poznańska 281, Ołtarzew, 05-850 Ożarów Mazowiecki; - mailowo: allegro@sklepzpasami.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest do pobrania na stronie O mnie. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń: - Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Poznańska 281, Ołtarzew, 05-850 Ożarów Mazowiecki. - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. - Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: - pisemnie na adres: ul. Poznańska 281, Ołtarzew, 05-850 Ożarów Mazowiecki; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@sklepzpasami.pl; W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres ul. Poznańska 281, Ołtarzew, 05-850 Ożarów Mazowiecki. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: - stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej - postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej - bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) - platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

pozostałe informacje

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: - Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. - - Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych - Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. - W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.