HAK HOLOWNICZY VW VOLKSWAGEN JETTA2 II 1983-1991 (7016190834)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Auto-Hak
  • rodzaj kuli: odkręcana
  • wiązka w zestawie: brak
  • maksymalna masa przyczepy [kg]: 1300

opis

KUPUJĄC U NAS STAWIASZ NA PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ

MASZ PYTANIA? Nasz dział pomocy technicznej udzieli szczegółowych informacji!

 

TEL.:

  • 605-257-829
  • 500-089-527
  • 792-626-608
  • 725-128-928
  • 792-339-768
  • 500-089-528

 

Paczki wysyłamy za pobraniem i po przedpłacie na konto.

Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

Przedmiotem aukcji jest:

Nowy HAK HOLOWNICZY

Marki AUTO-HAK SŁUPSK

HAK DEDYKOWANY DO AUTA:

  • Model: VOLKSWAGEN GOLF II
  • Rok produkcji: 08.1983 - 10.1991
  • Wersja: 3/5 DRZWI - HATCHBACK, WĄSKI ZDERZAK
  • --------------------------------------------
  • Model: VOLKSWAGEN JETTA II
  • Rok produkcji: 08.1983 - 10.1991
  • Wersja: 3/5 DRZWI - HATCHBACK, WĄSKI ZDERZAK

DANE TECHNICZNE HAKA:

  • producent: AUTO-HAK SŁUPSK
  • uciąg: 1300 kg
  • nacisk: 75 kg
  • homologacja: E20
  • podcinanie zderzaka: NIE
  • gwarancja: 24 miesiące
  • kula: ODKRĘCANA
  • symbol: S-K04

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

  1. Hak holowniczy oraz kula odkręcana;
  2. Zestaw śrub, tulejek do montażu (czyli wszystko to co jest potrzebne by zamontować hak);
  3. Instrukcja montażowa;
  4. Gwarancja od producenta (24 miesiące);
  5. Tabliczka znamionowa z numerem homologacji! (dziki tej tabliczce bez problemu zarejestrujesz hak)

KUPUJĄC U NAS STAWIASZ NA PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ

MASZ PYTANIA? Nasz dział pomocy technicznej udzieli szczegółowych informacji!

 

TEL.: 605-257-829  /  500-089-527  /  792-626-608  /  725-128-928  /  792-339-768  /  500-089-528

 

Paczki wysyłamy za pobraniem i po przedpłacie na konto.

Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

Dostawa i płatność
od 50,00 zł

Lokalizacja: Starogard Gdański, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
55,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarantem może być zarówno producent, jak importer lub sam sprzedający. Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym, opisie transakcji, a nawet w reklamie towaru. Udzielenie gwarancji jest dobrowolne: to gwarant decyduje, czy udzieli  konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jaka będzie jej treść oraz  zakres, czyli np. jaka będzie liczba napraw, warunki, w jakich może być  dokonana wymiana sprzętu na nowy, czy będą podane adresy serwisów itp.  Jeżeli towar jest wprowadzany do obrotu w Polsce, dokument gwarancyjny powinien być sporządzony w języku polskim, powinien być też jasny i  zrozumiały. Musi też zawierać podstawowe dane potrzebne do dochodzenia  roszczeń:  nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce,czas trwania i  terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej,obowiązki gwaranta,uprawnienia  przysługujące w razie stwierdzenia wady,stwierdzenie, że gwarancja nie  wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego  wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.  Towary sprzedawane na naszych aukcjach objęte są minimum 12 miesięczną  gwarancją lub dłuższą jeżeli zapisane jest to w opisie przedmiotu.  Zakres gwarancji obejmuje wyłącznie wady jakościowe wynikające z winy  producenta.  Gwarancja nie obejmuje natomiast uszkodzeń zawinionych przez nabywcę,  wynikających z niewłaściwego montażu, użytkowania lub konserwacji,  uszkodzeń mechanicznych, normalnego zużycia podczas eksploatacji itp.  Gwarancja udzielana na zakupiony towar nie wyłącza, nie ogranicza ani  nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z  umową.  Reklamacje należy zgłaszać w punkcie sprzedaży, patrz dział  "Reklamacje".  Usunięcie "wady" następuje po stwierdzeniu przez punkt sprzedaży  wspólnie z procentem słuszności złożonej reklamacji.  Reklamacja powinna być załatwiona w ciągu 14 dni od dnia uznania  reklamacji.  


PRECYZYJNE WARUNKI GWARANCJI ZAŁĄCZONE SĄ RÓWNIEŻ DO KAŻDEGO  SPRZEDAWANEGO TOWARU.    MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I  DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR  


Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałym  polubownym sądem konsumenckim.   

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

AUTOCZĘŚCI PIOTR SZARMACH
POMORSKA 29A
83-200 STAROGARD GDAŃSKI
Dodatkowe informacje

 

 Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, należy wykonać zgłoszenie  reklamacyjne. Zgłoszenie odbywa się poprzez kontakt telefoniczny lub  e-mail. Paczkę należy odesłać na adres siedziby firmy. Sprzedający nie  przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem, koszt przesyłki poniesionej  przez klienta zostanie zwrócony w przypadku pozytywnego rozpatrzenia  reklamacji.  


Reklamacja złożona w prawidłowej postaci zostanie rozpatrzona przez sprzedawcę nie później niż w ciągu 14 dni od jej złożenia. Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. O  rozstrzygnięciu reklamacji Sprzedawca informuje klienta telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez klienta. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AUTOCZĘŚCI PIOTR SZARMACH
POMORSKA 29A
83-200 STAROGARD GDAŃSKI

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

 W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług –  zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez  podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci  wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.  
 Aby odstąpić od zawartej umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne  oświadczenie, na przykład pisząc na adres e-mail: holowniczehaki@gmail.com lub przesyłając je pocztą bądź kurierem pod adres  naszej firmy podany w nagłówku. 


 Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak  nie jest to obowiązkowe. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od  umowy dostępny jest na stronie www.holowniczehaki.pl. 


 WARUNKI I KOSZT ZWROTU TOWARU W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od umowy będą Państwo musieli: 
- złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 
- ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów  - Bezpośrednie koszty zwrotu towarów z poza Polski uzależnione są od kraju i adresu oraz kursu walut. 
- odbiór towaru nastąpi za pośrednictwem firmy kurierskiej na  podstawie wystawionego przez nas zlecenia odbioru przesyłki. 
Wysokość tych kosztów dla  przesyłek o wadze do 30 Kg z opakowaniem szacowana jest  na kwotę ok 58 PLN. - Miejscem odbioru przesyłki jest miejsce do którego towar został  wysłany lub miejsce uzgodnione i potwierdzone przez Pracownika Naszej  firmy.   Zgodnie z art. 34 pkt. 4 Dz.U. 2014 poz. 827 Ustawy o prawach  konsumenta: konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  
 CHARAKTERYSTYKA SPRZEDAWANEGO TOWARU Sprzedawany na naszych aukcjach towar jest produktem fabrycznie nowym  chyba, że opis aukcji stanowi inaczej. 

O sprzedającym
HolowniczeHaki
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

4039

 

11

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 58 560 04 68
  • 500 089 528
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy dużą hurtownią motoryzacyjną działającą na terenie północnej Polski. Na rynku istniejemy od 1990 roku. Przez ten czas udało nam się zyskać szacunek i zadowolenie wielu klientów, dlatego teraz przedstawiamy Państwu Naszą ofertę za pośrednictwem Allegro. Na naszych aukcjach znajdziecie Państwo części motoryzacyjne solidnej produkcji o dobrej jakości i zarazem w niskiej cenie! W swojej ofercie posiadamy produkty wielu producentów, dzięki czemu jesteśmy konkurencyjni i lepiej dostosowujemy się do Państwa potrzeb.

   Głównym przedmiotem Naszej działalności na Allegro są haki holownicze oraz akcesoria z nimi związane. Posiadamy haki do WIĘKSZOŚCI MODELI AUT!!!

   Sprzedajemy haki posiadające homologację E20 lub e20, certyfikat jakości"B" oraz spełniające normę jakości ISO 50 dzięki czemu można je użytkować we wszystkich krajach Unii Europejskiej oraz krajach wspólnoty ONZ.


Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową

Pozostałe informacje

Gwarantem może być zarówno producent, jak importer lub sam sprzedający. Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym, opisie transakcji, a nawet w reklamie towaru. Udzielenie gwarancji jest dobrowolne: to gwarant decyduje, czy udzieli konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jaka będzie jej treść oraz zakres, czyli np. jaka będzie liczba napraw, warunki, w jakich może być dokonana wymiana sprzętu na nowy, czy będą podane adresy serwisów itp. Jeżeli towar jest wprowadzany do obrotu w Polsce, dokument gwarancyjny powinien być sporządzony w języku polskim, powinien być też jasny i zrozumiały. Musi też zawierać podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń: nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce,czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej,obowiązki gwaranta,uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady,stwierdzenie, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Towary sprzedawane na naszych aukcjach objęte są minimum 12 miesięczną gwarancją lub dłuższą jeżeli zapisane jest to w opisie przedmiotu. Zakres gwarancji obejmuje wyłącznie wady jakościowe wynikające z winy producenta. Gwarancja nie obejmuje natomiast uszkodzeń zawinionych przez nabywcę, wynikających z niewłaściwego montażu, użytkowania lub konserwacji, uszkodzeń mechanicznych, normalnego zużycia podczas eksploatacji itp. Gwarancja udzielana na zakupiony towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Reklamacje należy zgłaszać w punkcie sprzedaży, patrz dział "Reklamacje". Usunięcie "wady" następuje po stwierdzeniu przez punkt sprzedaży wspólnie z procentem słuszności złożonej reklamacji. Reklamacja powinna być załatwiona w ciągu 14 dni od dnia uznania reklamacji. PRECYZYJNE WARUNKI GWARANCJI ZAŁĄCZONE SĄ RÓWNIEŻ DO KAŻDEGO SPRZEDAWANEGO TOWARU. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim.