Hak holowniczy Iveco Daily 35C 06/2014- (6999433269)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 33 [kg]
  • producent: Master Hak
  • maksymalna masa przyczepy [kg]: 3500
  • rodzaj kuli: odkręcana
  • wiązka w zestawie: brak

opis

Na aukcji oferujemy
NOWY - Hak holowniczy
Iveco Daily 06/2014- r.
Model 35C , furgon, skrzynia, rama
Hak pasuje również dla wersji ze stopniem furgon.
dane techniczne Haka holowniczego
Numer katalogowy: 4202013
Nacisk na kulę: 250
Rok produkcji samochodu: 06/2014
Homologacja: e20*0960
Rodzaj zastosowanej kuli: Kula mocowana na 4-śruby M10
Wycięcie zderzaka: NIE
Dopuszczalny uciąg: 3500

Konstrukcja haka do mocowania do samochodu tj. belka, wsporniki, wzmocnienia.
Zestaw montażowy, śruby, nakrętki, podkładki, tulejki, w zależności od konstrukcji, które są potrzebne do prawidłowego zamontowania haka holowniczego.
• Instrukcja montażu haka holowniczego, w razie jakichkolwiek problemów z montażem prosimy o telefon.
Tabliczka znamionowa z wszystkimi danymi technicznymi i adresem firmy produkcyjnej wymaganej do przeglądu haka oraz rejestracji w Wydziale Komunikacji.
• Każdy hak, który wysyłamy jest opakowany w karton.
• Istnieje możliwość odbioru osobistego w godzinach od 7 do 15 oraz od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznie terminu odbioru.
Prowadzimy również montaż naszych wyrobów po u wcześniejszym uzgodnieniu terminu realizacji oraz ceny za usługę.

Master Hak Sp.j.
ul. Jesionowa 4
62-022 Rogalin
Godziny otwarcia
Pon. - Pt. 7:00-16:00
Sobota: nieczynne
Kurier GLS
Przedpłata - 25zł
Pobranie - 30zł
NIP: 7772276585
REGON: 634249496
KRS 407 469
nr konta bankowego:
03 1140 2017 0000 4602 1294 3401

Informacje ogólne


Jeśli szukają Państwo haka holowniczego do innego modelu auta, to zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi naszymi ogłoszeniami.
Z chęcią pomożemy wskazać odpowiedni hak do Twojego modelu samochodu.
W pozostałych naszych ofertach dostępne są również wiązki uniwersalne bez modułu lub z modułem z gniazdem 7 lub 13-pin, oraz wiązki dedykowane do określonego modelu, marki oraz roku produkcji auta, firmy ERICH JAEGER.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, od godziny 7:00 do 16:00

Wszystkich niezbędnych informacji udzielimy telefonicznie lub mailowo.
TEL. +48 530 536 669
Dostawa i płatność
od 25,00 zł

Lokalizacja: Mosina, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

Rogalin
Jesionowa 4
62-022 Mosina
woj. wielkopolskie
email: biuro@masterhak.pl

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Gwarancja na lakiero obowiazuje przez 12 miesięcy 

Na konstrukcje haka 24 miesiące 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Master Hak Michalak & Wspólnik Sp.j.
Rogalin, ul. Jesionowa 4
62-022 Mosina
Dodatkowe informacje

  

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul.Jesionowa 4, Rogalin, 62-022 Mosina lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@masterhak.pl 


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul.Jesionowa 4, Rogalin, 62-022 Mosina. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców


Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.[Prokonsum1] 

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie

inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

    


Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Master Hak Michalak & Wspólnik Sp.j.
Rogalin, ul. Jesionowa 4
62-022 Mosina

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
masterhak
97,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

42

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 530 53 66 69
poniedziałek - piątek
07:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Producent Haków Holowniczych

Dystrybucja wiązek oraz modułów do haków holowniczych firmy Erich Jaeger

Master Hak Michalak & Wspólnik sp.j.


Sprzedającym w ramach Konta MASTERHAK jest  prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Master Hak Michalak & Wspólnik sp.j. wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7772276585, REGON 631156430. Dane kontaktowe Sprzedającego:   

• adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Ul. Jesionowa 4,Rogalin, 62-022 Mosina   

• adres poczty elektronicznej: biuro@masterhak.pl,  

• numer telefonu: +48 530 536 669  

1) W zakładce POZOSTAŁE INFORMACJE zalecamy podać dodatkowe informacje wymagane prawem, a których podania w pozostałych zakładkach nie przewidziano w serwisie Allegro:  

Drogi Kupujący,  

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.  Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  

Sprzedający MasterHak 

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. 

Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów. 

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

Informacje dotyczące płatności 

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” 

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.  

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 

Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” 

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (2) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul.Jesionowa Rogalin, 62-022 Mosina – w dni robocze w godzinach od 07:00 do 16:00.  

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 3 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).  

Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 

Cel zbierania danych i odbiorcy danych  

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  

Pozostałe informacje

email: biuro@masterhak.pl
telefon: 530 53 66 69