HAFCIARKA BROTHER NV 800E + PREZENTY - GRATIS (6479877865)

zakończona
5 690,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Radom
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Masz pytanie? Zadzwoń do nas 48 363-27-12 lub napisz
info@walter.radom.pl


TOWAR NOWY! KUPUJESZ W SKLEPIE! FAKTURA VAT! DO KAŻDEGO TOWARU WYSTAWIAMY DOWÓD ZAKUPU.
KAŻDY TOWAR OBJĘTY JEST GWARANCJĄ PRODUCENTA.

PROWADZIMY SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY
SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ!

PRZED DOKONANIEM ZAKUPU
UPRZEJMIE PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ
Z REGULAMINEM DOSTĘPNYM W SEKCJI 'O NAS'
ORAZ
KOSZTY WYSYŁKI I OPCJAMI TRANSPORTU
PODANYMI NA AUKCJI W SEKCJI
'DOSTAWA I PŁATNOŚĆ'



JESTEŚMY AUTORYZOWANYM PRZEDSTAWICIELEM:


Specjalna nagroda z okazji

100-lecia firmy "BROTHER"
dla najlepszego dealera w Polsce!


Jedyna taka maszyna w Polsce!

60 lat pod tym samym adresem

Nasze Dyplomy i Certyfikaty:

Nasze atuty:
DOŚWIADCZENIE FACHOWOŚĆ NOWOCZESNOŚĆ

60 LAT NA RYNKU !!!


Witamy na naszych aukcjach. Dzisiaj mamy do zaoferowania:



Rewelacyjna hafciarka!


NV 800 E

Najlepsze prezenty od firmy WALTER

praktyczne akcesoria do maszyny

szybka wysyłka kurierem do rąk własnych - GRATIS

BROTHER NV-800E

Innov-is 800E to idealna maszyna do haftu w bardzo dobrej cenie.

Haftuje bez komputera i bez programu !!!


NV 800E jest nową generacją hafciarki, która potrafi więcej niż typowa hafciarka jedno igłowa.

Moduł haftujący przystosowany jest do tamborka sprężynowego, podobnie jak w przemysłowych hafciarkach PR655 i PR1000. Tamborek sprężynowy umożliwia nam wykonywanie haftów na papierze (haftowane kartki okolicznościowe), na grubym filcu oraz haftowanie długich wzorów bez zdejmowania tamborka np. na obrusach.

Dodatkowo do hafciarki NV800E jest możliwość zamontowania stopki laserowej, która dokładnie pokazuje miejsce wkłucia igły. Taka stopka niezbędna jest podczas wykonywania haftów dzielonych oraz podczas łączenia różnych techniki zdobienia odzieży, np. haftu z nadrukiem, przyszywania wyciętej na ploterze (ScanNCut) aplikacji.

Oczywiście hafciarka również ma możliwość wykonywania haftów nie tylko standardowymi nićmi hafciarskimi. Dostępny jest w sprzedaży specjalny bębenek, który montujemy zamiast zwykłego bębenka. Na spodniej szpulce może być nawinięty kordonek, włóczka, cienka tasiemka. W efekcie powstają śliczne dekoracyjne wzory.

Najważniejsze funkcje:

  • kolorowy, dotykowy ekran, 3,7''
  • MENU W JĘZYKU POLSKIM
  • pole haftu 160 x 260 mm
  • 138 wbudowanych wzorów hafciarskich
  • 11 czcionek hafciarskich
  • współpracuje z ploterem ScanNCut (automatycznie wyszywa wycięte aplikacje)
  • posiada funkcję projektowania ramek
  • hafty wyświetlane są w kolorach
  • automatyczna regulacja naprężania nici
  • czujnik zrywu nitki
  • czujnik wielkości tamborka
  • prędkość pracy do 850 ści./min
  • możliwość zastosowania tamborka sprężynowego
  • możliwość zastosowania stopki z laserem
  • port USB

FUNKCJE HAFCIARKI:

- pole haftu 160 x 260 mm

- 138 wbudowanych wzorów hafciarskich

- 11 czcionek hafciarskich

- prędkość pracy do 850 śc/min

- automatyczne cięcie nitki

- licznik ściegów

- zmiana gęstości haftu - niezbędna funkcja podczas haftowania nitką metaliczną, lub podczas wykonywania haftów na ręcznikach, polarach..

- pełna edycja wzorów haftów: obrót, odbicie lustrzane, powiększanie pomniejszanie, zmiana kolorów, łączenie, usuwanie

- kolorowy podgląd haftów

- funkcja zapamiętywania haftów

- prosty system pozycjonowania wzorów w polu tamborka

- podczas zerwania nitki maszyna zatrzymuje się

- możliwość naprawiania haftów

- czujnik zrywu nitki

- czujnik wielkości tamborka

- wykonywanie wielokolorowych haftów. Maszyna zatrzymuje się i podpowiada jaki kolor nici zastosować

- pojawiające się informacje na ekranie: ilość wkłuć, czas, wymiary haftu, kolory nici

- port USB

- możliwość podłączenia do komputera

- możliwość używania tamborka sprężynowego

- możliwość zastosowania stopki z laserem

- możliwość haftowania kordonkiem, tasiemką

- komunikaty o błędach użytkownika

- wbudowana instrukcja

Akcesoria w zestawia z maszyną:

  • stopka do haftu (metalowa) "U"
  • zestaw igieł
  • szpulki
  • przecinak
  • nożyczki
  • szczoteczka do czyszczenia
  • śrubokręt
  • śrubokręt mały
  • śrubokręt w kształcie litery L
  • śrubokręt w kształcie dysku
  • nasadka szpulki (mała, średnia, duża)
  • wkładka szpulki
  • siatka na szpulkę
  • bębenek
  • tamborek 160 x 260 mm
  • nić bębenkowa biała
  • torba na akcesoria
  • instrukcja obsługi
  • skrócona instrukcja obsługi
  • przewodnik projektowania haftów

Akcesoria opcjonalne (dodatkowe) nie będące na wyposażeniu hafciarki do zakupienia w naszym sklepie:

    • poliestrowa nić dolna
    • nici do haftu - wszystkie kolory
    • nici metaliczne
    • hydrofolia
    • flizelina
    • tamborek 130 x 180 mm
    • tamborek 100 x 100 mm
    • tamborek 20 x 60 mm
    • tamborek sprężynowy 100 x 180 mm
    • tamborek 150 x 150 mm
    • igły do haftu
    • szpulki

Maszyna posiada instrukcję w języku polskim.

Serwis gwarancyjny typu "door to door".

Warunki gwarancji i serwisu zawarte są w karcie gwarancyjnej.

W naszej firmie można zakupic profesjonalny oryginalny program

do projektowania własnych wzorów haftu.

Zapraszamy Państwa do osobistego odbioru zakupionej maszyny.

Jeśli jesteś zainteresowany inną maszyną
KONIECZNIE ZOBACZ NASZE INNE AUKCJE!

Posiadamy największy asortyment oryginalnych części zamiennych

do wszystkich sprzedawanych maszyn.


UWAGA !!!

Znak towarowy, projekt strony, zastrzeżone w UP RP.

Kopiowanie, przetwarzanie w całości lub w części zabronione.

Ustawa z 30.06.2000r prawo własności przemysłowej

(C) 2012 Walter

O nas | Komentarze | Nasze aukcje | Kontakt

Project by Scalia
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 84 1020 4317 0000 5002 0019 4803
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy jedną z najstarszych firm w branży maszyn do szycia.Początki naszej działalności sięgają lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku. Nasz salon firmowy mieści się pod tym samym adresem już 60 lat.W latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku nawiązaliśmy współpracę z firmami produkującymi maszyny do szycia na świecie. Dziś jesteśmy ich autoryzowanym dealerem. Nasz profesjonalizm został uhonorowany nagrodami i certyfikatami od największych producentów jak: Brother, Husqvarna, Singer, Pfaff, Janome, Elna. Składali nam wizyty dyrektorzy i szefowie w/w firm. Nasz personel był szkolony w zakresie obsługi, serwisu i naprawy maszyn. W naszym salonie firmowym posiadamy bardzo szeroką ofertę maszyn do szycia, hafciarek, overlocków, części zamiennych oraz wszystko co z tym związane. To my pierwsi wprowadziliśmy w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku sprzedaż wysyłkową. Naszym klientom doradzamy przy zakupie. DOŚWIADCZENIE FACHOWOŚĆ UCZCIWOŚĆ

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
WALTER
ul. Kościuszki 12a
26-600 Radom
 
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: WALTER ul. Kościuszki 12a 26-600 Radom e-mail: info@walter.radom.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie , a każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie: w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia rzeczy. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: WALTER ul.Kościuszki 12a 26-600 Radom niezwłocznie a w każdym razie nie później niż 14 dni. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (towarów). Orientacyjny koszt zwrotu można ustalić na podstawie naszej zakładki dostawa i płatność, jednak sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych za pobraniem oraz nadanych przez firmy kurierskie kupującego z kosztem po stronie odbiorcy. Prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania rzeczy (towaru). Odpowiadają Państwo za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Wzór formularza odstąpienia od umowy UWAGA: (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: WALTER ul. Kościuszki 12a 26-600 Radom, info@walter.radom.pl Ja ..................................................................................................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ..................................................................................................................................................... Data zawarcia umowy .................................................................................................................................................... Imię i nazwisko konsumenta, nick ..................................................................................................................................................... Adres konsumenta ..................................................................................................................................................... Podpis konsumenta .................................................................................................................................................... Data ..................................................................................................................................................... Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 14) kupna-sprzedaży które zostały nawiązane przez konsumentów którzy nabywają produkt w imieniu firmy / podmiotu gospodarczego (dotyczy transakcji w której konsument zakupuje towar na fakturę VAT na rzecz np. własnej jednoosobowej działalności gospodarczej lub na rzecz innej firmy należącej do osoby trzeciej lub innego podmiotu gospodarczego). W przypadku transakcji sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką (gdy zakup jest realizowany przez firmę/podmiot gospodarczy a także konsumenta który nabywa rzecz w imieniu lub na rzecz innej firmy/podmiotu gospodarczego posługującego się jej danymi podczas zamówienia, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Uprawnienie do zwrotu bez podania przyczyny nie przysługuje przedsiębiorcom oraz podmiotom gospodarczym realizującym zakup w ramach prowadzonej działalności, a także konsumentom którzy dokonują zakupu na rzecz lub w imieniu innego przedsiębiorcy / podmiotu gospodarczego oraz na rzecz prowadzonych przez siebie działalności gospodarczych. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z poza sądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Inspekcji Handlowej w Radomiu za zgodą obu stron.

reklamacje

Gwarancja Dostarczamy zamówiony towar fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od użytkownika, można skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który został dostarczony wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Reklamacja Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadania zasadności reklamacji. Skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem; info@walter.radom.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (paragon fiskalny, faktura) - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z poza sądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Inspekcji Handlowej w Radomiu za zgodą obu stron.