GUMKA wycieraczki MOTGUM ESPACE KANGOO MEGANE (6541557233)

zakończona
7,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • lokalizacja: Lubin
  • stan: nowe
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: renault

KONTAKT

PHU JACEK

ul.KOLEJOWA 11

59-300

Lubin

tel. 601 170 280
stac. 76 724 08 69

email: sygieniewicz@op.pl

CENNIK DOSTAWY

Kurier SIÓDEMKA
przelew-16zł
pobranie-przy odbiorze 21zł

Poczta Polska

List ekonomiczny 6zł

pobranie pocztowe-przy odbiorze 16zł
-Paczki płatne przy odbiorze-wysyłam tego samego dnia
-Płatne przelewem -po zaksięgowaniu

REGULAMIN

Przed zakupem dokładnie zapoznaj się z aukcją.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości napisz do nas.

Numer konta podany jest po zakupie w wiadomości od sprzedającego


Przedmiotem aukcji jest
gumka do TYLNEJ wycieraczki
firmy

Długość gumki :

400 mm

Galeria zdjęć
Kliknij aby powiększyć

Pasuje do :

Renault Espace III od 1996 r. do ->
Renault Express od 1
994 r. do ->
Renault Kangoo od
1997 r. do ->
Renault Megane od 1995 r. do ->


Guma wycieraka - wykonana z mieszanki opartej na 100-procentowym kauczuku naturalnym oraz 12-tu komponentach chemicznych z dodatkiem grafitu, polepszającego współczynnik tarcia i niwelujacego głośną pracę wycieraczki. Użycie grafitu na etapie przygotowania mieszanki powoduje iż nie osadza się on na szybie, co bywa częstym zjawiskiem w wycierakach konkurencyjnych firm, które są grafitowane jedynie powierzchniowo. Gumy wycieraków MOTGUM spełniają wymagania norm FIAT i GM w zakresie własności mechanicznych, skuteczności wycierania i odporności ozonowej, zaś proces produkcyjny jest okresowo oceniany i kwalifikowany przez głównych odbiorców.

Gumka przystosowana jest do oryginalnej plastikowej wycieraczki firmy VALEO.

Nie posiada blaszek które usztywniają gumkę po bokach, ale bez żadnego problemu przełożysz blaszki ze swojej wycieraczki do mojej gumki.

W super cenie 7 zł za 1 sztukę !

Zapraszamy na inne nasze aukcje !

Wystawiamy faktury VAT

Odbiór osobisty w Lubinie

(woj.dolnośląskie)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty-zapraszam do :
PHU Jacek
ul.Kolejowa 11
(biurowiec GS) w Lubinie
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 767240869
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00, sobota 9:00 - 13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost? Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku: http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty