Grzejnik stalowy typu K22 400x1200 1528W Invena (6541230796)

cena kup teraz
460,00 zł
z 100 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 80,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
Zakupy powyżej 900 zł
  • lokalizacja: Zielona Góra
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj: wodne
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
  • sposób podłączenia: boczne
  • kolor: biały

Szczegół‚owy
opis przedmiotu

Grzejnik stalowy typu K22 UG-81-408 produkcji Invena

Grzejnik stalowy typu K22 UG-81-408 produkcji Invena

Grzejnik stalowy typu K22 UG-81-408 produkcji Invena


 

 

 

Grzejnik stalowy typu K z podłączeniem bocznym wyprodukowany przez firmę Invena. Sprzedawany w komplecie z odpowietrznikiem, korkiem i zawiesią. Ten solidny grzejnik cechuje podwyższona wytrzymałość, jak również wysoka odporność na temperaturę i korozję. Grzejnik stosowany jest do wodnych, zamkniętych lub otwartych instalacji c.o. wykonanych z rur stalowych, miedzianych lub też z tworzywa. Grzejniki wysyłane są w kartonie i folii termokurczliwej. 10 lat gwarancji !


Parametry techniczne:

  • Kolor: biały
  • Wysokość: 40 cm
  • Głębokość: 10,4 cm
  • Ciśnienie robocze: max 10 bar
  • Min. temp: +4°C, Max. temp: +120°C

 

Kod zamówień Wysokość [mm] Długość [mm] Moc grzewcza*
UG-81-408 400 1200 1528

 

* Moc grzewcza dla normy PN EN 442 podana jest w Watach dla temperatur 75/65/20°C

 


Grzejnik ze względu na wymiary wysyłany jest na palecie stojącej.

 

 

 

Informacje dotyczą…ce
wysył‚ki

  • zapewniamy bezpieczną
    dostawę™

  • bezpł‚atny transport na
    terenie cał‚ego kraju

    *dla zamówień pow. 900 PLN

Informacje dotyczą…ce
pł‚atnoś›ci

  • wygodne metody
    pł‚atnoś›ci

  • gwarancja bezpiecznej
    transakcji

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMA-INVENA za co najmniej 900 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 96 2030 0045 1110 0000 0421 3900
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Dodatkowe warunki odbioru i płatności:
- odbiór osobisty: koszt 0,00 zł przy płatności gotówką lub przelewem. Koszt płatności kartą płatniczą wynosi 1,3% wartości zakupionego towaru
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nasza firma prowadzi Autoryzowany Sklep marki Invena S.A. Kupując u nas masz pewność gwarancji ceny, terminowości dostawy oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

kontakt

  • 53 035 53 35
    Infolinia czynna od poniedziałku do piatku: 8.00 - 18.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

reklamacje

Wszelkie sprawy związane z reklamacją zakupionych towarów prosimy kierować na poniższe dane kontaktowe: Infolinia: 53 035 53 35 e-mail: reklamacje@stylowalazienka.pl Proco ul. St. Batorego 126a 65-735 Zielona Góra 1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 5.Sprzedawca w stosunku do Przedsiębiorców wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi. 6.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy reklamacje@stylowalazienka.pl. 7.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient ma możliwość zamówienia firmy kurierskiej za pośrednictwem Sprzedawcy, która na koszt Sprzedawcy, w dogodnym dla Klienta terminie, odbierze reklamowany Towar celem dostarczenia do Sprzedawcy. Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy reklamacje@stylowalazienka.pl, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej. 8.Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Towar sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje.

pozostałe informacje

Invena SA od ponad 20 lat dostarcza do polskich domów funkcjonalne i niezwykle trwałe produkty. Oferta obejmuje armaturę łazienkową takie jak: baterie, zestawy natryskowe oraz deszczownie, brodziki i kabiny prysznicowe, a także produkty instalacyjne, przeznaczone dla profesjonalistów. Firma założona przez Marka Kamińskiego, znanego na całym świecie polarnika, od lat angażuje się w społeczną odpowiedzialność biznesu. Invena przekazuje część zysków na działanie Fundacji Marka Kamińskiego, wspierającej osoby dotknięte przez los oraz tworzącej autorskie programy edukacyjne takie jak Obozy Zdobywców Biegunów. Działalność fundacji skupia się na wspomaganiu samorozwoju i motywacji do przekraczania własnych granic.