GRZEJNIK ŁAZIENKOWY EWERYST RAL 120x50 FISCHER (6541180760)

zakończona
265,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Korzenna
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj: wodne
  • uszkodzony: nie

kom.: 725-204-060

tel.: (18) 548-94-80

biuro@fischergrzejni­ki.com.pl

Wysyłka:
Wpłata na konto: 0 zł (GRATIS!)
Pobranie: 15 zł

Grzejnik łazienkowy EWERYST EOL 120x50 RAL

265 zł
>>>>>
Model EWERYST EOL 120x50
Moc 90/70/20 oC 729 W
Moc 75/65/20 oC 580 W
Moc 55/45/20 oC 304 W
Wysokość 1200 mm
Szerokość 575 mm
Rozstaw przyłączy 500 mm
Rysunek techniczny Rysunek techniczny EWERYST
Opis
- Gwint 1/2” - Przyłącz dolny
- Możliwość podłączenia grzałki elektrycznej
- W zestawie odpowietrznik i wieszaki mocujące
Kolor
RAL
RAL – w wiadomości dla sprzedającego podaj z naszej palety 4 cyfrowy kod farby RAL lub nazwę koloru strukturalnego (dotyczy tylko aukcji RAL), przy aukcjach „satyna” i biały” bez opisu koloru RAL

Wszystkie grzejniki malowane są farbą proszkową, dzięki czemu mamy prawie nieograniczone możliwości malowania w różnych kolorach. Dysponujemy szeroką gamą farb z palety RAL oraz firmową paletą farb strukturalnych:

  • Realizacja zamówienia w kolorze RAL lub kolorze STRUKTURALNYM do 5 dni roboczych + Czas dostawy firmą kurierską;
  • W zamówieniu należy podać 4-cyfrowy kod farby RAL z naszego wzornika, lub nazwę koloru STRUKTURALNEGO, np. „ RAL 1001” lub „ 2 STYCZEŃ” ( dotyczy aukcji z grzejnikiem w kolorze RAL);
  • Zachęcany do dobierania kolorów RAL z naturalnych wzorników dostępnych w sklepach z farbami lub chemią (wzornik RAL), gdyż wzorniki internetowe nie zawsze odzwierciedlają rzeczywisty kolor;
  • Kolory strukturalne są matowe z wyjątkiem koloru 5 styczeń, który jest w połysku.
Paleta kolorów RAL Paleta kolorów STRUKTURALNYCH Aukcję z grzejnikami z palety kolorów RAL, i palety kolorów strukturalnych, są zamówieniami niestandardowymi – grzejniki malowane są pod zamówienie klienta.

Galeria EWERYST

Dobór mocy grzejnika:

Poprawnie dobrany grzejnik do instalacji zapewnia nam optymalną prace i ogrzanie pomieszczenia. Przyjmuje się ze na jeden m2 łazienki powinno przypadać 110 W - 130 W. Aby poprawnie dokonać zakupu grzejnika sprawdź jego parametry grzewcze:

  • Moc 90/70/20 oC (W): piece węglowe, eko-groszek, drewno, miał;
  • Moc 75/65/20 oC (W): piece gazowe, sieci ciepłownicze;
  • Moc 55/45/20 oC (W): piece gazowe niskotemperaturowe.

Przyłącza i zamówienia niestandardowe:

W wybranych modelach (ERNA, MODER, TALUS, TREND) wykonujemy na życznie klienta przyłącze BOCZNE - dopłata +30,00 zł do ceny w danym kolorze:

  • Prosimy o kontakt tel.: 725-204-060 lub e-mail: biuro@fischergrzejni­ki.com.pl
  • Realizacja zamówienia na przyłącze BOCZNE do 10 dni roboczych;
  • W zamówieniu należy podać preferowany rozstaw przyłączy [mm] oraz określić lokalizację przyłącza: BOCZNE LEWE / BOCZNE PRAWE;
  • Jeżeli klient nie poda konkretnego rozstawu przyłączy, grzejniki wykonywane są zgodnie z zaleceniami technologa produkcji.

Rozmiarówka grzejnika EWERYST

TYP/SYMBOL Wysokość H
( mm )
Szerokość L
( mm )
Rozstaw
przyłączy R
( mm )
Moc cieplna
90/70/20
( W )
Moc cieplna
75/65/20
( W )
Moc cieplna
55/45/20
( W )
Cena brutto
BIAŁY
( zł )
Cena brutto
SATYNA
( zł )
Cena brutto
RAL
( zł )
EOL 60x40 600 475 400 320 254 133
150 zł
157 zł
166 zł
EOL 90x40 900 475 400 478 380 199
187 zł
198 zł
210 zł
EOL 120x40 1200 475 400 635 505 265
225 zł
240 zł
254 zł
EOL 150x40 1500 475 400 793 631 330
286 zł
306 zł
325 zł
EOL 180x40 1800 475 400 951 756 396
322 zł
344 zł
367 zł
TYP/SYMBOL Wysokość H
( mm )
Szerokość L
( mm )
Rozstaw
przyłączy R
( mm )
Moc cieplna
90/70/20
( W )
Moc cieplna
75/65/20
( W )
Moc cieplna
55/45/20
( W )
Cena brutto
BIAŁY
( zł )
Cena brutto
SATYNA
( zł )
Cena brutto
RAL
( zł )
EOL 60x50 600 575 500 367 292 153
154 zł
164 zł
172 zł
EOL 90x50 900 575 500 548 436 228
195 zł
206 zł
218 zł
EOL 120x50 1200 575 500 729 580 304
235 zł
249 zł
265 zł
EOL 150x50 1500 575 500 911 724 379
299 zł
318 zł
370 zł
EOL 180x50 1800 575 500 1092 868 455
337 zł
359 zł
382 zł
TYP/SYMBOL Wysokość H
( mm )
Szerokość L
( mm )
Rozstaw
przyłączy R
( mm )
Moc cieplna
90/70/20
( W )
Moc cieplna
75/65/20
( W )
Moc cieplna
55/45/20
( W )
Cena brutto
BIAŁY
( zł )
Cena brutto
SATYNA
( zł )
Cena brutto
RAL
( zł )
EOL 60x60 600 675 600 414 329 172
161 zł
169 zł
177 zł
EOL 90x60 900 675 600 619 492 258
202 zł
214 zł
225 zł
EOL 120x60 1200 675 600 823 655 343
244 zł
259 zł
273 zł
EOL 150x60 1500 675 600 1028 817 428
312 zł
331 zł
351 zł
EOL 180x60 1800 675 600 1233 980 514
353 zł
374 zł
397 zł

Co nas wyróżnia:

  • Cieszymy się od lat wielkim zaufaniem klientów i udzielamy gwarancji na 5 lat (powłoka lakiernicza oraz szczelność);
  • Najwyższe standardy uzyskujemy dzięki zastosowaniu najnowszych niemieckich technologii;
  • Nasze wyroby posiadają badania i certyfikaty potwierdzające najwyższą jakość oraz zgodność produkcji z europejskimi normami;
  • Grzejniki posiadają najnowocześniejsze powłoki lakiernicze w różnych kolorach;
  • Bardzo szybka realizacja zamówień;
  • Solidne pakowanie;
  • Przy zakupie dwóch lub trzech grzejników, jeśli waga nie przekracza 30 kg to za wysyłkę płacisz tylko raz.
  • Realizujemy zamówienia niestandardowe (wysokość, szerokość) - prosimy o kontakt tel.: 725-204-060 lub e-mail: biuro@fischergrzejni­ki.com.pl

kom.: 725-204-060

tel.: (18) 548-94-80

biuro@fischergrzejni­ki.com.pl

Wysyłka:
Wpłata na konto: 0 zł (GRATIS!)
Pobranie: 15 zł

Dane do przelewu:

Esperto Przemysław Miłkowski
Wojnarowa 313/3
33-322 Korzenna

Numer konta w banku ING:

14 1050 1722 1000 0090 3005 3186

Wysyłka kurierem:

Przesyłka kurierska do 30 kg:
  • Przelew na konto: 0 zł (GRATIS!)
  • Przesyłka pobraniowa: 15 zł
Przesyłka spedycją (paleta):
  • Przelew na konto: 150 zł
  • Przesyłka pobraniowa: 170 zł

Przed zakupem prosimy zapoznać się z regulaminem dostępnym na stronie "O mnie" . Koniecznie sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera, w razie uszkodzeń zadzwoń do nas i spisz protokół.

Wszystkie prawa zastrzeżone dla FISCHER © 2015 | biuro@fischergrzejni­ki.com.pl GÓRA STRONY

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Esperto Przemysław Miłkowski
Świniarsko 17
33-395 Chełmiec
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy Konsument ma prawo w ciągu 14dni kalendarzowych od dnia w którym Klient lub upoważniona przez niego osoba (inna niż przewoźnik) odebrała towar odstąpić od zawartej umowy. Oświadczenie może posiadać treść Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy zawartej dnia z Przemysławem Miłkowskim ESPERTO, ul. Wojnarowa 313 lok 3, 33-322 Korzenna – Imię i nazwisko konsumenta – Adres konsumenta – Data Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.; Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sprzedawcę - Przemysław Miłkowski ESPERTO, ul. Wojnarowa 313 lok 3, 33-322 Korzenna o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.fischergrzejniki.com.pl Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

reklamacje

REKLAMACJE Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy wolny od wad. W przeciwnym razie, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, zgodnie z treścią przepisu art. 556-556 Kodeks Cywilnego. Dokładamy wszelkich starań alby towar zakupiony w naszym sklepie przed wysyłką był starannie sprawdzony oraz właściwie zabezpieczony. W trakcie transportu mogą powstać ewentualne uszkodzenia ze względu na nieuwagę lub niedbalstwo firmy kurierskiej. Jeżeli więc otrzymacie Państwo uszkodzony przedmiot prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą, a także wypełnienie protokołu szkody przy kurierze, co ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od przewoźnika.W takim przypadku prosimy powiadomić nas o uszkodzeniu przesyłając zdjęcie uszkodzenia i protokół szkody. Reklamacje należy zgłaszać w formie mailowej, na adres: reklamacjagrzejniki@gmail.com, telefonicznie pod numerem telefonu: +48 725 204 060 lub pisemnie na adres korespondencyjny sprzedającego: ESPERTO Przemysław Miłkowski, Świniarsko 17, 33-395 Chełmiec.W przypadku telefonicznego zgłoszenia reklamacji, przekażemy wszelkie niezbędne informacje w celu skutecznego złożenia reklamacji. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane na podstawie zgłoszenia konsumenta oraz złożonych w toku rozpatrywania reklamacji dokumentów (np. protokół szkody spisany z kurierem – jeżeli został sporządzony) lub zdjęć; Rozpatrując reklamację Sprzedawca może żądać od Klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych danych pozwalających rozpatrzyć reklamację Klienta, ale również pozwalających sklepowi dojść roszczeń przysługujących mu od przewoźnika uszkodzonego towaru na podstawie umów zawartych pomiędzy sklepem a przewoźnikiem.Protokół uszkodzenia towaru, sporządzony podczas odbioru towaru, w obecności kuriera, jest bardzo istotnym elementem dochodzenia roszczeń przez Sprzedawcę, nie stanowi jednak warunku rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Kupującego Rękojmia za wady Z wadą fizyczną, mamy do czynienia w sytuacji, gdy rzecz sprzedana jest niezgodna z umową. W szczególności, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. Sprzedawca jest również odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady, zgodnie z regulacją wskazaną w art. 556-576[4] Kodeksu Cywilnego. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej. Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad. Koszty, jakie poniósł kupujący w związku z dokonaniem wymiany towaru pokrywa Sprzedawca Jeżeli przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku, kupujący może żądać dostarczenia zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej z opóźnienia. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz określona co do tożsamości, a sprzedawcą jest wytwórca tej rzeczy, kupujący może żądać usunięcia wady, wyznaczając w tym celu sprzedawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu od umowy odstąpi. Sprzedawca może odmówić usunięcia wady, gdyby wymagało ono nadmiernych kosztów. Przepisy powyższe nie wyłączają uprawnienia do odstąpienia od umowy lub do żądania obniżenia ceny. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku, licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. Upływ powyższych terminów nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił. Zarzut z tytułu rękojmi może być podniesiony także po upływie powyższych terminów, jeżeli przed ich upływem kupujący zawiadomił sprzedawcę o wadzie. Uprawnienia nabywcy przysługujące z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne sprzedanej rzeczy są niezależne od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień wynikających z gwarancji pozostaje bez wpływu na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Odpowiadamy za wady fizyczne rzeczy, jeżeli zostaną one stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi (kupującemu).

pozostałe informacje

GWARANCJA Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta. Gwarancja producenta na grzejniki wynosi 5 lat. Dowodem gwarancji jest paragon lub faktura VAT wysyłane zawsze razem z zakupionym produktem. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu.Mamy nadzieję, że nasze starania mające na celu stały wzrost standardów produkcji, pięcioletni okres gwarancji, utrzymanie ciągle niewysokiego pułapu cenowego, rozszerzenie gamy oferowanych modeli, spotkają się z przychylnością wśród naszych odbiorców sprawią Państwu dużo radości i zadowolenia. Sklep Fischergrzejniki oferuje szeroką gamę różnorodnych grzejników łazienkowych i dekoracyjnych odznaczających się wysoką funkcjonalnością i oryginalnym wzornictwem, które sprawi, że każde wnętrze będzie wyjątkowe.Zapewniamy korzystne ceny, wysoką jakość, ale przede wszystkim szyk i oryginalność pomysłów. Pragniemy, aby nasze produkty wywoływały pozytywne emocje, a wnętrza nabierały szczególnego charakteru. Posiadamy ogromne doświadczenie w sprzedaży na Allegro, dzięki czemu zakupy u nas to pewność i gwarancja Państwa zadowolenia.Gwarancja realizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Szczegółowe informacji dotyczące warunków udzielanej gwarancji określi dokument gwarancyjny, dostarczony wraz z zakupionym towarem.