Grzejnik Łazienkowy Adelajda CHROM 50x50 (6541181826)

zakończona
287,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Korzenna
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj: wodne
  • uszkodzony: nie

MODEL: Adelajda AL 50x50

Model
Moc 90/70/20
Moc 75/65/20

AL 50x50
424 Wat
341 Wat

Wysokość
Szerokość
Rozstaw przyłączy
Kolor

480 mm
575 mm
500 mm
CHROM


Grzejnik Adelajda

Symbol wysokość
H
(mm)
szerokość
L
(mm)
rozstaw
przyłączy
R (mm)
pojemność
wody
(l)
moc cieplna
90/70/20
(W)
moc cieplna
75/65/20
(W)
cena brutto
BIAŁY (zł)
cena brutto
CHROM (zł)
cena brutto
RAL (zł)
AL 50x40 480 475 400 3,0 371 299
263
282
298
AL 70x40 700 475 400 4,0 538 432
316
338
358
AL 90x40 940 475 400 4,7 698 558
369
395
419
AL 120x40 1200 475 400 6,6 869 697
424
454
480
AL 140x40 1400 475 400 7,3 1033 828
475
508
538
AL 160x40 1600 475 400 8,0 1134 911
510
546
578
AL 180x40 1800 475 400 9,4 1307 1049
561
600
636
AL 50x50 480 575 500 3,3 424 341
268
287
304
AL 70x50 700 575 500 4,5 615 380
324
347
367
AL 90x50 940 575 500 5,9 797 638
381
406
431
AL 120x50 1200 575 500 7,2 992 795
437
467
496
AL 140x50 1400 575 500 8,4 1177 943
492
527
558
AL 160x50 1600 575 500 9,2 1294 1037
528
565
599
AL 180x50 1800 575 500 10,6 1490 1194
582
624
661
AL 50x60 480 675 600 3,7 484 388
273
292
309
AL 70x60 700 675 600 5,0 701 562
332
355
376
AL 90x60 940 675 600 6,6 910 729
391
419
443
AL 120x60 1200 675 600 7,9 1132 905
451
483
511
AL 140x60 1400 675 600 9,6 1343 1075
508
544
576
AL 160x60 1600 675 600 10,4 1477 1182
546
585
620
AL 180x60 1800 675 600 11,8 1701 1361
604
646
685
  • na m2 łazienki powinno przypadac 110 W-130 W. Sprawdź moc cieplną wg parametrów grzewczych 90/70/20 ogrzewanie na paliwa stałe np. węgiel, eko-groszek 75/65/20 ogrzewanie gazowe,
  • boczne podłączenie realizujemy na życzenie w modelach Praga, Tuluza, Madryt, Oslo, Haga dodatkowa opłata - 30zł,
  • realizujemy zamówienia na grzejniki o nietypowych wymiarach, cena do uzgodnienia,
  • nasze grzejniki są testowane pod ciśnieniem znacznie przekraczającym ciśnienie robocze (0,9 MPa).
  • 20 lat na rynku
  • Produkt Polski
  • Własna lakiernia
  • Najlepsza szwedzka stal
  • Komponenty skandynawskie
  • Najbogatsza kolorystyka
  • Opatentowany nowoczesny system mocowań
  • Gwarancja 8 lat na konstrukcję i lakier
  • Gwarancja 100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy
  • Expresowa realizacja zamówień

    Koszty wysyłki:

  • 19 zł - wpłata na konto
  • 25 zł - pobranie

    Kontakt:

  • tel. 607-999-226
  • e-mail: biuro@grzejniki-euro­pa.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 14 1050 1722 1000 0090 3005 3186
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłka kurierska do 30 kg:

- Przelew na konto: 19 zł
- Przesyłka pobraniowa: 25 zł

Przesyłka powyżej 30 kg:
Dopłata: 19 zł

Grzejniki dekoracyjne i pokojowe wysyłamy tylko pojedynczo ze względu na ich wagę:

- Przelew na konto: 49 zł
- Przesyłka pobraniowa: 55 zł
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Esperto Przemysław Miłkowski
Świniarsko 17
33-395 Chełmiec
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy Konsument ma prawo w ciągu 14dni kalendarzowych od dnia w którym Klient lub upoważniona przez niego osoba (inna niż przewoźnik) odebrała towar odstąpić od zawartej umowy. Oświadczenie może posiadać treść Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy zawartej dnia z Przemysławem Miłkowskim ESPERTO, ul. Wojnarowa 313 lok 3, 33-322 Korzenna – Imię i nazwisko konsumenta – Adres konsumenta – Data Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.; Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sprzedawcę - Przemysław Miłkowski ESPERTO, ul. Wojnarowa 313 lok 3, 33-322 Korzenna o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.grzejniki-europa.pl Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

reklamacje

REKLAMACJE Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy wolny od wad.W przeciwnym razie, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, zgodnie z treścią przepisu art. 556-556 Kodeks Cywilnego. Dokładamy wszelkich starań alby towar zakupiony w naszym sklepie przed wysyłką był starannie sprawdzony oraz właściwie zabezpieczony.W trakcie transportu mogą powstać ewentualne uszkodzenia ze względu na nieuwagę lub niedbalstwo firmy kurierskiej. Jeżeli więc otrzymacie Państwo uszkodzony przedmiot prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą, a także wypełnienie protokołu szkody przy kurierze, co ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od przewoźnika.W takim przypadku prosimy powiadomić nas o uszkodzeniu przesyłając zdjęcie uszkodzenia i protokół szkody.Reklamacje należy zgłaszać w formie mailowej, na adres: reklamacjagrzejniki@gmail.com, telefonicznie pod numerem telefonu: +48 607 999 226 lub pisemnie na adres korespondencyjny sprzedającego: ESPERTO Przemysław Miłkowski, Świniarsko 17, 33-395 Chełmiec.W przypadku telefonicznego zgłoszenia reklamacji, przekażemy wszelkie niezbędne informacje w celu skutecznego złożenia reklamacji. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane na podstawie zgłoszenia konsumenta oraz złożonych w toku rozpatrywania reklamacji dokumentów (np. protokół szkody spisany z kurierem – jeżeli został sporządzony) lub zdjęć; Rozpatrując reklamację Sprzedawca może żądać od Klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych danych pozwalających rozpatrzyć reklamację Klienta, ale również pozwalających sklepowi dojść roszczeń przysługujących mu od przewoźnika uszkodzonego towaru na podstawie umów zawartych pomiędzy sklepem a przewoźnikiem.Protokół uszkodzenia towaru, sporządzony podczas odbioru towaru, w obecności kuriera, jest bardzo istotnym elementem dochodzenia roszczeń przez Sprzedawcę, nie stanowi jednak warunku rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Kupującego. Rękojmia za wady Z wadą fizyczną, mamy do czynienia w sytuacji, gdy rzecz sprzedana jest niezgodna z umową. W szczególności, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. Sprzedawca jest również odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady, zgodnie z regulacją wskazaną w art. 556-576[4] Kodeksu Cywilnego. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej. Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad. Koszty, jakie poniósł kupujący w związku z dokonaniem wymiany towaru pokrywa Sprzedawca Jeżeli przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku, kupujący może żądać dostarczenia zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej z opóźnienia. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz określona co do tożsamości, a sprzedawcą jest wytwórca tej rzeczy, kupujący może żądać usunięcia wady, wyznaczając w tym celu sprzedawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu od umowy odstąpi. Sprzedawca może odmówić usunięcia wady, gdyby wymagało ono nadmiernych kosztów. Przepisy powyższe nie wyłączają uprawnienia do odstąpienia od umowy lub do żądania obniżenia ceny. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku, licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. Upływ powyższych terminów nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił. Zarzut z tytułu rękojmi może być podniesiony także po upływie powyższych terminów, jeżeli przed ich upływem kupujący zawiadomił sprzedawcę o wadzie. Uprawnienia nabywcy przysługujące z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne sprzedanej rzeczy są niezależne od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień wynikających z gwarancji pozostaje bez wpływu na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Odpowiadamy za wady fizyczne rzeczy, jeżeli zostaną one stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi (kupującemu).

pozostałe informacje

GWARANCJA Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta. Gwarancja producenta na grzejniki wynosi 8 lat. Dowodem gwarancji jest paragon lub faktura VAT wysyłane zawsze razem z zakupionym produktem. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu. Mamy nadzieję, że nasze starania mające na celu stały wzrost standardów produkcji, ośmioletni okres gwarancji, utrzymanie ciągle niewysokiego pułapu cenowego, rozszerzenie gamy oferowanych modeli, spotkają się z przychylnością wśród naszych odbiorców sprawią Państwu dużo radości i zadowolenia. Sklep Grzejniki-Europa oferuje szeroką gamę różnorodnych grzejników łazienkowych i dekoracyjnych odznaczających się wysoką funkcjonalnością i oryginalnym wzornictwem, które sprawi, że każde wnętrze będzie wyjątkowe. Zapewniamy korzystne ceny, wysoką jakość, ale przede wszystkim szyk i oryginalność pomysłów. Pragniemy, aby nasze produkty wywoływały pozytywne emocje, a wnętrza nabierały szczególnego charakteru. Posiadamy ogromne doświadczenie w sprzedaży na Allegro, dzięki czemu zakupy u nas to pewność i gwarancja Państwa zadowolenia.Gwarancja realizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Szczegółowe informacji dotyczące warunków udzielanej gwarancji określi dokument gwarancyjny, dostarczony wraz z zakupionym towarem.