GRZEJNIK KONWEKTOROWY 2000W SKAN OG100051 (6541413054)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
67,99 zł
z 44 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
Zakupy powyżej 1 500 zł
  • lokalizacja: Wyszków
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj: elektryczne
  • sposób podłączenia: boczne
  • kolor: biały
  • typ: konwektorowy
  • uszkodzony: nie

GRZEJNIK KONWEKTOROWY 2000W SKAN OG100051


WSZYSTKIE TOWARY SĄ NOWE. Do każdej paczką dołączamy paragon lub fakturę.

Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłamy JEDNĄ PRZESYŁKĄ (jeden koszt wysyłki paczki niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów - dotyczy przesyłek KURIERSKICH). Jeżeli na kilku aukcjach są podane różne koszty wysyłki, obowiązuje jeden, wyższy koszt.

GWARANCJA SATYSFAKCJI. Konsument ma prawo zwrotu zakupionego towaru, w okresie do 14 dni od otrzymania towaru może przesłać odstąpienie od umowy

GRZEJNIK KONWEKTOROWY 2000W SKAN OG100051

    Moc 2000 W
    Zabezpieczenie przed przegrzaniem Tak
    Kolor Szaro - czarny
    Podział mocy 750 / 1250 / 2000 W
    Waga 4,7 kg
    Termostat Tak



GRZEJNIK KONWEKTOROWY 2000W SKAN OG100051


Grzejnik konwektorowy OG100051 renomowanego producenta SKAN. Konwektor jest idealnym urządzeniem grzewczym zarówno do mieszkań, jak też do lokali użytkowych (sklepów, biur, portierni, garaży itp). Grzejnik charakteryzuje się nowoczesnym wyglądem oraz szybkim czasem nagrzewania. Wbudowany termostat oraz zabezpieczenie przed przegrzaniem czynią urządzenie bezpiecznym i ekonomicznym. Skan OG100051 grzeje z maksymalną mocą 2000W, istnieje jednak możliwość regulacji mocy grzewczej na poziomach 750 / 1250 / 2000 W .


DOSTĘPNOŚĆ I GWARANCJA

Oferowany przez nas produkt jesteśmy w stanie od razu wysłać na Twój adres lub do naszego punktu odbioru towarów. Wszystkie towary są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Dzięki temu masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym i bezproblemowym wsparciem serwisowym.

Udzielana Gwarancja pozwoli Ci spać spokojnie.

WYSYŁKI I ODBIORY

Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL tylko i wyłącznie na terenie Polski. Zamówienie realizujemy najpóźniej w kolejnym dniu roboczym od daty złożenia zamówienia (zamówienie płatne przy odbiorze) lub od daty wpłynięcia środków pieniężnych (zamówienie płatne przelewem szybkim bądź tradycyjnym). Czas oczekiwania na przesyłkę to zazwyczaj 1-2dni robocze.

Paczka z zamówionymi produktami jest dostarczana pod adres wskazany w zamówieniu. Koszty transportu poza granicę Polski są wyceniane odrębnie po skontaktowaniu się z biurem obsługi. Nic nie zarabiamy na przesyłkach, zysk czerpiemy jedynie ze sprzedanego towaru. Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową pod warunkiem, że przesyłka nie przekroczy 31,5kg. U nas zakupione przez Ciebie wartościowe towary otrzymasz szybko i bezpiecznie.


RATY

Nasz sklep oferuje Państwu możliwość zakupu w systemie ratalnym Santander Consumer Bank S.A co pozwoli Ci na rozłożenie w czasie wydatku związanego z zakupem sprzętu. rozpocząć procedurę zakupu "na raty", zakup wybrany produkt w serwisie allegro , a następnie napisz do nas maila na adres:

r.janiszewski@elektr­ozilla.pl z precyzyjną informacją, że dana transakcja ma zostać przeprowadzona w systemie ratalnym.

W odpowiedzi odeślemy wiadomość zwrotną ze szczegółowymi informacjami na ten temat.


PYTANIA I ODPOWIEDZI

Szukasz porady? Masz wątpliwości? Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Czekamy na kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu: 885 851 304 oraz adresem e-mail: r.janiszewski@elektr­ozilla.pl

BEZPIECZEŃSTWO I SATYSFAKCJA


Od 20lat z powodzeniem obsługujemy zarówno firmy elektroinstalacyjne, budowlane, punkty handlowe, zakłady produkcyjne, instytucje jak i klientów indywidualnych. Jesteśmy udziałowcem jednej z trzech największych grup zakupowych branży elektrycznej w Polsce PGE Forum-Rondo. Naszą firmę tworzą ludzie, którzy z pasją i zaangażowaniem przygotowują asortyment odpowiadający potrzebom odbiorców. Cechuje nas kreatywność, profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klientów i ich potrzeb. Jesteśmy otwarci na nowości oraz wszelkie sugestie, gotowi dopasowywać naszą ofertę do indywidualnych oczekiwań odbiorców.


Nasze dane:
ELBUD PARTNER Sp. z o.o.
ul. I Armii Wojska Polskiego 173
07-202 Wyszków
NIP: 762-199-03-79
REGON: 142925950

Konto bankowe:
Pekao S.A.
60 1240 5631 1111 0010 4381 8410

Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu: PARAGON lub FAKTURA VAT

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ElektroZilla za co najmniej 1 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 60124056311111001043818410
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
-
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Elbud Partner to dynamicznie rozwijająca się hurtownia elektro - narzędziowa, obecna na rynku od blisko 20 lat. Nasza oferta to najnowsze produkty z następujących kategorii: dom i ogród, spawalnictwo, pneumatyka, oświetlenie, bhp, elektronarzędzia, maszyny budowlane, motoryzacja, ogrzewanie, wentylacja, osprzęt elektryczny, oświetlenie, spawalnictwo, warsztat..... Jesteśmy najdłużej działającą i największą hurtownią na lokalnym rynku(Wyszków i okolice), oferującą klientom największy wybór towarów w najniższych cenach. Od 20 lat z powodzeniem obsługujemy zarówno firmy elektroinstalacyjne, budowlane, punkty handlowe, zakłady produkcyjne, instytucje jak i klientów indywidualnych.Jesteśmy udziałowcem jednej z trzech największych grup zakupowych branży elektrycznej w Polsce PGE Forum - Rondo.

kontakt

reklamacje

Reklamacje Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas towary były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące. Zadowolenie Klienta jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego staramy się aby proces zakupowy przebiegał szybko i bezproblemowo dla Klienta. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji w przypadku: otrzymania towaru wadliwego, niekompletnego, uszkodzonego lub niezgodnego z ofertą sprzedaży. Aby proces reklamacji uczynić maksymalnie prostym i szybkim, prosimy o zastosowanie się do poniższych instrukcji, przewidzianych dla konkretnych zdarzeń. 1. Uszkodzony towar lub opakowanie. Wszystkie wysyłane przez nas produkty są nowe i starannie zapakowane przez pracowników sklepu. Po dostarczeniu przez kuriera przesyłki należy jednak w jego obecności dokładnie sprawdzić stan opakowania otrzymanej paczki. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone lub naruszone należy odmówić jej przyjęcia i sporządzić z kurierem 'Protokół Szkody', a następnie odesłać na nasz adres internetowy: d.mazurczuk@elektrozilla.pl . W analogiczny sposób należy postąpić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu. Jeżeli szkoda zostanie stwierdzona po odjeździe kuriera należy w terminie do 7 dni skontaktować się z firma kurierską. 2. Towar wadliwy. Dokładamy wszelkich starań aby sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak zdarzy się jakakolwiek nieprawidłowość w funkcjonowaniu zakupionego towaru, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze poweźmie się decyzję o dokonaniu zgłoszenia reklamacji, a mianowicie: - należy upewnić się czy produkt został zmontowany i podłączony zgodnie z instrukcją - zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji na stronach www producenta/dystrybutora. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak: najczęściej zadawane pytania, wykrywanie i usuwanie usterek, warunki eksploatacji czy dane techniczne. Jeżeli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przynoszą zadowalających rezultatów należy zgłosić reklamację w serwisie producenta na podstawie gwarancji. Jest to najkrótsza droga, spośród dostępnych, która w najszybszy sposób pozwala doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności. Dane kontaktowe serwisu producenta/dystrybutora dostępne są na karcie gwarancyjnej. UWAGA ! Towar drugiej może posiadać niższe parametry odczytu oraz zapisu, mogą pojawiać się błędy zapisu lub odczytu także posiadać mniejszą pojemność i inne wady ukryte. W związku iż towar jest drugiej kategorii nie podlega On zwrotowi, gwarancji czy rękojmi. Prosimy o przemyślane zakupy. !