GRZECHOTKA KLUCZYKI DŹWIĘK ŚWIATŁO 86365 (6541277251)

zakończona
30,02 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,01 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 12 m +
  • materiał: plastik
  • certyfikaty i opinie: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
Kaczor5521. Profesjonalna obsługa i wysoka jakość towaru.
Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Fanpage Facebook

Koszty przesyłki
Kurier 16 zł
Kurier pobranie 22.01 zł
Odbiór osowisty w Krakowie 0 zł

Konta bankowe
Numer 48 8591 0007 0020 0048 6181 0008
Bank K.B.S. Kraków

Regulamin
Do każdego zakupionego towaru dołączamy paragon lub fakturę na życzenie klienta.
W razie wątpliwości skontaktuj się z nami, chętnie udzielimy
odpowiedzi na każde pytania
Czynne:
Pon-Piątek 8.00-15.00

Paczki wysyłamy w dni robocze (Pon-Piątku). Od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Zwroty przyjmujemy po wcześniejszym powiadomieniu na koszt kupującego.

Dzisiaj oferujemy Państwu
GRZECHOTKA KLUCZYKI DŹWIĘK ŚWIATŁO
Aktywność w pierwszym roku życia dziecka jest bardzo
ważna dla jego rozwoju, dlatego polecamy
Państwu zabawki stymulujące zmysły słuchu, wzroku i dotyku.
Zabawka, którą proponujemy jest bardzo estetycznie i starannie wykonana,
zapakowana w ładne oryginalne opakowanie, świetnie nadające się na prezent.
Grzechotka na baterię, po naciśnięciu guzika wydobywa
się muzyczka i migają światełka.
Wiek : 1+
Rozmiar opakowania : 26x20x6 cm
TOWAR NOWY ORYGINALNIE ZAPAKOWANY !

Serdecznie zapraszamy do licytacji.
Sprawdź pozostałe aukcje!
Zapraszamy na nasze aukcje
Pokaż wszystkie aukcje



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 48 8591 0007 0020 0048 6181 0008
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,01 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma RAN powstała w 1991 roku i nieprzerwanie działa do dziś. Zajmujemy się sprzedażą zabawek oraz artykułów szkolnych i biurowych. Nasza długoletnia obecność na rynku zaowocowała nawiązaniem korzystnych kontaktów handlowych. Współpracujemy z największymi importerami, dystrybutorami i producentami w kraju. Dzięki temu możemy zaproponować naszym klientom szeroki asortyment produktów, zgodnych z aktualnymi trendami obowiązującymi na rynku. Nasze ponad 20-letnie doświadczenie, indywidualne podejście do każdego zlecenia i zawodowa odpowiedzialność są gwarancją wzorcowej współpracy. Wszystkie oferowane przez nas produkty posiadają stosowne certyfikaty i są bezpieczne w użytkowaniu. Z przyjemnością pomożemy Państwu dokonać odpowiedniego wyboru. Jeżeli poszukujesz czegoś, wyjątkowego bądź nie możesz czegoś znaleźć, napisz do nas,wystawimy specjalnie dla Ciebie aukcję!

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej i zwrotu towaru: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ewelina@ran.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. P.H. RAN nie jest producentem Towarów i nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. 6. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. 7. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Opis procedury reklamacyjnej i zwrotu towaru: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ewelina@ran.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5.P.H. RAN nie jest producentem Towarów i nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. 6. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. 7. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. *Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci Kupującemu kwotę za zakupiony przedmiot + najniższą możliwą kwotę za przesyłkę dostępną na aukcji jeśli zwrot towaru wynika z winy sprzedającego. Kupujący odsyła towar nieużywany. Prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie iż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości. Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ewelina@ran.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Balicka 56, 30-149 Kraków Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy: Dane sprzedającego................................... Ja..............niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty............................ Data zawarcia umowy to.......... data odbioru ........................... Imię i nazwisko....... Login Allegro........... Adres.................... Data...................... Podpis....... *Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. *Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

pozostałe informacje

Adres hurtowni : P.H. RAN Roman Niedbała Ul. Strugi 28 30-199 Kraków