GRU, DRU I MINIONKI FIGURKI W KULI NIESPODZIANKA (6900426548)
- List polecony ekonomiczny 9,50 zł
- Paczkomaty 24/7 11,00 zł
- Paczkomaty 24/7 12,94 zł
- Zakupy od 360 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Gdynia, Polska
- czas wysyłki: do 5 dni
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- marka: inna
- bohater: minionki
- wiek dziecka: 3 lata +
- materiał: plastik
- rodzaj: postać z bajki
- płeć: chłopcy, dziewczynki
Lokalizacja: Gdynia, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u sklep-egraal za co najmniej 360.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Dokładamy wszelkich starań by nasi klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie, także każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma pełne prawo do złożenia reklamacji. W tym wypadku prosimy w pierwszej kolejności kontaktować się z naszym sklepem mailowo bądź telefonicznie.
* WAŻNE :Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze. Przy odbieraniu przesyłki z paczkomatu i siwterdzeniu jakichkolwiek uszkodzeń fakt ten można zgłosić od razu przy paczkomacie lub w najbliższym punkcie INPOST.
2. W przypadku jakichkolwiek reklamacji prosimy w pierwszej kolejności kontaktować się z naszym sklepem mailowo (czasem do rozpatrzenia reklamacji wystraczą tylko zdjęcia uszkodzonego towaru) .
3. Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym. Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas.
4. Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w magazynie.
5. Formularz reklamacyjny (http://dynio.pl/fotki/reklamacje.pdf) musi być dołączony do przesyłki wraz z dokumentem zakupu, chyba że dowód zakupu był wysyłany drogą mailową.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zgodnie z polskim prawem mają państwo 14 dni od daty doręczenia przedmiotu na zwrot do nas bez podania przyczyny.
Po tym czasie każde roszczenie będzie rozpatrywane indywidualnie.
W przypadku uszkodzenia bądź wad towaru prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z nami oraz o przesłanie zdjęcia uszkodzenia mailem.
Każda reklamacja rozpatrywana będzie indywidualnie.
BARDZO WAŻNE W przypadku uszkodzenia podczas dostawy (połamane przedmioty, uszkodzenia fizyczne), prosimy o SPORZĄDZENIE W OBECNOŚCI KURIERA PROTOKOŁU SZKODY.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- bok@******** (pokaż)
- 587****** (pokaż)
- 502****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
BARDZO WAŻNE!!!
W OKRESIE PO ŚWIĄTECZNYM I PO NOWOROCZNYM PRZEPROWADZANE SĄ INWENTARYZACJE, W ZWIĄZKU Z CZYM PRZESYŁKI MOGĄ SIĘ ZNACZĄCO OPÓŹNIAĆ.
INWETARYZACJE PRZEPROWADZANE SĄ DO OK 7-9 STYCZNIA
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY!
Pozostałe informacje
Szanowni klienci
* czas realizacji zamówień wynosi 3-7 dni roboczych,( w szczególnych przypadkach czas ten może się wydłużyć - o czym zawsze staramy się informować klienta)
* sprzedawane przez nas modele autek WELLY występują w różnych wariantach kolorystycznych dla poszczególnych modeli (w zależności od stanu na magazynie) w związku z czym wysyłane są losowo.
(Jeśli interesują Państwa konkretne kolory prosimy co BARDZO WAŻNE o wpisywanie koloru w formularzu, kolory podawane mailowo nie będą brane pod uwagę, w przypadku gdy brakuje konkretnego koloru ustalamy z klientem drogą mailową bądź telefoniczną zamiennik)
* towar sprzedawany na naszych aukcjach jest nowy, pochądzący bezpośrednio od producenta lub dystrybutora
* towaru za pobraniem nie wysyłamy osobom niezarejestrowanym - chyba że zostanie to uzgodnione telefonicznie lub mailowo
* w okresie świąteczno nowowrocznym wysyłki realizowane są żadko bądź wcale z racji przeprowadzanych inwetaryzacji rocznych na magazynach
Przypominamy!!!
ODBIORY OSOBISTE po wcześniejszym uzgodnieniu odbywają się TYLKO w punkcie odbioru DYNIO.PL na ul.GORCZYCOWEJ 16B
PROSIMY O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT BYŚMY MOGLI PRZYGOTOWAĆ ZAMAWIANY TOWAR (z reguły jest to 1-2 dni robocze)
dane do
FV City Entertainment
ul. Anyżowa 4
81-589 Gdynia
NIP 958-140-34-47
numer konta: Bank Millenium SA 67 1160 2202 0000 0001 6458 0468
SWIFT: BIGBPLPW
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu