GRES POLEROWANY -JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE-GRESPOL! (6999656337)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie

opis

JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE ! JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE ! JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE !

Szanowni Państwo !
https://www.youtube.­com/watch?v=zmBzkTwG­WD0

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani płytkami ceramicznymi, gresem polerowanym to jest to oferta dla Was.Płytki gresowe polerowane, idealne do salonu, na korytarz, schody, a nawet na elewacje. Są dużo twardsze niż zwykłe płytki ceramiczne a także są mrozoodporne. Nasza oferta obejmuje gres polerowany – jakość w dobrej cenie. Jesteśmy bezpośrednim importerem gresu polerowanego, w ten sposób unikają Państwo zbędnych marży. Płytki z gresem polerowanym cieszą się ogromnym powodzeniem, ponieważ są trwałe i odporne na zaplamienie. Nie bez znaczenia jest też ich ogromna wytrzymałość na
ścieranie, szczególnie w miejscach, gdzie na butach wnosi się do domu drobny piasek i brud. Gres polerowany jest twardszy i bardziej odporny na ściernie niż terakota. Płytki z gresu polerowanego mają małą nasiąkliwość, dzięki czemu nie robią się na nich plamy. Obecnie często stosuje się gres polerowany, który dostępny jest w różnych kolorach i fakturach. Zastosowanie gresu polerowanego jest praktyczne, gdyż nie sprawia większych kłopotów przy użytkowaniu i konserwacji a poza tym jest bardzo
estetyczny i nadaje pomieszczeniom klasę. Oferujemy gres polerowany o symbolu CHL 6000 (jasny beż, piasek - kolor), w rozmiarze 60x60cm ,grubość płytki 1 cm. I klasa jakości oraz IV kalsa ścieralnośći. Gres jest zbliżony do naturalnego kamienia. Cena jest promocyjna , atrakcyjna i konkurencyjna 45zł + VAT za metr kwadratowy, UWAGA!! PODANE ZDJĘCIA SĄ ZDJĘCIAMI POGLĄDOWYMI, WIĘCEJ INFORMACJI ORAZ DOKŁADNIEJSZE ZDJĘCIA ZNAJDĄPAŃSTWO NA STRONIE INTERNETOWEJ NASZEJ FIRMY GRESPOL.



JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE ! JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE ! JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE !

GRESPOL TEL. 502-356-244

Email. grespol@grespol.pl

­Serdecznie zapraszamy Państwa do zakupu gresu polerowanego
MASZ PYTANIA?? PISZ LUB DZWOŃ 502-356-244,
(0-22)66-24-122
GRR
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność

Lokalizacja: WARSZAWA, Polska

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Dodatkowe informacje

ODBIÓR OSOBISTY

Punkty odbioru

Grespol Jacek Mróz
ul. Królowej Bony 51
02-496 Warszawa
woj. mazowieckie
email: grespol@interia.pl
tel.: + 48 502 356 244

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 19:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

GRESPOL JACEK MRÓZ
UL.KRÓLOWEJ BONY 51
02-496 WARSZAWA
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru  w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć i przesłać na adres email - mrozex@tlen.pl . Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie oświadczenia. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres GRESPOL Jacek Mróz ul. Królowej Bony 51, 02-496 Warszawa, tel. 502 356 244. Prosimy pamietać o zachowaniu faktury jest ona podstawą do ewentualnych zwrotów lub reklamacji.Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni roboczych od zakupu, zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi być fabrycznie zapakowany. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GRESPOL JACEK MRÓZ
UL.KRÓLOWEJ BONY 51
02-496 WARSZAWA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

 Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru  w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu.

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).  

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:  

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.  Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.  

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.  Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.  

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.  

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.  

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy. Regulaminu, jak również w formie elektronicznej  na adres email: mrozex@tlen.pl.

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.  Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.  

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres mrozex@tlen.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.  

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej.

Przed reklamacją ,zwrotem proszę o kontakt tel.502 356 244

O sprzedającym
mrozex1
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

8

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 502 356 244
  • 22 662 41 22
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE ! JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE ! JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE !

Szanowni Państwo !

Bezpośredni importer gresu  polerowanego i granitu z siedzibą oraz sklepem stacjonarnym w Warszawie (02-496) ul. Królowej Bony 51 tel. 502 356 244

Nasza oferta obejmuje gres  polerowany – jakość w dobrej cenie.

Jesteśmy bezpośrednim importerem  gresu polerowanego, w ten sposób unikają Państwo zbędnych marży.

Serdecznie  zapraszamy Państwa do zakupu gresu polerowanego w naszej firmie, a będziecie zadowoleni przez długie lata.

WIĘCEJ INFORMACJI ORAZ DOKŁADNIEJSZE ZDJĘCIA ZNAJDĄPAŃSTWO NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ  www.GRESPOL.pl

https://www.youtube.com/watch?v=zmBzkTwGWD0

GRESPOL TEL. 502-356-244

Email. grespol@grespol.pl

MASZ PYTANIA?? PISZ  LUB DZWOŃ 502-356-244, (0-22)66-24-122

Pozostałe informacje

więcej informacji na www.grespol.pl i pod tel.502 356 244