GREG REALISTYCZNY WIBRATOR W DOTYKU JAK PENIS (6648422172)

1 moneta
46 osób kupiło 47 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
59,00 zł
35,00 zł
z 99480 sztuk
Dostawa
  • Kurier wieczór
    nowość
    12,24 zł
  • List polecony ekonomiczny darmowa
  • Allegro Paczkomaty InPost 5,99 zł
Zakupy od 299 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Stary Sącz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: cielisty
  • długość (cm): 22
  • materiał: cyberskóra

opis



801 011 338
koszt połączenia jak do sieci
komórkowych

724 689 275 telefon komórkowy i sms
sklep@erozkosz.pl
42561184

Umożliwiamy 3 formy płatności:

1. Płacę z Allegro
/jest to najczęśćiej wybierana forma. Środki są księgowane zaraz po dokonaniu płatnośći/

2. Tradycyjny przelew

40 1020 3453 0000 8002 0144 5352



41 2490 1044 0000 4200 5061 2243


/Jako tytuł przelewu prosimy o podanie nr aukcji i loginu z Allegro/

3. Płatność przy odbiorze



/Płacisz dopiero przy odbiorze przesyłki listonoszowi lub kurierowi/

ZAMKNIJ OCZY DOTKNIJ I PRZEKONAJ SIĘ SAMA...

Wysoka jakość użytego materiały sprawia wrażenie naturalnej skóry. Zarówno w dotyku jak i pod kątem temperatury oraz sztywności.

Po za wykończeniem z cyber skóry wibrator GREG oferuje niesamowicie naturalny kształt. Piękna duża odsłonięta główka oraz wyraziste oplatające go żyły sprawiają wrażenie autentycznego penisa. mężczyzny o imieniu Greg umieszczonego na opakowaniu.


Marka LoveStim Dystrybutor kosmetyków erotycznych oraz suplementów diety takich jak Penistim i Libistim a także coraz większej liczby gadżetów erotycznych między innymi wibratora GREG została odznaczona laurem konsumenta 2016 za wysoką jakość swoich kosmetyków oraz odpowiedzialne podejście do klienta, jako najważniejszego ogniwa w całym procesie produkcji i sprzedaży.

GREG to nowoczesny wibrator zaprojektowany specjalnie dla anatomii kobiet. GREG stworzony został by sprawiać przyjemność każdej kobiecie. Każdy detal jest przemyślany tak by stymulować.

  • Główka wibratora GREG jest podwinięta do góry tak by idealnie trafiać w PUNKT G stymulować jego całą powierzchnię.

  • Lekki garb w połowie długości został utworzony by idealnie pieścić wejście do pochwy

  • Grube żyły oraz poprzeczne karby tuż za główką mą stworzone by dodatkowo drażnić ścianki pochwy

  • Sterowanie wibracjami umieszczone na samum dole wibratora ma specjalne zabezpieczenie by nie ślizgało się gdy będzie gorąco i mokro.

  • Wibrator GREG ma elastyczność nieco większą niż penis we wzwodzie, wszystko po to by dopasował się idealnie do Twojej anatomii

  • Wykonany z cyberskóry przypominającej realną skórę

  • Bardzo szybko dostosowuje swoją temperaturę do Twojej

  • Każdy wibrator GREG po za tym, że jest w pudełku, test także zabezpieczony w folii termokurczliwej, byś miała pewność że nikt go przed Tobą nawet nie dotykał

Wymiary wibratora GREG:

Zasilany jest dwiema bateriami AA - są to najbardziej popularne baterie, tak zwane paluszki, dostępne w każdym sklepie.

Jak zadbać o GREGA:

  • Po kazdym użyciu umyj GREGA wodą z mydłem lub specjalnym toy cleanerem (pamiętaj o tym że GREG nie jest wodoodporny)
  • Usuń nadmiar wody i pozostaw GREGA do wyschnięcia
GREG nie powinien być używany
  • na opuchniętą lub podrażnioną skórę
  • od prysznicem czy w czasie kąpieli

GREG jak inne produkty marki LoveStim zabezpieczony jest numerowanym hologramem.

Dzięki temu, kupując GREGA, masz całkowitą gwarancję i pewność, że zakupiłeś, produkt ORYGINALNY I BEZPIECZNY

KUPUJĄC PRODUKTY ZNANEJ JUŻ MARKI LOVESTIM ZAWSZE MASZ PEWNOŚĆ, ŻE DOSTAJESZ PRODUKT NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI, NAGRODZONY LAUREM KONSUMENTA 2016 ORAZ ZABEZPIECZONY SPECJALNYM NUMEROWANYM HOLOGRAMEM.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Stary Sącz, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u erozkosz_pl za co najmniej 299,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Kurier wieczór
pierwsza sztuka
12,24 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier wieczór pobraniowy
pierwsza sztuka
15,31 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,89 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
16,89 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Czechy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Irlandia
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Rosja
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Słowacja
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Szwecja
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Holandia
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Litwa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Białoruś
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Norwegia
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Ukraina
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Włochy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Francja
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Belgia
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Dania
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Hiszpania
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Austria
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Punkty odbioru

Sklep eRozkosz
Magazynowa 1
33-340 Stary Sącz
woj. małopolskie
email: sklep@erozkosz.pl
tel.: 724 689 275

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    40 1020 3453 0000 8002 0144 5352
    41 2490 1044 0000 4200 5061 2243

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

6 miesięcy
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

 

1.1.    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
1.2.    Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
1.3.    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1.    pisemnie na adres: ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz;
1.3.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@erozkosz.pl;
1.4.    Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
1.5.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
1.6.    W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
1.7.    Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

2.1.    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2.2.    Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
2.2.1.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
2.2.2.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
2.2.3.    Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Firma Handlowo Usługowa URLIK Bartłomiej Urlik
Magazynowa 1
33-340 Stary Sącz
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

 

1.1.    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
1.2.    Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
1.3.    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1.    pisemnie na adres: ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz;
1.3.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@erozkosz.pl;
1.4.    Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
1.5.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
1.6.    W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
1.7.    Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

2.1.    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2.2.    Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
2.2.1.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
2.2.2.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
2.2.3.    Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Firma Handlowo Usługowa URLIK Bartłomiej Urlik
Magazynowa 1
33-340 Stary Sącz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

PROSZĘ PAMIĘTAĆ O BARDZO WAŻNEJ ZASADZIE DOTYCZĄCEJ PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU, DOTYCZĄCEJ PRODUKTÓW INTYMNYCH: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym
erozkosz_pl
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

7974

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 801 011 338
  • 724 689 275
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

WITAMY W NASZYM SKLEPIE EROZKOSZ_PL NA ALLEGRO GWARANTUJEMY: 

  1. Szybką wysyłkę towaru - maksymalnie w 24 godziny w dni robocze. 
  2. Dyskretnie zapakowaną przesyłkę - nie ma szansy żeby ktoś się zorientował co jest jej zawartością. Nadawcą jest FHU URLIK i nie ma żadnych reklam, zupełnie nic co mogło by zasugerować zawartość. 
  3. Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko jeden raz.
  4. Jeżeli choć jedna aukcja z wybranych przez Ciebie ma darmową wysyłkę, to całe zakupy będą miały taką opcję. 
  5. U nas to KLIENT JEST NAJWAŻNIEJSZY - jeżeli zdążą się jakieś nietypowe sytuacje, wszystkie rozwiązujemy na korzyść klienta. 
  6. Gdyby się okazało że z wysyłką lub towarem jest coś nie tak, jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań prosimy skontaktuj się z nami. Na pewno Cię nie zawiedziemy. Negatywny komentarz nie pomaga rozwiązać problemu a tylko zamyka drogę do jego rozwiązania. 
  7. Odbiór osobisty zakupionych produktów tylko w godzinach 9:00 do 17:00

Pozostałe informacje

Nr konta umożliwiający zapłatę tradycyjnym przelewem:

PKO BPSA o/Nowy Sącz 40 1020 3453 0000 8002 0144 5352 

Jako tytuł proszę wpisać swój nick z allegro lub imie i nzawisko osoby zamawiającej. 

Podanie samego numeru aukcji możw opóźnić odnalezienie przelewu a co za tym idzie wysyłke towaru.