Granatowa torba shopper. Duża torebka shopperka (6542025765)

zakończona
65,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List priorytetowy 12,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Blizne Łaszczyńskiego
  • wielkość: duża (mieszcząca A4)
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Inna marka
  • materiał dominujący: skóropodobne tworzywo
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie niebieskiego, odcienie żółtego i złota
  • rodzaj: do ręki, kuferek, listonoszka, na ramię

NOWA JESIENNA KOLEKCJA - Duża granatowa torebka shopperka

Pojemna torba shopper w granatowym kolorze z dwoma ozdobnymi suwakami po bokach.

Torebka o trapezowym kształcie z ażurowym wycięciem na środku oraz czarnymi wstawkami i suwakami po bokach.

Torebka shopperka ma dodatkowy pasek, który można opcjonalnie przyczepić dzięki sprzączkom w złotym kolorze.

Klasyczny shopper jest torebką idealną na codzień - duża i pojemna, a przy tym lekka i poręczna.

Torebka zapinan jest na suwak. W środku torebka ma dwie przegródki oddzielone kiesoznką zapinaną na suwak.

Shpperka wykonan jest z przyjemnego w dotyku materiału skóropodobnego.

Z tyłu torebka ma dodatkową, małą kieszonkę zapinaną na suwak.

Środek torebki obszyty jest brązowym materiałem.

Podsumowując:

granatowa torebka o fasonie shopperki

dodatkowy pasek z możliwością regulacji długości

torebka sygnowana złotą blaszką

shopperka z ażurowym zdobieniem oraz czarnymi wstawkami

Wymiary torebki:

Wysokość 30 cm

Szerokość 40 cm

Grubość 14 cm

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 18.00
  • Sob od 10.00 do 15.00
telefon
509-980-209
email
casualnie@gmail.com

godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 18

Sob. 10 - 15

Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o nas i zapoznaj się z naszym regulaminem. Dokonanie zakupu na aukcji Casualnie jest równoznaczne z akceptacją naszego regulaminu.

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta

27 1140 2004 0000 3702 7589 9835

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Casualnie za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 27 1140 2004 0000 3702 7589 9835
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka24 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka48 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka24 Odbiór w Punkcie 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Niemcy 42,35 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Wielka Brytania 61,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Czechy 36,64 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Słowacja 49,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Holandia 53,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 509-980-209
    kontakt telefoniczny możliwy w godzinach: pon - pt: 8 - 18 sob: 10-15

reklamacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. 5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 6. W przypadku rzeczy, która była oznaczona przez sprzedawcę jako używana, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania rzeczy klientowi. 7. Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.

pozostałe informacje

Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta. Sprzedawca dostarcza rzeczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Wszystkie zdjęcia i opisy są własnością autora i nie zezwala się na ich kopiowanie, modyfikację i/lub udostępnianie bez jego zgody.