Gramofon Thorens TD 235 + AT-95 PROMOCJA BYDGOSZCZ (6950751366)

11 dni do końca
cena kup teraz
2 099,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Thorens

Salon w Bydgoszczy

TD 235 czarny

Thorens

Gramofony

w cenie: 3 099 2 099 PLN

PRODUKT JEST NOWY, z pełną dokumentacją i gwarancją oficjalnego, polskiego dystrybutora sprzętu audio-wideo Yamaha. Towar może pochodzić z ekspozycji.

Opis

Manualny gramofon wykorzystujący takie samo chassis i płytę nośną z antywibracyjną izolacją jak model TD 240-2. Urządzenie wyposażone jest w ramię TP 19-1 i wkładkę AT-95.

TD 235 jest manualnym odpowiednikiem modelu TD 240-2 – wykorzystuje takie samo chassis oraz identyczną płytę nośną wzbogaconą o antywibracyjną izolacją. Wyróżnikiem gramofonu TD 235 jest opto-elektroniczny wyłącznik, który po zakończeniu odtwarzania płyty zatrzymuje obroty silnika.


Do napędu wykorzystywany jest elektronicznie sterowany silnik prądu stałego, talerz wprawiany jest w ruch za pomocą wewnętrznego płaskiego pasa. Gramofon ma dwie prędkości obrotów, które zmieniane są na drodze elektronicznej. Projektanci wyposażyli urządzenie w ramię TP 19-1, które współpracuje z fabrycznie zamontowaną wkładką AT-95.

Gwarancja


Kupując u nas masz gwarancję, że zakup jest całkowicie bezpieczny zarówno ze wzglądu na udokumentowane pochodzenie sprzętu i wsparcie serwisowe oficjalnego dystrybutora, jak też olbrzymie doświadczenie i wieloletnią renomą salonów sieci TOP HI-FI & VIDEO DESIGN.

Kontakt do salonu

TOP Hi-Fi & Video Design

Ul.Gdańska 69, Bydgoszcz

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres

bydgoszcz@tophifi.pl

lub telefonicznie

+48 52 321 24 77

w godzinach:

Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 18.00
Sobota: 10.00 - 14.00
Tytułowanie przelewu

W tytule wpłaty proszę podać:

  • wyraz BYDGOSZCZ - w celu szybszej identyfikacji wpłaty
  • IDENTYFIKATOR ALLEGRO (NICK) - nazwa użytkownika, który zakupił przedmiot
  • IMIĘ I NAZWISKO - imię i nazwisko użytkownika, który zakupił przedmiot
  • NAZWĘ PRODUKTU - model i markę zakupionego produktu
  • NUMER AUKCJI - numer przedmiotu
Wysyłka

W przypadku wpłaty na konto towar wysyłany jest w przeciągu 48 godzin (2 dni robocze) od daty zaksięgowania.

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Towar wysyłany jest tylko i wyłącznie w dni robocze.

Każdy towar jest starannie zapakowany i zabezpieczony.

Zmiana adresu wysyłki

Jeżeli adres wysyłki jest inny niż podany w Allegro, to prosimy o wpisywanie go do formularza wysyłki w allegro zaraz po zalicytowaniu. W przeciwnym wypadku bądziemy wysyłali zakupiony towar na adres z allegro. Prosimy o nie wpisywanie zmiany adresu w polu wiadomości dla sprzedającego.

Odbiór osobisty

Towar zakupiony na naszych aukcjach, można odbierać w naszym sklepie

TOP Hi-Fi & Video Design
Ul.Gdańska 69, Bydgoszcz


w godzinach:

Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 18.00
Sobota: 10.00 - 14.00
Zobacz na mapie
Płatności

Za towar zapłacić można przelewem na konto, przy odbiorze osobistym lub przy odbiorze przesyłki u kuriera (za pobraniem).

W przypadku wyboru wysyłki za pobraniem (płatność przy odbiorze)

Wybierając jako formą zapłaty płatność z góry

W przypadku wyboru płatności przelewem na konto towar zostanie wysłany po wpłynięciu wymaganej kwoty na konto bankowe. Kupujący zobowiązuje sią do przelania kwoty za wybrany towar na konto bankowe w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru. Brak wpłaty pieniędzy na nasze konto w przeciągu 14 dni spowoduje wystawienie kupującemu negatywnego komentarza i zwrócenie sią do administratora Allegro o anulowanie transakcji i zwrot prowizji.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Top Hi-Fi & Video Design 

ul. Gdańska 69 

85-005 Bydgoszcz 

tel. 52-321-24-77 

Godziny otwarcia: 

Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 18.00  

Sobota: 10.00 - 14.00 

Niedziela: Nieczynne  

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

1. Roszczenia z tytułu rękojmi oraz gwarancji nie wykluczają się ani nie ograniczają. 2. Klient składając reklamację dokonuje wyboru podstawy zgłoszenia swoich roszczeń, tj. czy zgłasza je z tytułu rękojmi czy w ramach gwarancji.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Top HiFi
Gdańska 69
85-005 Bydgoszcz
PL
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.   U. z 2014 roku, numer 827), która weszła w życie z dniem 25 grudnia  2014  roku, Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w  ciągu 14  dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub  w którym  osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta  weszła w  posiadanie towaru (towar został dostarczony do Konsumenta  bądź osoby  trzeciej lub został przez niego / przez nią odebrany).Aby  skorzystać z  prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien   poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w  drodze  jednoznacznego oświadczenia – wzór formularza do odstąpienia od  umowy.  Korzystanie z wzoru formularza nie jest jednak obowiązkowe.Aby  zachować  termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Konsument   wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia   od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.Oświadczenie o   odstąpieniu od umowy powinno zostać przesłane przez Konsumenta na   następujący adres:  


  •  Top Hi-Fi & Video Design  
  • ul. Gdańska 69
  • 85-005 Bydgoszcz

 W  przypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zostaną zwrócone  wszystkie  otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru  (z  wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  Konsumenta  sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia  oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, a w każdym  przypadku nie  później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zostanie  poinformowany o  decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od  umowy, z  zastrzeżeniem ust. 6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy  użyciu  takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta  użyte w  pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodzi się na  inne  rozwiązanie.Zwrot płatności, o której mowa w ust. 5 może zostać  wstrzymany do  czasu otrzymania przez Sprzedawcę towaru, w stosunku do  którego  nastąpiło odstąpienie od umowy lub do czasu dostarczenia przez   Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które   zdarzenie nastąpi wcześniej.Towar może zostać zwrócony przez Konsumenta  bezpośrednio wraz z  oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, a najpóźniej  powinien on zostać  zwrócony w ciągu 14 dni od daty poinformowania  Sprzedawcy o odstąpieniu  od umowy.Konsument, w przypadku odstąpienia od  umowy, ponosi bezpośrednie  koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy. Ze  względu na charakter towarów oraz  ich wielkość koszty zwrotu towaru  mogą przewyższać koszty zwykłej  przesyłki pocztowej.Konsument, w  przypadku odstąpienia od umowy, odpowiada za  zmniejszenie wartości  towaru wynikające z korzystania z niego w sposób  inny niż było to  konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i  funkcjonowania.W  przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca wystawi i prześle do   Konsumenta do podpisu na wskazany przez niego adres, fakturę VAT   korygującą. Podpisaną fakturę VAT korygującą prosimy o przesłanie na   adres:


  •  Top Hi-Fi & Video Design   
  • ul. Gdańska 69
  • 85-005 Bydgoszcz

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Audio Klan Serwis
Szkolna 45
05-270 Marki
PL
Dodatkowe informacje

 

WARUNKI GWARANCJI

Szanowni Państwo!

Przed przystąpieniem do korzystania z urządzenia prosimy o dokładne zapoznanie się z procedurami instalacji oraz 

warunkami techniczno-eksploatacyjnymi, szczegółowo opisanymi w instrukcji obsługi.

W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z serwisem. Serwis służy Państwu wszelką pomocą w zakresie 

realizacji uprawnień gwarancyjnych oraz porad technicznych i eksploatacyjnych. 

AUDIO KLAN Janusz Prządka Spółka Jawna z siedzibą w 

Warszawie gwarantuje sprawne działanie wskazanego 

w gwarancji urządzenia, zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.

Gwarancja dotyczy urządzeń sprowadzonych na polski rynek przez firmę 

AUDIO KLAN Janusz Prządka Spółka Jawna.

Gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

WARUNKI GWARANCJI

1. Niniejszą gwarancją objęte są usterki urządzenia spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.

2. Warunkiem skorzystania z uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji jest przedstawienie:

- czytelnie i poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej;

- dowodu zakupu sprzętu, z oznaczoną datą sprzedaży (faktura, paragon);

- reklamowanego urządzenia;

- opisu usterki.

3. Firma AUDIO KLAN Janusz Prządka Spółka Jawna udziela na dystrybuowany asortyment następujących gwarancji:

- Na wszystkie urządzenia z wyjątkiem słuchawek oraz asortymentu marek: 

Yamaha i Koss, udziela się gwarancji na 

okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży.

- Na słuchawki, z wyjątkiem słuchawek marki Koss, udziela się gwarancji na okres 12 miesięcy

,

licząc od daty sprzedaży.

- Na słuchawki marki Koss udziela się gwarancji na okres 6 miesięcy

, przy czym na modele z serii PRO, SB, TD, 

UR21,29,40 KEB79, KSC75, KTXPRO1, SP – na okres 12 miesięcy, licząc od daty sprzedaży . 

- Na asortyment marki Yamaha udziela się gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. Długość trwania 

okresu gwarancyjnego może zostać przedłużona o dodatkowe 12 miesięcy

, pod warunkiem dokonania procedury 

rejestracji sprzętu za pośrednictwem internetu w terminie 4 tygodni od daty jego zakupu.

4. W  przypadku zaistnienia usterki podlegającej gwarancji, sprzęt powinien być przesłany do serwisu przesyłką 

kurierską na koszt odbiorcy, przy wykorzystaniu firmy kurierskiej wskazanej przez serwis lub dostarczony osobiście. 

Urządzenie powinno być zapakowane w oryginalne opakowanie fabryczne. W

przypadku braku takiego opakowania, 

ryzyko uszkodzenia sprzętu w transporcie ponosi reklamujący. Serwis, po naprawie, odsyła urządzenie w tym samym 

opakowaniu, w jakim zostało ono dostarczone do serwisu.

5. Usterki ujawnione w okresie gwaracji zostaną usunięte w jak najkrótszym terminie, nie przekraczającym 30 dni od daty 

dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu. W

przypadku zaistnienia konieczności sprowadzenia uszkodzonej części 

od producenta, okres naprawy wydłuża się o czas niezbędny do jej pozyskania, o czym Klient zostanie zawiadomiony.

6. Wszelkie wadliwe urządzenia lub części, których wymiany dokonano w ramach gwarancji stają się własnością serwisu.

7. Dokonanie naprawy gwarancyjnej oraz jej datę serwis poświadcza w karcie gwarancyjnej.

8. Gwarancją objęte są wyłącznie te uszkodzenia, których przyczyna tkwi w samym urządzeniu.

9. Gwarancja nie obejmuje:

- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowej obsługi, instalacji, aktualizacji oprogramowania urządzenia;

- uszkodzeń powstałych wskutek wyjmowania, wkładania, przenoszenia oraz nieprawidłowego 

przechowywania urządzenia; - uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem sprzętu w warunkach niezgodnych 

z zalecanymi przez producenta;

- Uszkodzenia powstałe podczas transportu urządzenia do serwisu, dokonywane na zlecenie klienta.

- wykonania czynności wymienionych w instrukcji obsługi urządzenia oraz czynności należących do zwykłej obsługi 

eksploatacyjnej sprzętu (np. programowanie, konfiguracja, instalacja, czyszczenie itp.);

- uszkodzeń powstałych na skutek wykorzystania urządzenia w sposób niezgodny z przeznaczeniem (np. do celów 

profesjonalnych, do działalności komercyjnej);

- usterek powstałych na skutek działania czynników zewnętrznych takich jak: urazy mechaniczne, niewłaściwe 

zasilanie urządzenia, przepięcia sieci energetycznej, zwarcia,  wyładowywania atmosferyczne, zalania, zawilgocenia, 

zanieczyszczenia, przeciążenia (dotyczy zwłaszcza głośników), wadliwe podłączenie urządzenia;

- elementów podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu (np. bezpieczniki, żarówki, lampy

, lasery, baterie, 

akumulatory, paski napędowe);

- roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są one zgodne z deklarowanymi przez producenta 

(dotyczy to również nieaktywnych pikseli w telewizorach plazmowych i LCD).

- Wadliwego działania urządzenia spowodowanego konfliktem lub niezgodnością pomiędzy zainstalowanymi 

aplikacjami a środowiskiem pracy.

- Przewodów, części obudowy, śladów powstałych w skutek eksploatacji takich jak: zarysowania, zabrudzenia, wytarcia.

- Zarażenia wirusem lub użytkowania produktu z oprogramowaniem innym niż dostarczone z produktem lub 

rekomendowane przez producenta.

10. Gwarancja traci ważność:

- w przypadku stwierdzenia ingerencji w urządzenie osób nieuprawnionych; 

- jeżeli dokonana została samodzielna modyfikacja oprogramowania;

- jeśli numer fabryczny urządzenia jest nieczytelny, został zmazany, zmieniony lub usunięty;

- w przypadku zgubienia karty gwarancyjnej;

- w przypadku niepełnego wypełnienia karty gwarancyjnej (brak pieczątki sprzedawcy

, daty zakupu,

numeru fabrycznego);

- jeżeli stwierdzona zostanie niezgodność pomiędzy danymi zawartymi w karcie gwarancyjnej i dokumentach zakupu,  

a danymi odczytanymi z reklamowanego urządzenia;

- w przypadku użytkowania urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi.

11. Gwarant dołoży wszelkich starań by w trakcie wykonywania naprawy nie doszło do  utraty danych lub ustawień 

konfiguracyjnych. Jednakże, ze względu na  specyfikę urządzenia powyższe może nastąpić. 

W takiej sytuacji Gwarant 

nie  ponosi odpowiedzialności za utratę danych ani ustawień konfiguracyjnych. Odpowiedzialności w tym zakresie nie 

ponosi Gwarant również w sytuacji, gdy do utraty danych lub ustawień konfiguracyjnych dojdzie na skutek

uszkodzenia urządzenia.

12. Jeśli roszczenie naprawy gwarancyjnej jest nieuzasadnione, koszty przesyłki urządzenia do i z serwisu

ponosi reklamujący.

13. Klient ma prawo do wymiany sprzętu, jeżeli w okresie gwarancji:

- wystąpi uszkodzenie niemożliwe do usunięcia przez serwis;

- serwis dokona 5 napraw, a sprzęt nadal będzie niesprawny

14. Jeżeli wymiana sprzętu na taki sam model lub nowszy odpowiednik nie jest możliwa, reklamującemu przysługuje 

prawo do zwrotu zapłaconej kwoty. W

przypadku braku oryginalnego opakowania i/lub akcesoriów, ich wartość 

z ostanie potrącona z należności zwracanej reklamującemu.

15.  Zapisy powyższych warunków gwarancji nie wyłączają, nie  ograniczają,  ani nie zawieszają uprawnień klienta wynikających z tytułu niezgodności  towaru z umową lub z tytułu rękojmi.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące