GRADIENT HYBRID SILIKON IPHONE 6S / 7 IMTEL (6541299898)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,99 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • lokalizacja: sprzedaż wysyłkowa, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
Mail: obsluga.imtel@gmail.­com

Tel. +48
575 099 266


Na wszystkie pytania staramy się odpowiedzieć jak najszybciej.

Gwaran­tujemy, że odpowiemy na Twoją wiadomość w ciągu 24 godzin od jej wysłania.

W przypadku kontaktu telefonicznego - jeśli nie odbieramy Twojego połączenia
- oddzwonimy później!
W przypadku, gdy dzwonisz
po godzinach naszej pracy
- skontaktujemy się z Tobą następnego dnia roboczego.

Krok 1 (od 1-5 dni roboczych): Zamówienie jest przekazywane do producenta w jego kraju, kolekcjonowane
i przygotowywane do pakowania.


Krok 2 (od 1-5 dni roboczych): Zamówienie oczekuje na zapakowanie i jest pakowane.

Krok 3 (1 dzień roboczy): Zamówienie jest nadawane do wysłania i wysyłane.

Krok 4 (od 4-20 dni roboczych): Zamówienie jest dostarczane przez pocztę, najpierw międzynarodową,
a potem Pocztę Polską.

Cały proces zamówienia trwa od 10 do 31 dni roboczych. Paczki najczęściej są wysyłane w przeciągu 24h od złożenia zamówienia u dystrybutora
i dochodzą do Kupującego
w ciągu 10 dni roboczych od dnia, w którym nastąpiła wysyłka przedmiotu.

Całkowity czas dostawy zależny jest od szybkości wpłaty, dostępności produktu oraz rodzaju wybranej wysyłki.

Oferujemy dwa rodzaje wysyłki:

1) standardowa wysyłka zamówienia pocztą lotniczą Airmail (10 zł)

2) wysyłka zamówienia pocztą lotniczą Airmail z możliwością śledzenia (15 zł)

W przypadku wybrania paczki rejestrowanej wysyłamy Państwu nadany numer śledzenia i na bieżąco monitorujemy status paczki.

Przesyłka śledzona jest częściej wybierana przez Klientów ze względu na bezpieczeństwo paczki oraz możliwość sprawdzenia gdzie aktualnie się znajduje.


Koszt przesyłki paczki monitorowanej jest równy tyle co wysłanie paczki poleconej z Polski lub kurierem, dlatego zachęcamy do korzystania z tej możliwości. Dzięki nadanemu numerowi śledzenia masz pewność, że Twoja paczka się nie zgubi.

Płatności możesz dokonać przelewem na poniższe dane
lub przez system PayU.


MARSOFT
Marcin Rokoszewski
ul. Lotnicza 3
20-322 Lublin


Rachunek bankowy:
91 1140 2004 0000 3402 7278 2802

W tytule zleconego przelewu prosimy podać swój nick
z Allegro i numer aukcji.

Kupujący uczestniczący w niniejszej aukcji akceptuje wszystkie warunki zawarte w regulaminie na stronie "O mnie".

Kupujący, w momencie zakupu udziela sprzedawcy jednorazowego pełnomocnictwa na dokonanie wysyłki w imieniu i na rachunek kupującego, a co za tym idzie na przekazanie danych teleadresowych producentowi/dostawc­y w celu nadania przesyłki do Kupującego.


GRADIENT HYBRID SILIKON IPHONE 6S / 7

  • Materiał: plastik
  • Świetna jakość wykonania
  • Łatwy w montażu i demontażu
  • Dobre dopasowanie do dedykowanego modelu
  • Zapewnia ochronę Twojego telefonu przed zarysowaniami i przetarciami
  • Bezpośredni zewnętrzny dostęp do wszystkich przycisków, kontroli i portów bez potrzeby zdejmowania pokrowca
  • Idealny na drobny prezent dla przyjaciela
  • Fantastyczna dekoracja i ochrona telefonu w jednym
  • Kolory do wyboru: zielono-niebieski | niebiesko-żółty | żółto-czerwony | niebiesko-czerwony | różowo-ciemnoszary
  • Po zakupie proszę o wiadomość jaki kolor futerału Państwo wybrali
Wzór 1 (zielono-niebieski)

Wzór 2 (niebiesko-żółty)

Wzór 3 (żółto-czerwony)

Wzór 4 (niebiesko-czerwony)

Wzór 5 (różowo-ciemnoszary)

***
Będziemy wdzięczni za wystawienie pozytywnego komentarza, który jest dla nas potwierdzeniem, że zamawiany produkt do Państwa dotarł i transakcja została
zakończona pomyślnie.

Zanim pochopnie wystawisz komentarz neutralny lub negatywny skontaktuj się z nami w celu jak najlepszego rozwiązania nieodpowiadającej Ci sytuacji. Nasz zespół dokłada
wszelkich starań, żeby każdy Klient miał 100% satysfakcję z dokonanego przez siebie zakupu i obsługi całej transakcji.


***
Na naszej aukcji zakupujesz usługę zamówienia towaru w Twoim imieniu, bezpośrednio u producenta lub hurtownika za granicą kraju, co pozwala nabyć towar w wyjątkowo
atrakcyjnych cenach.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 91 1140 2004 0000 3402 7278 2802
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 3
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

W skrócie o nas: 

Nasza firma powstała w 2011 roku. Naszą główną działalnością jest świadczenie usług w zakresie organizacji / pośrednictwa zakupu części i podzespołów w kraju producenta dla naszych Klientów z Polski. Staramy się jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów, dlatego mamy nadzieje, że będą Państwo zadowoleni ze świadczonych przez nas usług. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, a jednocześnie wszystkie zawarte z nami transakcje są przez nas przeprowadzane tak samo profesjonalnie, starannie i uczciwie. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich Klientów, a szczególnie tych nowych, którzy dokonują  u nas swoich pierwszych zakupów. Chcemy, aby stali się Państwo naszymi stałymi Klientami, dokonującymi regularnych zakupów na naszych aukcjach.  


Kontakt z nami: 

Numer telefonu: 575 099 266

E-mail: obsluga.imtel@gmail.com 

Preferujemy przede wszystkim kontakt e-mailowy ze względu na historię korespondencji oraz udokumentowanie kontaktu pomiędzy sprzedawcą a Kupującym. 

Jeśli nie uda się Państwu skontaktować z nami telefonicznie, prosimy o niezwłoczne wysłanie wiadomości e-mailowej. 

Nasz specjalnie przeszkolony personel czeka na pytania dotyczące oferowanych na aukacjach przedmiotów i z chęcią udzieli Państwu porady oraz odpowiedzi w sprawie złożonych już zamówień. Zarówno telefonicznie jak i poprzez kontakt e-mailowy staramy się doradzić Państwu jak najbardziej optymalny wybór produktu. Wiedza naszych pracowników jest do Państwa dyspozycji, tak aby wybrać naprawdę odpowiedni dla Państwa produkt, który na długi czas spełni Państwa oczekiwania.    

Na wszystkie wiadomości e-mailowe staramy się odpowiedzieć jak najszybciej. Gwarantujemy, że odpowiemy na Państwa wiadomość w ciągu 24 godzin od jej otrzymania (dni robocze). W przypadku kontaktu telefonicznego lub smsowego prosimy o niezbędne informacje konieczne do udzielenia przez nas odpowiedzi, tj. imię i nazwisko lub nick Kupującego, datę zamówienia oraz szczegóły dotyczące zakupionego produktu. 

Kupujący dokonujący zakupów na naszych aukcjach akceptuje informacje zawarte w naszym regulaminie oraz oświadcza, że zapoznał się z warunkami dostawy i procesem wysyłki.  Kupujący, w momencie zakupu udziela sprzedawcy jednorazowego pełnomocnictwa na dokonanie zakupu oraz organizacji wysyłki w jego imieniu i na rachunek kupującego, a co za tym idzie na przekazanie danych teleadresowych producentowi/dostawcy w celu nadania paczki do Kupującego. Asortyment sprzedawany na naszych aukcjach stanowią produkty najwyższej jakości. Zamówione przez Państwa za pośrednictwem internetu produkty są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej, także z możliwością śledzenia paczki (opcja).  

Proces dostawy / wysyłki: 

Krok 1 (od 1-5 dni roboczych): Zamówienie jest przekazywane do producenta w jego kraju, kolekcjonowane i przygotowywane do pakowania.  

Krok 2 (od 1-5 dni roboczych): Zamówienie oczekuje na zapakowanie i jest pakowane. 

Krok 3 (1 dzień roboczy): Zamówienie jest nadawane do wysłania i wysyłane.  

Krok 4 (od 4-20 dni roboczych): Zamówienie jest dostarczane przez pocztę, najpierw międzynarodową, a potem Pocztę Polską.    

Wysyłka następuje najczęściej z magazynu zagranicznego! Cały proces zamówienia trwa od 10 do 31 dni roboczych (nie kalendarzowych). W sytuacjach losowych, zupełnie niezależnych od nas, czas dostawy może się niestety wydłużyć. Paczki najczęściej są wysyłane w przeciągu 24h od złożenia przez nas zamówienia u dystrybutora i dochodzą do Kupującego w ciągu 14 dni roboczych od dnia, w którym nastąpiła wysyłka przedmiotu. 

Całkowity czas dostawy zależny jest od sprawnego kontaktu e-mailowego z Kupującym, szybkości i metody dokonania wpłaty (PayU / wpłata na konto bankowe), dostępnej ilości zakupionego przez Klienta produktu w magazynie dostawcy oraz rodzaju wybranego przez Kupującego sposobu wysyłki.  

Oferujemy dwa rodzaje wysyłki:            

  • 1) standardowa wysyłka zamówienia pocztą lotniczą Airmail (10 zł)             
  • 2) wysyłka zamówienia pocztą lotniczą Airmail z możliwością śledzenia (15 zł) 

W przypadku wybrania paczki rejestrowanej wysyłamy Państwu nadany numer śledzenia i na bieżąco monitorujemy status paczki.  Przesyłka z opcją śledzenia jest częściej wybierana przez naszych Klientów ze względu na bezpieczeństwo paczki oraz możliwość sprawdzenia gdzie aktualnie się znajduje. 

Koszt przesyłki paczki monitorowanej jest równy tyle co wysłanie paczki poleconej z Polski lub kurierem, dlatego zachęcamy do korzystania z tej możliwości. Dzięki nadanemu numerowi śledzenia masz większą pewność, że Twoja paczka się nie zgubi. 

Posiadamy również przedmioty wysyłane bezpośrednio z biura naszej firmy. Informacje o dostępności i wysyłce danego produktu z Polski są umieszczone w konkretnych aukcjach. 

Życzymy udanych zakupów i zapraszamy ponownie do skorzystania z naszych usług!

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Będziemy wdzięczni za wystawienie pozytywnego komentarza, który jest dla nas potwierdzeniem, że zamawiany produkt do Państwa dotarł i transakcja została zakończona pomyślnie.

Zanim pochopnie wystawisz komentarz neutralny lub negatywny skontaktuj się z nami w celu jak najlepszego rozwiązania nieodpowiadającej Ci sytuacji. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, żeby każdy Klient miał 100% satysfakcję z dokonanego przez siebie zakupu i obsługi całej transakcji.

Regulamin  

I. Warunki ogólne

1. Użytkownik Allegro o nazwie IMTEL_COM_PL specjalizuje się w

sprzedaży części i podzespołów oraz produktów wymienionych na aukcjach.

Produkty sprowadzane są bezpośrednio z kraju producenta, za

pośrednictwem Internetu i rozpowszechniane na terytorium Polski. Oferta

jest skierowana do osób indywidualnych oraz przedsiębiorców.

2. Profil Allegro  IMTEL_COM_PL jest prowadzony przez firmę:

MARSOFT Marcin Rokoszewski

ul. Lotnicza 3

20-322 Lublin

NIP: 946-230-40-58

REGON: 060717694

Numer konta do wpłat:  91 1140 2004 0000 3402 7278 2802

Jeśli przelew będzie robiony z innych danych niż te z allegro prosimy o informację o tym. Pozwoli to na szybsze odnalezienie przelewu na rachunku bankowym. W przypadku przelewów na konto zachęcamy do przesłania nam wiadomości, że przelew został już nadany.

3. Adres do korespondencji oraz przesyłania zwrotów:

MARSOFT Marcin Rokoszewski

ul. Lotnicza 3, p. 13

20-322 Lublin

Prosimy o przesyłanie do nas zwrotów listem poleconym. Nie zwracamy pieniędzy za towar, który nie dotrze do nas od Klienta. Przy zwrocie kwot za reklamowany towar zwracamy Klientowi jedynie koszt produktu, bez kosztów wysyłki.

4. Zakup produktu na naszym koncie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

  

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie produktów mogą składać zarówno zarejestrowani jak i niezarejestrowani użytkownicy Allegro.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia. Państwa prawidłowe dane ułatwiają nam również kontakt z

Państwem w razie takiej potrzeby.

Jeśli życzycie sobie Państwo, aby paczka została wysłana na inny adres niż ten podany w danych  Allegro prosimy o niezwłoczną informację o tym. Na podanie innego adresu czekamy do 2 godzin po złożeniu zamówienia. Preferujemy, aby informacje o innym adresie do wysyłki były podane mailowo lub w formularzu wysyłki.

Podanie nieprawidłowych lub niepełnych danych adresowych Kupującego może skutkować zawróceniem paczki przez urzędnika pocztowego według procedur i odesłaniem jej do nadawcy. Nie mamy wpływu  na decyzję podmiotów dostarczających paczki.

Kluczowym elementem składania reklamacji dotyczących niedoszłych lub zawróconych przesyłek jest numer nadania paczki. Dzięki niemu paczkę można śledzić w systemie monitoringowym i w razie zagubienia znaleźć paczkę lub reklamować usługę dostarczenia paczki.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Procedura zamówienia będzie  rozpoczynana (po odnotowaniu wpłaty) w dni powszednie od godz. 9:00. Procedura zamówienia przy wpłatach dokonanych w soboty, niedziele oraz święta - będzie rozpoczynana następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma MARSOFT zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Kupującego.

9. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak numeru telefonu) nie będą rozpatrywane. Jeśli adres do wysyłki ma być inny niż macie Państwo w danych Allegro prosimy o niezwłoczną informację przez telefon lub e-mail bądź uzupełnienie tego w formularzu wiadomości.

10. Firma MARSOFT zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

Najczęściej zajmujemy się zamówieniami detalicznymi, tj. niedużych ilości dla jednej osoby do własnego użytku, przy większych zamówieniach nie bierzemy odpowiedzialności za uznanie ich jako ilości handlowe.

11. Ceny znajdujące się na aukcjach są cenami całościowymi (z VAT). Cena obejmuje wartość produktu oraz ewentualne koszty związane z dostarczeniem produktów do Polski. Całkowite ceny są podane w złotych polskich.

12. Firma MARSOFT wystawia na życzenie fakturę VAT na zakupioną usługę zamówienia produktu. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

13. Firma prowadzi usługi wyłącznie internetowe, dlatego nie ma możliwości indywidualnego odbioru towaru, chyba że w danej aukcji jest informacja o możliwości odbioru osobistego w naszej siedzibie w Lublinie. Produkty dostępne w sprzedaży, które wysyłamy z Polski i które można odebrać osobiście mają na aukcji odpowiednią informację o tym.

III. Wysyłka

14. Produkty są sprowadzane zza granicy. Szacowany czas dostarczenia produktu waha się od 10-31 dni roboczych, najczęściej wynosi jednak ok. 14 dni roboczych. Procedura gwarancji (jeśli produkt do tego czasu nie dotrze) będzie rozpoczęta po upływie terminu 31 dni roboczych.

Przesyłki nadawane zza granicy są wysyłane najczęściej w ciągu 24h. Czasem zdarza się, że nakład kupowanego przez Państwa przedmiotu zostanie wyczerpany i hurtownia lub dostawca czeka na następną partię tego produktu. Wtedy czas przesyłki może się przedłużyć.

Zachęcamy do wyboru wysyłki z możliwością śledzenia. Na większości aukcji koszt takiej przesyłki to 15 zł. W przypadku wybrania tej opcji wysyłki zaraz po nadaniu paczki otrzymują od nas Państwo link do śledzenia przesyłki. Nadane paczki są widoczne w systemach monitoringowych w ciągu 1-3 dni od daty nadania. O wszystkich możliwych opóźnieniach zostaną Państwo poinformowani e-mailem.

Paczki wysyłane z Polski nadajemy w ciągu 24h od wpłaty na konto (dni robocze). W weekendy paczki nie są nadawane. Jeśli chcesz kupić kilka przedmiotów na naszej aukcji, skontaktuj się z nami w celu ustalenia wspólnego kosztu przesyłki. Takie zamówienia będą wysyłane w jednej paczce.

IV. Procedura reklamacji, gwarancji, zwrotu - są opisane w zakładce "zwroty"

V. Brak produktu w ofercie

16. Prosimy o zrozumienie jeśli zamówionego produktu nie będzie już w ofercie dystrybutora i nie zdołamy zaktualizować tego stanu na aukcji. Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale jeśli takowa nastąpi, skontaktujemy się z Państwem w celu wyjaśnienia czy mamy zwrócić pieniądze za zamówiony przedmiot czy wysłać ofertę z podobnym przedmiotem (w przypadku elektroniki o zbliżonych lub lepszych parametrach technicznych).

VI. Podatki i cło

17. Z naszych statystyk wynika, że tego typu opłaty mają miejsce przy mniej niż 1% wysyłek i są niewielkie. Wysyłki najczęściej nie przekraczają dopuszczalnych kwot i są oznaczane jako "GIFT". Wszelkie należności i czynności celne są w gestii zamawiającego. Zachęcamy wszystkich do poznania lokalnego urzędu celnego oraz obowiązków i ograniczeń przywozowych. Niektóre produkty mogą wymagać specjalnego zezwolenia lub licencji. Nie odpowiadamy za produkty, które zostały skonfiskowane.

Jeśli Państwa produkt zostanie zatrzymany na Urzędzie Celnym pomożemy przejść przez całą procedurę i prześlemy Państwu wszystkie niezbędne dokumenty, których wymaga w takiej sytuacji Urząd Celny. Małe paczki bardzo rzadko trafiają do UC, w przypadku dużych zatrzymanie jest o wiele bardziej prawdopodobne.

VII. Bezpieczeństwo Twoich danych

18. Oferujemy najlepszą ochronę prywatności i bezpieczne zakupy. Nigdy nie ujawniamy danych osobowych Klientów osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia oraz kontaktu z Państwem.

VIII. Wysyłka faktur i rachunków

19. Potwierdzeniem zawartej transakcji sprzedaży usługi jest paragon fiskalny lub faktura. Żądanie otrzymania faktury zamiast paragonu potwierdzającego zakup należy każdorazowo wyrazić poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu lub dodanie odpowiedniego komentarza do zamówienia oraz podanie danych do jej wystawienia.

20. Paragon fiskalny (fakturę) potwierdzający zakup usługi można otrzymać drogą wysyłkową pod warunkiem zaznaczenia tego w komentarzu do zamówienia lub poprzez osobną wiadomość poprzez e-mail podczas składania zamówienia lub bezpośrednio po jego złożeniu. Paragon (fakturę) można odebrać osobiście w siedzibie sklepu, przy ul. Lotniczej 3 w Lublinie w ciągu 7 (słownie: siedmiu) dni od rozpoczęcia procedury zamówienia, po uprzednim umówieniu się z obsługą firmy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
MARSOFT Marcin Rokoszewski
Lotnicza 3, p.13
20-322 Lublin
PL
Dodatkowe informacje

 

Chęć zwrotu zakupionego na naszej aukcji towaru prosimy zgłosić poprzez kontakt e-mailowy (obsluga.imtel@gmail.com). 

Po  kontakcie i zgłoszeniu reklamacji do nas wyślemy Państwu formularz  zwrotu produktu, który należy czytelnie wypełnić i dołączyć do  odsyłanego towaru. 

Procedura zwrotu towaru w ramach reklamacji lub odstąpienia od umowy jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:


  • gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu
  • gdy przesyłka zostanie zagubiona 
  • gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt (w takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy)

Zgłoszenie  powinno nastąpić w ciągu pierwszych 14 dni od otrzymania przez Państwa  towaru. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu uszkodzonego  lub omyłkowo wysłanego towaru, który nie był przedmiotem Państwa zakupu  jest zgłoszenie e-mailowe oraz wysłanie zdjęć dokumentujących  uszkodzenie lub nieprawidłość towaru wraz z kopertą, w której ten  przedmiot do Państwa dotarł (koniecznie musi być widoczny adres nadawcy,  adres odbiorcy oraz numer nadania), dlatego zalecamy zachowanie  opakowania, w którym paczka została przysłana. 

Nowy produkt  zostaje wysłany po odesłaniu do nas przedmiotu wadliwego lub niezgodnego  z Państwa zamówieniem. Należy pamiętać, że fizyczne uszkodzenia i  widoczne ślady użytkowania produktu, brak oryginalnego pudełka /  opakowania będą unieważniały możliwość zwrotu. 

W okresie 14 dni  od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez  podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, składając sprzedawcy  oświadczenie na piśmie z podaniem danych personalnych oraz podania  numeru konta bankowego potrzebnego do zwrotu należności. 

Zwracany  w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy  będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym (nieotwartym) opakowaniu  oraz nie będzie on nosił jakichkolwiek śladów używania. Produkt musi być  wysłany razem z opakowaniem paczki (kopertą), w której przyszedł (są na  niej różne oznaczenia dotyczące kontroli jakości wysyłanego produktu  oraz inne numeryczne, które są potrzebne do rozpoczęcia procedury  gwarancyjnej lub zwrotu u dystrybutora). Prawo do odstąpienia od umowy  (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie przysługuje w przypadku  świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub  których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. 

Towar zwracany należy  przesłać tylko i wyłącznie na nasz adres firmowy po wcześniejszym  kontakcie e-mailowym. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas bez  jakiejkolwiek informacji o tym z Państwa strony. Nie odpowiadamy za  przesyłki, które wyślecie Państwo bez opcji polecenia (nierejestrowane)  Za paczki zwrotne od Państwa, które do nas nie dotarły nie zwracamy  pieniędzy. Paczki wysłane do nas za pobraniem lub na nasz koszt nie  zostaną przyjęte. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od  momentu otrzymania przesyłki zwrotnej i po akceptacji odstąpienia od  umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MARSOFT Marcin Rokoszewski
Lotnicza 3 p.13
20-322 Lublin
PL
Dodatkowe informacje

 

Reklamację zakupionego na naszej aukcji towaru prosimy zgłosić poprzez kontakt e-mailowy (obsluga.imtel@gmail.com). 

Po  kontakcie i zgłoszeniu reklamacji do nas wyślemy Państwu formularz  reklamacji produktu, który należy czytelnie wypełnić i dołączyć do  odsyłanego towaru. 
Procedura zwrotu towaru w ramach reklamacji lub odstąpienia od umowy jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:


  • gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu
  • gdy przesyłka zostanie zagubiona 
  • gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt (w takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy)

Zgłoszenie  powinno nastąpić w ciągu pierwszych 14 dni od otrzymania przez Państwa  towaru. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu uszkodzonego  lub omyłkowo wysłanego towaru, który nie był przedmiotem Państwa zakupu  jest zgłoszenie e-mailowe oraz wysłanie zdjęć dokumentujących  uszkodzenie lub nieprawidłość towaru wraz z kopertą, w której ten  przedmiot do Państwa dotarł (koniecznie musi być widoczny adres nadawcy,  adres odbiorcy oraz numer nadania), dlatego zalecamy zachowanie  opakowania, w którym paczka została przysłana. 


Nowy  produkt zostaje wysłany po odesłaniu do nas przedmiotu wadliwego lub  niezgodnego z Państwa zamówieniem. Należy pamiętać, że fizyczne  uszkodzenia i widoczne ślady użytkowania produktu, brak oryginalnego  pudełka / opakowania będą unieważniały możliwość zwrotu. 

W  okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do  jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy,  składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie z podaniem danych  personalnych oraz podania numeru konta bankowego potrzebnego do zwrotu  należności. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i  wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym  (nieotwartym) opakowaniu oraz nie będzie on nosił jakichkolwiek śladów  używania. Produkt musi być wysłany razem z opakowaniem paczki (kopertą), w której przyszedł (są na niej różne oznaczenia dotyczące kontroli  jakości wysyłanego produktu oraz inne numeryczne, które są potrzebne do  rozpoczęcia procedury gwarancyjnej lub zwrotu u dystrybutora). Prawo do  odstąpienia od umowy (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie  przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie  mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. 


Towar zwracany należy przesłać tylko i wyłącznie na nasz adres firmowy po  wcześniejszym kontakcie e-mailowym. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych  do nas bez jakiejkolwiek informacji o tym z Państwa strony. Nie  odpowiadamy za przesyłki, które wyślecie Państwo bez opcji polecenia  (nierejestrowane) Za paczki zwrotne od Państwa, które do nas nie dotarły  nie zwracamy pieniędzy. Paczki wysłane do nas za pobraniem lub na nasz  koszt nie zostaną przyjęte. 


Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni  roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej i po akceptacji  odstąpienia od umowy lub reklamacji.