GRACO Pistolet malarski X-FORCE HD 276 bar! (7113533807)

8 dni do końca
cena kup teraz
7 200,00 zł
z 3 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

GRACO Akumulatorowy pistolet natryskowy XFORCE HD

GRACO Akumulatorowy pistolet natryskowy XFORCE HD


Zoptymalizowane do zastosowania dla powłok ochronnych i żeglarskich, bezprzewodowe, hydrodynamiczne urządzenie natryskowe jest idealne do napraw punktowych, zaprawek oraz drobnych prac związanych z natryskiwaniem powłok ochronnych i materiałów zapobiegających korozji.

Przedstawiamy nowe urządzenie XForce HD; pierwsze w branży bezprzewodowe, hydrodynamiczne urządzenie natryskowe przeznaczone do natryskiwania najtwardszych powłok ochronnych i materiałów zapobiegających korozji. Korzystając z udoskonalonej technologii ProSpray, zapewnia niezawodną konstrukcję profesjonalnej pompy tłokowej firmy Graco, która mieści się w dłoni, co umożliwia wykonywanie wysokiej jakości hydrodynamicznych wykończeń w dowolnym miejscu!

Zaprojektowane w taki sposób, aby podołać najbardziej wyczerpującym warunkom związanym z miejscem pracy, urządzenie XForce HD oferuje doskonałe połączenie wysokiej jakości działania, możliwości przenoszenia oraz wytrzymałości dla wykonywanych prac.

Idealny do napraw punktowych, zaprawek i drobnych prac.

Wysokiej jakości hydrodynamiczne wykończenie w dowolnym miejscu!
  • System montażu i demontażu pompy ProConnect
    • Umożliwia demontaż i wymianę pompy w ciągu kilku sekund!
    • Narzędzie niezbędne w przypadku powłok wysokiej wydajności
  • Sterowanie ciśnieniem FullFlo
    • Całkowicie regulowany, co pozwala uzyskać wymagane wykończenie
    • Zoptymalizowany do zastosowania zarówno dla powłok ciężkich, jak i gęstych
    • Łatwo do odczytu tarcza
  • Opatentowana technologia ProSpray
    • Ciągłe, równomierne nanoszenie wzorca natryskiwania już po pierwszej warstwie
    • Efekty działania porównywalne do dużych hydrodynamicznych urządzeń natryskowych firmy Graco
    • Zgodny ze standardowymi zaleceniami RAC firmy Graco dla profesjonalistów
    • Wykończenie Pro Quality — fachowe wyniki
  • litowo-jonowy akumulator High Power 28 V
    • Zaprojektowany tak, aby zapewnić maksymalną moc natryskiwania najbardziej wymagających materiałów
    • Każde naładowanie zasilacza umożliwia natryskiwanie do 3,79 l (1 galona)
  • ProGuard
    • Wbudowany system ochronny bezustannie monitoruje pracę urządzenia natryskującego
    • Podwójne wskaźniki LED umożliwiają natychmiastową ocenę wyników natryskiwania
    • Powoduje automatyczne wyłączenie urządzenia natryskującego, zapobiegając przegrzaniu lub nadmiernemu ciśnieniu w urządzeniu
  • System naczynia Spray-N-Throw
    • Jednorazowa pokrywa 48 oz i system wkładek zapewnia niezrównaną wygodę
    • Wystarczy użyć i wyrzucić, bez konieczności czyszczenia!
    • Uszczelnione naczynie natryskuje pod dowolnym kątem — nawet do góry nogami!
  • Walizka do przechowywania HD
    • Mocna, wytrzymała walizka jest odporna na najcięższe warunki użytkowania na miejscu pracy
    • Wygodne przenoszenie urządzenia
    • Uniwersalna walizka do przechowywania zapewnia ochronę wszystkich elementów urządzenia
Idealne do zastosowań uwzględniających do 7,5 l (2 galony) materiału, do:
  • zadrapań
  • nakrętek i śrub
  • kryz
  • rur i zaworów
  • skrzynek elektrycznych i kanałów kablowych
  • drzwi
  • framug
  • drabin
  • poręczy
  • wykorzystania podczas wakacji
  • elementów stali strukturalnej
  • drobnych części
  • elementów wymagających poprawek

Urządzenie XForce HD jest dostarczane w komplecie z:

  • bezprzewodowym, hydrodynamicznym urządzeniem natryskowym XForce HD
  • końcówką i osłoną RAC X 517
  • litowo-jonowymi akumulatorami 28 V High Power - 2 sztuki
  • Ładowarką akumulatorów litowo-jonowych 28 V
  • Pokrywą Spray-N-Throw - 6 sztuk
  • Wkładkami Spray-N-Throw - 6 sztuk
  • Walizką do przechowywania HD
  • Paskiem uziemiającym
Gwarancja: tak
Cena za: kpl.
Producent: Graco
Dostępność: Dostępny od ręki
Dodatkowe: Nie
Wysyłka: GRATIS

Paczki do 30 kg

po przedpłacie - 20 PLN

płatność przy odbiorze - 25 PLN

Bank Zachodni BZWBK
15109018410000000132239220


721-222-117 (24h)
724 600 476
22 618 07 86

PLANETA-BUDOWLANA

Ul. Radzymińska 157

03-576 Warszawa

PON - PT 8:00-18:00

INFOLINIA 24h



Zapraszam także na inne moje aukcje (PlanetaBudowlana):
Inne aukcje | Strona o mnie | Komentarze | Zadaj pytanie © sellhelp


Akcesoria do agregatów


Zapraszam także na inne moje aukcje (PlanetaBudowlana):
Inne aukcje | Strona o mnie | Komentarze | Zadaj pytanie © sellhelp
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Build-Spray Systems
Radzymińska 157
03-576 Warszawa
woj. mazowieckie
email: biuro@planeta-budowlana.pl
tel.: +48721222117

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

9. Reklamacja

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)

2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli:

- Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

- Towar nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta,

- Towar nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,

- Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, lub gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

5. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

6. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

9. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

10. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.

11. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

12. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

13. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 6 pkt d niniejszego regulaminu.

10. Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy:

a) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

b) W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi koszt odesłania Towaru do wysokościustalonej z Klientem

11. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

12. Prawo odstąpienia od umowy:

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub osobę przez niego wskazaną). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: ul. Radzymińska 157, 03-576 Warszawa

4. Jeżeli Konsument otrzymał towar, Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

5. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: ul. Radzymińska 157, 03-576 Warszawa

6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru do wysokości kosztów najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę. Zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

8. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu Konsumentowi kosztów dostarczenia Towaru najtańszym zwykłym sposobem oferowanym przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie zwraca Konsumentowi dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia Towaru.

9. Jeżeli Towar ze względu na swój charakter nie może w sposób zwykły zostać odesłany pocztą, Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów nie powinna przekroczyć 200 zł.

10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

11. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:

a) przedmiotem umowy jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego to towaru po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

b) przedmiotem umowy są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

c) przedmiotem umowy jest towar nieprefabrykowany, wykonany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta.

13. Procedura reklamacji dla konsumentów.

1. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

2. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy o właściwościach Towaru traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

3. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

4. W pozostałym zakresie stosuje się procedurę reklamacji opisaną w pkt. 9 niniejszego Regulaminu

14. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem: www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136

15. Dla niektórych Towarów producent, dystrybutor lub Sprzedawca mogą, niezależnie od uprawnień przysługujących Konsumentowi zgodnie z pkt. 14 Regulaminu, udzielić dodatkowej gwarancji lub oferować usługi posprzedażowe. Szczegółowe informacje zawarte są w opisie danego Towaru.

16. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdziale stosuje się pozostałe postanowienia Regulaminu.

Reklamacja
3 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

3 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Build-Spray Systems
RADZYMIŃSKA 157
03-576 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)

2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli:

- Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

- Towar nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta,

- Towar nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,

- Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, lub gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

5. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

6. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

9. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

10. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.

11. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

12. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

13. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 6 pkt d niniejszego regulaminu.

10. Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy:

a) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

b) W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi koszt odesłania Towaru do wysokościustalonej z Klientem

11. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

12. Prawo odstąpienia od umowy:

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub osobę przez niego wskazaną). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: ul. Radzymińska 157, 03-576 Warszawa

4. Jeżeli Konsument otrzymał towar, Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

5. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: ul. Radzymińska 157, 03-576 Warszawa

6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru do wysokości kosztów najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę. Zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

8. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu Konsumentowi kosztów dostarczenia Towaru najtańszym zwykłym sposobem oferowanym przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie zwraca Konsumentowi dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia Towaru.

9. Jeżeli Towar ze względu na swój charakter nie może w sposób zwykły zostać odesłany pocztą, Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów nie powinna przekroczyć 200 zł.

10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

11. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:

a) przedmiotem umowy jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego to towaru po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

b) przedmiotem umowy są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

c) przedmiotem umowy jest towar nieprefabrykowany, wykonany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta.

13. Procedura reklamacji dla konsumentów.

1. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

2. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy o właściwościach Towaru traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

3. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

4. W pozostałym zakresie stosuje się procedurę reklamacji opisaną w pkt. 9 niniejszego Regulaminu

14. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem: www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136

15. Dla niektórych Towarów producent, dystrybutor lub Sprzedawca mogą, niezależnie od uprawnień przysługujących Konsumentowi zgodnie z pkt. 14 Regulaminu, udzielić dodatkowej gwarancji lub oferować usługi posprzedażowe. Szczegółowe informacje zawarte są w opisie danego Towaru.

16. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdziale stosuje się pozostałe postanowienia Regulaminu.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Build-Spray Systems
Radzymińska 157
03-576 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
PlanetaBudowlana
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

124

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

email: biuro@agregaty-malarskie.pl
telefon: 721 222 117 od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00, sobota 8:00-15:00
Numer oferty:7113533807
Zgłoś naruszenie zasad