Graco Myjka spalinowa G-Force II 4040 DDC (7062966983)

12 dni do końca
cena kup teraz
11 300,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Graco Myjka spalinowa G-Force II 4040 DDC

Graco Myjka spalinowa G-Force II 4040 DDC


Kompleksowa oferta profesjonalnych spalinowych myjek ciśnieniowych firmy Graco

ZALETY URZĄDZENIA

Wysokowydajne silniki Honda® GX do profesjonalnego czyszczenia najtrudniejszych powierzchni:przygotowanie powierzchni, natrysk chemiczny, czyszczenie powierzchni płaskich itp.

Rewolucyjna rama z lotniczego aluminium z podwojnymi uchwytami ma lekką konstrukcję, ktora pozwala łatwo i sprawnie przenosić ją na miejsce pracy i z powrotem

Wszechstronna oferta do wszystkich zastosowań. Nasze serie Light Duty, Contractor Duty i Heavy Duty zawierają odpowiednie modele do każdej pracy

Myjki ciśnieniowe G-Force II firmy Graco są odzwierciedleniem Twoich potrzeb. Mają napęd bezpośredni lub pasowy i są przystosowane do wszystkich rodzajow zadań począwszy od sporadycznego mycia po regularne i długotrwałe zadania. Wybierz odpowiednie urządzenie do każdego zadania.

MYJKI CIŚNIENIOWE G-FORCE™ II

Napęd bezpośredni

Nasze kompaktowe myjki ciśnieniowe z napędem bezpośrednim mają moc i wydajność, ktore wystarczą do większości zadań polegających na czyszczeniu i przygotowaniu powierzchni. Modele z napędem bezpośrednim posiadają funkcje przystosowane do sporadycznych zadań i umiarkowanych obciążeń.

Napęd pasowy

Urządzenia z napędem pasowym stanowią najwyższą linię produktow Graco do stosowania z zimną wodą i sprawdzają się w szczególnie wymagających pracach, zmniejszając wibracje i wydłużając czas eksploatacji urządzenia. Wysokowydajne silniki i pompy w połączeniu z wysokim ciśnieniem i silnym strumieniem są doskonałym rozwiązaniem do najtrudniejszych zastosowań.

Powered by Honda®

  • niezawodne silniki przemysłowe
  • automatyczny system wyłączania silnika przy niskim poziomie oleju

Zewnętrzny reduktor

  • Reguluje ciśnienie
  • Chroni przed przegrzaniem w trybie obejścia
  • Rozruchowy zawor nadmiarowy EZ

Dysze QuikDisconnect™

Optymalną pracę zapewni zastosowanie dyszy najlepiej dobranej do maksymalnego ciśnienia i przepływu

Zestaw dozownika chemicznego

Służy do dodawania środkow chemicznych przeznaczonych do ciężkich prac

Rama z lotniczego aluminium

  • Lżejsza nawet o 40%
  • Odporna na korozję oraz działanie wody i środków
  • chemicznych

DYSZE OBROTOWE I OSCYLUJĄCE

Dysze obrotowe i oscylujące zapewniają lepszą wydajność czyszczenia i skracają jego czas. Pozwalają na uzyskanie strumienia natrysku 0° przy pokryciu 25°. Dysze są wyposażone w szybko montowany filtr i są wykonane z wysokiej jakości materiałow w celu zapewnienia niezawodności i długiego czasu eksploatacji. Są przeznaczone do używania między innymi na chodnikach, drogach dojazdowych, miejscach zanieczyszczonych błotem oraz do powierzchni betonowych i z odchodzącą farbą.

Sprawdzona technologia

  • Cała seria spełnia normy dotyczące pomp: AR i ogolne
  • Wbudowane czujniki termiczne zapobiegające przegrzaniu w trybie obejścia

Unikatowa pompa CAT® (opcja)

  • Modele G-Force II 4040 DDC i 4040 BDC
  • Najbardziej trwałe pompy

Parametry techniczne:
Maks. Ciśnienie robocze: 275 bar
Wydajność pompy: 15,4 l/min
Zasilanie: Spalinowe
Rodzaj silnika: Honda GX390 390 cm3
Wskaźnik ciśnienia: Mechaniczny
Rodzaj ramy: wózek
Przekładnia: bezpośrednia
Pompa: CAT Triplex mosiężna
Regulowany reduktor: Zewnętrzny wskaźnik
Certyfikat: CE

W zestawie:

  • wąż i pistolet wysokiego ciśnienia;
  • Nieoznaczony wąż 15 m
  • Filtr wlotowy z siatką o oczku 50
  • Zestaw dozownika chemicznego
  • 4 końcówki do natrysku z szybkozłączką (0°, 15°, 25°,40° Chemiczna)
Gwarancja: tak
Cena za: szt.
Producent: Graco
Dostępność: Dostępny od ręki
Dodatkowe: Promocja
Wysyłka: GRATIS

Paczki do 30 kg

po przedpłacie - 20 PLN

płatność przy odbiorze - 25 PLN

Bank Zachodni BZWBK
15109018410000000132239220


721-222-117 (24h)
724 600 476
22 618 07 86

PLANETA-BUDOWLANA

Ul. Radzymińska 157

03-576 Warszawa

PON - PT 8:00-18:00

INFOLINIA 24h



Zapraszam także na inne moje aukcje (PlanetaBudowlana):
Inne aukcje | Strona o mnie | Komentarze | Zadaj pytanie © sellhelp


Akcesoria do agregatów


Zapraszam także na inne moje aukcje (PlanetaBudowlana):
Inne aukcje | Strona o mnie | Komentarze | Zadaj pytanie © sellhelp
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Build-Spray Systems
Radzymińska 157
03-576 Warszawa
woj. mazowieckie
email: biuro@planeta-budowlana.pl
tel.: +48721222117

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

9. Reklamacja

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)

2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli:

- Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

- Towar nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta,

- Towar nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,

- Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, lub gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

5. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

6. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

9. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

10. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.

11. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

12. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

13. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 6 pkt d niniejszego regulaminu.

10. Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy:

a) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

b) W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi koszt odesłania Towaru do wysokościustalonej z Klientem

11. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

12. Prawo odstąpienia od umowy:

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub osobę przez niego wskazaną). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: ul. Radzymińska 157, 03-576 Warszawa

4. Jeżeli Konsument otrzymał towar, Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

5. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: ul. Radzymińska 157, 03-576 Warszawa

6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru do wysokości kosztów najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę. Zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

8. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu Konsumentowi kosztów dostarczenia Towaru najtańszym zwykłym sposobem oferowanym przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie zwraca Konsumentowi dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia Towaru.

9. Jeżeli Towar ze względu na swój charakter nie może w sposób zwykły zostać odesłany pocztą, Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów nie powinna przekroczyć 200 zł.

10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

11. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:

a) przedmiotem umowy jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego to towaru po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

b) przedmiotem umowy są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

c) przedmiotem umowy jest towar nieprefabrykowany, wykonany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta.

13. Procedura reklamacji dla konsumentów.

1. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

2. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy o właściwościach Towaru traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

3. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

4. W pozostałym zakresie stosuje się procedurę reklamacji opisaną w pkt. 9 niniejszego Regulaminu

14. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem: www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136

15. Dla niektórych Towarów producent, dystrybutor lub Sprzedawca mogą, niezależnie od uprawnień przysługujących Konsumentowi zgodnie z pkt. 14 Regulaminu, udzielić dodatkowej gwarancji lub oferować usługi posprzedażowe. Szczegółowe informacje zawarte są w opisie danego Towaru.

16. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdziale stosuje się pozostałe postanowienia Regulaminu.

Reklamacja
3 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

3 lata

Adres do reklamacji

Build-Spray Systems
RADZYMIŃSKA 157
03-576 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)

2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli:

- Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

- Towar nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta,

- Towar nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,

- Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, lub gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

5. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

6. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

9. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

10. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.

11. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

12. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

13. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 6 pkt d niniejszego regulaminu.

10. Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy:

a) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

b) W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi koszt odesłania Towaru do wysokościustalonej z Klientem

11. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

12. Prawo odstąpienia od umowy:

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub osobę przez niego wskazaną). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: ul. Radzymińska 157, 03-576 Warszawa

4. Jeżeli Konsument otrzymał towar, Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

5. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: ul. Radzymińska 157, 03-576 Warszawa

6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru do wysokości kosztów najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę. Zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

8. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu Konsumentowi kosztów dostarczenia Towaru najtańszym zwykłym sposobem oferowanym przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie zwraca Konsumentowi dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia Towaru.

9. Jeżeli Towar ze względu na swój charakter nie może w sposób zwykły zostać odesłany pocztą, Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów nie powinna przekroczyć 200 zł.

10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

11. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:

a) przedmiotem umowy jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego to towaru po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

b) przedmiotem umowy są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

c) przedmiotem umowy jest towar nieprefabrykowany, wykonany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta.

13. Procedura reklamacji dla konsumentów.

1. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

2. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy o właściwościach Towaru traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

3. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

4. W pozostałym zakresie stosuje się procedurę reklamacji opisaną w pkt. 9 niniejszego Regulaminu

14. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem: www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136

15. Dla niektórych Towarów producent, dystrybutor lub Sprzedawca mogą, niezależnie od uprawnień przysługujących Konsumentowi zgodnie z pkt. 14 Regulaminu, udzielić dodatkowej gwarancji lub oferować usługi posprzedażowe. Szczegółowe informacje zawarte są w opisie danego Towaru.

16. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdziale stosuje się pozostałe postanowienia Regulaminu.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Build-Spray Systems
Radzymińska 157
03-576 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
PlanetaBudowlana
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

130

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

email: biuro@agregaty-malarskie.pl
telefon: 721 222 117 od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00, sobota 8:00-15:00