Gra zręcznościowa Złap piłkę do koszyczka SP0281 (6542187482)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,50 zł
z 25 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Nysa
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: plastik
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • certyfikaty i opinie: CE, EN 71

@ e-mail: swiat-akumulatorowco­w@wp.

pl


GG:31054754

Za pobraniem

Wpłata na konto bankowe ING:

57 1050 1490 1000 0090 7865 5454

PAYU
Zgodnie z tabelami podanymi


Prz
edmiotem sprzedaży jest:

Gra zręcznościowa Złap piłkę do koszyczka SP0281

Super gra zręcznościowa "Złap Piłkę" to dwie paletki- koszyczki z systemem wyrzutni.Wyrzucanie piłek uruchamia się za pomocą przycisku umieszczonego na uchwycie paletki.W trakcie rzutu wystarczy przycisnąć spust aby piłka poleciała z większą prędkością.Przeciwnik łapie piłkę w koszyczek, a następnie odrzuca. Świetna propozycja do zabawy na placu zabaw, plaży ogrodzie parku. Zestaw zawiera:- 3 kolorowe piłeczki- 2 x koszyczki do łapania Wymiar 18,5 x 10,5cm Rewelacyjny zestaw sportowo - plażowy nadający się na każdy plenerowy wyjazd.Dzieci nie lubią się nudzić, możemy im zapewnić wiele ruchu bawiąc się z nimi w przeróżne sportowe gry. certyfikat CEwiek 3 +wymiar opakowania 18,5 x 10,5 x 12cmwaga 0,1 kgpłeć dziewczynkachłopiecuniseks

Zapraszamy do Naszej siedziby:

Nysa ul.Czarneckiego 1 (koniec Pilsudskiego)

Ponie­dzialek-Piątek: 9-18

Sobota: 10-14

SP0281

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u -Akumulatorowce- za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 57 1050 1490 1000 0090 7865 5454
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA 1. Podpisać list przewozowy i zapłacić pobrania (o ile paczka była za pobraniem wysłana) 2. Bezpośrednio po wykonaniu czynnościach z punktu powyższego osoba odbierająca paczkę w obecności kuriera doręczającego Proszona jest o sprawdzenie jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i ewentualnych uszkodzeń. 3. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia. Ważne jest tutaj, aby data i godzina zgłoszenia szkody była dokładnie taka sama jak data i godzina odbioru paczki oraz wpisana forma zgłoszenia szkody "Przy odbiorze". Pod protokołem musi podpisać się zarówno odbiorca jak i kurier. Protokół ten ma być sporządzony w 2 egzemplarzach, z czego jeden pozostaje u odbiorcy a drugi zabiera kurier. Jeżeli kurier akurat nie ma przy sobie stosownego protokołu szkody - powinien spisać oświadczenie i zostawić je u adresata. Następnie powinni ustalić termin, kiedy kurier przyjedzie z właściwym druczkiem protokołu szkody w celu jego wypełnienia. 5. Wpisać na liście przewozowym uwagę, że towar był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem i spisano protokół szkody 6. Skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc e-maila poprzez "Zadaj pytanie Sprzedającemu" z aukcji Allegro opisując dokładnie całe zajście i propozycję rozwiązania problemu (w tym żądanie / roszczenie) Czekać na odpowiedź od obsługi sklepu Sprzedawcy, gdzie zostanie podana dalsza procedura REKLAMACJE: W wyniku wystąpnienia nieprawidlowego dzialania zakupionego u nas towaru należy zgłosić reklamacje na piśmie do siedziby sprzedawcy. Sprzedający zobowiązuje sie do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku uznania reklamacji towaru nalezy odeslać na adres sprzedającego. Towar powinien byc odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu(uszkodzony towar podczas przesyłki nie będzie podlegal wymianie). Nie odbieramy paczek za pobraniem i na Koszt ,klient odsyłając paczkę jes zobowiazany odeslac najtanszym mozliwym kosztem z dokumentem zakupu,odpowiednim dokumentem reklamacyjnym lub odstapieniem od umowy.

pozostałe informacje

Zapraszamy do zapoznania się z Naszymi zasadami zakupów i wysyłki towaru: Oto kilka Naszych uwag: -Przesyłki ekonomiczne i polecone ekonomiczne ida około 2 tygodnie za opóżnienia poczty nie odpowiadam -Listy zwykłe (ekonomiczne bądź priorytetowe) nie mają numeru nadania i jeżeli wybierają państwo tego typu przesyłkę, to biorą pod uwagę tez to ze jeżeli przesyłka zaginie nie da się jej zareklamować na poczcie. (chcesz mieć możliwość reklamacji na Poczcie Polskie – wybierz przesyłkę poleconą). -Towar nie jest objęty gwarancja,chyba że wymieniono w aukcji. -Wysyłke realizuje w ciagu 2/3 dni po wpłacie na moje konto lub w przypadku przesyłki ekonomicznej /poleconej ekonomicznej czas wydłuża sie nawet do 2 tygodni!!! -Przesyłki pobraniowe wysyłane sa od razu!!! -Konto na które należy przelać pieniążki za towar: ING BANK ŚLĄSKI 57 1050 1490 1000 0090 7865 5454 -Prosze o wypełnianie formularzów dostawy jest to dużym ułatwieniem dla Nas!!! Adres Naszej siedziby to : Przemysław Wiśniewski Przem-Car Ul.Czarneckiego 1 48-303 Nysa UWAGA INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIONEGO TOWARU. Do wszystkich zakupionych u nas produktów do paczki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury Vat. Przy zakupie większej ilości przedmiotów może zmienić sie koszt wysyłki prosimy o rozważne zamawianie towaru.