Gra XBOX ONE Dark Souls 3 The Fire Fades GOTY PL (6912093671)

10 monet
zakończona
209,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Ponad 400 punktów w całej POLSCE, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wersja językowa gry: polska
  • dodatkowe informacje: folia
  • wersja: pudełkowa
  • granice wiekowe: dla młodzieży, dla dorosłych

801 080 114 22 12 23 100
Tablety Laptopy Ultrabooki Monitory Drukarki Dyski zewnętrzne Akcesoria

Gra XBOXONE Dark Souls 3 The Fire Fades Edition (GOTY)

Parametry techniczne:

  • Gatunek Akcja
  • Klasyfikacja PEGI 16
  • Wersja językowa Polska (napisy)
  • Nośnik Blu-ray
  • Platforma Xbox One
  • Index 871594
Zobacz pełną specyfikację

Nie obawiaj się mroku, popielna istoto. The Ringed City to ostatni pakiet zawartości do pobrania do gry Dark Souls III - zdobywczyni nagrody Golden Joystick Awards 2016 dla najlepszego RPG roku. Wyrusz na koniec świata w poszukiwaniu Miasta Pierścienia i staw czoła nowym bossom oraz wrogom, odkryj nowe krainy i wyposaż się w nową zbroję, zaklęcia oraz przedmioty. Przeżyj ostatni, wyjątkowy rozdział historii świata mroku, który stworzyć mógł jedynie Hidetaka Miyazaki. Nowy świat. Ostatnia podróż.
Wraz z podstawową wersją gry oraz pierwszym dodatkiem Ashes of Ariandel, wprowadzającym nową, śnieżną lokację i nowe zestawy pancerza, broni i magii, to doskonała okazja, aby poznać to wyjątkowe doświadczenie w całości.
Dark Souls III The Fire Fades Edition zawiera:

• Podstawową wersję gry
• Dodatek "Ashes of Ariandel"
• Dodatek "The Ringed City"

Parametry

Platforma Xbox One
Wykorzystywane akcesoria Gra sieciowa wymaga opłacania abonamentu Xbox Live Gold

Charakterystyka

Gatunek Akcja
Wersja językowa Polska (napisy)
Nośnik Blu-ray
Gra wieloosobowa Tak
Klasyfikacja PEGI 16

Specjalnie dla Ciebie otworzyliśmy ponad 400 punktów odbioru osobistego. Wystarczy, że po zalicytowaniu przedmiotu w informacji dla sprzedającego wskażesz nam sklep, w którym chciałbyś go odebrać. W ciągu siedmiu dni dostarczymy do wybranego przez Ciebie oddziału zakupiony produkt, o czym poinformujemy Cię mailowo. Towar odbierzesz podając numer aukcji oraz imię i nazwisko. UWAGA! Za zakupiony produkt możesz zapłacić tylko w sklepie.

W razie pytań skontaktuj się z nami pod adresem mailowym aukcje@me.pl

Poniżej przykładowe miejsca, w których możesz odebrać towar.

Białystok

ul. Jurowiecka 1

Bydgoszcz

ul. Fabryczna 1b

Elbląg

ul. Teatralna 5

Gdańsk

ul.Szczęśliwa 3

Katowice

ul. Alpejska 8

Kielce

ul. Chęcińska 14A
(Centrum Domgoss)

Lublin

ul. Unii Lubelskiej 2

Legionowo

ul. J. Piłsudskiego 31C

Łódź

ul. Kolumny 6

Opole

ul. Wrocławska 154

Poznań

Galeria Malta

Poznań

Głogowska 432

Rzeszów

al. Kopisto 1

Radom

ul. Niemcewicza 2

Szczecin

ul. Struga 42

Toruń

ul. Broniewskiego 90
(C.H. Plaza)

Wejherowo

ul.I Brygady Pancernej WP 28

Włocławek

ul. Komunalna 2

Wrocław

ul. Graniczna 2A
(Futura Park)

Wrocław

ul. Krakowska 51/69

Media Expert

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na rynku od 10 lat. Specjalizujemy się w dostarczaniu klientom laptopów, tabletów, akcesoriów komputerowych, a także multimediów, sprzętu RTV, AGD oraz foto. Jesteśmy liderem na rynkach lokalnych, oferując klientom największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach. Klienci nam ufają!!! Staliśmy się jednym z trzech najczęściej wybieranych sklepów na świąteczne zakupy.
Media Expert jest jedną z największych marek branży RTV, AGD i Multimedia w Polsce. Obecnie w ramach sieci działa ponad 350 elektromarketów.
Specjalnie dl Was i Waszej wygody rozpoczęliśmy również sprzedaż Allegro.

Bezpieczne zakupy

Każdy sprzedawany przez nas produkt jest fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany oraz pochodzi z polskiej linii dystrybucji. Sprzedajemy najwyższej jakości sprzęt jedynie renomowanych producentów! Do każdego zakupu wystawiana jest faktura VAT.

Transport

Zakupiony sprzęt wysyłamy jedynie za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich, co w większości przypadków gwarantuje dostawę już następnego dnia roboczego.
Wysyłki realizowane są w od poniedziałku do piątku (oprócz dni świątecznych).
W przypadku zakupu 2 lub więcej produktów – zapytaj o wspólne koszty wysyłki aukcje@me.pl

Kontakt

Infolinia: 801 080 114 22 12 23 100

Pracujemy:
pon.-pt. w godz. 9:00 - 18:00
sobota w godz. 9:00 - 14:00

Kontakt:
aukcje@mediaexpert.p­l

Dane firmy

TERG S.A.
ul. Za Dworcem 1D; 77-40 Złotów
NIP: 767-10-04-218 REGON: 570217011




Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu lub faktura VAT.

Media Expert

Włączamy niskie ceny

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Terg Spółka Akcyjna
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
NIP: 767-100-42-18
REGON: 570217011
KRS: 0000427063

Właścicielem konta Me_pl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w

Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze

Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,  Spółka posiada kapitał

zakładowy w wysokości 38 250 000 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon

570217011

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
PL
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Klienta pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Sprzedawcy lub na adres dowolnego Sklepu Stacjonarnego, których lista znajduje się pod adresem: sklepy.mediaexpert.pl, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.mediaexpert.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Usługodawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres: ereklamacje@me.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Usługodawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl. Lista podmiotów uprawnionych, właściwych dla Sprzedawców jest udostępniona na Stronie Internetowej Sklepu pod linkiem: http://www.mediaexpert.pl/s,sprzedawcy-w-sklepie-internetowym.