Gra Pandemia - Pandemic Wysyłka w 24 (6911041120)

zakończona
98,89 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • czas rozgrywki: do 1 godziny
  • rodzaj: podstawa
  • minimalna liczba graczy: 2
  • maksymalna liczba graczy: 4
  • wiek gracza: 15-18 lat, 18+

Pandemic (Pandemia) - Gra Kooperacyjna

Wciągająca gra o nieuchronnej zagładzie ludzkości

Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów w różnych dziedzinach stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona.

Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planować strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim w serii coraz gwałtowniejszych epidemii opanują one cały świat.
Na przykład Specjalista Operacyjny potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby.
Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast zwyczajowych 5.

Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, zaś czas ucieka.
Drużyna musi jednocześnie starać się powstrzymywać napór epidemii na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki.



Zawartość pudełka:

  • Plansza
  • 7 kart postaci
  • 7 pionków graczy
  • 59 kart gry
  • 4 kart pomocnicze
  • 48 kart infekcji
  • 96 znaczników chorób
  • 4 znaczniki lekarstw
  • 1 znacznik poziomu zachorowań
  • 1 znacznik rozprzestrzeniania się chorób
  • 6 stacji badawczych
  • Instrukcja i karty pomocy


Zapraszam do zapoznania się z filmem reklamowym dotyczącym gry, proszę nacisnąć na zdjęcie poniżej.


Zapraszam do zakupów oraz na pozostałe moje aukcje

Kontakt tel. 509-510-873

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 86 1750 0012 0000 0000 2874 8288
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
PACZKA W RUCHu 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
PACZKA W RUCHu 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty możliwy tylko i wyłącznie po dokonaniu wcześniejszej wpłaty.
Po odbiór zakupionego towaru zapraszamy do punktu odbioru zamówień Szczęśliwy Szkrab w Częstochowie na ulicy Berka Joselewicza 5 lokal 4 od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16. W celu umówienia się na inną bardziej odpowiednią dla Państwa godzinę odbioru proszę o kontakt telefoniczny: 509-510-873 lub za pośrednictwem listu elektronicznego pisząc na adres sklep@szczesliwy-szkrab.pl
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H."IGMARAN"
Berka Joselewicza 5 m2
42-200 Częstochowa
NIP: 573-161-73-50
REGON: 242894228

kontakt

  • 509510873
    Infolinia czynna od poniedziałku do piatku 10.00 - 18:00

pozostałe informacje

Na wypełnienie formularza płatności i sfinalizowanie transakcji oczekujemy do 3 dni roboczych po upływie terminu zwracamy się do allegro o zwrot pobranej prowizji jako powód podając brak zapłaty. Osoby bez pełnej aktywacji konta i z mniejszą ilością pozytywnych komentarzy niż 20 pozytywnych mogą dokonać zakup za pobraniem jedynie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PH IGMARAN Marcin Cieśluk
Berka Joselewicza 5/4
42-202 Częstochowa
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PH IGMARAN Marcin Cieśluk
Berka Joselewicza 5/4
42-202 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARU I ZA JEGO ZGODNOŚĆ Z UMOWĄ I PROCEDURY REKLAMACYJNE a). Towary oferowane na aukcjach internetowych wystawianych przez Sklep Szczęśliwy - Szkrab za pośrednictwem portalu aukcyjnego allegro,są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub sklepu Szczęśliwy Szkrab .W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej oraz przy opisie danego towaru. b). Niezależnie od gwarancji producenta lub dystrybutora, w przypadku, gdy zakup dokonywany jest przez Klienta będącego konsumentem, wówczas zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.). c). Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. d). W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania towaru. 5. W przypadku sprzedaży towarów konsumpcyjnych (tj. sprzedaży dokonywanej na rzecz klienta będącego osobą fizyczną, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą): a) sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową b) sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru; c) sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. 6. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji, należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, na adres korespondencyjny Firmy PH IGMARAN Marcin Cieśluk 7. W przypadku terminowego i formalnie prawidłowego złożenia reklamacji Kupujący, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w pierwszej kolejności może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę ALBO wymianę na nowy. Kupujący nie może jednak zgłaszać takich roszczeń w przypadku, gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Dopiero jeżeli z podanych wyżej przyczyn kupujący nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy - od umowy nie może on jednak odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna - w takim wypadku kupujący może jedynie dochodzić innych roszczeń (wymiana lub naprawa, a w następnej kolejności obniżenie ceny towaru). 8. W terminie 30 dni od dnia otrzymania przez sklep SZCZĘŚLIWY- SZKRAB.PL reklamacji kupującego dotyczącej niezgodności towaru z umową, Sklep powinien rozstrzygnąć reklamację i udzielić Kupującemu konkretnej odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienia lub nieuwzględnienia jego reklamacji. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie Kupującemu wskazany proponowany przez sklep sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez kupującego towaru, sposób odbioru nowego itp.) W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy. 9. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy towar został uszkodzony mechanicznie z przyczyn, za które Sklep nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek nieprawidłowego używania. 10. W przypadku gdy stroną kupującą nie jest Konsument, strony wyłączają odpowiedzialność sklepów IGMARAN oraz Szczęśliwy-Szkrab z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego)