GOR- BIUSTONOSZ KOKTAJLOWY 025 PIĘKNY DEKOLT 70 D (7062525535)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
115,10 zł
z 2 sztuk

kolor/wzór:

Rozmiar:

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • Niemcy 25,00 zł
  • lokalizacja: Gliwice/Szałsza, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 70D
  • kolor: czerń
  • marka: Gorsenia
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał dominujący: poliamid
  • rodzaj: push-up
  • zapięcie: zapięcie z tyłu
  • dostawa z Polski: tak
  • cechy dodatkowe: jednokolorowe, odpinane ramiączka, wielofunkcyjne

opis

Serdecznie witamy na aukcjach firmy GP Concept

Przedmiotem aukcji jest:

Biustonosz koktajlowy polskiej marki


Gorsenia
Livia G -025
rozmiar 70 D


Gładki biustonosz przeznaczony dla pań lubiących głębokie dekolt i ładnie wyeksponowany biust.
Specjalnie profilowane usztywniane miseczki push up, na fiszbinach pięknie
powiększają biust, zbierają go do środka i tworzą pełniejszy dekolt.
Ramiączka regulowane z możliwością odpięcia i zastąpienia innymi.
Można przepinać je według upodobań, w zależności od potrzeby co czyni ten model wysoko uniwersalnym.
Na plecach wąskie zapięcie na haftki dwurzędowe z trzystopniową regulacją.
Świetnie sprawdza się pod wieczorowe kreacje.

Skład:
90% poliamid, 7% elastan, 3% poliester.



Wskazówki:
prać w 30 stopniach, nie prasować, nie suszyć mechanicznie,
nie chlorować, nie czyścić chemicznie.


Zwroty i wymiana akceptowane
wyłącznie
CZYSTE BEZ ŚLADÓW MIERZENIA i ZAPACHÓW

____________________­____________________­__________________

Kolor:

CZARNY



Sposoby przypięcia ramiączek w zależności od kroju kreacji

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na naszych pozostałych kontach w serwisie allegro.pl:

Zapraszamy.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Gliwice/Szałsza, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Czechy
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Irlandia
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Słowacja
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Szwecja
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Holandia
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Litwa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Norwegia
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Włochy
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Francja
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Belgia
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Dania
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Hiszpania
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Austria
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Punkty odbioru

GP CONCEPT
TARNOGÓRSKA 32
42-677 SZAŁSZA
woj. śląskie

  • poniedziałek - wtorek 07:00 - 15:00
  • czwartek - piątek 07:00 - 15:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

  1.   Wszystkie   oferowane Produkty  posiadają gwarancję producenta   obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.    
     
  2.   Okres   gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia   dostarczenia Produktu do Klienta.
     
  3.   Dokumentem   uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon   lub faktura VAT.
     

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

GP CONCEPT
TARNOGÓRSKA 32
42-677 SZAŁSZA
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

2. Klient może dokonać zgłoszenia reklamacji i odpowiedniego żądania w formie: - pisemnej na adres: GP CONCEPT Ewa Krzemińska  ul. Tarnogórska 32, 42-677 SZAŁSZA , lub - elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail przypisany do nazwy konta użytkownika z którego został sprzedany produkt (Rozdz.I, pkt.2) 

3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności: - rodzaj, datę i okoliczności wystąpienia wady Produktu będącego przedmiotem reklamacji; - żądania Klienta odnośnie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; - dane kontaktowe Klienta. Podane informacje znacznie ułatwią i przyśpieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

 4. Formularz reklamacji do pobrania: http://www.stroje-efka.pl/_dokumenty/formularz_reklamacji_gp-concept.pdf 

5. W przypadku kiedy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Produkt należy dostarczyć na adres: GP CONCEPT Ewa Krzemińska  ul. Tarnogórska 32, 42-677 SZAŁSZA.

 6. Ustosunkowanie się Sprzedawcy do żądania Klienta nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. 

7. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem przez Sprzedawcę. 

8. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad. 


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 

2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. c. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GP CONCEPT
Tarnogórska 32
42-677 Szałsza

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. Klient będący jednocześnie Konsumentem który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych.

2. Termin na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: - dla Umowy Sprzedaży pojedynczego Produktu - od następnego dnia po dniu w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik otrzymał rzecz; - dla Umowy Sprzedaży kilku towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach - od następnego dnia po dniu, w którym Konsument otrzymał ostatnią rzecz, partię lub część; - dla Umowy Sprzedaży polegającej na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; - dla pozostałych umów (np. wykonanie usługi, zlecenia) - od następnego dnia po dniu, w którym konsument zawarł umowę.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie: - pisemnej na adres: GP CONCEPT Szałsza ul. Tarnogórska 32, 42-677 Zbrosławice, lub - elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail przypisany do nazwy konta użytkownika z którego został sprzedany produkt (Rozdz.I, pkt.2) 

4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) GP CONCEPT Ewa Krzemińska Szałsza, ul. Tarnogórska 32 42-677 Zbrosławice Ja, ..........[imię i nazwisko konsumenta].......... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ..........................[nazwa produktu].........................., numer oferty ............................. Data zawarcia umowy to ........................, data odbioru ...................................... Proszę o zwrot kwoty ........................ zł, słownie ................................................. - Przelewem na konto nr ........................................................................................ - Przekazem pocztowym na adres ...................................................................... Imię i nazwisko ..................... Login Allegro ......................... Adres ....................................... Data ......................................... .................................................. Podpis [tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej] 

5. Formularz odstąpienia od umowy do pobrania: http://www.stroje-efka.pl/_dokumenty/formularz_odstapienia_od_umowy_gp-concept.pdf 

6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie zwrócić zakupiony Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Produkt powinien zostać odesłany w terminie nie później niż do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży, w stanie niezmienionym. Uwaga. Kostiumy kąpielowe z usztywnioną miską należy odsyłać w kartonowych pudełkach, ponieważ jakiekolwiek uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego opakowania (tj. zwykła papierowa koperta, koperta bąbelkowa, worek foliowy itp.) będą skutkować odmową przyjęcia zwrotu. Kostium z zagniecionymi miseczkami jest trwale zdeformowany i nie nadaje się do dalszej odsprzedaży.

7. Konsument może zwrócić Produkt na adres: GP CONCEPT Szałsza ul. Tarnogórska 32, 42-677 Zbrosławice.

8. Na konsumencie spoczywa odpowiedzialność za Produkt do czasu jego zwrócenia do Sprzedawcy. Konsument po otrzymaniu Produktu może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości Produktu będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

9. Konsument pokrywa koszty bezpośrednio związane ze zwrotem Produktu, czyli odesłaniem Produktu do Sprzedawcy. Produkt należy odesłać w opakowaniu które uniemożliwi jego uszkodzenie podczas transportu. 

10. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych. 

11. Sprzedawcy wolno wstrzymać się ze zwrotem pobranej płatności do chwili otrzymania zwracanego towaru. 

12. Zwrot środków wpłaconych przez Konsumenta powinien nastąpić przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że wyraził on wyraźną zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 

13. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostawy Produktu do Klienta. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż zwykły najtańszy sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca zwraca jedynie koszt najtańszego zwykłego sposobu dostawy dostępnego w swojej ofercie. 

14. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku Umowy Sprzedaży: 

a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

WYMIANA TOWARU 

1. Konsument ma prawo do wymiany zakupionego towaru ze względu na źle dobrany rozmiar, fason lub kolor. 

2. W związku z zamiarem wymiany towaru, Konsument proszony jest o kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną (e-mail) ze Sprzedawcą w celu sprawdzenia dostępności i ewentualnej rezerwacji produktu do wymiany. 

3. W celu wymiany towaru Konsument zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Wymiany lub do odręcznego napisania stosownej informacji i odesłania wraz z produktem przeznaczonym do wymiany na adres: GP CONCEPT Ewa Krzemińska Szałsza, ul. Tarnogórska 32, 42-677 Zbrosławice

4. Formularz wymiany towaru do pobrania: http://www.stroje-efka.pl/_dokumenty/formularz_wymiany_gp-concept.pdf 

5. Koszty związane z wymianą towaru ponosi Konsument.

O sprzedającym
EfkaGl
98,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1307

 

19

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48-32-332-40-94
  • +48-500-49-37-99
poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

FORMY PŁATNOŚCI 1. Klient może dokonać płatności za złożone Zamówienie w wybrany przez siebie sposób za pomocą odpowiednich narzędzi informatycznych serwisu allegro.pl. Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności: a. Płatność elektroniczna kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności). b. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy - wpłaty należy dokonać na jeden z niżej podanych rachunków bankowych Sprzedawcy: 50 1020 5558 1111 1166 2670 0021 PKO Inteligo 92 1050 1298 1000 0090 6410 2081 ING Bank Śląski Odbiorca: GP CONCEPT Ewa Krzemińska Szałsza, ul. Tarnogórska 32, 42-677 Zbrosławice Tytuł przelewu: Należy wpisać login allegro i numer przedmiotu np. "Anna123 / 1234567890123" c. Płatność za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki. Na kwotę pobrania składa się Cena za Produkt oraz Koszt Dostawy przypisany do wybranej formy dostawy. d. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy Sprzedawcy - Klient jest zobowiązany do skontaktowania się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail w celu ustalenia terminu odbioru Zamówienia. 2. Terminy płatności: a. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. b. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności Przewoźnikowi przy odbiorze przesyłki. c. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest do jednoczesnego odbioru i dokonania płatności gotówką w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia. Po upływie w/w terminu, zamówienie zostanie anulowane. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 1. GP CONCEPT realizuje zamówienia złożone w Dni Robocze w godzinach od 7:00 do 14:00. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godzinie 14:00 oraz w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy, będą realizowane następnego dnia roboczego. 2. Kompletowanie i przygotowanie Zamówienia do wysyłki wynosi od 1 do 5 Dni Roboczych, do tego terminu należy doliczyć czas dostawy deklarowany przez Przewoźnika. 3. W przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem i braku możliwości realizacji Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie zawiadamia o tym fakcie Klienta poprzez pocztę elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie i zwraca wpłacone przez niego pieniądze. 4. W przypadku niedostępności części Produktów lub chwilowej niedostępności części lub wszystkich Produktów objętych Zamówieniem, Klient jest informowany poprzez pocztę elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie o stanie zamówienia jest proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji Zamówienia. Klient ma następujące możliwości: - wybór innego produktu na miejsce brakującego, - dłuższe oczekiwanie na realizację Zamówienia, - zrealizowanie Zamówienia bez brakujących produktów, - anulowanie Zamówienia. KOSZTY, OPCJE I TERMINY DOSTAWY 1. Koszty dostawy Produktu na terenie Polski (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zamawianego Produktu i są podane w zakładce Dostawa i płatność na stronie z produktem w serwisie allegro.pl 2. Zamówione produkty są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. 3. Termin otrzymania przesyłki to czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy przez Przewoźnika. 4. Czas dostawy jest uzależniony od wyboru formy dostawy i następuje w terminie deklarowanym przez wybranego przewoźnika - od 1 do 14 dni. Dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Konsumentom zaleca się w miarę możliwości sprawdzenie stanu przesyłki i Produktu przy dostawie i w obecności kuriera spisanie odpowiedniego protokołu szkody. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyśpieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sprzedawcą telefonicznie: +48-32-332-40-94, +48-500-49-37-99 lub poprzez wiadomość e-mail. 6. Sklep umożliwia Klientowi odbiór osobisty zamówionego Produktu w siedzibie firmy Sprzedawcy. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym (telefonicznym lub za pomocą poczty e-mail) kontakcie Klienta ze Sprzedawcą i ustaleniu terminu odbioru. 7. W celu odbioru opłaconego Zamówienia przez inną osobę niż Klient który złożył Zamówienie należy przedstawić stosowne upoważnienie do odbioru na piśmie.