GOLDWELL RICH REPAIR odżywka odbudowująca 200 ml (6948205010)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
34,99 zł
z 999 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Opole, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

GOLDWELL GW DS RICH REP ODŻYWKA ODBUDOWUJĄCA 200ML

Seria Goldwell Dualsenses Rich Repair powstała z myślą o pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych.

Kosmetyk wnika głęboko i regeneruje nawet mocno zniszczone włosy, dodając im pięknego blasku.

Przywraca włosom elastyczność i sprawia, że łatwiej się rozczesują.

W składzie znajduje się IntraLipid Complex odbudowuje włosy od wewnątrz, uzupełnia braki lipidowe i zapewnia doskonałe wzmocnienie.

do suchych i zniszczonych włosów

regeneracja na zewnątrz i wewnątrz

nabłyszczenie

redukcja łamliwości włosów

łatwiejsze rozczesywanie

uzupełnienie lipidów

Sposób użycia: Niewielką ilość kosmetyku nałóż na wilgotne, uprzednio umyte włosy. Pozostaw na 3-4 minuty, następnie dokładnie spłucz wodą.

Pojemność: 200ml

Dostawa i płatność
od 7,00 zł

Lokalizacja: Opole, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u profilookopole za co najmniej 400,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Austria
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
20

Punkty odbioru

PROFILOOK
Celna 15
48-300 Nysa
woj. opolskie
email: nysa@profilook.pl
tel.: 775572755

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

PROFILOOK
Grunwaldzka 9
47-220 Kędzierzyn - Koźle
woj. opolskie
email: kedzierzyn@profilook.pl

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

HAIR AND BEAUTY
NMP 3
42-200 Częstochowa
woj. śląskie
email: czestochowa.nmp3@profilook.pl
tel.: 504016939

  • poniedziałek - sobota 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

PROFILOOK
Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
woj. opolskie
email: opole.sosnkowskiego@profilook.pl
tel.: 500278892

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

PROFILOOK
Ozimska 38
45-058 Opole
woj. opolskie
email: opole.ozimska@profilook.pl
tel.: 502922560

  • poniedziałek - sobota 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Profilook Sp. z o.o.
Ul. Rolna 20 46-022
46-022 Luboszyce
Dodatkowe informacje

  Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych  

VIII. REKLAMACJE 1. Wszystkie produkty dostępne w http://www.profilook.pl/ są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach: http://www.profilook.pl/ 3. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, udostępnionym w opisie każdego produktu. 4. Ponadto Sprzedawca jest zawsze odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną. 5. Jeżeli towar ma wadę, Klient może w ramach rękojmi: a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolnyod wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować mailowo na adres:zakupy@profilook.pl lub w formie pisemnej na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 2. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar do Sprzedawcy na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 8. W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. 9. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Profilook Sp. z o.o.
ul.Rolna 20
46-022 Luboszyce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 3. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 4. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 5. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę w załączniku nr 1 do Regulaminu oraz na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem mailowo na adres: zakupy@profilook.pl lub w formie pisemnej na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wrazze zwracanym towarem. W przypadku formularza złożonego za pośrednictwem e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi jego otrzymanie na trwałym nośniku. 7. Zwracany towar należy przesłać na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 8. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 9. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 12. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 13. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 15 PLN. 14. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 15. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. 16. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m. in. do umowy: a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;f) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
profilookopole
98,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

8656

 

124

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Hurtownia Profilook  Jesteśmy hurtownią kosmetyków, artykułów fryzjerskich. Oferujemy wyłącznie oryginalne produkty. Dzięki naszym staraniom znajdziesz u nas szeroką ofertę kosmetyków i produktów do salonu fryzjerskiego, gabinetu kosmetycznego, apteki – hipoalergiczne kosmetyki i akcesoria do włosów, hurtowni oraz drogerii. Wszystkie nasze przesyłki są pakowane w systemie kamer przemysłowych, szczelnie zabezpieczone i ubezpieczone. Kierujemy się myślą, że ochrona, komfort i pieniądze naszych klientów są dla nas najważniejsze. Markę budujemy poprzez bycie niezawodnym, solidnym i stabilnym. Nasz fantastyczny zespół dokłada wielu starań, aby zadowolić naszych klientów szybko i w miłej atmosferze. Cały czas się kształcimy i zdobywamy kolejne cele. Do każdego podchodzimy indywidualnie i staramy się, aby nasze usługi zadowalały każdego klienta. Pracujemy z zaangażowaniem, pasją i uśmiechem na twarzy, bo nasza firma to głównie ludzie, którzy oddają się pracy w 100%. 

Pozostałe informacje

PROFILOOK to sklep w którym sprzedajemy tylko najlepsze i w 100% oryginalne produkty kosmetyczne.

KONTAKT:

Tel.  781965465, 506510910

Email: zakupy@profilook.pl

Profilook Sp. z o.o. u. Rolna 20 46-022 Luboszyce

Opole

NIP: 7543083293

NUMER KONTA:

49 1910 1048 2792 6252 6687 0001

,,Powyższa oferta ma

charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1

kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych”