GOLDEX - Nanozłoto płyn 50 ppm 1000 ml (6541798039)

zakończona
239,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 1.10 [kg]
  • marka: inna marka
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • pon - pt od 10.00 do 20.00
  • sobota od 10.00 do 14.00
604 776 748
(22) 633 07 20
adres

Sklep "biobody"
Kochanowsk­iego

53

01-864 Warszawa

Przedmioty wysyłamy do 24h od momentu otrzymania wpłaty.
Paczki wysyłamy
  • Paczka
  • Paczka pobraniowa
  • Kurier Przedpłata
  • Kurier Pobranie

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr konta ING
19 1050 1054 1000 0090 9376 3275

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Kupując na wielu moich aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Witamy, przedmiotem aukcji jest:

Nanozłoto płyn 50 ppm 1000 ml firmy Goldex

Złoto Nanokoloidalne (H2O Au) Niechemiczne, to unikalny preparat do nawilżania, regeneracji i pielęgnacji skóry zawierający złoto nanokoloidalne. Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji różnego rodzaju skóry osób w różnym wieku - kobiet i mężczyzn.

- Podczas systematycznej aplikacji wykazuje bardzo korzystne i wielokierunkowe działanie.

- Powoduje w szybkim czasie zauważalną poprawę kondycji i wyglądu skóry twarzy, szyi i dekoltu dzięki czemu skutecznie pomaga zniwelować efekty upływającego czasu.

- Przyczynia się do poprawy nawilżenia skóry, dzięki temu staje się bardziej jędrna i elastyczna . Odpowiednio nawilżona i zregenerowana skóra staje się również bardziej gładka oraz miękka i aksamitna w dotyku.

- Poprzez stymulację syntezy kolagenu podczas systematycznej aplikacji przyczynia się do spłycenia i zmniejszenia widoczności zmarszczek czy linii oraz skutecznie niweluje ich dalsze pogłębianie. Sprawia również iż skóra twarzy szyi i dekoltu staje się odpowiednio napięta i odczuwalnie wygładzona.

- Po każdorazowej aplikacji z twarzy znikają objawy zmęczenia, stresu a cała twarz nabiera zdrowego blasku i świeżego promiennego wyglądu.

CZAS OCZEKIWANIA NA WYSYŁKĘ – 3 DNI ROBOCZE

Kup Teraz

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u biobody za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 19 1050 1054 1000 0090 9376 3275
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Nasze pasje to kosmetyka, natura, zdrowy tryb życia oraz zamiłowanie do rzeczy oryginalnych i pięknych.Z ich połączenia stworzyliśmy kameralne i wyjątkowe miejsce, w którym każdy może liczyć na życzliwą, fachową pomoc przy wyborze preparatów pielęgnacyjnych, suplementów diety, itp.Jesteśmy wyłącznym importerem szwedzkich suplementów w płynie firmy Swedish Nutra. Nasza oferta skierowana jest do osób chcących dbać o urodę, wygląd i samopoczucie w sposób zdrowy i racjonalny.Oferujemy więc najwyższej jakości preparaty oparte w większości na składnikach naturalnych, organicznych, mineralnych i ekologicznych. Dla tych z Państwa, którzy nie mogą nas odwiedzić osobiście w siedzibie przy Kochanowskiego 53 w następujących godzinach: pon.-czw. - 10:00 - 19:00 pt: 10:00 - 17:00 sob: nieczynne przygotowaliśmy - biobodysklep.pl

kontakt

  • 604 776 748
    10:00 - 19:00 od poniedziałku do piątku 10:00 - 14:00 w soboty

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (należy koniecznie dołączyć dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu), Zakupiony produkt należy zwrócić na adres: „biobody” ul. Kochanowskiego 53 01-864 Warszawa. Zwracany przez Klienta produkt winien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Zwrot produktu następuje na koszt Klienta. Zwrot kwoty wynikającej z wartości produktów i kosztów ich wysyłki do Klienta, nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Przy czym zostanie zwrócony najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru dostępny w Sklepie. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposoby zwrotu pieniędzy.

reklamacje

§2 Reklamacje Każdy towar zakupiony w Sklepie objęty jest rękojmią sprzedawcy i podlega wymianie, jeśli: a) Posiada wady (Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży).; b) Jest niezgodny z umową; c) Został uszkodzony podczas dostawy. Reklamowany produkt należy zwrócić na adres: „biobody” ul. Kochanowskiego 53 01-864 Warszawa. Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób. Jeżeli produkt ma wadę Klient może: a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniuze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztówuwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia; b) Żądać wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sklep. 5. Klient (zarówno Konsument jak i nie Konsument), który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sklep. 6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 7. Jeśli Sklep nie odniesie się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, poczytuje się, że reklamacja została uznana za zasadną. 8. Produkty sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora. 9. W wypadku produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

pozostałe informacje

Wyciąg z regulaminu sklepu internetowego "biobody" §1 1. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy. 2. Zamówiony produkt sklep wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub firmy kurierskiej lub udostępnia odbiór osobisty przez klienta w siedzibie firmy. 3. W przypadku wyboru wyboru wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, klient dokonując zakupu wyraża zgodę, aby "biobody" dokonało wysyłki na jego rzecz i w jego imieniu. W tym przypadku na paragonie zakupu widnieje tylko kwota zakupionego towaru. 4. W przypadku realizacji dostawy przez firmę kurierską, cena dostawy, jako element wykonania usługi, wliczona jest w cenę towaru widniejącą na paragonie lub fakturze. 5. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 2 do 7 dni roboczych. 6. Sklep zobowiązany jest dostarczyć produkt będący przedmiotem umowy sprzedaży bez wad. 7. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego towaru do sklepu przez dostawcę, sklep skontaktuje się z klientem drogą telefoniczną lub mailową ustalając ponownie koszty i termin dostawy. §2 Reklamacje ( dostępne w zakładce - reklamacje ) §3 Prawo odstąpienia od umowy 1. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy ( listownie lub drogą elektroniczną ). 2. Osobie fizycznej, która nie jest konsumentem oraz osobom prawnym co do zasady nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, chyba że strony postanowiły inaczej. 3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony oświadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a) świadczenie usług, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy. b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. c) w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. d) w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu, lub mający krótki termin przydatności. e) w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu) w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. h) w której konsument wyraźnie żądał, aby sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli sprzedawca świadczy inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów. i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. j) dostarczenie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. k) zawartej w drodze aukcji publicznej. l) świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. m) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy. 6. Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie ( należy koniecznie dołączyć dowód zakupu ). 7. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: biobody Justyna Kostrzewa, ul. Kochanowskiego 53; 01-864 Warszawa. 8. Zwracany przez klienta produkt winien być opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. 9. Zwrot produktu następuje na koszt klienta. 10. Zwrot kwoty wynikającej z wartości produktów i kosztów ich wysyłki do klienta następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, przy czym zostanie zwrócony najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru dostępny w sklepie. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że trony uzgodnią inaczej. §4 Postanowienia końcowe 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy prawa polskiego. ....... 6. W przypadku sporów między sklepem, a osobą fizyczną nie będącą konsumentem lub osobą prawną, sądem właściwym miejscowo jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sklepu. TREŚĆ NINIEJSZEGO REGULAMINU OBOWIĄZUJE OD DNIA 25 GRUDNIA 2015 r.