GOLDEN ROSE MATOWA POMADKA W PŁYNIE 13 (7163341142)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
17,93 zł
z 4 sztuk
Dostawa
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • Pocztex Kurier48 10,99 zł
  • Przesyłka kurierska 12,99 zł
Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Nowy Wiśnicz, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt uniseks
  • marka: Golden Rose
  • kolor: inny kolor
  • produkt wodoodporny: tak
  • rodzaj: w płynie
  • właściwości: o przedłużonej trwałości
  • efekt: matowy
  • poziom krycia: wysoki
  • dostawa z Polski: tak

opis

GOLDEN ROSE MATOWA POMADKA W PŁYNIE LIQUID MATTE LIPSTICK 13

Marka:Golden rose

Kod EAN:8691190856137

Witaj w sklepie użytkownika wwwLADYTRENDYpl.

Jesteśmy firmą, działającą od kilku lat w branży kosmetycznej. Posiadamy również kilka punktów stacjonarnych. Oferujemy oryginalne, pełnowartościowe produkty, znanych firm kosmetycznych.

OPIS PRODUKTU

Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.

Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie.

Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu.

Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.

Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.

MARKA Golden rose

Golden Rose po raz pierwszy na polskim rynku zaistniała w 2003 roku i od tego czasu podbiła serca Polek. Na początku w ofercie dostępne były jedynie lakiery do paznokci, następnie wraz z rozwojem firmy dochodziły wciąż nowe produkty. Dzisiaj asortyment marki obejmuje kosmetyki i akcesoria do makijażu, pielęgnacji i lakiery do paznokci, w tym hitowe trwałe pomadki w płynie, czy wypiekane pudry mineralne. Produkty Golden Rose pomagają kobietom na całym świecie podkreślić naturalne atuty ich urody, zmieniać styl i niezmiennie podążać za trendami.

GŁÓWNE CECHY PRODUKTU:

WŁAŚCIWOŚCI PRODUKTU DO MAKIJAŻU Matowe

Zapraszamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą produktów do makijażu, ciała, włosów, oraz akcesoriów kosmetycznych.

SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE!

  • Darmowa wysyłka już od 200 zł
  • Kupując u nas kilika produktów płacisz tylko raz za wysyłkę
  • Możliwość odbioru osobistego
  • Możliwość zwrotu zakupionego towaru do 20 dni
  • Profesjonalna pomoc tel. 505 569 844 email: sklep@ladytrendy.pl
Dostawa i płatność
od 8,99 zł

Lokalizacja: Nowy Wiśnicz, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u wwwLADYTRENDYpl za co najmniej 200.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze

Punkty odbioru

Drogeria Rosa (JASMIN)
Rynek 17
32-720 Nowy Wiśnicz
woj. małopolskie
email: sklep@ladytrendy.pl
tel.: 505569844

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota 08:00 - 13:00

wymagana przedpłata
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Okres gwarancji jest uzależniony od producenta. Informacji na ten temat należy szukać na stronie producenta danego produktu. W większości przypadków potrzebny jest również dowód zakupu.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Drogeria Rosa
Rynek 17
32-720 Nowy Wiśnicz
Dodatkowe informacje

    Jeżeli przesyłka nie nadejdzie w określonym terminie, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.  W razie stwierdzenia uszkodzeń przesyłki należy spisać protokół szkody wraz z osobą doręczającą przesyłkę. Za uszkodzenia w trakcie transportu nie odpowiadamy.  W innym przypadku nie ma możliwości reklamacji na Poczcie lub firmie kurierskiej. 

 

    W przypadku niezgodności towaru z umową, lub w przypadku stwierdzenia wad, klient może wysłać pismo reklamacyjne lub wiadomość e-mail zawierającą poniższe dane: 

  1. [data zakupu, odbioru produktów]
  2. [nr zamówienia, nr paragonu]
  3. [Nazwa towaru]
  4. [kod ean towaru]

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży powyższych rzeczy, ponieważ: [opis reklamacji]. 

 Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam: 

(zaznaczyć właściwe)

  • wymiany towaru na nowy
  • obniżenia ceny o kwotę (.......... zł)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot zapłaconej kwoty na numer konta:(nr.............................................) (......nazwa banku.....)

Moje dane to :

  • Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 
  • Adres: [adres kupującego] 
  • Data: [data odstąpienia od umowy] 
  • Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 


Reklamowany towar należy odesłać na adres DROGERIA ROSA UL. RYNEK 17 32-720 NOWY WIŚNICZ . Do reklamowanego towaru należy dołączyć paragon. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zwrotu pieniędzy na indywidualne konto bankowe klienta w terminie do 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, klient zobowiązany jest przedstawić firmie Drogeria Rosa numer konta oraz dane potrzebne do realizacji przelewu. Firma Drogeria Rosa zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji. 


Regulamin reklamacji

 

  1.  Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. 
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Drogeria Rosa Maciej Łącki, ul. Rynek 17, 32-720 Nowy Wiśnicz, na adres poczty elektronicznej: sklep@ladytrendy.pl.    
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.    
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.  
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.  
  6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:     
  •  jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,  
  • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,  
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl, 
  •  może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.    

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

20 dni

Adres do zwrotu

Drogeria Rosa
Rynek 17
32-720 Nowy Wiśnicz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

  • możesz odstąpić od zakupu do 20 dni od otrzymania przesyłki,
  • zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym (brak widocznych śladów użytkowania, niezniszczony) w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu.
  • przy odsyłaniu towaru polecamy korzystanie z usług sprawdzonych firm kurierskich lub przesyłek z potwierdzeniem nadania. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem,

 

  • W przypadku zwrotu całego zamówienia, z powodu nieodebrania przesyłki przez odbiorcę:

- Odbiorca, jeżeli wyrazi zgodę na ponowną wysyłkę, płaci jeszcze raz za jej koszty

- Odbiorca, jeżeli nie wyrazi zgody na ponowną wysyłkę, to w przypadku wcześniejszej przedpłaty, zostanie zwrócona kwota zamówienia pomniejszona o koszty zwrotu przesyłki. 

  • w przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem: sklep@ladytrendy.pl lub telefonicznie 505 569 844.

Regulamin zwrotów

  1.  Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 20dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.   
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
    o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca. 
  3. Termin 20-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  5.    świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.    
  6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 20 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. 
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje   zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta. 
  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.   
  10.  Jeżeli konsument dokona zwrotu jednego lub kilku Towarów z pośród całego złożonego zamówienia (częściowy zwrotu towaru) , to w sytuacji gdy Sprzedawca ustalił takie same koszty dostawy niezależne od ilości zamawianego towaru, płatności dokonane przez Konsumenta za dostarczenie Towarów złożone przy zamówieniu nie są zwracane. 
  11.  W przypadku kiedy Konsument uzyskał rabat wartościowy, darmową wysyłkę albo inną korzyść wynikającą z przekroczenia określonego progu kwotowego zamówienia i dokona zwrotu części Towarów do złożonego zamówienia, a wartość zwracanego Towaru spowoduje , że nie zostanie uzyskany określony próg kwotowy do otrzymania ustalonej korzyści to przyznany rabat wartościowy zostanie utracony, a jego wartość zostanie skompensowana z wartością zwracanego Towaru. 

O sprzedającym
wwwLADYTRENDYpl
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

290

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 505 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą, działającą od kilku lat w branży kosmetycznej. Posiadamy również kilka punktów stacjonarnych.  W naszej ofercie znajduje się szeroki asortyment kosmetyków do makijażu, twarzy, ciała i włosów oraz duży wybór akcesoriów kosmetycznych. Dla naszych stacjonarnych klientów oferujemy również produkty chemii gospodarczej. Nasz personel, szkolony na bieżąco, służy fachową poradą, co jest niezwykle istotne w odpowiednim doborze kosmetyków. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz asortyment był aktualny i na czasie, zgodnie z obowiązującymi trendami kosmetycznymi.

Pozostałe informacje

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem prosimy o wypełnienie poniższymi danymi: 

Nr konta bankowego: PKO Bank Polski 20 1020 4984 0000 4202 0125 1578

Adres:

Drogeria Rosa

ul. Rynek 9

32-840 Zakliczyn

Tytuł: nr aukcji


Prosimy o zapoznanie się z pozostała ofertą.

Numer oferty:7163341142
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry