golarka męska Philips HQ7140 , ostrza HQ9 (6482899153)

zakończona
152,69 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
  • lokalizacja: ostrzeszów
  • stan: nowy
  • kolor dominujący: zielony
  • marka: Philips
  • typ: foliowa
  • zasilanie: sieciowo-akumulatorowe

allegro.pl

E-SKLEPROMA

Zaprasza do udziału w aukcji

...przed kupnem zapoznaj sie z naszym regulaminem aukcji

znajdziesz go na stronie o mnie ...

przedmiotem aukcji jest golarka męska Philips HQ7140

NOWA

oryginalna golarka Philips ostrza HQ9 z osłonką na głowice pędzelkiem do czyszczenia , ksiażeczka ( instrukcja nie ma polskiego języka) i zasilaczem Philips

golarka ma małe uszkodzenie wizualne w niczym nie przeszkadza to w jej użytkowaniu - patrz zdjęcie 4

kupujesz to co widać na zdjeciach chcesz wiecej zdjec napisz... prześlemy

Opis produktu:


Golarka męska z 3 ruchomymi głowicami,
wysuwanym trymerem,
zasilana akumulatorowo-siecio­wo,
z możliwością mycia pod bieżącą wodą oraz z systemem Super
Reflex Action.

Podstawowe informacje

Producent Philips
Typ Głowicowa

Golenie

Rodzaj systemu golącego 3 ruchome głowice
Sposób golenia Na mokro , Na sucho
Czyszczenie elementu golącego Pod bieżącą wodą, Szczoteczką
Trymer Wysuwany
Zastosowane technologie
Lift&Cut
Super Reflex Action

Funkcje

Komunikacja Wskaźnik naładowania
Szybkie ładowanie Nie

Techniczne

Zasilanie Sieciowo-akumulatoro­we
Czas ładowania [min] 60
Czas pracy bezprzewodowej [min] 35

pytania proszę kierować na

E-MAIL: SKLEP-ROMA@WP.PL

zapraszam do udziału w aukcji
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Ustawa z dnia 31marca2000r.o ochronie niektórych praw konsumentów o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.(Dz.U. z dnia 31marca2000r.) Rozdział 2.Umowy zawierane na odległość Art.16.1.Przepisów o umowach na odległość nie stosuje się do umów: Sprzedaży z licytacji Zwrot towaru bez podania przyczyny: 1. Zgodnie z ustawą z 2marca2000r.o ochronie niektórych praw konsumentów o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU.nr.22.poz.271) kupujący, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny po odebraniu przesyłki z towarem, składając stosowne oświadczenie droga e-mailowa bądz pisemna w formie listu w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Towar z dołączonym formularzem zwrotu oraz paragonem musi zostać dostarczony do firmy przed upływem 14dni, Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia odstąpienia od umowy 2. Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest odesłanie towaru wraz z paragonem fiskalnym 3. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy następuje w terminie 14dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, przelew wyłącznie na konto bankowe podane w formularzubadz e-mailu. Wszelkie koszty związane z przesyłką pokrywa kupujący. Nie zwracamy kosztów dostawy. Kupujący dokonując zwrotu towaru bez podania przyczyny otrzyma zwrot pieniędzy wyłącznie w kwocie zakupionego przedmiotu. 4. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w stanie jakim otrzymaliście od firmy z dołaczonym paragonem fiskalnym, Zwrot towaru bez podania przyczyny: 1. Zgodnie z ustawą z 2marca2000r.o ochronie niektórych praw konsumentów o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU.nr.22.poz.271) kupujący, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny po odebraniu przesyłki z towarem, składając stosowne oświadczenie droga e-mailowa bądz pisemna w formie listu w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Towar z dołączonym formularzem zwrotu oraz paragonem musi zostać dostarczony do firmy przed upływem 14dni, Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia odstąpienia od umowy 2. Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest odesłanie towaru wraz z paragonem fiskalnym 3. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy następuje w terminie 14dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, przelew wyłącznie na konto bankowe podane w formularzubadz e-mailu. Wszelkie koszty związane z przesyłką pokrywa kupujący. Nie zwracamy kosztów dostawy. Kupujący dokonując zwrotu towaru bez podania przyczyny otrzyma zwrot pieniędzy wyłącznie w kwocie zakupionego przedmiotu. 4. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w stanie jakim otrzymaliście od firmy z dołaczonym paragonem fiskalnym, Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności z zastrzeżeniem art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta o brzmieniu ( Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów ) Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy a nie reklamacji) Przesyłkę wraz z oświadczeniem należy odesłać na swój koszt na adres siedziby firmy. . Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Konsument o ile nie zaznaczono inaczej w opisie przedmiotu lub w opcjach dostawy pojawiły się możliwości wysyłki z darmowym zwrotem i jedna z nich została wybrana przez Kupującego (w innych przypadkach Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru).

reklamacje

Reklamacje: 1. Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w Polsce 2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy jak najszybciej skontaktować się ze sprzedającym najlepiej drogą e-mailową, w celu ustalenia dalszego toku postępowania 3. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia na adres firmy uszkodzonego towaru najlepiej dołączyć formularz reklamacyjny 4. W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi gotówki. 6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany do Klienta na jego koszt. Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: sklep-roma@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail Sposób składania oraz rozpatrywania reklamacji: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sklep-roma@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: E-SKLEP-ROMA ul.Św.Mikołaja 37a 63-500 Ostrzeszów Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, mile widziany numer telefonu. -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji. -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. uprzejmie prosimy o podawanie numeru aukcji na której produkt został kupiony , loginu kupującego co usprawni przebieg reklamacji. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Sprzedaż na koncie Allegro o nazwie „e-sklep-roma" prowadzona jest firmę :Sklep-Roma Ostrzeszów. Wszystkie zwroty / reklamacje oraz korespondencję proszę kierować do siedziby firmy: E-SKLEP-ROMA ul.Św.Mikołaja 37a 63-500 Ostrzeszów tel.609980499 e-mail: sklep-roma@wp.plDo każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie rachunek .Koszt wysyłki jest ujęty na paragonie i rachunku. Regulamin sklepu: Składając ofertę na naszych aukcjach zawierasz umowę kupna-sprzedaży oraz akceptujesz każdy punkt poniższego regulaminu, a więc przeczytaj go dokładnie przed zakupem. 1. Akceptowaną formą zapłaty jest wpłata na konto lub płatność przy odbiorze 2. Kupujący zobowiązany jest do dokonania wpłaty w ciągu 7 dni od daty zakupu Nr. Konta na który należy wpłacić pieniądze podawany jest automatycznie przez Allegro po zakończeniu aukcji 3. Jeśli wpłata nie wpłynie w ciągu 7 dni, rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji od Allegro 4. Produkty wygrane/zakupione na aukcjach z licytacją oraz produkty, które są przecenione lub na wyprzedaży nie podlegają wymianom ani zwrotom. Ustawa z dnia 31marca2000r.o ochronie niektórych praw konsumentów o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.(Dz.U. z dnia 31marca2000r.) Rozdział 2.Umowy zawierane na odległość Art.16.1.Przepisów o umowach na odległość nie stosuje się do umów: Punkt 4.Sprzedaży z licytacji 5. Nie odwołujemy złożonych ofert – licytujesz – robisz to świadomie Wysyłanie towaru: 1. Towar jest wysyłany codziennie, od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej według opcji wybranej przez kupującego. 2. Zakupiony towar jest sprawdzany i starannie pakowany w bezpieczne koperty bąbelkowe oraz karton w zależności od towaru 3. Koszt przesyłki podawany jest na każdej aukcji 4. Towar zakupiony na kilku aukcjach zawsze wysyłany jest jedną przesyłką, więc za koszty wysyłki płaci się tylko raz(łącząc zakupy z kilku aukcji, zawsze obowiązuje najwyższy koszt) 5. W przypadku nieodebrania przesyłki i jej zwrotu do nadawcy ponowna wysyłka jest możliwa jedynie po opłaceniu przez klienta kosztu powrotu przesyłki i ponownego wysłania 6. W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej kupujący otrzymuje wezwanie do zapłaty kwoty pobrania + kosztów zwrotu przesyłki + kosztów ponownej wysyłki 7. Sprzedający ma prawo odmówić wysłania paczki za pobraniem bez podania przyczyny. E-SKLEP-ROMA ul.Św.Mikołaja 37a 63-500 Ostrzeszów zobowiązuje się do dostarczenia produktu bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży, co wyraźnie zaznaczone jest na każdej aukcji. Dokładny opis sprzedawanego przedmiotu znajduje się w treści aukcji – zawiera on nazwę przedmiotu główne cechy , przybliżony sposób działania oraz zdjęcia towaru będącego przedmiotem oferty. E-Mail: sklep-roma@wp.pl Konto bankowe : jak na stronie po dokonanym zakupie W przypadku przelewów bezpośrednich na nasze konto proszę o podawanie loginu allegro co umożliwi identyfikację wpłaty i przypisanie jej do konkretnego zakupu. Koszt produktu jest umieszczony na aukcji internetowej konkretnego przedmiotu – natomiast w zakładce „dostawa i płatność” możecie Państwo sprawdzić i obliczyć dokładny koszt transportu który należy opłacić w celu dostarczenia produktu ( nie dotoczy odbioru osobistego) Płatność za zakupiony produkt w raz z kosztami przesyłki należy uregulować za pomocą szybkich płatności PAYU lub bezpośrednio do nas na konto bankowe które zostało umieszczone w zakładce „dostawa i płatność” . Większość sprzedawanych przed nas produktów można zamówić „za pobraniem” – płatność przy odbiorze przesyłki – w takim przypadku do ceny towaru doliczony zostanie koszt przesyłki pobraniowej której wysokość można sprawdzić w zakładce „dostawa i płatność”. Ze względu na różną wielkość / ciężar i wartość przedmiotu koszty wysyłki są różne – dlatego proszę o zapoznanie się w kosztami wysyłki dla konkretnego przedmiotu który państwa interesuje(zakłada dostawa i płatność) a nie dla podobnego. Na wszystkie sprzedawane produkty firma e-sklep-roma udziela 30 dniowej gwarancji której bieg rozpoczyna się od dnia wydania produktu ( otrzymania ). Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 34 punkt 4 informujemy że Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.