Gniazdo ładowania tabletu 2.5/0.7 T7 (6931008510)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,99 zł
z 28 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,18 zł
  • List polecony ekonomiczny 12,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.02 [kg]
  • rodzaj części: gniazda

opis

KONSOLE :: KOMPUTERY :: LAPTOPY :: TELEFONY :: TABLETY :: SERWIS POGWARANCYJNY :: NAPRAWY :: GRY :: AKCESORIA

Opis produktu

Gniazdo ładowania tabletu 2.5/0.7 T7


Napraw swój tablet dzięki wymianie gniazda zasilania. Problemy z ładowaniem i wyrwane złącza są przyczyną większości usterek w przenośnych urządzeniach. Teraz, posiadając minimalne umiejętności lutowania, sam możesz wymienić uszkodzony element.

Cechy produktu:

  • fabrycznie nowe
  • liczba nóżek: 3
  • wymiary: 10 mm x 5 mm x 2 mm
  • średnica otworu ładowania : 2.5/0.7 mm

Masz pytania, szukasz porady lub chcesz uzgodnić szczegóły przed zakupem?

Odpowiemy na każde pytanie! Skontaktuj się z nami!

Galeria zdjęć

Odbiór osobisty i serwis

Instalacja towarów:

  • Aukcje kompleksowe zawierają produkty wraz z instalacją, informacja o usługach i gwarancji zawarta jest w opisie i/lub tytule.
  • Po zalicytowaniu sprzęt należy dostarczyć osobiście lub przysłać na adres: Konsolowopl, ul. Teligi 24, 30 -835 Kraków na własny koszt. Isniteje możliwość zamówienia kuriera przez nas. Szczegóły uzgadniamy mailowo lub telefonicznie.
  • Prosimy o solidne zapakowanie towaru oraz zamieszczenie krótkiego opisu, numeru telefonu, nicku allegro i numeru aukcji.
  • Opłata za wysyłkę w takim przypadku jest kosztem odesłania do klienta.

Odbiór osobisty:

  • Oferowany przez nas asortyment jest wysokiej jakości, objęty gwarancją i pochodzi z legalnych źródeł.
  • W przeciwieństwie do innych sprzedawców prowadzimy również serwis i używamy dokładnie na tych samych produktach co na aukcjach.
  • Cenimy Państwa czas. Jeśli aukcja jest aktywna, oznacza to, że produkt dostępny jest od ręki.
  • Zakupione towary można odebrać w sklepie stacjonarnym przy ul. Teligi 24 w Krakowie. Bez potrzeby rezerwacji telefonicznej lub mailowej.
  • Pracujemy wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
  • Dojechać można do nas tramwajami: 3, 9, 13, 23 oraz autobusami: 133, 144, 163, 173, 183, 204, 224, 244, 301, 304, 503.
  • Mapa dojazdu:

Przebieg transkacji

Zakupy u nas są proste, szybkie i wygodne! Przekonaj się!

1 Wybór produktu i
dokonanie zakupu

Wybierasz ilość sztuk produktu
i klikasz "Kup teraz"
lub "Dodaj do koszyka".
Możesz też dodać przedmioty z innych aukcji aby nie płacić zminimalizować koszty wysyłki.

2 Wybór formy
płatności i wysyłki

Po zakupie prosimy o wypełnienie formularza zakupu w celu ustalenia szczegółów transakcji. Wszelkie uwagi proszę umieścić we wiadomości dla sprzedającego.

3 Szybka wysyłka i
doręczenie przedmiotu

Zamówione przedmioty są
przez nas bezpiecznie pakowane i błyskawicznie wysyłane.
Następnie kurier lub listonosz puka do twoich drzwi i wręcza Ci przesyłkę.

4 Radość z produktu
i wystawienie opini

Teraz możesz cieszyć się z zakupionego przedmiotu podobnie jak tysiące innych klientów.
Pozostaje już tylko wystawienie przez Ciebie opinii.

Pozostałe aukcje

Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz!

Płatności oraz wysyłka


Dostępne formy płatności:

  • Płatność PayU

    Dzięki zastosowaniu płatności ekspresowych PAYU czas realizacji zamówienia jest skrócony do minimum.

  • Płatność przelewem tradycyjnym

    Przelew środków na konto bankowe naszego sklepu. W tytule prosimy wpisać nick oraz numer aukcji.

  • Raty PayU

    System ratalny PAYU pozwala na rozłożenie płatności na okres do 36 miesięcy.

  • Płatność przy odbiorze

    Wybierasz tą opcję i regulujesz płatność kurierowi w czasie doręczenia przesyłki


Opcje wysyłki produktu.


Kurier - wszystkie zamówienia zrealizowane przed godziną 13 wysyłamy tego samego dnia. Do klienta docierają dzień później.

Poczta Polska - wysyłki realizowane są codziennie. Średni czas dostawy to 2 do 4 dni dla przesyłek priorytetowych i 4 do 14 dni dla przesyłek ekonomicznych. Uwaga! Tylko przesyłki polecone posiadają numer śledzenia oraz są ubezpieczone przed zaginięciem.



Program Ochrony Kupujących - klienci kupujący w naszym sklepie automatycznie korzystają z Programu Ochrony Kupujących, dzięki czemu wszystkie transakcje są w 100% bezpieczne.

Kopiowanie całości lub fragmentów aukcji (opisu, grafiki i zdjęć) oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej DZ.U.94 poz.83, sprost.:Dz.U.94 Nr 43 poz. 170. Copyright © 2015 Konsolowopl
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,18 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Serwis Konsol
Teligi 24
30-835 Kraków
woj. małopolskie
email: sklep@konsolowo.pl
tel.: 530001377

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie sprzedawane produkty objęte są gwarancją

2. Jeśli okres gwarancji nie jest podany na karcie produktu, oznacza to, że wynosi ona 12 miesięcy

3.  Wszystkie części serwisowe i akcesoria oznaczone są plombami  gwarancyjnymi. Zerwanie lub uszkodzenie jest jednoznaczne z utratą  gwarancji.

4. W przypadku, gdy produkty będą użytkowane w sposób nie zgodny z ich przeznaczeniem gwarancja nie będzie obowiązywać.

5.  W przypadku zauważenia śladów ingerencji (lutowanie, rozbieranie) lub  czynników zewnętrznych jak zalanie, upadek, przepięcie gwarancja również  nie obowiązuje.

6. Części zamienne (serwisowe, naprawcze) powinny  być montowane przez wykwalifikowanego serwisanta w specjalnych  warunkach (ochrona ESD). W przypadku jeśli takowe warunki nie zostały  zachowane gwarancja obowiązuje.

7. Wszystkie akumulatory i  baterie, również te zamontowane wewnątrz sprzedawanych urządzeń, ze  względu na specyfikację produktu, objęte są 6 miesięczną gwarancją.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Konsolowo.pl
Teligi 24
30-835 Kraków
Dodatkowe informacje

1. W przypadku zwrotu lub reklamacji towar należy dostarczyć na własny koszt lub osobiście do siedziby firmy:

Konsolowo.pl

ul. Teligi 24

30-835 Kraków

tel. 530 001 377

2. Przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą odbierane.

3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (testy diagnostyczne reklamowanego sprzętu nie wykazały usterek) klient zostanie obciążony kosztami transportu (20 zł. netto), oraz kosztami operacyjnymi (50 zł netto).

4. W przypadku zwrotu towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu i nie może posiadać śladów użytkowania.

5. Zgodnie z zaleceniami producenta w przypadku jakichkolwiek problemów z odczytem/zapisem nośników na napędach optycznych należy sprawdzić aktualne wersje oprogramowania sprzętowego (tzw. firmware, np. dla LiteOn aktualne wersje są dostępne na stronie www.liteon.ab.pl. W przypadku wysłania sprzętu bez aktualnej wersji oprogramowania będzie on uznany za sprawny i odesłany do Państwa na Państwa koszt.

6. Z uwagi na dużą aktywność konkurencji (kupowanie produktów i brak zapłaty lub rezygnację) nie anulujemy zakupów. Proszę pamiętać, iż transakcje na allegro są umowami kupna sprzedaży i biorąc udział w licytacji lub klikając kup teraz deklarujemy się zapłacić za towar. Wszystkie sporne transakcje rozpatrywane są indywidualnie. W większości przypadków zgadzamy się na anulowanie oferty.

7. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić, bez podania przyczyny. W tym celu należy w terminie do 14 dni kalendarzowych zgłosić ten fakt mailowo lub telefonicznie, a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres firmy.

8. Do wysyłanego towaru należy dołączyć rachunek fiskalny lub kopię FV oraz formularz zwrotu towaru w formacie PDF dostępny jest pod linkiem:

www.konsolowo.pl/shop/pdf/returnform.pdf

9. Przelewy zwrotne będą wykonywane do 14 dni roboczych od otrzymania towaru, wypełnionego i podpisanego formularza oraz dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny).

9. W skrajnych przypadkach jak konieczność sprowadzania towaru z zagranicy, reklamacje mogą się opóźnić o 28 dni roboczych.

10. W przypadku zwrotu części serwisowych (naprawczych, zamiennych tj. zasilacze, lasery, płyty pcb itp.) konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. Dla przykładu, jeśli konsument zamontuje zakupiony towar (w szczególności części serwisowe tj. lasery, zasilacze, układy elektroniczne) wartość towaru zostanie pomniejszona o koszt przetestowania poprawności działania - 1 roboczogodzina wynosi 50 zł brutto i zostanie odjęte od zwracanej kwoty.

11. Towar rozpakowany przez konsumenta uznaje się za towar używany.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Konsolow.pl
Teligi 24
30-835 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. W przypadku zwrotu lub reklamacji towar należy dostarczyć na własny koszt lub osobiście do siedziby firmy:

Konsolowo.pl

ul. Teligi 24

30-835 Kraków

tel. 530 001 377

2. Przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą odbierane.

3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (testy diagnostyczne reklamowanego sprzętu nie wykazały usterek) klient zostanie obciążony kosztami transportu (20 zł. netto), oraz kosztami operacyjnymi (50 zł netto).

4. W przypadku zwrotu towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu i nie może posiadać śladów użytkowania.

5. Zgodnie z zaleceniami producenta w przypadku jakichkolwiek problemów z odczytem/zapisem nośników na napędach optycznych należy sprawdzić aktualne wersje oprogramowania sprzętowego (tzw. firmware, np. dla LiteOn aktualne wersje są dostępne na stronie www.liteon.ab.pl. W przypadku wysłania sprzętu bez aktualnej wersji oprogramowania będzie on uznany za sprawny i odesłany do Państwa na Państwa koszt.

6. Z uwagi na dużą aktywność konkurencji (kupowanie produktów i brak zapłaty lub rezygnację) nie anulujemy zakupów. Proszę pamiętać, iż transakcje na allegro są umowami kupna sprzedaży i biorąc udział w licytacji lub klikając kup teraz deklarujemy się zapłacić za towar. Wszystkie sporne transakcje rozpatrywane są indywidualnie. W większości przypadków zgadzamy się na anulowanie oferty.

7. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić, bez podania przyczyny. W tym celu należy w terminie do 14 dni kalendarzowych zgłosić ten fakt mailowo lub telefonicznie, a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres firmy.

8. Do wysyłanego towaru należy dołączyć rachunek fiskalny lub kopię FV oraz formularz zwrotu towaru w formacie PDF dostępny jest pod linkiem:

www.konsolowo.pl/shop/pdf/returnform.pdf

9. Przelewy zwrotne będą wykonywane do 14 dni roboczych od otrzymania towaru, wypełnionego i podpisanego formularza oraz dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny).

9. W skrajnych przypadkach jak konieczność sprowadzania towaru z zagranicy, reklamacje mogą się opóźnić o 28 dni roboczych.

10. W przypadku zwrotu części serwisowych (naprawczych, zamiennych tj. zasilacze, lasery, płyty pcb itp.) konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. Dla przykładu, jeśli konsument zamontuje zakupiony towar (w szczególności części serwisowe tj. lasery, zasilacze, układy elektroniczne) wartość towaru zostanie pomniejszona o koszt przetestowania poprawności działania - 1 roboczogodzina wynosi 50 zł brutto i zostanie odjęte od zwracanej kwoty.

11. Towar rozpakowany przez konsumenta uznaje się za towar używany.

O sprzedającym
konsolowo_pl
98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

456

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 530001377
  • 126574762
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Konsolowo.pl jest dystrybutorem części zamiennych i akcesorii do konsol, laptopów, tabletów, telefonów i pokrewnych urządzeń elektronicznych. 

Dzięki licznym kontaktom za granicą oraz w kraju posiadamy części naprawcze i akcesoria tylko najwyższej jakości w najlepszych cenach. Nie sprowadzamy asortymentu "na kilogramy", którym zalane jest allegro.  Posiadamy grono sprawdzonych dostawców na całym świecie. Nie bez powodu zostaliśmy jedynym oficjalnym dystrybutorem Team Xecuter i Team Matrix w Polsce. Dodatkowo jesteśmy dystrybutorami i partnerami biznesowymi Wasabi 360, Gateway 3DS, E3, 360Squirt, Maximus Lizard, X-Tool oraz wielu mniejszych firm.  Współpracujemy z najlepszymi i największymi serwisami w Polsce, Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych. Jesteśmy otwarci na sugestie i stale zmieniające się zapotrzebowanie rynku.  

Posiadamy stale powiększający się asortyment części zamiennych i narzędzi. Jeśli nie znalazłeś produktu w naszym sklepie napisz lub zadzwoń. Z pewnością znajdziemy lub sprowadzimy specjalnie dla Ciebie! Oferujemy specjalny system rabatowy dla stałych klientów.  

Nie czekaj, zostań naszym partnerem już dzisiaj i korzystaj z wielu przywilejów.  

Posiadamy profesjonalny serwis pogwarancyjny.


I. ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU: 

1. Wysyłki realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania płatności. 

2. Zamówienia złożone, opłacone i zaksięgowane do godziny 13 realizowane są w tym samym dniu roboczym. 

3 .Na terenie Polski towar wysyłany jest kurierem DPD, Paczkomatami Inpost lub Pocztą Polską, w zależności od wybranego sposobu dostawy. 

4. W skrajnych przypadkach wysyłka może zostać opóźniona do 14 dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie. 

5. Opłaty za opakowanie i pakowanie wliczone są w koszty wysyłki. 

6. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. 

7. W celu uzyskania numeru śledzenia prosimy wysłać maila z numerem zamówienia na adres wysylka@konsolowo.pl

8. Towar do wysyłki jest odpowiednio zabezpieczony.  

9. Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, czy nie została naruszona bądź uszkodzona podczas transportu. W przypadku zastrzeżeń prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego u przewoźnika. Przesyłki są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia. Bez wypełnionego formularza reklamacje nie będą uwzględniane. 

10. Nie łączymy zamówień bez wcześniejszego kontaktu mailowego lub telefonicznego. 

11. Zakupiony towar można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym Konsolowo.pl przy ul. Teligi 24 w Krakowie. 

12. Do każdego zamówienia dołączamy rachunek fiskalny lub fakturę VAT (link do pobrania faktury wysyłamy w email). 

13. Faktury VAT wystawiamy tylko dla zarejestrowanych firm.

II. STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I WYSYŁKI 

1. Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do sklepu w zakładce "Historia i szczegóły moich zamówień". 

2. W przypadku zakupu na Allegro o zmianie statusu klient zostanie poinformowany drogą mailową. 

3. W celu uzyskania numeru śledzenia prosimy wysłać zapytanie mailowe z numerem zamówienia na adres wysylka@konsolowo.pl lub skorzystać z formularza dostępnego na stronie. 

4. Kupujący zostanie mailowo poinformowany o kolejnych etapach realizacji zamówienia. 

5. Po wysłaniu towaru kupujący otrzyma na maila link do śledzenia przesyłki, zawierający jej numer. 

6. Zamówienia nie opłacone w terminie 7 dni roboczych będą automatycznie anulowane. 

III. ZWROTY I REKLAMACJE 

1. W przypadku zwrotu lub reklamacji towar należy dostarczyć na własny koszt lub osobiście do siedziby firmy: Konsolowo.pl ul. Teligi 24 30-835 Kraków tel. 530 001 377 

2. Przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą odbierane. 

3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (testy diagnostyczne reklamowanego sprzętu nie wykazały usterek) klient zostanie obciążony kosztami transportu (20 zł. netto), oraz kosztami operacyjnymi (50 zł netto). 

4. W przypadku zwrotu towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu i nie może posiadać śladów użytkowania. 

5. Zgodnie z zaleceniami producenta w przypadku jakichkolwiek problemów z odczytem/zapisem nośników na napędach optycznych należy sprawdzić aktualne wersje oprogramowania sprzętowego (tzw. firmware, np. dla LiteOn aktualne wersje są dostępne na stronie www.liteon.ab.pl. W przypadku wysłania sprzętu bez aktualnej wersji oprogramowania będzie on uznany za sprawny i odesłany do Państwa na Państwa koszt. 

6. Z uwagi na dużą aktywność konkurencji (kupowanie produktów i brak zapłaty lub rezygnację) nie anulujemy zakupów. Proszę pamiętać, iż transakcje na allegro są umowami kupna sprzedaży i biorąc udział w licytacji lub klikając kup teraz deklarujemy się zapłacić za towar. Wszystkie sporne transakcje rozpatrywane są indywidualnie. W większości przypadków zgadzamy się na anulowanie oferty. 

7. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić, bez podania przyczyny. W tym celu należy w terminie do 14 dni kalendarzowych zgłosić ten fakt mailowo lub telefonicznie, a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres firmy. 

8. Do wysyłanego towaru należy dołączyć rachunek fiskalny lub kopię FV oraz formularz zwrotu towaru w formacie PDF dostępny jest pod linkiem: www.konsolowo.pl/shop/pdf/returnform.pdf 

9. Przelewy zwrotne będą wykonywane do 14 dni roboczych od otrzymania towaru, wypełnionego i podpisanego formularza oraz dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny). 

10. W skrajnych przypadkach jak konieczność sprowadzania towaru z zagranicy, reklamacje mogą się opóźnić o 28 dni roboczych. 

11. W przypadku zwrotu części serwisowych (naprawczych, zamiennych tj. zasilacze, lasery, płyty pcb itp.) konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. Dla przykładu, jeśli konsument zamontuje zakupiony towar (w szczególności części serwisowe tj. lasery, zasilacze, układy elektroniczne) wartość towaru zostanie pomniejszona o koszt przetestowania poprawności działania - 1 roboczogodzina wynosi 50 zł brutto i zostanie odjęte od zwracanej kwoty. 

12. Towar rozpakowany przez konsumenta uznaje się za towar używany. 

IV. GWARANCJA 

1. Wszystkie sprzedawane produkty objęte są gwarancją 

2. Jeśli okres gwarancji nie jest podany na karcie produktu, oznacza to, że wynosi ona 12 miesięcy 

3. Wszystkie części serwisowe i akcesoria oznaczone są plombami gwarancyjnymi. Zerwanie lub uszkodzenie jest jednoznaczne z utratą gwarancji. 

4. W przypadku, gdy produkty będą użytkowane w sposób nie zgodny z ich przeznaczeniem gwarancja nie będzie obowiązywać. 

5. W przypadku zauważenia śladów ingerencji (lutowanie, rozbieranie) lub czynników zewnętrznych jak zalanie, upadek, przepięcie gwarancja również nie obowiązuje. 

6. Części zamienne (serwisowe, naprawcze) powinny być montowane przez wykwalifikowanego serwisanta w specjalnych warunkach (ochrona ESD). W przypadku jeśli takowe warunki nie zostały zachowane gwarancja obowiązuje. 

7. Wszystkie akumulatory i baterie, również te zamontowane wewnątrz sprzedawanych urządzeń, ze względu na specyfikację produktu, objęte są 6 miesięczną gwarancją. 

W przypadku niejasności zachęcamy do zapoznania się z artykułem na stronie  UOKiK: http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/index.html 

UWAGA! Nie odpowiadamy na SMSy!

Pozostałe informacje

email: sklep@konsolowo.pl
telefon: 530001377
telefon: 126574762