Głowica uchwytu do SAMSUNG GALAXY S4 MINI HR FVat (6908408183)

zakończona
56,35 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis


Drogi Allegrowiczu, nasza oferta obejmuje oryginalne produkty niemieckiej firmy Herbert Richter GmbH & Co.KG. Firma ta jest wiodącym Producentem akcesoriów mających zastosowanie w telekomunikacji, nawigacji, motoryzacji czy turystyce. Produkty te są sprzedawane pod marką HR Auto-Comfort w Unii Europejskiej oraz iGRIP w Stanach Zjednoczonych. Elegancki wygląd, estetyczne wykonanie, prosty i szybki montaż oraz wysoka jakość, to cechy, dla których warto zaufać marce HR AutoComfort / iGRIP.



PRZEDMIOTEM OFERTY JEST:

GŁOWICA UCHWYTU DLA URZĄDZEŃ:


SAMSUNG GALAXY S4 MINI GT-i9190,
SAMSUNG GALAXY S4 MINI DUOS GT-i9192,
SAMSUNG GALAXY S4 MINI LTE GT-i9195.

SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE OFERTY!

GALERIA PRODUKTU
(kliknij w miniaturkę, aby powiększyć)



Podstawowe parametry oferowanego przedmiotu:

- Przeznaczenie: SAMSUNG GALAXY S4 MINI GT-i9190, SAMSUNG GALAXY S4 MINI DUOS GT-i9192 lub SAMSUNG GALAXY S4 MINI LTE GT-i9195
- Wymiary głowicy: 67 x 140 x 19mm (szerokość x wysokość x grubość)
- Materiał: PC/ABS (twarde tworzywo sztuczne)
- Montaż: system czterozębowy (standard HR oraz standard 4-Quick-Fix)
- Kolor: czarny
- Kraj pochodzenia: Niemcy
- Produkt oryginalny wyprodukowany przez: HERBERT RICHTER GmbH & Co.KG


Opis oferowanego przedmiotu:

GŁOWICA DEDYKOWANA zapewnia pewny i stabilny montaż urządzeń: SAMSUNG GALAXY S4 MINI GT-i9190, SAMSUNG GALAXY S4 MINI DUOS GT-i9192 lub SAMSUNG GALAXY S4 MINI LTE GT-i9195. Kształt głowicy jest odwzorowaniem obudowy montowanego urządzenia. Głowica nie ogranicza funkcjonalności (co może mieć miejsce w przypadku zastosowania uniwersalnej głowicy szczękowej), gdyż urządzenie w niej zamocowane posiada dostęp do przycisków funkcyjnych oraz gniazd. Montaż urządzenia odbywa się przez umieszczenie go w dwóch dolnych narożnikach głowicy, a następnie "zatrzaśnięcie" go w niej.
Do urządzenia zamontowanego w głowicy może być podłączona ładowarka samochodowa oraz zestaw słuchawkowy (ładowarka samochodowa i zestaw słuchawkowy nie są przedmiotem niniejszej oferty).

Głowica jest wyposażona w podstawkę umożliwiającą wykorzystanie jej jako stojak na poziomej płaskiej powierzchni np. na biurku, półce itp.
Z tyłu głowicy znajdują się cztery otwory, które pozwalają na szybkie połączenie z dowolnym RAMIENIEM wykonanym w systemie 4-zębowym opatentowanym przez firmę Herbert Richter GmbH & Co.KG. Głowica pasuje również do ramion wykonanych w nowej technologii 4-Quick-Fix.


Elementy będące przedmiotem oferty:

- głowica dedykowana dla urządzeń SAMSUNG GALAXY S4 MINI GT-i9190, SAMSUNG GALAXY S4 MINI DUOS GT-i9192 lub SAMSUNG GALAXY S4 MINI LTE GT-i9195 - 1szt.



***** Przedmiot jest nowy, nieużywany *****


ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZYCH POZOSTAŁYCH OFERT!!!

SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE OFERTY!


Zasady płatności, wysyłki i reklamacji opisane są w zakładce "Informacje od sprzedającego"

Kontakt:



TEL.: +48 607 05 65 57 (pon. - pią. w godzinach 10-17)



E-MAIL: lub FORMULARZ KONTAKTOWY



Zgodnie z (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U. 94 Nr 43 poz. 170) „Kopiowanie i rozpowszechnianie całości lub fragmentów tekstu do celów zarobkowych bez zezwolenia autora jest Z A B R O N I O N E i stanowi naruszenie praw autorskich.”
Materiały umieszczone w naszych ofertach w postaci zdjęć, opisów, kodu HTML, itp. są własnością firmy 100PLAMEK i wykorzystanie ich bez naszej zgody jest zabronione!
Wszystkie opublikowane znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.

GLOWICEDEDYKOWANE

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,10 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
5,50 zł
kolejna sztuka:
0,50 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
7,50 zł
kolejna sztuka:
0,10 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,10 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
0,10 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,10 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Dodatkowe informacje

PROWADZIMY TYLKO SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ!

Dokonując zakupów z naszych ofert, akceptujesz "Regulamin" umieszczony na stronie "O mnie".

Kupując kilka przedmiotów, za przesyłkę płacisz tylko raz!!!

Numer konta otrzymujesz we wiadomości potwierdzającej zakup.

Wystawiamy faktury VAT.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

100PLAMEK Agnieszka Koryczan
skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26)
30-951 Kraków 45
Dodatkowe informacje

1. Jeżeli kupiony towar ma wadę, Klient może złożyć reklamację z tytułu rękojmi, w której określi swoje żądania. Klient w ramach reklamacji może żądać jednego z czterech działań:

- naprawa towaru,

- wymiana towaru na nowy,

- obniżenie ceny towaru,

- odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna.

2. W celu złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, Klient wypełnia Formularz Reklamacyjny, który znajduje się pod adresem wskazanym w punkcie 9. Wypełniony formularz Klient przesyła w formie elektronicznej na adres e-mail lub w formie papierowej na adres poczty tradycyjnej wskazany do składania reklamacji. Jeżeli podane w Formularzu Reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sklep zwraca się do Klienta o uzupełnienie ich we wskazanym zakresie.

3. Uprawnienie z tytułu rękojmi przysługuje: - Klientowi będącym Konsumentem w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania Towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklep w ciągu 1 (jednego) roku od zauważenia wady (niemniej najlepiej wadę zgłosić zaraz po zauważeniu), - Klientowi nie będącym Konsumentem w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania Towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklep natychmiast po zauważeniu wady.

4. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty otrzymania Formularza Reklamacyjnego, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Odpowiedź na reklamację będzie wysłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres poczty tradycyjnej.

5. W przypadku konieczności odesłania przez Klienta, reklamowanego Towaru (w celu naprawy, wymiany na nowy lub odstąpienia od Umowy) należy wysłać go rejestrowaną przesyłką pocztową ekonomiczną na adres: 100PLAMEK Agnieszka Koryczan skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26) 30-951 Kraków 45. Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu (najlepiej paragon) oraz Formularz Reklamacyjny. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "REKLAMACJA".

6. Jeżeli reklamowany Towar ma być naprawiony lub wymieniony na nowy Sklep, najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym Towarem, dostarczy Klientowi Towar wolny od wad. Dokona również zwrotu kosztów przesyłki poniesionych przez Klienta (do wartości rodzaju przesyłki określonej w punkcie „5” niniejszego rozdziału).

7. Jeżeli w ramach rękojmi, Klient żąda obniżenia ceny reklamowanego Towaru, Sklep, natychmiast, ale nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, dokona zwrotu różnicy w cenie Towaru na rachunek bankowy podany przez Klienta w Formularzu Reklamacyjnym.

8. Jeżeli w ramach rękojmi, Klient żąda odstąpienia od Umowy, Sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, natychmiast, ale nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym Towarem, dokona zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta na rachunek bankowy podany w Formularzu Reklamacyjnym.

9. FORMULARZE:

- FORMULARZ REKLAMACYJNY W FORMACIE .PDF http://www.100plamek.pl/images/formularze/reklamacja.pdf

- FORMULARZ REKLAMACYJNY W FORMACIE .DOC http://www.100plamek.pl/images/formularze/reklamacja.doc

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

100Plamek Agnieszka Koryczan
skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26)
30-951 KRAKÓW 45

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient będący Konsumentem, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.

2. W celu odstąpienia od Umowy, Konsument wypełnia Formularz Odstąpienia od Umowy, który znajduje się pod adresem wskazanym w punkcie 7. Wypełniony formularz Konsument przesyła w formie elektronicznej na adres e-mail lub w formie papierowej na adres poczty tradycyjnej wskazany do składania reklamacji. Konsument może złożyć również oświadczenie odstąpienia od Umowy w innej formie niż ww.

3. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do odsyłanego Towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny). Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i wysłać na niżej podany adres, a na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT": 100PLAMEK Agnieszka Koryczan skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26) 30-951 Kraków 45

4. W przypadku odstąpienia od Umowy, koszt odesłania Towaru, ponosi Konsument.

5. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy do Konsumenta do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie) niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Sklep dokona zwrotu należności w sposób określony przez Konsumenta w Formularzu Odstąpienia od Umowy.

6. Konsument jest odpowiedzialny wobec Sklepu za zmniejszenie wartości Towaru w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sklep ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

7. Formularz Odstąpienia od Umowy:

 - FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W FORMACIE .PDF http://www.100plamek.pl/images/formularze/odstapienie_ac.pdf

- FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W FORMACIE .DOC http://www.100plamek.pl/images/formularze/odstapienie_ac.doc