Głośniki Fiat Ducato Doblo Cinquecento Seicento (6948200648)

zakończona
209,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
Zakupy od 999 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.99 [kg]

opis

uDimension ELCoax-4 + ZRS-AG01

DWUDROŻNY SYSTEM AUDIO

ELEMENT EL Coax 4

JAPOŃSKIEGO PRODUCENTA

u-Dimension

Miejsce montażu zestawu:

Fiat Ducato 244 2002-2006 deska rozdzielcza przód

Fiat Doblo 2001-2010 deska rozdzielcza przód

Fiat Cinquecento Seicento deska rozdzielcza przód

Fiat 600 deska rozdzielcza

Fabrycznie nowy komplet głośników 2-drożnych

+ redukcje do fabrycznych kostek od instalacji głośnikowej

Najnowszy zestaw dwudrożny japońskiej firmy u-Dimension z podstawowej serii Element. Wiecie że najbardziej popularne w Polsce marki głośników znane przede wszystkim z kosmicznych elektro marketów nie dla idiotów compl muszą płacić marketom za to że mogą być tam sprzedawane? Stąd cena marketowych głośników wcale nie odzwierciedla ich jakości ale pokrywa koszty reklamy. Cena sławy. Dlatego warto poczytać fora car-audio gdzie miłośnicy dobrego brzmienia rekomendują zakup zupełnie nieznanych z marketów głośników, które za te same pieniądze oferują zupełnie inną nieporównywalnie lepszą jakość, wykonane są z lepszych komponentów, brzmią zdecydowanie lepiej. Jedną z takich rekomendowanych firm jest u-Dimension. Japoński producent doskonałych komponentów audio, głośników, wzmacniaczy, subwooferów w cenie od kilkuset do kilku tysięcy zł. Na tej aukcji oferujemy głośniki z serii Element.

Dlaczego warto kupić ten zestaw.

Jakość wykonania jest wzorcowa, użyte materiały bardzo dobre. System gra czysto, głośno i wyraźnie pod samym radiem. Spokojnie można nim nagłośnić każdy samochód. Głośnik niskotonowy z membraną z polipropylenu na miękkim gumowym zawieszeniu nawet trzymamy w ręku bez zabudowy gra bardzo głośno i z dobrym basem. Uzupełnia go elektrodynamiczna jedwabna kopułka z magnesem neodymowym. W porównaniu do mylarowych kopułek Hertza czy Magnata to jakościowa przepaść. Jeżeli jesteście skazani na małe głośniki o średnicy 10cm to warto założyć te głośniki - grają lepiej niż niejedne większe.

Dane techniczne:

Wymiary:

średnica kosza: 100mm

głębokość montażu woofera: 44mm (42mm po zdjęciu gumowej osłony magnesu)

średnica kopułki tweetera: 19mm

Parametry elektryczne:

impedancja: 4 ohm

moc RMS: 35W

moc maksymalna: 70W

pasmo przenoszenia: 100-20.000Hz

skuteczność: 88dB (1W/1m)

W skład zestawu wchodzi:

2 x głośnik

2 x maskownica

1 x pudełko

1 x gwarancja 24-mce + paragon fiskalny lub Fvat na życzenie

2 x redukcja do fabrycznej instalacji głośnikowej w drzwiach pokazana na zdjęciu

Fabryczne głośniki w drzwiach podłączone są do fabrycznej instalacji przy pomocy specjalnych złączek. Żeby podłączyć nowe głośniki trzeba te złączki poprzecinać, dolutować do nowych głośników, zaizolować. Wielu kierowców w ten sposób niszczy nieodwracalnie fabryczną oryginalną instalację. Nie trzeba tak robić. My dajemy w komplecie z dystansami gotowe redukcje do fabrycznych kostek w drzwiach gratis. Już nie trzeba nić przecinać. Na piny od głośników nasuwamy wsuwki, a do fabrycznych kostek wciskamy złącza. Bez cięcia, lutowania, Profesjonalnie jak należy.

Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PERFECT
ROMANOWSKA 55F LOKAL HANDLOWY NR 10
91-174 ŁÓDŹ
Dodatkowe informacje

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji, gwarancja realizowana jest przez firmę Perfect na podstawie paragonu. W przypadku kiedy gwarantem jest firma Perfect kupujący winien odesłać reklamowany produkt na adres sklepu lub dostarczyć go osobiście Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy Perfect. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Firma Perfect odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Perfect. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Perfect niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez firmę Perfect albo firma Perfect nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Firma Perfect rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Perfect nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma Perfect. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy gwarantem jest firma Perfect (brak innej gwarancji), produkt należy odesłać na adres sklepu Perfect: PERFECT 91-174 Łódź, ul. Romanowska 55F lokal nr 10

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PERFECT
ROMANOWSKA 55F LOKAL HANDLOWY NR 10
91-174 ŁÓDŹ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć firmie Perfect stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ramki.radiowe.lodz@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza znajdującego się pod adresem: http://audiocar.home.pl/FOTO/sklep/Formularz.pdf (powyższy adres należy skopiować i wkleić w miejsce adresu w przeglądarce) lub skopiuj poniższy tekst i uzupełnij dane: Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) iż transakcja nie doszła do skutku i w związku z tym odstępuję od umowy zawartej za pomocą portalu Allegro) . Nr aukcji: Adres email: Dane kupującego: Data zakupu: Przesyłkę należy nadać na adres: PERFECT 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal nr 10 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Odesłany przedmiot musi być kompletny, w fabrycznym nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów montażu i używania. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli firma Perfect wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma Perfect nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie firma Perfect nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 3. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w firmie Perfect są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez firmę Perfect. będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodz. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5 UWAGA-WAŻNE Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakupy dokonane w naszym sklepie na fakturę VAT w celu dalszej odsprzedaży lub odliczenia podatku Vat nie są sprzedażą konsumencką. Dla przedmiotów zakupionych na FAKTURĘ VAT - NIE MA ZWROTÓW KONSUMENCKICH i korekt faktur sprzedaży.

O sprzedającym
RADIOWERAMKILODZ

Dane firmy

Kontakt

  • 42 7121915
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
zamknięte
środa - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Poza obowiązującymi przepisami wynikającymi z Ustaw i różnych przepisów itd. najważniejszą dla nas zasadą jest dobro klienta oraz zdrowy rozsądek. Dlatego jeżeli coś pójdzie nie tak zawsze lepiej się dogadać niż się pokłócić. Prosimy o tym pamiętać i kontaktować się z nami zarówno przed zakupem jak i po zakupie. Sklep stacjonarny, w którym można odebrać przedmioty z allegro: 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal 10 poniedziałek - piątek: 8:00-18:00 sobota: 10:00-13:00 Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny. Nie obsługujemy płatności kartą, tylko gotówka.