Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Głośnik Logik L37SPDB14 2.1 60W Bluetooth (6999841278)

10 monet
zakończona
249,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • Pocztex Kurier24 15,00 zł
  • lokalizacja: Puszczykowo, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Głośnik Logik L37SPDB14

 

Informacje ogólne                                               

  • Producent: Logik         
  • Model: L37SPDB14                                         
  • Stan produktu: Używany powystawowy 

  • Gwarancja: 25 miesięcy door-to-door
  • 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny
  • Masz pytania? Zadzwoń proszę tel: 883 917 917
  • lub napisz proszę Email: allegro@electrosky.pl  

W skład zestawu wchodzi   

  • Głośnik Logik L37SPDB14
  • Pilot zdalnego sterowania
  • Kabel AUX
  • Opakowanie zastępcze
  • Kabel zasilający

Radio DAB / FM

Technologia DAB pozwala cieszyć się swoimi ulubionymi stacjami radiowymi w doskonałej cyfrowej jakości.

Bluetooth

Logik L37SPDB14 wykorzystuje technologię Bluetooth do strumieniowego przesyłania dźwięku z różnych źródeł. Możesz cieszyć się swoją ulubioną muzyką bez wysiłku i bez wykorzystania kabli.

SPECYFIKACJA

Dźwięk

  • System dźwięku: 2.1
  • Moc wyjściowa - subwoofer: 60 W

Udogodnienia

  • Wyświetlacz LCD
  • Wbudowany subwoofer

Tuner

  • Cyfrowy odbiornik DAB
  • Częstotliwości: DAB: 174 - 240 MHz

Łączność

  • Bluetooth
  • Optyczne
  • RCA
  • Wyjście słuchawkowe (3.5 mm)

DODATKOWE INFORMACJE O STANIE PRODUKTU

Sprzęt używany powystawowy (może posiadać drobne ryski).

DODATKOWE INFORMACJE

Wystawiamy paragon lub fakturę VAT 23%.

Wszystkie nasze produkty są starannie przez nas testowane i są w pełni sprawne.

W razie pytań zawsze chętnie udzielamy odpowiedzi pod numerem telefonu: 883 917 917 lub adresem email: allegro@electrosky.pl.

Numer magazynowy: SB-0290

Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Puszczykowo, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
8,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
8,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Electrosky
Wrzosowa 11
62-040 Puszczykowo
woj. wielkopolskie
email: allegro@electrosky.pl
tel.: 883179179

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 14:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
25 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

25 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Brothers Trade Company Sp. z o.o. - Sklep Electroskypl
Wrzosowa 11
62-040 Puszczykowo
Dodatkowe informacje

Patrz uwagi zwroty.

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Brothers Trade Company Sp. z o.o. - Sklep Electroskypl
Wrzosowa 11
62-040 Puszczykowo

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Artykuł III. Odstąpienie od umowy, reklamacje, zwroty. 1.Zgodnie Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).,w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość t.j. można to zrobić drogą mailową lub listownie (wzór oświadczenia oraz adres podany jest poniżej). W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać w stanie nienaruszonym (z zastrzeżeniem punktu 5,6) na własny koszt na adres wskazany przez sklep Elektroskypl. Przed wysyłką należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia adresu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć bezwzględnie dowód zakupu (paragon, faktura), pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór poniżej) oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę za zakupiony towar. Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu jego zgodności ze stanem z dnia w którym był sprzedawany, sklep niezwłocznie dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta pomniejszone o koszt wysyłki. (termin zwrotu wynika z ustawy t.j. 14 dni od momentu oświadczenia odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że towar został zwrócony do sprzedającego) W przypadku gdy towar zostanie uszkodzony przez klienta lub nie będzie tożsamy z produktem który był faktycznie sprzedany, sklep Electroskypl zastrzega sobie prawo do przyjęcia zwrotu. 2.Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie (gwarancja, rękojmia). Decyzję staramy się wydać w możliwie jak najkrótszym czasie nie przekraczającym 60 dni od dnia dostarczenia reklamowanego przedmiotu. Nadrzędną dla nas wartością jest dobro naszego klienta. 3.Reklamowany towar (z zastrzeżeniem punktu 4, 5) należy odesłać na adres wskazany przez sklep Electroskypl. Przed wysyłką należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia szczegółów zwrotu lub reklamacji. Do reklamacji lub zwrotu należy dołączyć dowód zakupu, Kartę gwarancyjną, opis przyczyny reklamacji oraz roszczenia reklamacyjne (gwarancja, rękojmia) ze strony Kupującego. 4.Przesyłki zwrotne należy właściwie zabezpieczyć przed ich uszkodzeniem. Nieodpowiednie zabezpieczenie towarów, ich zniszczenie lub zgniecenie na skutek niewłaściwego zapakowania może być podstawą do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. 5.W przypadku zwrotu lub reklamacji sprzętu pakowanego na palety, kupujący zobowiązany jest do zapakowania sprzętu na paletę i odpowiedniego zabezpieczenia (na czas transportu) do czasu przyjazdu firmy kurierskiej wysłanej przez sklep Electroskypl. Jeżeli towar nie zostanie przygotowany w/w sposób, kupujący odsyła sprzęt we własnym zakresie. 6.W przypadku zwrotu – odstąpienie od umowy na odległość urządzeń drukujących, kopiujących, sprzedający ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wynikającą ze stopnia zużycia materiałów eksploatacyjnych (t.j. toner, tusz, bęben itp.). Przy czym stopień zużycia jest liczony na podstawie danych eksploatacyjnych urządzenia w dniu zakupu w porównaniu do stanu w dniu zwrotu przez kupującego. 7.Podstawą przyjęcia towaru ze względu na zwrot: 14 - dniowy w ramach odstąpienia od umowy, reklamacyjny, rękojmi lub gwarancyjny - jest nie naruszona plomba sprzedawcy. 8.Uwaga nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji przesyłanych za pobraniem. Prosimy więc liczyć się z tym, że taka przesyłka nie zostanie odebrana i w żadnym razie nie pokryjemy kosztów związanych z jej wysłaniem. 9.Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy: [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

O sprzedającym
electroskypl
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1362

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Brothers Trade Company Sp. z o.o.
Piesza 1
62-040 Puszczykowo
REGON: 366070445
NIP: 7831751238

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

O nas Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą handlową, świadczącą usługi na wysokim poziomie. W swojej ofercie posiadamy różnego rodzaju asortyment. Od sprzętu RTV i AGD po tekstylia, zabawki, sprzęt sportowy, elektronarzędzia i inne. Oferowany przez nas towar jest zawsze dokładnie opisywany w taki sposób aby klient miał pełną wiedzę na temat tego co kupuje. Gwarantujemy stu procentową oryginalność sprzedawanych produktów dlatego, że pochodzą one z legalnych źródeł. Naszą satysfakcją jest pełne zadowolenie klienta. Zespół Electroskypl

Pozostałe informacje

REGULAMIN

 

Artykuł I. Postanowienia ogólne.

1.Zakup na aukcji wystawionej przez Electroskypl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2.Firma Electroskypl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz portalu aukcyjnego Allegro.

3.Sprzedaż towarów oferowanych przez Electroskypl prowadzona jest na terenie Polski.

4.Wszystkie produkty/usługi oferowane przez Electroskypl są fabrycznie nowe lub używane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski za wyjątkiem punktu 5 regulaminu.

5.Jeżeli produkty oferowane przez Electroskypl, będą posiadały jakieś wady to zostanie to opisane w treści aukcji, tak aby kupujący miał pełną wiedzę na temat rzeczy nabywanej.

6.Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie uwzględniają kosztów transportu.

7.Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie zakupu na aukcji przez Klienta.

8.Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki. Informacja o kosztach wysyłki zawarte są na stronie aukcji oraz w zakładce Płatności i dostawa.

9.W przypadku, gdy kupujący w ciągu tygodnia nie skontaktuje się z naszym sklepem to transakcję uznajemy za nieważną i występujemy do serwisu o zwrot prowizji.

10.Adres przedsiębiorstwa:

Brothers Trade Company Sp. z o.o.

ul. Piesza 1

62-040 Puszczykowo

REGON: 366070445

NIP: 7831751238

KRS: 0000651554

 

Artykuł II. Zamówienia i wysyłka.

1.Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na koncie.W przypadku zamówień specjalnych czas może być dłuższy.

2.Towary nie są wysyłane soboty, niedziele i święta.

3.W przypadku niedostępności lub wystąpieniu wad towaru, a tym samym braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sprzedający ma prawo odstąpienia od realizacji umowy. Sprzedający ma obowiązek poinformować o tym Klienta w jak najkrótszym czasie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Sprzedający ma również obowiązek zwrócić Klientowi całą wpłaconą kwotę w terminie kolejnych 7 dni.

4.Jeśli Kupujący nie odbierze zamówionej przesyłki Sprzedający zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń w związku z poniesionymi kosztami.

5.Sklep Electroskypl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską.


Artykuł III. Odstąpienie od umowy, reklamacje, zwroty.

Patrz - informacje od sprzedającego - sekcja "zwroty"


Artykuł IV. Gwarancja, rękojmia .

1.W opisie każdej aukcji podany jest stan faktyczny oferowanego przedmiotu, jeżeli istnieją jakieś wady to są one dokładnie opisane.

2.Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu gwarancyjnego oraz z tytułu rękojmi oferowanego przedmiotu ze względu na wadę, która została dokładnie opisana na aukcji.

3.Długość gwarancji jest podana w treści aukcji oferowanych przedmiotów.

4.Termin rozpatrywania gwarancji i rękojmi oraz adres zwrotów z tytułu gwarancji oraz rękojmi podany jest w artykule III niniejszego regulaminu.

5.Do każdego zakupionego towaru załączana jest karta gwarancyjna.

6.Podstawą przyjęcia towaru jest dołączenie karty gwarancyjnej.

7.Koszty transportu urządzenia do kupującego oraz koszty diagnozy, pokrywa on sam w przypadku nie uzasadnionego roszczenia gwarancyjnego t.j. urządzenie po dostarczeniu  do sklepu Electroskypl, okaże się sprawne.

8.Gwarancja oraz rękojmia nie obejmuje uszkodzeń powstałych w czasie transportu do sklepu Electroskypl spowodowanych niewłaściwym zabezpieczeniem urządzenia przez kupującego, niewłaściwego przechowywania, niewłaściwej konserwacji lub eksploatacji wyrobu przez kupującego. Gwarancją oraz rękojmią nie są objęte:

- przewody zasilające, przewody do przesyłania sygnału oraz danych, akumulatorki, materiały eksploatacyjne,

- uszkodzenia mechaniczne i inne uszkodzenia powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych.

9.Gwarancji oraz rękojmi nie podlegają zużywające się elementy, podzespoły wynikające z normalnej eksploatacji,  (t.j. np. tonery, tusze, bębny w urządzeniach drukujących i kopiujących, akumulatorki w aparatach fotograficznych itp.)

10.Gwarancji oraz rękojmi nie podlegają elementy wrażliwe na uszkodzenia w aparatach cyfrowy, kamerach t.j. obiektywy które zostały uszkodzone przez niewłaściwe przechowywanie oraz użytkowanie w warunkach szkodliwych.

11.Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty wynikające z braku możliwości korzystania z sprzętu będącego w naprawie.

12.Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku utraty danych cyfrowych.

13.Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji oraz rękojmi w przypadku stwierdzenia:

- dokonywania samowolnych zmian lub przeróbek,

- próby samodzielnych napraw,

- uszkodzeń wyrobu powstałych w wyniku użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi.

14.UWAGA!

Produkt posiada firmową plombę zabezpieczającą. Nabywca traci uprawnienia z

tytułu gwarancji, jeżeli plomba zostanie zerwana lub naruszona.

15.W przypadku utraty karty gwarancyjnej duplikaty nie będą wydawane.


Artykuł V. Brak możliwości odstąpienia od  umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1.o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2.w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6.w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7.w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8.w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9.w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10.o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11.zawartej w drodze aukcji publicznej;

12.o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13.o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Artykuł VI. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej RODO) informujemy, że Administratorem przetwarzającym dane osobowe kupującego jest Brothers Trade Company Sp.  Zo.o. z siedzibą w Puszczykowie przy ul. Pieszej 1.  Dane osobowe kupującego będą przetwarzane w celu realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) przytoczonego wcześniej rozporządzenia, w zakresie wynikającym z przepisów skarbowo-finansowych. Odbiorcą danych osobowych kupującego są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa i podmioty przetwarzające realizujące usługi na rzecz Brothers Trade Company Sp.  Zo.o.  Dane osobowe kupującego będą przechowywane w oparciu o uzasadniony interes  realizowany przez administratora. Kupujący posiada prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Kupujący posiada prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego  jeżeli uzna, że przetwarzanie narusza przepisy RODO. Podanie przez kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy lub jej rozwiązaniem. Przetwarzanie podanych przez kupującego danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.


Artykuł VII. Możliwość skorzystania z pozasądowych

sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


Wyświetlenia:138
Numer oferty:6999841278
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry