Głośnik Invoxia Triby Bluetooth WiFi Spotify Apple (6950722598)

zakończona
439,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • Niemcy 20,00 zł
Zakupy od 499 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Świeszyno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Speaker Invoxia Triby Bluetooth WiFi Spotify Apple

Producent Invoxia
EAN
3700689800218
Model Triby
Łączność
Wifi
Bluetooth
Kolor Szary
Dodatkowe informacje Sprzęt nowy, zwrot (14 dni).
Otwarte, oryginalne opakowanie.
Gwarancj­a 12 miesięcy.

Wysyłka GRATIS - przy zakupach powyżej 499 złWszystkie zamówienia złożone do godziny 12:30 (Poczta Polska, Pocztex Kurier), 14:00 (Paczkomaty), 15:00 (Przesyłka kurierska) Wysyłamy tego samego dnia. Dostawa w sobotę + 15zł

NR KONTA: 30 1020 2791 0000 7702 0249 1934
Przy wpłacie na konto prosimy o wpisywanie loginu allegro.
Skróci to czas realizacji zamówienia

Do każdego sprzedanego towaru załączamy paragon lub fakturę VAT 23% na życzenie.
Aby otrzymać fakturę należy wypełnić formularz zapłaty i dostawy
Jeśli masz pytania zadaj je przed zakupem.
Nie kończymy aukcji/licytacji przed czasem

Wystawiany przez nas towar dostępny jest "od ręki" nie sprzedajemy wirtualnego produktu.

Krótki regulamin :
1. Prosimy o wypełnienie formularza dostawy.
2. Na podane konto należy wpłacić wylicytowaną kwotę + koszt wysyłki.
3. Dokonując wpłaty na konto koniecznie podaj swój nick z allegro - przyspieszy to wysyłkę.
4. Zmiana adresu wysyłki możliwa jest tylko poprzez wypełnienie formularza dostawy.
5. Po wylicytowaniu towaru czekamy 5 dni na wpłatę, po tym czasie nie gwarantujemy dostępności towaru.
6. Biorąc udział w naszej aukcji akceptujesz warunki naszego regulaminu.
7. Zdjęcia produktów umieszczonych na naszych aukcjach są zdjęciami poglądowymi pochodzącymi od producentów (chyba, że opis stanowi inaczej)
W razie wątpliwości zapraszamy na stronę "O nas"

Każdy sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją. Okres gwarancji wyszczególniony jest w opisie aukcji.
Gwarancja realizowana jest przez nasz serwis lub zewnętrzny serwis producenta.

Sprzęt wystawiany przez nas pochodzi ze zwrotów konsumenckich (14 lub 30 dni), ekspozycji lub nadwyżek magazynowych - informacja znajduje się w aukcji.

Gruntownie sprawdzamy i testujemy każdy egzemplarz i gwarantujemy jego poprawne działanie.
Sprzęt posiada otwarte oryginalne opakowanie, które może posiadać ślady magazynowania lub drobne mało widoczne uszkodzenia(jeśli jest inaczej to stosowna informacja znajduje się w opisie)

Wszelkie informacje o sprzęcie znajdują się w opisie i specyfikacji a jeśli jest to konieczne dołączane są zdjęcia sprzedawanego przedmiotu.

Wyżej wymienione niedogodności rekompensuje bardzo atrakcyjna cena oferowanego przez nas sprzętu.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty

Sprzęt zakupiony na naszych aukcjach można do nas zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Zwrot powinien oprócz produktu zawierać oryginalne opakowanie (jeśli było), dowód zakupu (paragon), pełne dane kupującego (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, numer konta bankowego), informację o odstąpieniu od zakupu i prośbę o wymianę towaru lub zwrot pieniędzy - Wzór odstąpienia

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Outkom Sp. z o.o. Sp. K.
Konikowo 63
76-024 Świeszyno
Dodatkowe informacje

  

Adres do reklamacji: Taki sam jak adres przedsiębiorstwa. 

Opis procedury gwarancyjnej: 

1. Wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, ujawnione w okresie objętym gwarancją będą usuwane nieodpłatnie. 

2. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać nie później niż w ciągu 2 tygodni od ujawnienia się wady towaru. 

3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy/wymiany liczony od dnia otrzymania towaru do naprawy. 

4. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar do gwaranta na własny koszt. Towar podczas transportu powinien być zabezpieczony od uszkodzeń zewnętrznych. 

5. Gwarancja nie obejmuje: - materiałów eksploatacyjnych - wad powstałych w wyniku nieprawidłowej eksploatacji - uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych (zalania, zwarcia itp.) - uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem 

6. Gwarancja traci ważność w razie: - naprawy sprzętu bądź jego otwierania przez osoby nieuprawnione - powstałych w wyniku niewłaściwej instalacji towaru lub jego eksploatacji w warunkach i na zasadach - niezgodnych z określonymi przez Producenta, będących następstwem posługiwania się Sprzętem - niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu komputerowego i elektronicznego. - spowodowanych niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem, lub przechowywaniem bądź czyszczeniem albo konserwacją Sprzętu, będących następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych, - nieprawidłowego działania podzespołów nie zainstalowanych fabrycznie w zakupionym sprzęcie, - powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych niezgodnych z zaleceniami przez Producenta, - uszkodzeń mechanicznych, 

7. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na wolny od wad lub zwrotu kosztów zakupu w wypadku, gdy: stwierdzono wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia. 

8. Gwarantem jest Outkom sp. z o.o. sp. k. z siedzibą pod adresem Konikowo 63, 76-024 Świeszyno 

9. Czas naprawy bądź wymiany towaru wynosi maksymalnie 28 dni od daty dostarczenia wadliwego produktu do siedziby Gwaranta. 

10. Podstawą zgłoszenia reklamacyjnego jest ważny dowód zakupu - paragon/faktura lub potwierdzenie płatności za przedmiot. 

11. Dokumentem stwierdzającym okres i warunki gwarancji jest karta gwarancyjna opatrzona pieczęcią sprzedawcy i/lub ważny dowód zakupu - paragon lub faktura. 

12. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 

13. Odsyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas dostawy. Za uszkodzenia powstałe podczas transportu do nas nie ponosimy odpowiedzialności. 

14. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje) może zostać pobrana opłata za diagnostykę i ekspertyzę. Koszty napraw nie objętych gwarancją, a także koszty postępowania reklamacyjnego, w wyniku którego stwierdzono brak zgłaszanych uszkodzeń, koszty przesyłki, obciążają Kupującego. 

UWAGA : Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.



Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Outkom Sp. z o.o. Sp. K.
Konikowo 63
76-024 Świeszyno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienie nie dotyczy zakupów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą. UWAGA: Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem

O sprzedającym
Outkom

Dane firmy

Kontakt

  • +48 607 640 977
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzęt wystawiany przez nas pochodzi ze zwrotów konsumenckich (14 lub 30 dni), ekspozycji lub nadwyżek magazynowych - informacja znajduje się w aukcji. 

Gruntownie sprawdzamy i testujemy każdy egzemplarz i gwarantujemy jego poprawne działanie.  

Sprzęt posiada otwarte oryginalne opakowanie, które może posiadać ślady magazynowania lub drobne mało widoczne uszkodzenia(jeśli jest inaczej to stosowna informacja znajduje się w opisie) 

Wszelkie informacje o sprzęcie znajdują się w opisie i specyfikacji a jeśli jest to konieczne dołączane są zdjęcia sprzedawanego przedmiotu. 

Wyżej wymienione niedogodności rekompensuje bardzo atrakcyjna cena oferowanego przez nas sprzętu.  Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty

Pozostałe informacje

Sprzęt sprzedawany przez nas pochodzi z nadwyżek magazynowych i zwrotów nie związanych z uszkodzeniem. Sprzęt jest każdorazowo sprawdzany przed wystawieniem a stan szczegółowo opisany w specyfikacji znajdującej się w aukcji. Okres trwania gwarancji znajduje się w opisie sprzętu. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).