GŁOŚNIK GGMM E3 WI-FI/BLUETOOTH/AUX/BUDZIK (6999476393)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

GŁOŚNIK GGMM E3 WI-FI/BLUETOOTH/AUX/BUDZIK 

Ciesz się pełnym bogatym dźwiękiem, bezprzewodowo przesyłając ulubioną muzykę do GGMM E3. E3 wykorzystuje technologię Wi-Fi / Bluetooth 4.0 do równomiernego rozgłaszania dźwięku bezprzewodowego. 

E3 to domowy głośnik o średniej wielkości obsługujący wiele łączeń: Wi-Fi, Bluetooth, Aux, wystarczy nacisnąć przycisk, aby przełączać się pomiędzy 3 różnymi trybami odtwarzania. Głośnik jest kompatybilny z wieloma urządzeniami i systemami, takimi jak: iPhone, iPad, Samsung, Android, Windows, iOS, OS, Airplay DLNA i posiada wbudowany zegar LED. 

E3 posiada również inteligentny port ładowania USB, inteligentnie identyfikuje urządzenia i zapewnia najszybsze ładowanie. Możesz ładować urządzenia takie jak: iPhone, iPad, iPod, Samsung, HTC, telefon z Androidem ...

SPECYFIKACJA:

  • Wi-Fi
  • Bluetooth
  • Multi-room
  • Alarm/ Budzik
  • USB
  • AUX

Pozostałe informacje:

Oferowane urządzenie to sprzęt powystawowy / odnowiony.

Urządzenia są w bardzo dobrym stanie wizualnym, mogą nosić minimalne ślady użytkowania w postaci niewielkich rysek.

W 100% sprawne techniczne.

Okres gwarancyjny wynosi 12 miesięcy.

Zapraszamy do kontaktu:

  • telefon: 503 419 699. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00.
  • adres e-mail: ok.okazje@gmail.com. Na wszystkie maile odpisujemy w ciągu 24 godzin.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

ok_okazje Wojciech Pawlak
Dąbrowskiego 81/85 lok. 5A
60-529 Poznań
Dodatkowe informacje

1. W przypadku reklamacji, uprzejmie prosimy o dołączenie do przesyłki formularza reklamacyjnego, który jest dostępny do pobrania w poniższym linku: 

https://www.dropbox.com/s/lybeexnlyi99u62/FORMULARZ.pdf?dl


2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: 

a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, login Nabywcy oraz numer aukcji;

b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji;

c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy;

d. okoliczności uzasadniające reklamację. 


3. Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji jeśli wskazane przez Nabywcę dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Nabywcą. 


4. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza terytorium Polski. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź telefonicznie. 


5. Reklamowany przedmiot należy odesłać na adres firmy: 

ok_okazje Wojciech Pawlak, ul Dąbrowskiego 81/85 lokal 5A, 60-529 Poznań. 

Przesyłki wysłane na inny adres nie będą odbierane. 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


6. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, sklep ok_okazje może zwrócić koszt odesłania towaru na reklamację. Maksymalna kwota zwrotu wynosi 11zł i odpowiada ona cenie paczki pocztowej. W przypadku bezzasadnej reklamacji, sprzedający może odmówić pokrycia kosztów odesłania towaru do kupującego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ok_okazje Wojciech Pawlak
Dąbrowskiego 81/85 lok. 5A
60-529 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. W przypadku zwrotu, uprzejmie prosimy o dołączenie do przesyłki formularza zwrotu, który jest dostępny do pobrania w poniższym linku: 

https://www.dropbox.com/s/lybeexnlyi99u62/FORMULARZ.pdf?dl=0 


2. Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. 


3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby ok_okazje, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ok.okazje@gmail.com. 


4. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym.  


5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącego wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


6. Koszy wysyłek:

a) Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy ponosi konsument. 

b) Zwrot kosztów wysyłki od sprzedawcy do nabywcy:

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca zwraca koszt wysyłki w wysokości najtańszej dostępnej na danej aukcji formy wysyłki.


7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

b) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

c) zawartej w drodze licytacji; 

d) udokumentowanych, na życzenie Kupującego, firmową fakturą VAT, gdyż oznacza to, że zakup jest dokonany w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.


8. Pieniądze, za zwrócone towary, przelewamy klientom na podane w formularzu zwrotu konto. Zwrot środków następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru.