Głośnik bluetooth iBOX Strider (6930854397)

zakończona
39,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • lokalizacja: Zielona Góra, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
Głośnik bluetooth iBOX Strider
Głośnik niskotonowy: nie
Informacje dodatkowe: Solidna metalowa obudowa sprawi, że przetrwa każdą podróż. Doskonałej jakości dźwięk a także głęboki bass dzięki funkcji X-BAS
Kolor obudowy: silver-black (srebrno-czarny)
Liczba głośników: 1
Moc głośników podstawowych (RMS, łącznie): 3.0 W
Opis ogólny: Głośnik bluetooth w solidnej metalowej obudowie. Wbudowany akumulator.
Pasmo przenoszenia : 60Hz-18kHz
Wbudowany zasilacz: tak
Wyjście słuchawkowe: nie
Złącza zewnętrzne: jack 3,5mm Gniazdo kart MicroSD
40,00 zł

Zapraszamy na naszą stronę: www.razkom.pl
DOSTAWA

Przesyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej, Pocztą Polską lub Paczkomaty 24/7.

Za przesyłkę kurierską płacisz tylko raz, bez względu na ilość zamówionych przedmiotów.

Towar wysyłamy w ten sam dzień, jeżeli zostanie zakupiony kurierem do godz. 14:00.

Możliwy odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu:

Razkom

ul. Stefana Żeromskiego 17/32

65-066 Zielona Góra

ZWROT I WYMIANA
Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Odstąpienie od umowy jest skuteczne jeżeli klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

601 739 247 razkom.allegro@wp.pl Odbiór osobisty Pon-Pt: 8:00 - 16:00
Dlaczego my?
Szybka dostawa
14 dni na zwrot
Najwyższa jakość

Wystawiono z oprogramowania
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 1090 1535 0000 0001 3459 2546
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka24 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczka24 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Niemcy 98,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Wielka Brytania 102,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Czechy 41,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Słowacja 41,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

RAZKOM
Stefana Żeromskiego 17/32
65-066 Zielona Góra
NIP: 693-211-40-18
REGON: 367374851

RAZKOM - sklep internetowy zajmujący się sprzedażą detaliczną przez internet.

Jesteśmy nową, prężnie rozwijającą się firmą zajmującą się sprzedażą i wysyłką komputerów, podzespołów, RTV oraz dorobnego AGD.   

Naszym celem jest przede wszystkim bezpieczeństwo i zadowolenie klienta.   

Chcemy, aby każdy klient był w pełni zadwolony z zakupów na każdym etapie transakcji.  

 W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 601 739 247 lub adresem email razkom.allegro@wp.pl   

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, Poczty Polskiej, Kuriera Inpost lub Paczkomatów 24/7.

Towar wysyłamy w ten sam dzień (od pon. do pt.) jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 14:00, tylko w przypadku gdy została wybrana przesyłka kurierska za 15 zł (nie dotyczy kuriera Inpost). 

W przypadku wyboru Poczty Polskiej, Paczkomatu lub Kuriera Inpost wysyłka może się opóźnić do 2 dni roboczych. Zamówienia złożone do godz. 14 (od poniedziałku do piątku) wysyłane są najczęściej w następny dzień roboczy. W sobotę i niedzielę nie ma wysyłki (sklep nieczynny)!

Zamówienia złożone w czwartek po godz. 14 wysłane będą zawsze w poniedziałek, a zamówienia złożone w piątek po godz. 14, sobotę i niedzielę  - wysłane zawsze we wtorek! 

Odbiór osobisty tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w siedzibie firmy:

RAZKOM

ul.Stefana Żeromskiego 17/32

65-066 Zielona Góra

www.razkom.pl

Numer rachunku bankowego: 50 1090 1535 0000 0001 3459 2546


Zwykły przelew może dodatkowo opóźnić wysyłkę (jeżeli nie zostanie wysłane do nas  potwierdzenie przelewu)!


Na wpłatę i wypełnienie formularza dostawy czekamy 5 dni. Po upływie terminu zamówienie zostanie anulowane!

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
RAZKOM Grzegorz Razmuk
Stefana Żeromskiego 17/32
65-066 Zielona Góra
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 Prawo odstąpienia od umowy


1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient będący konsumentem
ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia
towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie
oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
♦ oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o
prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu),
♦ drogą mailową na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu
♦ listownie na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od
umowy na swój koszt.
4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. W
przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
6. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy
przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów:
♦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
♦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
♦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
♦ dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;
♦ w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
♦ o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
♦ w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep
nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
♦ w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
♦ w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie
30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
♦ w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep przysłał do niego przedstawiciela w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do
wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w
odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
♦ dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
♦ zawartej w drodze aukcji publicznej;
♦ świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi nie będącemu konsumentem.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z
niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


 11. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym): 

a) zdjęcie foli ochronnej z ekranu, np. kamery, smartwatcha, powerbanka lub ładowarki, uszkodzenie (porysowanie, złamanie, pęknięcie, rozerwanie itp.) opakowania, akcesoriów, dokumentów bądź samego urządzenia, 

b) roztarganie woreczka z kablem USB lub akcesoriami, użycie taśmy dwustronnej jednorazowej lub innego elementu jednorazowego użycia, 

c) wszelkiego rodzaju zabrudzenia i plamy na urządzeniu, akcesoriach i opakowaniu, w tym uszkodzenie opakowania które można było otworzyć bez uszkodzeń, zdrapanie kodu zdrapki (jeżeli występuje on na produkcie), złożenie i latanie dronem, 

d) użycie i zabrudzenie wkładek do uszu dołączanych do słuchawek lub innych akcesoriów których ze względów higienicznych nie można zwrócić używanych. 


 FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)  

RAZKOM Grzegorz Razmuk  

Stefana Żeromskiego 17/32  

65-066 Zielona Góra 

RAZKOM@wp.pl 

Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________ 

Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________ 

Nazwa towarów /tytuł ofert / numer ofert: ____________________________________________

Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________ 

Adres Konsumenta:_______________________________________________________________ 

Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________ 

*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

 Data: __________________________________________________ 

 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
RAZKOM Grzegorz Razmuk
Stefana Żeromskiego 17/32
65-066 Zielona Góra
PL
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje


1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany
towar wraz z opisem niezgodności. Adres, pod który Klient winien odesłać towar:
RAZKOM Grzegorz Razmuk
Stefana Żeromskiego 17/32
65-066 Zielona Góra
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz
z opisem niezgodności. W niektórych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu!
3. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń. Rejestr podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów udostępniony
jest na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem
https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php
4. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
5. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks
Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.
6. Klient w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
♦ wymiany towaru na nowy;
♦ naprawy towaru;
♦ obniżenia ceny;
♦ odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep
rozpatrzy żądania Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
♦ łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
♦ charakter wady – istotna czy nieistotna;
♦ to, czy towar był wcześniej reklamowany.
7. Sklep może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem,
że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie
produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości). Sklep zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
8. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane przez platformę internetową http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Nie możesz zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji!


 FORMULARZ REKLAMACYJNY  

RAZKOM Grzegorz Razmuk  

Stefana Żeromskiego 17/32  

65-066 Zielona Góra 

RAZKOM@wp.pl 


Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach: 

1. _________________________________________________ 

Data wykrycia wady: _______________________________________ 

Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________ 

Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________ 

Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________ 

Adres Klient:_______________________________________________________________ 

Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*. 

*niepotrzebne skreślić 

Informacje dodatkowe:_________________________________________________ 

Podpis Konsumenta**:_____________________________________________________________ 

**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej 

Data: __________________________________________________ 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Gwarancja zależna od producenta. 

12 lub 24 miesiące.