GŁOŚNIK BEZPRZEWODOWY PRZENOŚNY JBL FLIP 3 BLUE (6483119160)

zakończona
409,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: OSTROWIEC ŚW
  • czas wysyłki: natychmiast
  • zasilanie: wbudowany akumulator
  • stan: nowy
84 1140 2004 0000 3302 3371 7973


  • Głośnik bezprzewodowy kolor BLUE
  • JBL FLIP 3
  • 2 x 8W
  • Eliminacja echa
  • Eliminacja szumów
  • Odporny na zachlapania
  • Akumulator litowo-jonowy
  • Gwarancja


GŁOŚNIK POCHODZI Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI.


Paragon zakupu z kasy fiskalnej lub faktura vat marża

JBL Flip 3 to nowej generacji głośnik z technologią Bluetooth, który pomimo swojej ultrakompaktowej budowy, zapewnia zaskakująco mocny dźwięk stereo. Zasilany jest akumulatorem litowo- jonowym o pojemności 3000 mAh, który umożliwia 10 godzin nieustannego odtwarzania wysokiej jakości muzyki w trybie stereo. Flip 3 bazuje na wytrzymałych, odpornych na zachlapanie materiałach. Wykorzystuje również wbudowany głośnik z funkcją tłumienia zakłóceń i echa, dzięki czemu idealnie się sprawdza podczas połączeń konferencyjnych, a także technologię bezprzewodowego łączenia wielu głośników JBL Connect, która pozwala zwiększyć wrażenia z odsłuchu.




W komplecie :
1. Głośnik JBL FLIP 3
2. Przewód USB
3. Oryginalne opakowanie


Wystawiamy paragon zakupu z kasy
fiskalnej, lub faktura vat marża.


  • PRODUCENT
  • MODEL
  • RODZAJ URZĄDZENIA
  • DEDYKOWANY MODEL
  • MOC
  • DŹWIĘK
  • *
  • WEJŚCIE AUX
  • USB
  • BLUETOOTH
  • FUNKCJE BLUETOOTH
  • POZOSTAŁE FUNKCJE
  • *
  • *
  • ZASILANIE
  • *
  • CZAS PRACY NA AKUMULATORZE
  • WYSOKOŚĆ
  • SZEROKOŚĆ
  • GŁĘBOKOŚĆ
  • WAGA
  • KOLOR
  • GWARANCJA
  • TYP GWARANCJI
  • JBL
  • FLIP 3
  • Głośnik bezprzewodowy
  • Uniwersalny
  • Moc wyjściowa: 2 x 8 W
  • Pasmo przenoszenia: 85Hz - 20kHz , Przetwornik:
  • 2 x 40 mm , Stosunek sygnału do szumu: ≥80 dB
  • Nie
  • Micro , Tak (tylko ładowanie baterii)
  • 4.1
  • A2DP , AVRCP , HFP , HSP
  • Eliminacja echa , Eliminacja szumów ,
  • Funkcjonalność zestawu głośnomówiącego ,
  • Odporny na zachlapania
  • Akumulator litowo-jonowy , Pojemność
  • akumulatora: 3000 mAh
  • 10 h
  • 64 mm
  • 169 mm
  • 64 mm
  • 450 g
  • Niebieski
  • 24 miesiące
  • Standardowa
PrzesYŁka kurierska
PrzesYŁka kurierska pobraniowa
ODBIÓR OSOBISTY

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 509-616-123
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00, w soboty od 9,00-14,00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Odstępując od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kupkonsole.pl@onet.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres DARTEL S.C. ul. Rynek 21 27-400 Ostrowiec Św. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): DARTEL S.C. ul. Rynek 21 27-400 Ostrowiec Św. Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Kupujący zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Co więcej, jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego,sprzedawca nie jest on zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Ustawa z dnia 30 maja 2014 Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli Dartel s.c. wykonało w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta, 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Dartel s.c. nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta, 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Dartel s.c. nie ma kontroli, 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. Jednak gdy w polu "gwarancja" znajduje się informacja "serwis Dartel s.c." należy wtedy odesłać produkt na adres sklepu Dartel s.c. ul. Rynek 21 27-400 Ostrowiec Św. bądź dostarczyć osobiście do Punktu Odbioru Osobistego. 2. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 3. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 4. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym firmy Dartel s.c. i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Dartel s.c.rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w naszej firmie. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy lub niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni.

pozostałe informacje

1. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad 2. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Dartel s.c. będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".