GLOBUS podświetlany na biurko i do szkoły ! (6912169498)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
175,89 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 4,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: wielokolorowy
  • bohater: brak
  • marka: Inna
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
SZYBKA WYSYŁKA LUB ODBIÓR ZAMÓWIENIA W NASZYCH KSIĘGARNIACH: KRAKÓW, ŁÓDŹ, WARSZAWA

Frost relief globus podświetlany plastyczny, kula 30 cm (wersja angielskojęzyczna) Nova Rico / 8000623003831


Informacje dodatkowe:

Rodzaj produktu globus
Wydawca Nova Rico
Język angielski
Podstawa plastikowa
Meridian plastikowy
Wielkość kuli / mm 300
Wysokość / mm 380
Podświetlany tak
Zasilanie 230V
Żarówka max 25 W, E14
Waga / gr 1780
Wielkość opakowania 310 x 310 x 420
ean 8000623003831

Masz ochotę na więcej? Poza tym, że chcesz zobaczyć, pragniesz także dotknąć, poczuć? W takim razie wybierz globus plastyczny. Oprócz informacji tradycyjnie umieszczanych na globusach zapewnia on dodatkowe zmysłowe doznania fizyczne – wizualne i dotykowe. Dzięki temu główne pasma górskie na świecie możesz teraz nie tylko zobaczyć, ale również... dotknąć. Szczególną atrakcję o walorach poznawczych stanowi fakt, że po podświetleniu na mapie fizycznej pojawiają się dodatkowe informacje w postaci mapy politycznej. Dyskretne podświetlenie nadaje pokojowi, salonowi lub sypialni ponadczasowy styl, podkreślając harmonię pomieszczenia. Dzięki temu może posłużyć jako oryginalna lampka, wprowadzając Cię w sny o podróżach.
Montowany na plastikowej podstawie i meridianie. Mapa w języku angielskim. Wielkość kuli 30 cm, wysokość 38 cm. Łatwa wymiana żarówki.

Modele plastyczne globusów Nova Rico wzbogacają tradycyjne informacje na temat ukształtowania powierzchni Ziemi o nierówności naszego globu, gwarantując niezwykle realne doznania. Ze względu na atrakcyjne wzornictwo oraz wysoką jakość wykonania będą doskonałym uzupełnieniem aranżacji wnętrza pokoju lub biura. Nova Rico to globusy na pokolenia.

NASZE AUKCJE

- Atlasy - Przewodniki - Literatura podróżnicza - Fotografia - poradniki - Mapy - Mapy ścienne - Globusy - Globobar - Żeglarstwo - Wszystkie nasze aukcje

MAPY, PRZEWODNIKI - Szeroki wybór przewodników Pascal, Bezdroża, Lonely Planet, Rough Guide i innych

- Albania - Alpy - Austria - Bułgaria - Chiny - Chorwacja - Czarnogóra - Czechy - Egipt - Europa
- Francja - Grecja - Hiszpania - Indie - Kenia - Maroko - Niemcy - Norwegia - Polska - Portugalia
- Skandynawia - Słowacja - Szwecja - Tajlandia - Tunezja - Turcja - USA - Węgry - Wietnam - Włochy
TOP PRODUKTY Z NASZEJ OFERTY. PRZEWODNIKI, MAPY, LITERATURA PODRÓŻNICZA, GLOBUSY
© UltraPanel
LITERATURA PODRÓŻNICZA - COŚ DOBREGO DO POCZYTANIA :-)
© UltraPanel
GLOBUSY PODŚWIETLANE, GLOBUSY SZKOLNE, GLOBOBARY - POMYSŁ NA PREZENT
© UltraPanel
MAPY ŚCIENNE - DO BIURA, GABINETU, MIESZKANIA
© UltraPanel
PUZZLE
© UltraPanel

O nas Nasze aukcje Nasz sklep Komentarze
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 81114020170000470211154723
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 4,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór zamówień w naszych sklepach bez dodatkowych opłat:

Kraków, ulica Dietla 75

Łódź, ulica Gdańska 145.

Warszawa, al. Jana Pawła II 45a/50, Pasaż Muranów

Możliwość zapłaty kartą na miejscy przy odbiorze.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Lider Serwis
ul. Gdańska 145
90-536 Łódź
NIP: 888-239-38-78
REGON: 911301630

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:30 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
ArtTravel
Gdańska 145
90-536 Łódź
 
ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW - ODSTĄPIENIE OD UMOWY: 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy [wzór poniżej]. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. 4. W przypadku, gdy KLIENT dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. 5. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 7. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: allegro@arttravel.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: ArtTravel ul. Gdańska 145 90-536 Łódź z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. SPRZEDAWCA za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 8. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą. 9. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. 11. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 12. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY lub przekazać ją osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru w dowolnym sklepie SPRZEDAWCY niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 13. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. 14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KLIENTOWI, w przypadku gdy (i) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, (ii) umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

reklamacje

REKLAMACJE WAD PRODUKTÓW 1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. 3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail allegro@arttravel.pl 11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres ArtTravel, ul. Gdańska 145 90-536 Łódź Z DOPISKIEM \\\\\\\"REKLAMACJA Arttravel\\\\\\\" albo złożyć reklamacje bezpośrednio w sklepie SPRZEDAWCY, w której dokonano odbioru PRODUKTU. 13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ. Zachęcamy do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji. Prosimy o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne prosimy o niezwłoczny kontakt. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów takich, jak globus czy mapa ścienna. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt pocztą na adres SPRZEDAWCY.

pozostałe informacje

WYJEŻDŻASZ?

U nas wszystko w jednym miejscu, po to aby podróż była nie tylko wycieczką, ale PRZEŻYCIEM miejsca, w które zmierzasz.

Produkty: To, co związane z podróżami:

- przewodniki

- atlasy samochodowe

- mapy samochodowe i turystyczne

- mapy ścienne

- globusy

- literaturę turystyczną

- albumy

Jeżeli czegoś nie ma to oznacza, że albo nie powiedziałeś nam, że powinniśmy to mieć, albo tego nie ma!

INFORMACJE OGÓLNE:Kupując kilka produktów na naszych aukcjach płacisz tylko raz za przesyłkę.

Na naszych aukcjach sprzedajemy tylko nowe produkty.

Globusy, mapy ścienne wysyłamy tylko kurierem

Do każdej przesyłki dołączany jest paragon.

Jeżeli potrzebujesz FAKTURĘ VAT prosimy o informację w wygranej aukcji.  

ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIEŃ:W uwagach do zamówienia prosimy podać gdzie gdzie nastąpi odbiór. Gdy będzie tylko gotowe Twoje zamówienie poinformujemy Cię o tym.

KRAKÓW

- księgarnia,

- punkt odbioru zamówień internetowych.

ul. Dietla 75

Kraków

telefon: +48 533 552 533

pon. - piąt.

10:00 - 18:00

sob. 10:00 - 14:00


ŁÓDŹ

- księgarnia,

- punkt odbioru zamówień internetowych,

- magazyn.

ul. Gdańska 145

90-536 Łódź

telefon: +48 533 606 533

fax: +48 42 637 06 64

pon. - piąt.

8:30 - 18:00

WARSZAWA

- księgarnia,

- punkt odbioru zamówień internetowych.

al. Jana Pawła II 45a lokal 50

(Pasaż Muranów)

Warszawa

telefon: +48 533 067 533

pon. - piąt.

11:00 - 19:00

sob. 10:00 - 14:00