GLASS CLEANER GLASS PROTECTOR RADAWAY WAWA k8 (6484148926)

10 dni do końca
cena kup teraz
88,00 zł
z 55 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: drzwi wnękowe
  • uszkodzony: nie

SPECJALNA OFERTA DLA MIESZKAŃCÓW WARSZAWY -ZAPYTAJ O PROFESJONALNY MONTAŻ ZA ROZSĄDNĄ CENĘ

!!! DOSTAWA W CENIE !!!

DOSTAWA POD WSKAZANY ADRES NA TERENIE CAŁEGO KRAJU

!!! DOSTAWA W CENIE !!!

DOSTAWA POD WSKAZANY ADRES NA TERENIE CAŁEGO KRAJU

WYSYŁKA BEZPOŚREDNIO Z FABRYKI

W CIĄGU 24 h

ZAPEWNIA PEŁNE BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI ORAZ SZYBKĄ REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

W OFERCIE WSZYSTKIE PRODUKTY FIRMY RADAWAY

Przedmiotem aukcji jest zestaw do pielęgnacji kabin prysznicowych z powłoką Easy Clean firmy Radaway

składający się z:


1) Glass Cleaner

Środek skutecznie usuwa zanieczyszczenia i resztki osadów na szkle kabin prysznicowych nie powodując uszkodzenia powłoki Easy Clean. Pojemność 500 ml.


2) Glass Protector

Środek do odświeżania powłoki ochronnej Easy Clean. Zalecamy regularne - co 6 miesięcy stosowanie środka Glass Protector, aby przedłuzyc działanie powłoki ochronnej Easy Clean, która utrudnia osadzanie się kamienia i brudu na szybie. Pojemność 250 ml.

Zasady pielęgnacji szkła z powłoką Easy Clean®

- Po użyciu kabiny prysznicowej spłukać szkło wodą, aby usunąć z niego pozostałości mydła,płynu,szamponu. Do czyszczenia zalecamy stosowanie miękkiej ściereczki. Trudniejsze do usunięcia zabrudzenia wyczyścić przy pomocy preparatu GlassCleaner. Nie stosować agresywnych środków rozpuszczających i szorujących ponieważ może dojść do trwałego uszkodzenia powłoki EasyClean lub porysowania szkła.

Zalecane jest co sześć miesięcy odświeżyć powłokę środkiem Glass Protector.

Przed nałożeniem środka GlassProtector należy wyczyścić szkło preparatem GlassCleaner , aby usunąć z niego ewentualne zabrudzenia,osady,tł­uszcz. Wtedy nakładamy preparat GlassProtector i po 2 godzinach wcieramy go na spryskaną powierzchnię ,az do momentu uzyskania pełnej przejrzystości szkła ,zapewni to komfort korzystania z powłoki Easy Clean przez kolejne miesiące

Przy zakupie kabiny

środki do pielęgnacji wysyłamy gratis


Rodzaj szkła:

szkło bez powłoki
szkło z powłoka Easy Clean

MASZ PYTANIA ZADZWOŃ 0510745803

Zachęcamy do odbioru osobistego w naszym punkcie na terenie

Centrum Budownictwa przy ul. Bartyckiej 24/26 paw. 212 w Warszawie.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 11-19 sobota 10-15,

kontakt telefoniczny 510745803 lub 225591050

Zapraszamy także do punktu przy Al.Jerozolimskich 185 stoisko 12

/budynek TTW HOME/ gdzie pracujemy 7 dni w tygodniu

w godzinach 10-20 /niedziela 10-18/tel. 228243014 lub 518645450



Dodano 2014-12-18 16:02
3 lata gwarancji Radaway

Z przyjemnością informujemy, że wydłużyliśmy do 3 lat okres gwarancji na kabiny prysznicowe, drzwi, parawany nawannowe i brodziki podpłytkowe. Dłuższy okres gwarancji obowiązuje na produkty zakupione od 1 września 2014 roku.
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 12,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Każdą paczkę proszę sprawdzać przy kurierze, i w razie uszkodzeń mechanicznych lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem należy sporządzić protokół. Każdy kurier ma do tego obowiązek. Ewentualne reklamacje co do uszkodzeń mechanicznych lub braku zawartości będą uwzględniane tylko na podstawie protokołu o którym mowa. Jest to potwierdzenie nie tylko dla nas ale przede wszystkim i dla Państwa.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 225591050
    pracujemy w godzinach 11-18 od poniedziałku do piatku

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@saloni.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres podany do reklamacji Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@saloni.pl, lub w formie pisemnej na adres do reklamacji Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Zapraszamy Państwa na naszą stronę www.saloni.pl www.kabiny.na.allegro.pl Adresy naszych punktów sprzedaży i salonów wystawowych F.H.SALONI ul.Bartycka 24/26 pawilon 212 00-716 Warszawa Sklep czynny poniedziałek - piątek 11-19 sobota 10-15 tel.225591050, 509151635 biuro@saloni.pl TTW HOME Al.Jerozolimskie 185 stoisko nr 12 02-222 Warszawa Sklep czynny 7 dni w tygodniu poniedziałek - sobota 10-20 niedziela 10-18 tel. 228243014, 518645450 salonittw@onet.pl