GLANY STEEL 105/106/Flag UK WYSOKIE (36-46) Roz.38 (6911195928)

zakończona
239,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.90 [kg]
  • rozmiar: 38
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: czerń, odcienie niebieskiego, wielokolorowy

opis

PaneleAllegro.pl


MEGA HIT

Wysokie Glany renomowanej firmy "STEEL"

model: Steel 105/106/Flag




- Wykonane są z najwyższej jakości licowanej skóry o grubości 1,8 mm,

co zapewnia trwałość buta, a dzięki swojej naturalnej elastyczności idealnie

dopasowuje się do każdej nogi

- W czubie buta znajduje się metalowy podnosek wykonany jest z czystej

atestowanej stali

- Wymienna wkładka posiada właściwości antybakteryjne, zapewnia

stopie komfort i higienę

- Konstrukcja butów (zszywane, ćwiekowane i dodatkowo skręcane

podeszwy z wierzchem) czynią całość bardzo odporną na upływ czasu i użytkowanie

- Podeszwa mrozoodporna klejona trójwarstwowo dla jeszcze lepszej

elastyczności i odporności - przyszywana do buta i jednocześnie klejona.

Dodatkowo przymocowana na 17szt. wkrętów. Grubość podeszwy : obcas 3,5cm;

przód i boki 2,5cm

Dostępne rozmiary:

Na tej aukcji licytujesz rozmiar

38

Długość wkładki wewnętrznej: 24,5 cm

Na pozostałych naszych aukcjach dostępne są pozostałe rozmiary.




Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
24,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Buteria.pl
Szafarana 5A/12
30-363 Kraków
Dodatkowe informacje

Aby zgłosić reklamację oraz skorzystać z usług serwisu, przygotuj dowód zakupu produktu oraz skontaktuj się z Nami na adres mailowy sklep@buteria.pl. Dane kontaktowe znajdziesz na karcie gwarancyjnej zakupionego produktu. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej (została zgubiona), wypełnij Formularz Gwarancji (poniżej): Formularz Gwarancji: Imię i Nazwisko. Adres e-mail Telefon Nr. Zamówienia. Reklamowany Produkt Opis Usterki: Adres (miejsce, w które kurier powinien dostarczyć reklamowany produkt). Następnie uszkodzony towar należy przesłać na adres Naszej firmy: Buteria.pl ul. Tadeusza Szafrana 5A/12 30-363 Kraków

Zwroty

30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

BUTERIA.PL Renata Pałczak - Antonik
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja i Zwroty:

1.Gwarancja oraz serwis.

    Wszystkie produkty znajdujące się na naszej aukcji allegro,  objęte są gwarancją producenta. Czas gwarancji, oraz szczegółowe jej  warunki, widnieją na karcie gwarancyjnej konkretnego produktu. Podstawą  do gwarancji jest dowód zakupu produktu (paragon), oraz karta  gwarancyjna (nie ma konieczności podbijania kart gwarancyjnych). Usługi  serwisowe realizowane są przez:


  • Autoryzowane punkty serwisowe producentów. 
  • Producenci,  którzy nie mają swoich punktów serwisowych realizują gwarancję typu  „door to door”, czyli „od drzwi do drzwi”. Reklamowany produkt jest  wtedy odsyłany do serwisu, naprawiany oraz wysyłany ponownie do Klienta  na koszt serwisu.

      Aby zgłosić reklamację oraz skorzystać z usług serwisu, przygotuj dowód  zakupu produktu oraz skontaktuj się z Nami na adres mailowy  sklep@buteria.pl. Dane kontaktowe znajdziesz na karcie gwarancyjnej  zakupionego produktu. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej (została  zgubiona, nie było jej w opakowaniu), wypełnij Formularz Gwarancji  (poniżej):

Formularz Gwarancji:

Imię i Nazwisko.
Adres e-mail
Telefon
Nr. Zamówienia.
Reklamowany Produkt.
Opis Usterki:
Adres (miejsce, w które kurier powinien dostarczyć reklamowany produkt).

     Następnie uszkodzony towar należy przesłać na adres Naszej firmy:

Buteria.pl
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków

2. Możliwość zwrotu lub wymiany towaru.

      Wychodząc naprzeciw naszym klientom, podnieśliśmy ustawowy poziom 10  dni na zwrot produktu. Tylko w naszym sklepie, z zakupionego produktu,  możesz zrezygnować w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Dzięki  temu, będziesz mógł dłużej wypróbować produkt bez żadnego ryzyka.

     Rezygnacja lub wymiana na inny produkt, model, kolor, rozmiar itp. może nastąpić wtedy, gdy produkt jest w stanie idealnym.

      Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 30  dni od daty zakupu, skontaktuj się z nami mailowo na adres:  sklep@buteria.pl.

     Dobrze zapakowany produkt należy do nas odesłać razem z dowodem sprzedaży na adres:

Buteria.pl
ul. Tadeusza Szafrana 5A/12
30-363 Kraków

Zmiana lub anulacja zamówienia.

      Każdy klient, który złoży zamówienie na produkt w sklepie buteria.pl  następnie chciałby dokonać zmiany zamówienia lub zrezygnować z zakupu,  powinien jak najszybciej poinformować o tym obsługę sklepu, jeszcze  przed wysyłką towaru na adres mailowy sklep@buteria.pl

Zmiana (Modyfikacja) Zamówienia:

      Zmiana zamówienia możliwa jest tylko przed jego wysyłką do klienta.  Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie w sklepie buteria.pl. Jeśli jako status zamówienia widnieje status „Wysłane”, zmiana nie będzie już możliwa.

Anulowanie Zamówienia:

      Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko przed jego wysyłką do klienta.  Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie w sklepie  buteria.pl. Jeśli jako status zamówienia widnieje „Wysłane” anulowanie nie będzie już możliwe.

Uszkodzona Przesyłka

     Wszystkie paczki, wysyłane przez sklep buteria.pl  firmą kurierską, są w 100% ubezpieczone na koszt sklepu. Reklamację  przesyłek zdarzają się bardzo rzadko. Przesyłki wysyłane do klientów są  zatem w stu procentach bezpieczne. Aby zgłosić uszkodzenie odebranej  przesyłki, prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@buteria.pl.