GLANY 10 NISKA PODESZWA BUTY SKÓRA NATURALNA 36-45 (6482622397)

13 dni do końca
cena kup teraz
289,00 zł
z 50 par

Rozmiar

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 18,00 zł
  • lokalizacja: CHRZANÓW
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45
  • kolor: czerń, wielokolorowy, inny kolor



FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-
P­RODUKCYJNA "ANN" ANNA SUBEL
32-500 CHRZANÓW

UL. RYNEK 17

tel. 510 797 019

kom. 509 940 245

annobuwie@op.p­l



Witamy!
Przedmiote­m niniejszej aukcji są:
GLANY T-REX
NA NISKIEJ PODESZWIE
10 DZIURKOWE




Dane potrzebne do przelewu

F.H.U.P "ANN"
ul. B. Chrobrego 64
32-660 Chełmek

BZWBK
76 1090 1665 0000 0001

1756 7405


W tytule przelewu proszę podać
nick z allegro, imię i nazwisko !!!


- obuwie wykonane z naturalnej skóry
- czubki wzmacniane blachą
- niska podeszwa typu "Lug" skręcana śrubami
- potrójne szycie na nosku
- szyte spody
- kolor czarny
- 12 miesięcy gwarancji

OBUWIE NOWE, BARDZO WYGODNE, WYSOKIEJ JAKOŚCI

PRODUKT POLSKI (produkcja własna)

Niniejsza aukcja dotyczy nr od 36 do 45
Zapraszamy na nasze pozostałe AUKCJE .

Po dokonaniu zakupu proszę o informację z wybranym NUMEREM GLANÓW.
W przeciwnym razie nie możemy przystąpić do realizacji zamówienia.

Jeśli nie znalazłeś glanów, których szukasz skontaktuj się z nami . Zrobimy glany Twoich marzeń. :)



Paczka pocztowa priorytetowa
19,00 zł

Przesyłka pobraniowa priorytetowa
21,00 zł

Przesyłka kurierska
15,00 zł
Zobacz inne moje aukcje (ann-obuwie):



KONTAKT
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PR­ODUKCYJNA "ANN"
ANNA SUBEL
UL. BOLESŁAWA CHROBREGO 64
32-660 CHEŁMEK

tel. 510 797 019
kom. 509 940 245

annobuwie@op.pl

ann-obuwie@ann-obuwi­e.pl

PŁATNOŚCI
F.H.U.P. "ANN"
ul. B. Chrobrego 64
32-660 Chełmek

BZWBK
76 1090 1665 0000 0001 1756 7405
lub
Raiffeisen POLBANK
23 2340 0009 0130 2100 0001 2520

W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko, nick z allegro !

REGULAMIN SKLEPU

Wzory formularzy
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI - RĘKOJMIA ZA WADY ZAKUPIONEGO TOWARU
WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI - NIEZGODSNOŚĆ TOWARU KONSUMPCYJNEGO Z UMOWĄ

WZÓR FORMULARZA WYMIANY

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 76 1090 1665 0000 0001 1756 7405
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 18,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 10 dni
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 9,99 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-9 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 8-9 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 7 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

KONTAKT FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "ANN" ANNA SUBEL UL. BOLESŁAWA CHROBREGO 64 32-660 CHEŁMEK tel. 510 797 019 kom. 509 940 245 annobuwie@op.pl PŁATNOŚCI F.H.U.P. "ANN" ul. B. Chrobrego 64 32-660 Chełmek BZWBK 76 1090 1665 0000 0001 1756 7405 W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko, nick z allegro ! Regulamin Sklepu http://ann-obuwie.pl/protokol/regulaminalegro.pdf WZÓR FORMUARZA ODSTOPIENIA OD UMOWY http://ann-obuwie.pl/protokol/1a.pdf WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI-RĘKOJMIA ZA WADY ZAKUPIONEGO TOWARU http://ann-obuwie.pl/protokol/1c.pdf WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI-NIEZGODNOŚĆ TOWARU KONSUMPCYJNEGO Z UMOWĄ http://ann-obuwie.pl/protokol/1b.pdf WZÓR FORMULARZA WYMIANY http://ann-obuwie.pl/protokol/FORMULARZann.pdf

kontakt

  • 510797019
    od poniedziałku do piątku od 9:00-18:00
  • 509940245
    od poniedziałku do piątku od 9:00-18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli. Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować na FHUP ANN Anna Subel, ul. Rynek 17, 32-500 Chrzanów o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej http://allegro.pl/sklep/10172498_ann-obuwie Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jedynym wydatkiem, jaki będą Państwo musieli ponieść jest bezpośredni koszt zwrotu rzeczy i wynosi on: paczka pocztowa priorytetowa 19,00 PLN lub paczka pocztowa ekonomiczna 18,00 PLN. W przypadku chęci skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, towary należy odesłać na poniższy adres FHUP ANN Anna Subel, ul. Rynek 17, 32-500 Chrzanów.

reklamacje

NIEZGODNOŚĆ TOWARU KONSUMPCYJNEGO Z UMOWĄPrzysługujące konsumentowi prawo do złożenia reklamacji, na mocy przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.Z uwagi na fakt, iż nowa ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta pozbawia mocy w/w ustawy lecz nie do umów zawartych przed datą 25 grudnia 2014 roku, w dalszym ciągu stosujemy przepisy i nazewnictwo regulujące tę właśnie instytucję.Poniżej zamieszczamy wzór formularza, którym konsument może się posłużyć zawiadamiając nas o niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową: WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI - NIEZGODNOŚĆ TOWARU KONSUMPCYJNEGO Z UMOWĄRĘKOJMIA ZA WADYJest również prawem konsumenta do złożenia reklamacji, ale w wyniku wejścia w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, regulują ją obecnie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny.Stąd pamiętać należy, iż zarówno niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jak i rękojmia za wady to dwie instytucje umożliwiające złożenie konsumentowi reklamacji, ale uregulowane obecnie odrębnymi przepisami, których stosowanie uzależnione jest od momentu zawarcia umowy sprzedaży konsumenta ze sprzedawcą.Poniżej zamieszczamy wzór formularza reklamacyjnego, którymi konsumenci mogą się posłużyć dochodząc swoich praw wynikających z rękojmi za wady zakupionego towaru. WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI - RĘKOJMIA ZA WADY ZAKUPIONEGO TOWARUInformacja: Z racji tego, iż formularze dostępne na stronie sklepu internetowego stanowią jedynie wzory, którymi konsument może posłużyć się w procesie składania reklamacji, sformułowanie przez niego mylnego nazewnictwa w postaci określenia reklamacji: niezgodnością towaru z umową (dla umów zawartych po dacie 25.12.2014 ) czy rękojmią za wady (dla umów zawartych przed datą 25.12.2014) nie ma wpływu na skuteczność złożonej reklamacji.KRÓTKI INSTRUKTAŻ CZYNNOŚCI REKLAMACYJNYCHJak zareklamować zakupione w naszym sklepie internetowym towary?Konsumencie, jeżeli zakupiłeś w naszym sklepie internetowym towar, w którym wystąpiła wada, masz prawo do złożenia reklamacji. Jak to zrobić?1. Sposoby złożenia reklamacji.2. Termin rozpatrzenia reklamacji3. Udzielenie odpowiedzi w sprawie złożonej reklamacji.4. Alternatywne metody rozstrzygania sporów.Sposoby złożenia reklamacji1.Konsument może złożyć reklamację w formie:- pisemnej wysłanej lub dostarczonej osobiście, na podany poniżej adres: FHUP ANN, ANNA SUBEL, ul.RYNEK 17, 32-500 CHRZANÓW.- wiadomości e-mail przesłanej na adres: annobuwie@op.pl..2. Zawiadomienie o wadzie towaru/niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (reklamacja) powinno zawierać: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, e-mail, w miarę możliwości telefon kontaktowy, opis wady ze wskazaniem na czym ona polega oraz żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. Przykładowe wzory formularzy reklamacyjnych można znaleźć w powyżej zamieszczonych linkach.3. Reklamowany towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście, na podany poniżej adres:FHUP ANN, ANNA SUBEL, ul.RYNEK 17, 32-500 CHRZANÓW..Termin rozpatrzenia reklamacjiSprzedawca do złożonej reklamacji ustosunkuje się niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni.Udzielenie odpowiedzi w sprawie złożonej reklamacji1.Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie udzielona w formie właściwej dla formy jej złożenia, chyba że konsument określi sposób w jaki chce otrzymać odpowiedź w sprawie złożonej reklamacji.2. W przypadku reklamacji składanych osobiście po wyżej wskazanym adresem, odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie telefonicznej, wiadomości e-mail przesłanej na adres elektroniczny konsumenta bądź w formie pisemnej na podany adres korespondencyjny. 3. Odpowiedź w sprawie reklamacji zawiera m.in. rozstrzygnięcie, dotyczące zarówno stwierdzonej/ujawnionej wady towaru jak i związanych z tym żądań/oświadczeń konsumenta.Alternatywne metody rozstrzygania sporówW przypadku nieuwzględnienia reklamacji konsumenta lub rozpatrzenia jej niezgodnie z jego żądaniem, konsument ma prawo:- zwrócić się o bezpłatną pomoc prawną do organizacji konsumenckich, w tym powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta,- złożyć wniosek o mediację przeprowadzaną przez wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej (mediacja może być wszczęta z urzędu lub na wniosek),- złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu bezpośrednio do stałego polubownego sądu konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.Chcemy, aby proces reklamacyjny, zakupionych w naszym sklepie towarów, przebiegał bezproblemowo, dlatego też możecie Państwo liczyć z naszej strony na pomoc. Chętnie odpowiemy na każde pytanie oraz wyjaśnimy wszystkie wątpliwości związane z procesem reklamacyjnym. Informacje można uzyskać:- pod numerem telefonu:510797019 lub 509940245.- za pomocą e-mail: annobuwie@op.pl.

pozostałe informacje

Gdyby Państwo mieli jakiekolwiek wątpliwości bardzo prosimy o kontakt. Razem postaramy się je rozwiać :)