Gitara BAND HERO GUITAR HERO PS3 KRAKÓW POLECAM (6541452812)

Od 02-12-2016 do 11-12-2016 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
98,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
  • Paczka24 13,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • stan: używane
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]


Witam przedmiotem dzisiejszej aukcji jest oryginalna gitara GUITAR HERO. Gitara działa z

każdą konsolą Playstation 3. Przedmiot jest w 100% sprawny. Stan wizualny gitary oceniam na dobry

czyli na 6/10.

W skład gitary wchodzi:

1) gitara GUITAR HERO

2) kabel z dwoma wejściami USB


Stan gitary widoczny na zdjęciu poniżej:

Kontakt

Formy płatności:

Nie ma możliwości wpłaty przez Payu!!!



1. Wpłata na konto bankowe w
PKO Banku Polskim,

Banku Millenium lub mBanku do wyboru.

97 1020 2528 0000 0102 0425 2102

71 1160 2202 0000 0002 6252 2848

56 1140 2004 0000 3102 7591 0859

2. Przesyłka za pobraniem - dostępna tylko i wyłącznie dla osób mających minimum 15 punktów w systemie komentarzy oraz minimum 96% pozytywnych - tych, co nie spełniają tych wymogów, obowiązuje wpłata na konto, w przypadku gdy ktoś wybierze paczkę za pobraniem a nie spełnia tych wymogów towar zwyczajnie nie zostanie wysłany a allegro zostanie poinformowane o tym że kupujący nie wywiązał się należycie z transakcji !!!

3. Odbiór osobisty możliwy w Krakowie (Krowodrza Górka)! Odbiór osobisty możliwy tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie, najlepiej telefonicznym!

Wysyłka realizowana jest firmą kurierską:

Oraz sporadycznie

Ekspresowa wysyłka w ciągu 24H

od momentu zaksięgowania wpłaty

na koncie bankowym !!!!


Kupując na moich aukcjach oznacza że zapoznałeś się z regulaminem dostępnym na moich aukcjach w zakładce "Informacje od sprzedającego" i w pełni go akceptujesz !

wysyłka gratis
metody płatności
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 97 1020 2528 0000 0102 0425 2102
    • Bank Millennium S.A. 71 1160 2202 0000 0002 6252 2848
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka24 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 27,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Proszę o dokonywanie wpłat za zakupiony towar na moich aukcjach, na dowolnie wybrane konto, z podanych poniżej: Bank PKO BP: 97 1020 2528 0000 0102 0425 2102 Bank Millenium: 71 1160 2202 0000 0002 6252 2848 mBank: 56 1140 2004 0000 3102 7591 0859 Dane do przelewu znajdują się w emailu od allegro pod tytułem: "Kupiłeś Kup Teraz ...." W zasadzie to i tak ich nie trzeba podawać, najważniejszy jest numer konta i przelew na pewno przejdzie gdy numer będzie poprawny, niezależnie od wpisania danych odbiorcy. W tytule przelewu należy wpisać nick z allegro oraz numer aukcji za którą się płaci. Brak tych danych, może wydłużyć wysyłkę. Jeśli masz konto w którymś z podanych powyżej banków, zrób przelew na to właśnie konto ! Wtedy księgowanie nie będzie następnego dnia roboczego, a od razu, nawet gdy będzie to noc lub święto. Szybsze zaksięgowanie pieniędzy na moim koncie przyspieszy wysyłkę !

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Odbiór paczki i uszkodzenia mechaniczne Kupujący zobowiązany jest, do sprawdzenia stanu technicznego przesyłki w momencie jego odbioru, jeśli budzi jakiekolwiek zastrzeżenia, proszę zareklamować to u dostawcy i spisać odpowiedni protokół. Podpis pod odbiorem paczki, bez spisania protokołu oznacza, że kupujący nie stwierdza żadnych zastrzeżeń do stanu mechanicznego paczki i nie ma potem możliwości reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego ! Reklamacji dotyczących mechanicznego uszkodzenia sprzętu nie rozpatruje, można je składać tylko do firmy doręczającej (Poczta Polska lub kurier DPD/UPS). Towaru nigdy nie wysyłam z uszkodzeniami mechanicznymi (o ile nie ma takiej informacji i zdjęć na aukcji ), więc jedyna możliwość uszkodzenia mechanicznego jest w transporcie i należy ją zgłosić firmie doręczającej a nie mi ! 2. Zwroty i reklamacje Na każdy zakupiony u mnie towar, wystawiony za cenę powyżej 250 złotych, daję 14 dni gwarancji rozruchowej, liczone od momentu odbioru paczki / listu. Wyjątkiem są aukcje, na których nie ma informacji o takiej gwarancji oraz jest informacja o jakimś defekcie zakupowanego produktu. Jeśli obie te informacje znajdują się na aukcji, taki towar nie podlega żadnej gwarancji i nie ma jego możliwości zwrotu czy reklamacji. Towary, które zazwyczaj mogą być objęte taką gwarancją to najczęściej konsole do gier, akcesoria do nich, telefony komórkowe lub inny sprzęt elektroniczny. W takim przypadku, gwarancja dotyczy towarów, które spełniają co najmniej jeden z poniżej opisanych kryteriów: -W zakupionym towarze nie działa któraś z funkcji opisanych na aukcji. -Zakupiony towar posiada wadę, którą ewidentnie uniemożliwia normalne korzystanie z takiego towaru, zgodne z jego przeznaczeniem, a wada ta, nie była opisana na aukcji. Gwarancja nie będzie realizowana, nawet gdy wystąpi któryś z powyższych podpunktów w przypadku: -Korzystania z towaru w celach niezgodnych z jego przeznaczeniem -Korzystania z zakupionego towaru w niewłaściwych warunkach (np. konsola czy komputer nie mogą pracować bez miejsca na wentylację lub przy źródle dużego ciepła, jak np: kaloryfer) -Zalania towaru jakąkolwiek cieczą -Uszkodzenia mechanicznego -Gdy kupujący uzna, że stan wizualny towaru mu nie odpowiada lub jest inny niż na aukcji. Gdy sprzedaję towar warty więcej niż 250 złotych, zazwyczaj jest kilka zdjęć dobrej jakości oddających faktyczny stan sprzedawanego towaru, więc kupujący widzi, na co się decyduje. Zawsze moze poprosić o jakieś dodatkowe zdjęcia przed zakupem, by upewnić się co do stanu wizualnego. Możliwy jest także odbiór osobisty towaru, by sprawdzić jego stan wizualny. Oprócz tego, zazwyczaj załączam dość długi opis w aukcji na temat wizualnego stanu sprzedawanego towaru. Tak więc reklamacje dotyczące stanu wizualnego nie będą rozpatrywane, jeśli stan wizualny nie odpowiada, prosze nie kupować ! -Przepięcia prądu -Oraz innych warunkach, wymienionych w oficjalnej karcie gwarancyjnej, producenta danego towaru (gdy taka karta nie jest załączona razem z towarem, można wyszukać ją w internecie) Każdy zakupiony u mnie towar, za cenę poniżej 250zł, można reklamować gdy nie działa poprawnie. W przypadku gier wideo na płytach, jedyna możliwość zwrotu jest wtedy, gdy gra nie działa w 100% z powodu rys na powierzchni zapisu danych. Nie ma możliwości reklamacji, gdy płyta działa, a według kupującego jej stan jest gorszy niż opisywany, np ma więcej rys. Stan wizualny płyty to tylko moja subiektywna opinia dotycząca produktu, inna opinia kupującego, jeśli gra działa, nie uprawnia go do zwrotu czy reklamacji. W przypadku akcesoriów do gier i innych towarów nieopisanych w warunkach zwrotu, zastosowanie ma ta sama zasada co wyżej. Stan wizualny to tylko moja opinia. Kupujący ma prawo do reklamacji tylko wtedy, gdy jakaś z funkcji sprzętu nie działa poprawnie i uniemożliwia to normalne korzystanie z niego, zgodne z jego przeznaczeniem. Czas na zgłoszenie reklamacji to 14 dni od momentu odebrania zakupionego towaru. Poprzez zgłoszenie reklamacji, rozumie się tylko i wyłącznie kontakt pod numerem telefonu podanym na aukcji (nie w danych sprzedającego !) lub email poprzez zadaj pytanie sprzedającemu, na aukcji, na której kupujący złożył ofertę kupna. Przy takim kontakcie, kontrahent zostanie poinformowany, co dalej ma robić. Doręczenie reklamowanego towaru do mnie, leży w interesie kupującego. Nie przewiduję, żadnych rekompensat czy zwrotów, za wysyłkę lub doręczenie reklamowanego towaru. Nie przyjmuje reklamacji i zwrotów bez podania przyczyny, rozmyślenia się lub innych powodów, które nie kwalifikują się do powyżej opisanych ! Reklamacje można składać tylko i wyłącznie wtedy, gdy okaże się, że zakupiony towar nie działa prawidłowo, lub w jakiś sposób uniemożliwia normalne korzystanie z zakupionego przedmiotu, zgodnie z jego przeznaczeniem. Poprzez realizację gwarancji lub pozytywne rozpatrzenie reklamacji rozumie się: -Naprawę towaru w taki sposób, by wada z powodu której był on reklamowany ustąpiła. Czyli, żeby towar został doprowadzony do stanu takiego, który umożliwia normalnie korzystanie z niego, zgodnie z przeznaczeniem danego towaru. -Wymianie towaru na inny, sprawny. Na taki, którego nazwa oraz funkcjonalność jak i rozmiar są takie same jak zakupionego. -Zwrocie pieniędzy za zakupiony towar O metodzie reklamacji decyduje sprzedawca a nie kupujący ! To oznacza, że jeśli towar nie działa poprawnie nie można żądać od razu zwrotu pieniędzy, sprzedawca ma prawo zaproponować naprawę towaru lub jego wymianę. Tylko jeśli obie te możliwości będą nierealne lub tak zdecyduje sprzedawca, to wtedy następuje zwrot pieniędzy na konto podane w reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji to zazwyczaj 14 dni od momentu jej złożenia, w niektórych warunkach, maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji może wynosić do 30 dni od jej złożenia. Gwarancja na towar naprawiony lub wymieniony jest liczona od daty odbioru towaru przez kupującego. Gwarancji zostaje tyle, ile zostało jej w momencie składania reklamacji. Na przykład kupujący złożył reklamację 4 maja, a towar zakupił 1 maja, została ona rozpatrzona 14 maja, towar został wysłany tak, ze dotarł do kupującego 20 maja, tak więc od daty 20 maja zostaje 11 dni gwarancji na zakupiony towar. Jeśli warunki powyżej opisane Ci nie odpowiadają, nie kupuj na moich aukcjach. Kupując na nich, oznacza, że zgadzasz się z regulaminem, tutaj opisanym i go akceptujesz. Powyższe regulacje mogą wydawać się dość drastyczne, ale proszę zapamiętać, że zawsze staram się rozwiązać każdy problem, o ile faktycznie ma on jakieś sensowne uzasadnienie a klient podstawę do roszczeń. Zależy mi na zadowoleniu klientów, co widać po moich komentarzach, a powyżej opisane regulacje mają głównie na celu odstraszyć naciągaczy i krętaczy a nie uczciwych ludzi !

reklamacje

1. Odbiór paczki i uszkodzenia mechaniczne Kupujący zobowiązany jest, do sprawdzenia stanu technicznego przesyłki w momencie jego odbioru, jeśli budzi jakiekolwiek zastrzeżenia, proszę zareklamować to u dostawcy i spisać odpowiedni protokół. Podpis pod odbiorem paczki, bez spisania protokołu oznacza, że kupujący nie stwierdza żadnych zastrzeżeń do stanu mechanicznego paczki i nie ma potem możliwości reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego ! Reklamacji dotyczących mechanicznego uszkodzenia sprzętu nie rozpatruje, można je składać tylko do firmy doręczającej (Poczta Polska lub kurier DPD/UPS). Towaru nigdy nie wysyłam z uszkodzeniami mechanicznymi (o ile nie ma takiej informacji i zdjęć na aukcji ), więc jedyna możliwość uszkodzenia mechanicznego jest w transporcie i należy ją zgłosić firmie doręczającej a nie mi ! 2. Zwroty i reklamacje Na każdy zakupiony u mnie towar, wystawiony za cenę powyżej 250 złotych, daję 14 dni gwarancji rozruchowej, liczone od momentu odbioru paczki / listu. Wyjątkiem są aukcje, na których nie ma informacji o takiej gwarancji oraz jest informacja o jakimś defekcie zakupowanego produktu. Jeśli obie te informacje znajdują się na aukcji, taki towar nie podlega żadnej gwarancji i nie ma jego możliwości zwrotu czy reklamacji. Towary, które zazwyczaj mogą być objęte taką gwarancją to najczęściej konsole do gier, akcesoria do nich, telefony komórkowe lub inny sprzęt elektroniczny. W takim przypadku, gwarancja dotyczy towarów, które spełniają co najmniej jeden z poniżej opisanych kryteriów: -W zakupionym towarze nie działa któraś z funkcji opisanych na aukcji. -Zakupiony towar posiada wadę, którą ewidentnie uniemożliwia normalne korzystanie z takiego towaru, zgodne z jego przeznaczeniem, a wada ta, nie była opisana na aukcji. Gwarancja nie będzie realizowana, nawet gdy wystąpi któryś z powyższych podpunktów w przypadku: -Korzystania z towaru w celach niezgodnych z jego przeznaczeniem -Korzystania z zakupionego towaru w niewłaściwych warunkach (np. konsola czy komputer nie mogą pracować bez miejsca na wentylację lub przy źródle dużego ciepła, jak np: kaloryfer) -Zalania towaru jakąkolwiek cieczą -Uszkodzenia mechanicznego -Gdy kupujący uzna, że stan wizualny towaru mu nie odpowiada lub jest inny niż na aukcji. Gdy sprzedaję towar warty więcej niż 250 złotych, zazwyczaj jest kilka zdjęć dobrej jakości oddających faktyczny stan sprzedawanego towaru, więc kupujący widzi, na co się decyduje. Zawsze moze poprosić o jakieś dodatkowe zdjęcia przed zakupem, by upewnić się co do stanu wizualnego. Możliwy jest także odbiór osobisty towaru, by sprawdzić jego stan wizualny. Oprócz tego, zazwyczaj załączam dość długi opis w aukcji na temat wizualnego stanu sprzedawanego towaru. Tak więc reklamacje dotyczące stanu wizualnego nie będą rozpatrywane, jeśli stan wizualny nie odpowiada, prosze nie kupować ! -Przepięcia prądu -Oraz innych warunkach, wymienionych w oficjalnej karcie gwarancyjnej, producenta danego towaru (gdy taka karta nie jest załączona razem z towarem, można wyszukać ją w internecie) Każdy zakupiony u mnie towar, za cenę poniżej 250zł, można reklamować gdy nie działa poprawnie. W przypadku gier wideo na płytach, jedyna możliwość zwrotu jest wtedy, gdy gra nie działa w 100% z powodu rys na powierzchni zapisu danych. Nie ma możliwości reklamacji, gdy płyta działa, a według kupującego jej stan jest gorszy niż opisywany, np ma więcej rys. Stan wizualny płyty to tylko moja subiektywna opinia dotycząca produktu, inna opinia kupującego, jeśli gra działa, nie uprawnia go do zwrotu czy reklamacji. W przypadku akcesoriów do gier i innych towarów nieopisanych w warunkach zwrotu, zastosowanie ma ta sama zasada co wyżej. Stan wizualny to tylko moja opinia. Kupujący ma prawo do reklamacji tylko wtedy, gdy jakaś z funkcji sprzętu nie działa poprawnie i uniemożliwia to normalne korzystanie z niego, zgodne z jego przeznaczeniem. Czas na zgłoszenie reklamacji to 14 dni od momentu odebrania zakupionego towaru. Poprzez zgłoszenie reklamacji, rozumie się tylko i wyłącznie kontakt pod numerem telefonu podanym na aukcji (nie w danych sprzedającego !) lub email poprzez zadaj pytanie sprzedającemu, na aukcji, na której kupujący złożył ofertę kupna. Przy takim kontakcie, kontrahent zostanie poinformowany, co dalej ma robić. Doręczenie reklamowanego towaru do mnie, leży w interesie kupującego. Nie przewiduję, żadnych rekompensat czy zwrotów, za wysyłkę lub doręczenie reklamowanego towaru. Nie przyjmuje reklamacji i zwrotów bez podania przyczyny, rozmyślenia się lub innych powodów, które nie kwalifikują się do powyżej opisanych ! Reklamacje można składać tylko i wyłącznie wtedy, gdy okaże się, że zakupiony towar nie działa prawidłowo, lub w jakiś sposób uniemożliwia normalne korzystanie z zakupionego przedmiotu, zgodnie z jego przeznaczeniem. Poprzez realizację gwarancji lub pozytywne rozpatrzenie reklamacji rozumie się: -Naprawę towaru w taki sposób, by wada z powodu której był on reklamowany ustąpiła. Czyli, żeby towar został doprowadzony do stanu takiego, który umożliwia normalnie korzystanie z niego, zgodnie z przeznaczeniem danego towaru. -Wymianie towaru na inny, sprawny. Na taki, którego nazwa oraz funkcjonalność jak i rozmiar są takie same jak zakupionego. -Zwrocie pieniędzy za zakupiony towar O metodzie reklamacji decyduje sprzedawca a nie kupujący ! To oznacza, że jeśli towar nie działa poprawnie nie można żądać od razu zwrotu pieniędzy, sprzedawca ma prawo zaproponować naprawę towaru lub jego wymianę. Tylko jeśli obie te możliwości będą nierealne lub tak zdecyduje sprzedawca, to wtedy następuje zwrot pieniędzy na konto podane w reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji to zazwyczaj 14 dni od momentu jej złożenia, w niektórych warunkach, maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji może wynosić do 30 dni od jej złożenia. Gwarancja na towar naprawiony lub wymieniony jest liczona od daty odbioru towaru przez kupującego. Gwarancji zostaje tyle, ile zostało jej w momencie składania reklamacji. Na przykład kupujący złożył reklamację 4 maja, a towar zakupił 1 maja, została ona rozpatrzona 14 maja, towar został wysłany tak, ze dotarł do kupującego 20 maja, tak więc od daty 20 maja zostaje 11 dni gwarancji na zakupiony towar. Jeśli warunki powyżej opisane Ci nie odpowiadają, nie kupuj na moich aukcjach. Kupując na nich, oznacza, że zgadzasz się z regulaminem, tutaj opisanym i go akceptujesz. Powyższe regulacje mogą wydawać się dość drastyczne, ale proszę zapamiętać, że zawsze staram się rozwiązać każdy problem, o ile faktycznie ma on jakieś sensowne uzasadnienie a klient podstawę do roszczeń. Zależy mi na zadowoleniu klientów, co widać po moich komentarzach, a powyżej opisane regulacje mają głównie na celu odstraszyć naciągaczy i krętaczy a nie uczciwych ludzi !

pozostałe informacje

Warunki obowiązujące na moich aukcjach ! 1. Wysyłki za pobraniem, realizuję tylko dla użytkowników, którzy mają minimum 15 komentarzy pozytywnych, a odsetek pozytywnych wynosi minimum 96 %. Osoby niespełniające tych wymogów obowiązuje wpłata na konto lub odbiór osobisty. 2. Na zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar na moim koncie bankowym czekam maksymalnie 3 dni robocze, od momentu kliknięcia Kup Teraz. Ten sam czas dotyczy wypełnienia formularza dostawy za pobraniem, o ile kupujący spełnia wymogi opisane w punkcie pierwszym. Jeśli kupujący nie dotrzyma terminów opisanych w tym punkcie, rozumiem że rezygnuje z zakupu, występuję o zwrot prowizji z jego winy a towar ponownie trafia na sprzedaż. Nie ma wtedy możliwości zapłaty za towar w późniejszym terminie, chyba że zostanie to ze mną ustalone. Pieniądze przelane po wyznaczonym terminie, będą odsyłane na konto z którego przyszły do 30 dni, od zaksięgowania ich na moim koncie bankowym. W przypadku zakupów towarów więcej wartych niż 100 złotych, nie ma możliwości rezygnacji z zakupionego towaru i takowych nie uznaję. Jeśli kupujący nie zapłaci w terminie, sprawę zgłaszam do allegro, wystawiam komentarz negatywny i rozpoczynam spór. Zgłoszenie do allegro za niewywiązanie się z transakcji, skutkuje stałą blokadą konta na allegro oraz brakiem możliwości założenia go przez daną osobę w przyszłości lub ostrzeżeniem. 3. Odbiór osobisty możliwy jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym bądź emailowym ! W przypadku kliknięcia Kup Teraz i wybrania odbioru osobistego, bez wcześniejszego uzgodnienia jego terminu, termin ten wyznaczam ja, miejsce odbioru także a kupujący jest zobowiązany bezwględnie do zaakceptowania tej decyzji. Miejsce odbioru towaru to zazwyczaj Kraków (okolice Ronda Mogilskiego), Katowice (Ligota) lub sporadycznie Tychy (Mąkołowiec). 4. Towar zazwyczaj staram się wysyłać w ciagu 24 godzin w dni robocze od momentu zaksiegowania wpłaty na moim koncie bankowym, lecz czasem może się zdarzyć, że z przyczyn losowych nie uda mi się wysłać towaru w opisanym terminie. W wyjątkowych sytuacjach, wysyłka może nastąpić do 21 dni od zakupu. Sytuacje takie są bardzo rzadkie i zazwyczaj wysyłka jest faktycznie w dzień zaksięgowania wpłaty na koncie lub dzień po. Opóźnienie w wysyłce nie uprawnia kupującego do rezygnacji z zakupu lub zwrotu ! Takie prawo przysługuje mu tylko wtedy, gdy zostanie przekroczony termin 21 dni opisany powyżej. 5. Wysyłka jest realizowana na adres podany w formularzu dostawy allegro ! W przypadku gdy kupujący zapłaci za dany towar, a nie wypełni formularza dostawy, zakupiony produkt będzie wysłany na adres, który podany jest w allegro ! Kliknięcie Kup Teraz bez wypełnienia formularza dostawy i wpłaty pieniędzy na konto nie oznacza, że domyślę się, ze kupujący chciał wysyłki towaru za pobraniem ! Proszę o wpisywanie adresu jak i danych dostawy tylko i wyłącznie w odpowiednie na to miejsce w formularzu allegro. Wysłanie adresu do wysyłki emailem, innego niż w formularzu lub tego, na jakie dane konto jest zarejestrowane, może spowodować że, towar zostanie wysłany na zły adres. Staram się oczywiście sprawdzać na bieżąco emaile, czy nie ma prośby o wysyłkę na inny adres, ale czasem się zdarza że dojdzie taki za późno, lub trafi do spamu lub nie jestem w stanie go sprawdzić. Jeśli tak się stanie i towar zostanie wysłany na adres w formularzu dostawy lub adres na jakie konto kupującego jest zarejestrowane to nie uznaję reklamacji i roszczeń z tytułu wysłanego emaila lub smsa o zmianie adresu wysyłki ! Wtedy to problem kupującego, ja nie ponoszę za taką sytuację żadnej odpowiedzialności. Kupując na moich aukcjach, oznacza że akceptujesz regulamin opisany powyżej !