GINA dKAREN Szlafrok satyna z koronką *S* ecru (6482822733)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
77,00 zł
z 100 sztuk

kolor/wzór:

rozmiar:

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: S
  • materiał: satyna
  • marka: Inna marka
  • kaptur: bez kaptura
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, odcienie brązu i beżu
Formy płatności
sprawdź szczegóły
- PRZEDPŁATA
(przelew zwykły, internetowy, karta, PayU)

- POBRANIE
płatność przy odbiorze towaru

- PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ
Formy DOSTAWY
sprawdź szczegóły
- szczegółowe informacje o kosztach dostawy dle tej aukcji znajdziesz w zakładce: “Dostawa i Płatność” pod zdjęciem produktu (lewy górny róg)
ODBIÓR OSOBISTY

Margo Łukasiewicza 16A,
03-657 Warszawa

Pon-Pt. 9.00 - 17.00
Soboty: 10:00 - 14.00
Na miejscu płatność gotówką
KONIECZNIE POTWIERDŹ
ODBIÓR OSOBISTY
PRZED PRZYJAZDEM
MAILOWO LUB
TELEFONICZNIE
604 976 358
Copyright by UlubionaBielizna.
Zakaz kopiowania.
GINA dKAREN Szlafrok satyna z koronką *S* ecru
Elegancki szlafroczek - podomka wykonany z satyny. Rękawy wykończone miękką, delikatną koronką. Wiązany w pasie. Produkt w eleganckim pudełeczku - idealna propozycja na prezent. Stanowi idealny komplet z koszulką KARMEN 2.

Skład: 100% poliester.
Producent: dKaren
Kolor:
ecru
Rozmiar:
Na tej aukcji kupujesz rozmiar: S


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ulubionabielizna za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka24 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka24 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

ODBIORY OSOBISTE Odbiór wybranego towaru jest możliwy w Warszawie na ul. Łukasiewicza 16a (Targówek – Zacisze). Nie may sklepu stacjonarnego, pod tym adresem jest tylko magazyn – konieczne jest wcześniejsze telefoniczne lub mailowe umówienie dnia i godziny odbioru. Na miejscu nie ma możliwości wyboru lub przymierzania towaru. Na miejscu przyjmujemy tylko gotówkę, nie ma możliwości płatności kartą.

kontakt

  • 604976358
    Infolinia telefoniczna czyna od poniedziałku do poątku: 9.00-17.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY - NIE DOTYCZY AUKCJI Z LICYTACJĄ W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ulubionabielizna@ulubionabielizna.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru (plik pdf formularza zwrotu) odstąpienia od umowy, podanego na stronie: http://www.ulubionabielizna.pl/Zwroty-i-wymiany-cterms-pol-10.html Przesyłkę (odpowiednio zabezpieczoną na czas transportu w sztywne opakowanie transportowe) należy nadać na adres: MARGO Łukasiewicza 16 03-657 Warszawa Prosimy o dołączanie DO PRZESYŁKI ze zwracanym towarem podstawowych informacji o transakcji: nazwisko kupującego, data zakupu i odebrania przesyłki oraz koniecznie NR KONTA BANKOWEGO. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać dane kupującego (imię, nazwisko, adres), nazwę produktu, datę zawarcia umowy, datę odbioru przedmiotu, datę odstąpienia od umowy, wskazanie sposobu zwrotu należności za zwracany produktu (nr konta bankowego) oraz podpis. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: ZAWARTYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW (f-ra VAT na firmę - czyli przedmiot służący do działalności gospodarczej). Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur. ZWROTY I WYMIANY Gwarantujemy Państwu możliwość wymiany lub zwroty zakupionej u nas bielizny w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Klienci, którzy wybrali opcję dostawy "Allegro Paczkomaty InPost" lub "Allegro Polecony InPost" mają możliwość nadania zwrotu lub wymiany bez dodatkowych kosztów. Instrukcja postępowania jest tu: http://faq.allegro.pl/szukaj/paczkomaty%20inpost%20allegro/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost BIELIZNA PRZEZNACZONA DO WYMIANY LUB ZWROTU POWINNA BYĆ Nieużywana, czysta i pozbawiona zapachu, zaopatrzona w metki, zaopatrzona w dowód zakupu (paragon), zapakowana w opakowanie transportowe chroniące przed uszkodzeniem (koperta bąbelkowa nie jest wystarczającą ochroną). WYMIANA KROK PO KROKU Prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia szczegółowy wymiany. W mailu należy podać jaki produkt ma podlegać wymianie (model, rozmiar) i na co mamy go wymienić (model, rozmiar) oraz swój nick z allegro. Otrzymacie Państwo mailowe potwierdzenie dostępności wybranego modelu i rozmiaru. Prosimy pamiętać, że dostępne są tylko modele, rozmiary, kolory wystawione na aukcjach. Po otrzymaniu potwierdzenie prosimy o odesłanie bielizny (z ew gratisami) w sztywnym, kartonowym opakowaniu transportowym na nasz adres. Do przesyłki prosimy dołączyć karteczkę (lub otrzymamy od nas mailowo formularz wymiany) z informacją na co mamy wymienić, adresem do wysyłki. O dopłacie/nadpłacie wynikającej w wymiany zostaną Państwo powiadomieni mailowo. ZWROT KROK PO KROKU Prosimy o odesłanie zwracanej bielizny (z ew. gratisami) w zabezpieczającym opakowaniu transportowym na nasz adres w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Do przesyłki prosimy dołączyć nr konta, na który ma być dokonany zwrot (dla chętnych wysyłamy formularz zwrotu mailowo) oraz dowód zakupu (paragon lub faktura). Po przyjęciu zwrotu Klient otrzyma zwrot należności w ciągu 14 dni wg wybranego sposobu zwrotu. Wraz z towarem Klient zobowiązuje się zwrócić produkty otrzymane gratisowo. ZWROTOM I WYMIANOM NIE PODLEGAJĄ koszty usług dodatkowy, przedmioty kupione na aukcji z licytacją ODMOWA PRZYJĘCIA ZWROTU LUB WYMIANY Zastrzegamy sobie możliwość nie przyjęcia zwrotu. Dzieje się tak jedynie w sytuacji, gdy odesłany towar nie spełnia wymagań podanych powyżej. Towar taki zostanie odesłany do klienta na jego koszt. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: allegro@ulubionabieizna.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. REKLAMACJE USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRANSPORCIE Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki podczas jej odbioru, w przypadku, gdy nosi ona ślady uszkodzenia prosimy w obecności doręczyciela (listonosz, kurier) spisać protokół zniszczenia. POMYŁKA W WYSYŁCE Jeżeli pomyłka w wysyłce zamówionego przez Państwa towaru nastąpiła z winy sklepu ulubionabielizna.pl – koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosimy oczywiście my. WADA PRODUKTU Sprawdzamy towar przed wysyłką i taka sytuacja praktycznie się nie zdarza. Jednak, gdy okazało się, że otrzymany towar ma wadę produkcyjną prosimy o zgłoszenie tego faktu z podaniem nicku na allegro, nazwy towaru i opisem uszkodzenia. Towar należy odesłać wraz z pisemną reklamacją oraz paragonem. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. ZAGINIĘCIE PRZESYŁKI Na szczęście jest to sytuacja naprawdę bardzo rzadka. W przypadku niedostarczenie przesyłki prosimy o zgłoszenie reklamacyjne. W przypadku zaginięcia przesyłki Klient otrzymuje nowy towar lub zwrot wpłaty.

pozostałe informacje

Przedmiotem transakcji jest towar wystawiony na danej aukcji – w podanym na aukcji rozmiarze i kolorze. Jest to zawsze towar nowy, oryginalny, z metkami, bez wad. Dostępne w naszym magazynie „od ręki” są tylko te produkty, które są wystawione na aukcjach. W przypadku kompletów bielizny (biustonosz+stringi) istnieje możliwość dopasowania rozmiaru dołu do potrzeb Klienta (o ile potrzebny rozmiar jest dostępny). Wpłaty MBank: 60 1140 2004 0000 3902 4013 8056 W tytule przelewu proszę wpisać swój Nick z allegro FORMY PŁATNOŚCI: PRZELEW (przedpłata/płatność z góry) PRZELEW Z KONTA płatność następuje przed wysłaniem przesyłki poprzez przelew na wskazane przez nas konto. Jest to bardzo wygodna forma płatności szczególnie dla posiadaczy konta internetowego. Najczęściej wpłata jest widoczna (księgowana) na naszym koncie następnego dnia roboczego po godz. 14.00. UWAGA! Nie wysyłamy na podstawie potwierdzeń przelewu - pieniądze muszą być na naszym koncie. Jeżeli ma być szybko, proszę wybrać przedpłatę przez Pay-U lub pobranie. PŁACĘ Z ALLEGRO - PAY-U Szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności poprzez oferowaną przez Allegro usługę „płacę z allegro”. Powiadomienie o dokonaniu płatności otrzymujemy w ciągu 1 godziny od wpłaty. PRZELEW POCZTOWY Dla tych Klientów, którzy nie posiadają konta bankowego. Przelew jest zlecany w Urzędzie Pocztowym, na naszym koncie jest widoczny po ok. 2-3 dniach. Na wpłaty czekamy do 10 dni od momentu zawarcia transakcji. Po tym terminie transakcja zostaje anulowana, rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji i wystawiamy stosowny komentarz. POBRANIE (za zamówienie zapłacisz przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi) UWAGA! Wybór pobrania musi być potwierdzony mailowo. W przeciwnym razie przesyłka będzie czekała na opłacenie DOSTAWA Koszty dostawy są indywidualnie opisane na każdej aukcji (niektóre produktu są promowane tańszą wysyłką). Przesyłka zagraniczna – na terenie Europy wysłana Pocztą Polską priorytet do 500 gr (do 2 szt) – 35zł Przy zakupie na kilku aukcjach – koszt wysyłki pokrywany jest tylko raz. Przy zakupie na kilku aukcjach z różnym kosztem wysyłki – prosimy o opłacenie najwyższego kosztu wysyłki.Czas dostawy zależy od wyboru sposobu dostawy – poczta, paczkomat, InPost lub kurier. Poniżej przedstawiamy koszty oraz wady i zalety tych sposobów dostawy: POCZTA POLSKA - WADY I ZALETY do wad można zaliczyć częste opóźnienia oraz brak możliwości zastrzeżenia dnia i godziny doręczenia. Wg. oferty Poczty Polskiej list lub paczka priorytetowa nadana do godz. 14.00 powinna dojść do adresata następnego dnia. W praktyce zdarzają się przesyłki dostarczone po 2-3 dniach roboczych. Okres oczekiwania zwiększa się też w okresach przed świątecznych oraz wakacyjnych. Niestety, po nadaniu przesyłki na Poczcie, nie mamy wpływu na termin jej doręczenia. W przypadku, gdy adresata nie ma w domu, listonosz powinien zostawić awizo. Jeżeli w ciągu 3 dni od daty otrzymania informacji o wysyłce przesyłka nie została dostarczona zalecamy wizytę na Poczcie – często zdarza się, że czeka tam na odbiór bez awizowania. Możliwość reklamowania zaginionej przesyłki mam dopiero po 14 dniach roboczych od jej nadania. POCZTA POLSKA - ODBIÓR W PUNKCIE Tańsza usługa oferowana przez Pocztę Polską - przesyłka nie jest dostarczana na adres domowy lecz pozostawiona do odbiory w wybranym przez klienta punkcie pocztowym. KURIER - WADY I ZALETY Najważniejsza zaleta to szybkość i niezawodność dostarczenia – kurier deklaruje dostawę następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Wadą jest wyższy koszt oraz kłopotliwy odbiór przesyłki, gdy kurier nie zastanie adresata. Sugerujemy wybór tej formy dostawy, gdy ważny jest czas doręczenia. Przesyłki kurierskie są nadawane do godz. 13.00. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki na podstawie jej numeru oraz indywidualnego uzgodnienia godziny odbioru ze swoim lokalnym przedstawicielem DPD. PACZKOMAT - WADY I ZALETY Coraz bardziej popularna forma dostawy. Przesyłka jest dostarczona do wybranego przez klienta Paczkomatu. Można ją odebrać na podstawie otrzymanego SMS kodu odbioru w ciągu 3 dni o każdej porze dnia i nocy. Przesyłka jest dostarczana do 3 dni od daty nadania - często następnego dnia. Czasami, szczególnie w okresach Świąt może być problem z wolnym miejscem w wybranym paczkomacie - wtedy przesyłka zostaje przekierowana do innego paczkomatu. LIST INPOST - WADY I ZALETY Jest to jedna z najtańszych form dostawy. List ekonomiczny nadawany poprzez firmę InPost (tą samą, która obsługuje Paczkomaty). List jest dostarczany na adres klienta lub (w przypadku jego nieobecności) oczekuje na odbiór w najbliższym punkcie obsługi klienta InPost (może to być np. sklep spożywczy czy kiosk). Największa wada do długi czas dostarczenia - do 5 dni roboczych. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA Do realizacji Państwa zamówienia przystępujemy niezwłocznie po jego otrzymaniu. Wszystkie oferowane produkty są dostępne w naszym magazynie „od ręki”. Wysyłki realizowane są w dni robocze do godz. 13.00. 1. Przy wpłacie na konto zamówienie zostanie wysłane po wpłynięciu wpłaty na nasze konto bankowe – w praktyce następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. 2. Jeżeli wybrali Państwo wysyłkę za pobraniem, po skompletowaniu zamówienia zostanie ona nadana wg. wybranej formy dostawy (poczta lub kurier) – tego samego lub następnego dnia roboczego. 3. W momencie nadania przesyłki zostaniecie Państwo o tym poinformowani mailowo. NA CZAS DOSTAWY PRZY WPŁACIE NA KONTO SKŁADA SIĘ: CZAS DOSTAWY = CZAS WPŁYNIĘCIA WPŁATY NA KONTO + CZAS DOSTAWY POCZTĄ LUB KURIEREM Na te dwa elementy nie mamy wpływu – szczególnie na pracę Poczty Polskiej. Jeżeli zależy Państwu na czasie sugerujemy szybką wpłatę poprzez Płacę z Allegro i wybór wysyłki Kurierem. ADRES DOSTAWY Jeżeli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż w ustawieniach konta Allegro – prosimy o wysłanie mailem takiej informacji jak najszybciej po zawarciu transakcji. PARAGON Do każdego zamówienia jest dołączany standardowo paragon. OPAKOWANIA TRANSPORTOWE Na czas transportu pakujemy zamówioną przez Państwa bieliznę w bezpieczne, estetyczne i dyskretne kartonowe opakowania. Macie Państwo pewność, że zamówiony towar dojdzie w stanie nienaruszonym, pudełeczka nie będą pogniecione a prezent się uda. Opakowanie jest dyskretne, nie sugeruje zawartości i nie zepsuje niespodzianki. PREZENTOWE Istnieje możliwość zamówienia dodatkowej usługi – opakowania ozdobnego. Pudełeczka z bielizną zostaną wtedy dodatkowo zapakowane w eleganckie, upominkowe pudełko z pięknym wzorem. 100% gwarancji, że prezent zrobi niezapomniane wrażenie. Koszt ozdobnego opakowania to 14 zł + wybrana opcja wysyłki. Opakowanie do kupienia na naszej aukcji. Na czas transportu prezent jest pakowany jeszcze w tekturowe opakowanie transportowe. KOMENTARZE Po otrzymaniu towaru prosimy o wystawienie Komentarza – jest to dla nas sygnał, że przesyłka doszła i transakcja zakończyła się pomyślnie. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia do transakcji prosimy zgłaszać przed wystawieniem Komentarza – prawie każda sytuacja da się rozwiązać. Jako Sprzedający komentarz wystawiamy po otrzymaniu komentarza od Kupującego. Dla usprawnienie pracy robimy to zbiorczo, raz na 7-10 dni. Prosimy o cierpliwość – komentarz na pewno zostanie wystawiony. ODBIORY OSOBISTE Odbiór wybranego towaru jest możliwy w Warszawie na ul. Łukasiewicza 16a (Targówek – Zacisze). Nie prowadzę sklepu stacjonarnego, pod tym adresem jest tylko magazyn – konieczne jest wcześniejsze telefoniczne lub mailowe umówienie dnia i godziny odbioru.Na miejscu nie ma możliwości wyboru lub przymierzania towaru. Na miejscu przyjmujemy tylko gotówkę, nie ma możliwości płatności kartą. DANE FIRMY I KONTAKT Zachęcamy do kontaktu mailowego, na każdy Państwa mail odpowiemy jak najszybciej - do max. 8 godzin w dni robocze, najczęściej w czasie rzeczywistym. Na wiele pytań znajdzie Państwo również odpowiedź na stronie „O mnie” lub w opisie Aukcji. W korespondencji mailowej prosimy o podawanie Nicku z allegro oraz tytułu lub numeru interesującej Państwa aukcji. Na pytania telefoniczne odpowiemy pod nr +48 604 976 358 w dni powszednie 9.00 – 17.00 w soboty 10.00 – 14.00 (nie prowadzimy korespondencji SMSowej) E-mail: ulubionabielizna@ulubionabielizna.pl DANE FIRMY PROWADZĄCEJ SPRZEDAŻ: MARGO Małgorzata Gromadowska Ul. Łukasiewicza 16A 03- 657 Warszawa NIP: 524-175-95-16 REGON: 140305610 Ewidencja Działalności Gospodarczej nr 415696 prowadzona przez Prezydenta M.ST Warszawy Konto bankowe MBank: 60 1140 2004 0000 3902 4013 8056 Odbiory osobiste wymagają umówienia się na dzień i godzinę! JAK USTALIĆ WŁAŚCIWY ROZMIAR? Jeżeli Twoje wymiary znajdują się na pograniczu dwóch rozmiarów – sugerujemy wybór większego. Biustonosze, gorsety, koszulki, body: 1. Należy zmierzyć obwód pod biustem (dość ciasno) 2. Należy zmierzyć obwód w biuście w największym obwodzie (luźno) Stringi, figi, szorty 1. Należy zmierzyć obwód w biodrach – w największym obwodzie.