Gimoka Gran Gala 1 kg kawa ziarnista (6481976650)

zakończona
26,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Ostrołęka
  • czas wysyłki: natychmiast
  • marka: Inna marka
  • waga (z opakowaniem): 1.10 [kg]
  • rodzaj kawy: czarna zwykła
  • gatunek kawy: kawa mieszana
  • wielkość opakowania (g): inna wartość
  • Kawy ziarniste
    • Lavazza
    • Illy
    • Pellini
    • Vergnano
    • Kimbo
    • Inne marki
  • Kawy mielone
    • Lavazza
    • illy
    • Pellini
    • Vergnano
    • Kimbo
    • Inne marki
  • Systemy Kapsułek
    • Lavazza A Modo Mio
    • Nespresso
    • ESE
  • Zestawy
  • Czekolady na gorąco
    • Zobacz ofertę Czekolad

Gimoka Gran Gala 1 kg kawa ziarnista


Gimoka to włoska palarnia która powstała 1982r. Siedziba i palarnia znajduje się w północnych Włoszech w malowniczym miejscu Andalo Valentino.
Gimoka Gran Gala to mieszanka ziaren Arabiki (40%) i Robusty (60%). Charakteryzuje się intensywnym mocnym smakiem oraz bardzo ładna pianką. Doskonała mieszanka do ekspresów ciśnieniowych, przelewowych czy tradycyjnego parzenia.Idealna do biura

  • Skład: 60% Robusta, 40% Arabika
  • Waga: 1kg
  • Data przydatności do spożycia: 01/2018r

O palarni Gimoka.

Początki koncernu Gimoka sięgają małej rodzinnej firmy. Palarnia Gimoka powstała ponad 30 lat temu dzięki pasji rodziny Padelli, a dziś firmą zarządza drugie pokolenie. Historię palarni rozpoczął w 1982 roku w miejscowości Lecco jej założyciel Ivan Padelli. Pasja twórców Gimoki i ich obecnych właścicieli, a także ponad 30 lat doświadczenia na rynku kawy uczyniły palarnię jednym z czołowych dystrybutorów kawy we Włoszech, obsługujących wiele prestiżowych włoskich barów, klientów indywidualnych i korporacyjnych. Firma, która początkowo miała charakter rodzinny stała się dużą korporacją o zasięgu międzynarodowym. Aktualnie, corocznie w palarni przetwarza się ponad 20 000 ton kawy.

Gimoka łączy tradycję i innowacje. Włoskie rzemiosło parzenia kawy zestawia z wysokiej jakości technologią, aby najlepsze espresso było dostępne dla wszystkich na co dzień: czy to w domu, czy w pracy, czy poza nimi. Kawy Gimoka oddają włoski smak, kulturę i styl życia. Palarnia zyskała miano wiodącego innowatora na rynku kawy i jest symbolem włoskiej jakości i tradycji.

Cena:
26.00 zł
Producent:
Gimoka


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep Internetowy "Kawa365 PL" oferuje Państwu najwyższej jakości włoskie kawy, wyprodukowane i przeznaczone na wymagający rynek włoski. Kupuj u źródła! Zaufaj Bezpośredniemu Importerowi Kawy z 12-letnim doświadczeniem w branży! W ofercie: - KAWY mielone, ziarniste, w saszetkach ESE, do systemów: Nespresso i Lavazza A Modo Mio, - EKSPRESY, KAWIARKI, AKCESORIA DO KAWY, - HERBATY sypane i w torebkach, - CZEKOLADY na gorąco, - WŁOSKIE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE. W ofercie Kawy największych Producentów: Bontadi, Bristot, Davidoff, Dallmayr, Ekaf, Gimoka, Illy, Kimbo, Lavazza, Mokarabia, Molinari, Movenpick, Mrs. Rose, Pellini, Ristora, Segafredo, Vergnano. A także Produkty: Ahmad, Akbar, Barilla, Biorepair, Blanx, Carapelli, Chelton, De Cecco, Everton, G.A.T, Gevalia, Haway, Lipton, Novella, San Pellegrino, Sir Adalberts, Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze Firm: Sklepów, Hurtowni, Urzędów, Biur. Wystawiamy faktury VAT. Na terenie Polski dostawa w 24h!

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Mają Państwo prawo zwrotu towaru (jeśli ten jest w stanie nienaruszonym) w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Pieniądze za zwrócony towar otrzymają Państwo w ciągu 7 dni roboczych od dnia, w którym otrzymamy sprzedany produkt z powrotem. Kupujący pokrywa koszt zwrotu towaru. Prawo do odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: phkinga@o2.pl. Przesyłkę należy nadać na adres: 07-417 Ostrołęka, B.Prusa 7. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie ponosi kosztów odesłania towaru. Brak odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacji : 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem phkinga@o2.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Wady rzeczy. Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich"