GEOX D TRIXIEB SKÓRZANE BALERINY 40 (7072170259)

12 dni do końca
cena kup teraz
199,00 zł
Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,50 zł
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 40
  • marka: Geox
  • kolor: czerń
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna

opis

Kategorie

  • Obuwie damskie
  • Baleriny
  • Botki
  • Czółenka
  • Japonki
  • Kalosze
  • Klapki
  • Kozaki
  • Mokasyny
  • Półbuty
  • Sandały
  • Śniegowce
  • Sportowe
  • Szpilki
  • Trampki
  • Trekkingowe
  • Obuwie męskie
  • Klapki
  • Kozaki
  • Półbuty
  • Mokasyny
  • Sandały
  • Sportowe
  • Trampki
  • Trekkingowe
  • Obuwie dziecięce
  • Buty dla dzieci
  • Akcesoria
  • Portfele
  • Torebki
  • Zegarki

Przedmiot aukcji

Skórzane baleriny mokasyny
Geox / czarny/ Skóra naturalna

Promocja

Opis przedmiotu

Obuwie GEOX to połączenie najnowszej jakości materiałów z ciekawym wzornictwem w oparciu o najnowszą technologię.
Buty wykonane ze skóry naturalnej nubuk.
Kolor czarny. Gumka wokół cholewki.
Skórzana wkładka zapewnia odpowiednią cyrkulację oraz przepuszczalność powietrza.
Perforowana podeszwa przepuszcza parę wodną, a jednocześnie nie przepuszcza wody do środka.
Obuwie geox zapewnia komfort i wygodę.
Więcej na temat unikalnej technologii GEOX można przeczytać klikając www.geox.com .
Buciki piękne i wygodne, w pudełkach oryginalnych.

  • Rozmiar
  • 36/37/38/39/40/41
  • STAN: NOWY
  • Cena produktu
  • 199 zł
  • CENA KATALOGOWA: 329

Pozostałe rozmiary

  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43

Dane techniczne

Producent: GEOX
Materiał: skóra NATURALNA
KOLOR: CZARNY
wysokość obcasa: 0 cm
Materiał WKŁADKA: SKÓRZANA ODDYCHAJĄCA
OPAKOWANIE: ORYGINALNE

Tabela rozmiarów i długość wkładki

ROZMIAR
DŁUGOŚĆ WKŁADKI[CM]
SZEROKOŚĆ CHOLEWKI x 2
WYSOKOŚĆ CHOLEWKI
36
23
n.d
n.d
37
24
n.d
n.d.
38
brak
n.d
n.d
39
25
n.d
n.d
40
26
n.d
n.d
41
26.5
n.d
n.d
42
brak
n.d
n.d

Jak mierzyć stopę?

  1. ustaw stopę na czystej kartce papieru A4 prostopadle do ściany w taki sposób, aby pięta dotykała ściany a cała stopa leżała na ziemi,
  2. za pomocą ołówka zaznacz na kartce punkt początku i końca stopy,
  3. zmierz odległość dwóch punktów dodając nie więcej niż 0,5 cm, zostawiając trochę luzu,
  4. porównaj wynik, który Ci wyszedł z naszą tabelą rozmiarów.

Mamy nadzieję, że wybór rozmiaru nie sprawi problemu, gdyby jednak była taka potrzeba dajemy 14 dni na zwrot lub wymianę.

Sprzedajemy tylko nowy i oryginalny towar pochodzący od oficjalnych importerów.

Jesteśmy na Allegro od 2003 roku.

Jesteśmy legalnie zarejestrowaną i działająca firmą. Do każdego zakupu wystawiamy paragon fakturę VAT.

Wszystkie oferowane przedmioty są dostępne w naszym magazynie

Gwarantujemy zwrot towaru w przeciągu 14 dni od daty zakupu.

Posiadamy Standard Allegro

Ponad 12 000 przeprowadzonych transakcji.

Szybka wysyłka towaru max 48 godzin

Płatność za pomocą PayU

Wraz z nią wszystkie możliwości: banki / Visa / Mastercard

Przelew na konto mBank

69 1140 2004 0000 3402 4478 1820

Przesyłki realizowane przez Pocztę Polską

Paczka pocztowa priorytetowa - 14 zł

Możliwa wysyłka towaru za granicę po wcześniejszym potwierdzeniu kosztów

Zobacz pozostałe nasze aukcje

Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Częstochowa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
19,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Dodatkowe informacje

Expresowa wysyłka towaru - niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
3 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

3 miesiące
Dodatkowe informacje

  
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556¹- 556³ Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób:

  • pisemnie na adres: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa
  • w formie elektronicznej na adres: sklep@fashionup.pl lub fmnina@op.pl
  • telefonicznie pod numerem: 663 434 055

4. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej e-mail, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa. 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

NINA WIESZCZYK
KACZMARSKIEGO 1/20
42-224 CZĘSTOCHOWA
Dodatkowe informacje

  Procedura rozpatrywania reklamacji  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556¹- 556³ Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób:

  • pisemnie na adres: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa
  • w formie elektronicznej na adres: sklep@fashionup.pl 
  •  fmnina@op.pl

4. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej e-mail, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa.  Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php 2. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

  • zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej,
  • złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
  • skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
  • skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takiej jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl

3. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie, Siedziba Katowice, Delegatura w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42 – 217 Częstochowa http://www.katowice.wiih.gov.pl/ 4. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem 22 55 60 333 lub drogą elektroniczną: kontakt.adr@uokik.gov.pl 5. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej firmy F.H.U. „PINI” Nina Wieszczyk do kontaktu  

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU PINI NINA WIESZCZYK
KACZMARSKIEGO 1/20
42-224 CZĘSTOCHOWA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy 

Mają  Państwo  prawo  odstąpić  od  niniejszej  umowy  w  terminie  14  dni  bez  podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa, adres e-mail: sklep@fashionup.pl lub fmnina@op.pl numer telefonu: 663 434 055 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą,pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy od umowy na trwałym nośniku za pośrednictwem poczty elektronicznej. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.  

Skutki odstąpienia od umowy 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu  otrzymane Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa  odstąpienia od  niniejszej umowy.  Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych  sposobów  płatności, jakie  zostały  przez  Państwa  użyte  w  pierwotnej  transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na poniższy adres: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.   

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)  

– Adresat: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa, adres e-mail: sklep@fashionup.pl numer telefonu: +48 663 434 055 – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data

- Nr konta bankowego

O sprzedającym
fmnina
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

172

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 663434055
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

   FHU PINI   Nina Wieszczyk 

 Kaczmarskiego 1 m 20 

  42-224 Częstochowa

  NIP PL575 139 84 25 

  Regon 240524830 

 Nr rachunku bankowego :mBank 69 1140 2004 0000 3402 4478 1820 

Pozostałe informacje

Firma FHU PINI powstała w 2006 roku z myślą o ludziach , którzy cenią sobie markowe produkty w wyjątkowo przystępnych cenach. Naszą działalość rozpoczynaliśmy na portalu Allegro , na którym do dnia dzisiejszego aktywnie ucestniczymy pod nickiem " fmnina " . W ciągu minionych lat przeprowadziliśmy ponad 10 000  transakcji , zyskując jednocześnie grono zadowolonych i lojalnych klientów.W szczególności specjalizujemy się w sprzedaży markowego obuwia damskiego , męskiego i dziecięcego, które stanowi ponad 95% naszej oferty.    Adidas, Nike, Puma, Scholl, Geox , Gabor, Biostep, Camel Active, Wrangler, Mustang , Diesel , Calvin Klein, Lacoste, U.S.Polo, Versace, Armani, Benetton , Sisley, Lumberjack, Snipe,  to tylko jedne z wielu renomowanych marek w naszej ofercie. Znaki towarowe są  własnością producentów. W naszym sklepie wykorzystujemy je jedynie w celach informacyjnych dla klientów. Dzięki długotrwałej współpracy z największymi dystrybutorami końcówek kolekcji z Niemiec , Włoch i Francji możemy zaproponować naszym klientom najwyższą jakość w wyjątkowo korzystnych cenach. Specjalizujemy sie w sprzedaży końcówek kolekcji oraz stocków magazynowych.Specjalizujemy się w sprzedaży końcówek kolekcji , które pozyskujemy bezpośrednio sprawdzonych dystrybutorów. Możemy dzięki temu zagwarantować ,że wszystkie sprzedawane przez nas produkty są w 100 % oryginalne oraz w wyjątkowo niskiej cenie ( nawet do 90 % taniej od cen katalogowych) 

  Dane firmy:     FHU PINI   Nina Wieszczyk

  Kaczmarskiego 1 m 20 

  42-224 Częstochowa 

 NIP PL575 139 84 25 

  Regon 240524830  

Nr rachunku bankowego mBank 69 1140 2004 0000 3402 4478 1820