GEMBIRD Patchcord RJ45 Kat6 FTP LSZH CCA 5m szary (7061789228)

7 dni do końca
cena kup teraz
16,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 14,76 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,52 zł
  • lokalizacja: Ciechanów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

  • KONTAKT

Tel. 608 459 998
DNI ROBOCZE
1000 - 1800
  • Dostawa w 48 godzin.
  • Faktura VAT
  • na e-mail
  • PRODUCENT


    Gembird

    PP6-LSZH-5M

    EAN: 8716309080408

    NR. SKLEPU : 24408666

KATEGORIE

  • GWARANCJA

    Gwarancja producenta lub dystrybutora. Produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z gwarancją i instrukcją obsługi.
  • Regulamin sklepu
  • Dokonując zakupu w naszym sklepie jednocześnie akceptujesz warunki zawarte w regulaminie aukcji.
  • Zgłoszenia reklamacyjne (serwisowe)
  • Email: miromax.service@gmai­l.com
Sprzedaż detaliczna i hurtowa

GEMBIRD Patchcord RJ45 Kat6 FTP LSZH CCA 5m szary

Produkty wystawione na aukcji i sprzedawane w sklepie są w 100% nowe.
Posiadają zabezpieczone opakowanie produktu przez producenta z dołączoną indywidualną gwarancją na dany produkt. Dystrybutorem jest jedna z największych hurtowni w kraju: "AB S.A."

Opis

Patchcord RJ45 Kat6 FTP
- Pozłacane złącza
- LSZH - low smoke zero halogen
- Zalewane końcówki
- Żyły - CCA
- Zewnętrzna średnica 6.0mm

Tabela parametryczna
Rodzaj: Kabel
Zastosowanie: Sieciowy (LAN)
Długość przewodu(Metr): 5 m
Złącza #1: RJ45 Męska
Złącza #2: RJ45 Męska
Kategoria: CAT 6
Skrętka: F/UTP
Kolor: Szary
Pozostałe parametry:

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 14,76 zł

Lokalizacja: Ciechanów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,76 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
29,52 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Do pobrania

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

MIROMAX
Armii Krajowej 22/94
06-400 Ciechanów
Dodatkowe informacje

MIROMAX Mirosław Cieśliński Armii Krajowej 22/94, 06-400 Ciechanów E-mail: miromax.service@gmail.com Formularz reklamacyjny jest do pobrania na stronie www.miromax.pl

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MIROMAX
Armii Krajowej 22/94
06-400 Ciechanów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.
Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do  czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego  charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.  Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie  wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza  niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
Zmniejszenie wartości towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia kosztów czyszczenia i naprawy, o ile towar nie może być już oferowany jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez przedsiębiorcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego towaru jako towaru używanego.

 

Zasady zwrotu produktu

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: miromax.service@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy i pobrać formularz. https://miromax.pl/regulamin/

  Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy:Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

O sprzedającym
miromax-sklepy
98,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

303

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Firma MIROMAX oferuje sprzedaż IT,AGD,RTV,zabawki i wiele innych na platformie handlowej :

WWW.MIROMAX.PL   (ceny konkurencyjne)

Pozostałe informacje

Dodatkowe informacje Jeżeli towar nie spełnia Państwa oczekiwań   Należy wykonać zwrot niezwłocznie według następującej instrukcji:   

- zostanie nadany nr magazynowy zwrotu KK   - adres zwrotu będzie podany razem z nr KK  

- nr KK należy wyraźnie zapisać na odesłanej paczce   Po odesłaniu towaru. Dział reklamacji sprawdzeni stan zwrotu. Jeżeli zwrócony towar jest w stanie niezmienionym - przelejemy środki na wskazane konto.    

Przypominamy, że towar nie może nosić żadnych znamion użytkowania.  

Przyjmujemy zwrot towaru w stanie niezmienionym nadającym się do dalszej sprzedaży. Zwrot musi być w pełni sprawny i kompletny w oryginalnym opakowaniu   

Paczki bez nr KK odrzucane są przez system magazynowy i wracają do nadawcy   

Zwrot nie przysługuje towarą zakupionym na firmę.  

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.

Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do  czasu jego zwrócenia. 

Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego  charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.  

Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie  wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza  niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Zmniejszenie wartości towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia kosztów czyszczenia i naprawy, o ile towar nie może być już oferowany jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez przedsiębiorcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego towaru jako towaru używanego.

To, czy sprawdzanie przez konsumenta towarów wykraczało poza zakres  czynności wymaganych do stwierdzenia ich charakteru, cech i  funkcjonowania należy w przypadku sporu analizować w zależności od  konkretnego przypadku. 

Odpowiedni punkt odniesienia stanowi  porównanie przeprowadzonych czynności z działaniami, które mogą być  standardowo wykonywane w lokalu handlowym, na przykład:   Przed zakupem urządzeń audio-wideo i sprzętu nagrywającego konsument  jest standardowo w stanie sprawdzić jakość obrazu lub dźwięku; Przymierzenie ubrania w sklepie nie wiąże się z usunięciem metek producenta; Konsument nie jest standardowo w stanie sprawdzić w praktyce  urządzeń gospodarstwa domowego, na przykład sprzętów kuchennych, z  których skorzystanie nieodłącznie wiąże się z pozostawieniem śladów; Konsument nie jest w stanie dokonać konfiguracji oprogramowania na komputerze, w związku z tym uzasadnione  koszty związane z przywracaniem ustawień fabrycznych na takim  urządzeniu również będą stanowiły zmniejszenie wartości.