GELISH Base Foundation 15ml Baza lakier hybrydowy (6542315454)

zakończona
110,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 10,99 zł
  • lokalizacja: Częstochowa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.17 [kg]
  • dostawa z Polski: tak

GELISH HARMONY

BAZA - FOUNDATION

15 ml

Żel FOUNDATION zapewnia trwałą przyczepność produktu do płytki paznokcia, bez konieczności stosowania primera. Może być żelem bazowym do przedłużania paznokci metodami: GELISH, REVEAL oraz może stanowić bazę pod żel budujący Structure Soak Off.

PRODUKTY 100% ORYGINALNE

SPOSÓB UŻYCIA

nakładamy cienką warstwę bazy i utwardzamy pod lampą

nakładamy cienką warstwę koloru i utwardzamy pod lampą
(w razie potrzeby czynność powtarzamy)

nakładamy cienką warstwę topu i utwardzamy pod lampą

czas utwardzania przy każdym kroku to 30 sek (LED) lub 120 sek (UV 36W)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 78195000012006021460610002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
dodatkowe informacje
Przy wpłacie na konto proszę podawać w tytule transakcji nick z allegro.

Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 504 640 320
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 11:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, Kupujący (konsument) ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku kupujący zobowiązany jest zwrócić towar w stanie niezmienionym, a Sprzedający zwróci otrzymaną od Kupującego zapłatę za towar oraz najtańszy dostępny w ofercie Sprzedającego sposób dostarczenia towaru. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: arstyle.allegro@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedawcy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] ES-GROUP ŁUKASZ SIWEK Al. Wolności 10 42-217 Częstochowa Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Zwrot proszę przekazać na mój rachunek bankowy nr [numer rachunku] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Uprawnienia i obowiązki określone w sekcji ZWROTY przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem arstyle.allegro@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Zalecany jest kontakt ze sprzedawcą przed wysłaniem reklamacji, gdyż może być możliwość usunięcia usterek zdalnie. Dodatkowo możemy Państwu przesłać formularz reklamacji do uzupełnienia który znacząco usprawnia proces reklamacyjny i skraca okres jej rozpatrywania. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Jeżeli kupującym nie jest konsument dostarczenie reklamacji za pośrednictwem przewoźnika – odbywa się to na koszt kupującego. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Dostawa towaru W przypadku dostarczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, lub innej formy wysyłki rejestrowanej odbiór jej wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towarów mogących mieć związek z dostawą, w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zaleca się ich zgłoszenie w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem mailowym sprzedawcy oraz w terminie do 7 dni bezpośrednio w firmie kurierskiej. Jakiekolwiek uszkodzenia towaru mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem mailowym sprzedawcy oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z firmą przewozową. W przypadku odbioru przesyłki za pośrednictwem paczkomatów operatora pocztowego InPost sp. z o.o., zatwierdzenie odbioru możliwe jest poprzez system informatyczny paczkomatu. Z chwilą zatwierdzenia odbioru przesyłki przez Klienta, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu zewnętrznego opakowania przesyłki dostarczonej do paczkomatu operatora pocztowego InPost sp. z o.o., w celu ułatwienia i usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecane jest: a. wskazanie uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu InPost, b. umieszczenie uszkodzonej, nieotwartej przesyłki w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała i zamknięcia skrytki paczkomatu, c. zgłoszenie tego faktu do sprzedawcy w ciągu 24 godzin od daty próby odbioru przesyłki na adres email sprzedawcy, a także do InPost sp. z o.o. bezpośrednio przy próbie odbioru przy pomocy komunikatów wyświetlanych na ekranie systemu paczkomatu (zainicjowanie procesu reklamacyjnego). Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zaleca się zgłosić w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w najbliższym oddziale firmy InPost sp. z o.o. , w celu sporządzenia przez InPost sp. z o.o. protokołu szkody, a także zgłosić do sprzedawcy na adres email w ciągu 24 godzin od odebrania towaru.