GEHENNA 1 - Helena Mniszkówna (1991) (6910596642)

9 dni do końca
cena kup teraz
4,44 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,70 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 49,99 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

kontakt@staradobraks­iazka.pl

58 380 4321

Na wpłatę za zakupione przedmioty czekamy 7 dni kolejnych, po tym czasie rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji.

Na życzenie Klienta wystawiamy Fakturę VAT w formacie PDF.

SWIFT: ALBPPLPW

89 2490 0005 0000 4530 6884 6364

Przelew na konto bankowe

PayU w Allegro.pl

W przypadku przelewu zwykłego w tytule przelewu należy podać Login konta lub numery aukcji, brak tych danych może spowodować opóźnienie nadania przesyłki.

Dane adresowe należy przekazać wyłącznie poprzez "formularz zapłaty i dostawy"

Wszystkie dane do wysyłki pobierane są bezpośrednio z formularza Allegro.

W interesie Kupującego leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i dostarczenie zamówionego towaru.

Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego.

Zamówienie zostaje zrealizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu pełnej kwoty transakcji (kwota zakupu towaru + koszty przesyłki).

Zakupione przedmioty na kilku aukcjach i zaadresowane na ten sam adres wysyłamy w jednej paczce.


PROWADZIMY
TYLKO I WYŁĄCZNIE SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ

W naszej ofercie znajdziesz ponad 30 tyś. pozycji książkowych oraz ponad 15 tyś. pozycji starych pocztówek.


Witamy Serdecznie na Naszej aukcji

Przedmiotem aukcji jest:

GEHENNA 1 - Helena Mniszkówna (1991)

WYDAWCA: Agencja Renoma.
WAGA: 0.310 kg.
  • AUTOR: HELENA MNISZKÓWNA.
  • JĘZYK: POLSKI.
  • WYDANIE: NA PODSTAWIE WYDANIA SZÓSTEGO KSIĄŻKI Z 1923 ROKU.
  • ROK WYDANIA: 1991.
  • ILOŚĆ STRON: 280.
  • OKŁADKA: MIĘKKA.
  • STAN OGÓLNY W SKALI OD 1 DO 10: = 7 =
  • INFORMACJE DODATKOWE: KSIĄŻKA JEST W STANIE DOBRYM. LEKKIE POŻÓŁKNIĘCIE KARTEK. DROBNA PLAMKA NA KRAWĘDZI KARTEK.


  • AUTOR:
  • JĘZYK:
  • ROK WYDANIA: .
  • ILOŚĆ STRON: .
  • OKŁADKA:
  • STAN OGÓLNY W SKALI OD 1 DO 10: = 7 =



  • INFORMACJE DODATKOWE: .

Cena 4.44

Kod przedmiotu: TO3

Zdjęcia są integralną częścią opisu przedmiotu, dlatego nie wszystkie szczegóły widoczne na zdjęciach będą uwzględnione w opisie tekstowym. Odcień koloru przedmiotu na zdjęciu może odbiegać od stanu rzeczywistego w zależności od ustawień monitora.
Jeżeli występuje rozbieżność pomiędzy tytułem aukcji przedmiotu a zdjęciem, prosimy o zgłoszenie niezgodności przed zakupem.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u tomix4321 za co najmniej 49,99 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 89249000050000453068846364
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 7,70 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Piotr Makowski Stara Dobra Książka
Owsiana 9/86
81-020 Gdynia
NIP: 958-151-72-34
REGON: 221919048

kontakt

  • poniedziałek - czwartek 11:00 - 16:00
  • piątek 11:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Piotr Makowski Stara Dobra Książka
Owsiana 9/86
81-020 Gdynia
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: kontakt@staradobraksiazka.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres .....................................................................................Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej:Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@staradobraksiazka.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

REGULAMIN AUKCJI: 1. Aukcja firmy STARA DOBRA KSIĄŻKA Piotr Makowski ul. Owsiana 9/86 81-020 Gdynia NIP: 958-151-72-34 , REGON: 221919048, GIODO: 135204. 2. Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów STARA DOBRA KSIĄŻKA Piotr Makowski ul. Owsiana 9/86 81-020 Gdynia 3. Rodzaje, koszty i terminy dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność” na stronie każdej aukcji. 4. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT jeśli jest należny). 5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło. 6. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie. Wysłanie zamówionego produktu ma miejsce w ciągu 24h od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych). 7. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres. 8. Konsumentowi jednak zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. 11. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. 12. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez konsumenta zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, ale jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, to nie zwrócimy konsumentowi dodatkowych kosztów (zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego). 13. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. 14. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wad należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nią jak najszybciej, nie później niż w 14 dni. 15. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochroni danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. 16. Nie pobieramy żadnych opłat za komunikację. 17. Przestrzegamy zbioru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami. 18. Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przed sądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. 19.W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem błędu, a nie celowym działaniem. Użyte na stronie pojęcia: Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.