GAZETNIK NEWS kolory gazeciak gazetownik gazetniki (6910623001)

4 osoby kupiły 4 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
55,00 zł
z 94 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: POZNAŃ, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis



GAZETNIK NEWS kolor do wyboru:
- czarny
-biały
-zielony
-czerwony
Ekscytujący, przejrzysty minimalizm w stylowy sposób utrzyma ład w salonie, biurze.
Przypodłogowy przyjaciel zaowocuje kolorem retro tam, gdzie go najmniej.

MATERIAŁ:

  • metal malowany

.

WYMIARY:

  • wysokość 20 cm
  • głębokość 10 cm
  • szerokość 40 cm

.

.

.

.

CZARNY

ZIELONY

CZERWONY

BIAŁY


Zainspiruj się na Planecie Design:
.
Tel.:

535 708 803

535 708 804

09.00-16.00

mail: planetadesign.allegr­o@gmail.com

  1. Kupując za kwotę minimum 500,00 zł w sklepie PLANETA DESIGN WYSYŁKA GRATIS
  2. Zapłata za wylicytowany towar + koszt wysyłki płatne przelewem na podane konto bankowe lub za pobraniem.
  3. W tytule przelewu koniecznie prosimy podać swój nick allegro
  4. Przesyłkę wysyłamy w ciągu 48 h (dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub po złożeniu deklaracji mailowej o chęci otrzymania przesyłki za pobraniem.


  1. Wpłata na konto:
    34 2490 0005 0000 4500 9562 4403
  2. Wpłata poprzez "Płacę z allegro
  3. Zapłata gotówką przy odbiorze


  1. Przesyłka kurierska po wpłacie na konto 15 zł (48 godzin) lub paczkomat 8,60 zł
  2. Przesyłka kurierska pobraniowa (płatne gotówką przy odbiorze)
    19 zł (48 godzin)


Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u PLANETA-DESIGN za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Dział logistyczny PLANETA DESIGN
ul. Strzyżowska
61-323 Poznań
email: biuro@planetadesign.pl
tel.: 500745795

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancja jakości


1. Towary dostępne w sklepie PLANETA DESIGN pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadaJą gwarancję jakości udzieloną przez sprzedawcę.
2. Gwarancja jakości obejmuje okres 12 miesięcy od momentu otrzymania produktu.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Dział Reklamacji i Zwrotów PLANETA DESIGN
Konwaliowa 12 lok.7
62-052 Komorniki
Dodatkowe informacje

Reklamacje składane przez Konsumenta

1.Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową.

2.W razie stwierdzenia wadliwości zakupionego towaru Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sklep załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową a w dalszej kolejności złożyć do sprzedawcy pisemną reklamację zawierającą szczegółowy opis reklamowanej wady oraz datę, miejsce i okoliczności jej stwierdzenia, żądanie kupującego, numer dokumentu zakupu (paragonu lub faktury VAT) .Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać na piśmie, listem z podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania kupującego, na adres PLANETA DESIGN, Dział Reklamacji i zwrotów, ul. Konwaliowa 12 lok.7, 62-052 Komorniki lub drogą elektroniczną na adres planetadesign.biuro@gmail.com

3.O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku uwzględnienia reklamacji, sprzedawca skontaktuje się z Konsumentem w celu uzgodnienia sposobu i terminu jej załatwienia.

4.W celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej konsument może załączyć do pisemnej reklamacji fotografie obrazujące stwierdzoną wadę. O nadaniu pisma reklamacyjnego drogą pocztową, konsument może dodatkowo poinformować sprzedawcę drogą mailową na adres planetadesign.biuro@gmail.com


Reklamacje składane przez przedsiębiorców

1. Wszelkie reklamacje winny być zgłaszane na piśmie, listem poleconym z podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania kupującego, na adres PLANETA DESIGN, Dział Reklamacji i zwrotów, ul. Konwaliowa 12 lok.7, 62-052 Komorniki.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

a)szczegółowy opis reklamowanej wady oraz datę, miejsce i okoliczności jej stwierdzenia;

b)żądanie kupującego zgodnie z art. 560 i 561 k.c.;

c)nr dokumentu zakupu (do zgłoszenia należy załączyć kopię dowodu zakupu);

d)dane kontaktowe wraz ze wskazaniem osoby upoważnionej do uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji;

e)miejsce i termin, w którym sprzedawca może odebrać reklamowany towar.

3.Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Sprzedawca skontaktuje się z osobą wskazaną przez kupującego, w celu ewentualnego uzgodnienia sposobu i terminu odebrania towaru od Klienta oraz dalszych czynności reklamacyjnych. Sklep nie ponosi kosztów za przesyłki nadane przez reklamującego na koszt sprzedawcy, bez otrzymania wyraźnego potwierdzenia ze strony sprzedawcy.

4. Klientowi niebędącemu Konsumentem, tudzież przedsiębiorcy, nie przysługuje reklamacja, gdy produkt nosi znamiona uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego. Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego, kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki przy dostawie, w obecności dostawcy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta niebędącego Konsumentem z tytułu uszkodzenia przesyłki, czy braków w przesyłce. Nawet, jeśli paczka została dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, należy sprawdzić czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewnątrz ubytków lub uszkodzenia.

5.W zakresie uregulowanym w niniejszym regulaminie do rozpatrywania reklamacji złożonej przez Przedsiębiorcę który zawarł umowę sprzedaży z Planeta Design stosuje się odpowiednio postawienia Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi za wady 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Dział logistyczny PLANETA DESIGN
Strzyżowska 41
61-323 POZNAŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W razie chęci odstąpienie od umowy uprzejmie prosimy NAJPIERW skontaktuj się z nami drogą elektroniczną pod adresem planetadesign.allegro@gmail.com 


Prawo odstąpienia od umowy - przysługuje tylko konsumentowi ( nie przedsiębiorcy)


1.Konsument który dokonał zakupu może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia wydania rzeczy. Za dzień wydania rzeczy uważa się dzień odebrania towaru przez kupującego. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do sprzedawcy przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, na formularzu dostępnym w załączniku lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. 


2.Odstępując od umowy konsument winien podać sprzedawcy dane niezbędne do dokonania zwrotu ceny (dane adresowe, nr rachunku bankowego) oraz informacje w jakiej formie zwrot ma nastąpić.

Koszt wysyłki zwrotnej towaru do sklepu z powodu odstąpienia od umowy ponosi Kupujący


3.Odstępując od umowy konsument jest obowiązany zwrócić sprzedawcy zakupiony towar. 

Zwrot towaru nastąpi po uzgodnieniu przez strony sposobu i terminu dostarczenia produktu (transport własny, przesyłka kurierska) - prosimy zatem przed dokonaniem zwrotu o kontakt mailowy:

planetadesign.allegro@gmail.com

lub telefoniczny

535 708 803 / 535 708 804. 

Zwracany towar musi być nowy. Konsument jest obowiązany do należytego zabezpieczenia zwracanego towaru przed uszkodzeniami, mogącymi powstać podczas transportu. 

Prosimy o BARDZO bezpieczne zapakowanie produktu do oryginalnego opakowania (lub bezpiecznego opakowania zastępczego) i oryginalnych folii (lub bezpiecznych folii zastępczych) oraz szczelne zamknięcie kartonu taśmą brązową lub transparentną, pozbawioną napisów i reklam.

Uprzejmie prosimy o nieoklejanie oryginalnego kartonu taśmami, naklejkami, napisami, by opakowanie nie zostało zniszczone. Towar, który Państwo zwracacie jako pełnowartościowy zostanie w przyszłości nabyty przez innego Kupującego, który z całą pewnością chciałby otrzymać towar godziwie zapakowany. Uprzejmie prosimy zatem nie niszczyć opakowania. Dziękujemy

Jeśli produkt został do Państwa dostarczony w specjalnej folii bąbelkowej lub na czas transportu został zabezpieczony innym materiałem chroniącym produkt, zalecamy wykorzystanie tych materiałów. Jeśli ich Państwo nie posiadacie, zalecamy dołożenie wszelkich starań do bezpiecznego pakowania i wykorzystanie materiałów zastępczych. Jeśli towar został do Państwa dostarczony w specjalnym opakowaniu oklejonym dodatkowo napisami: "UWAGA SZKŁO" lub "OSTROŻNIE NIE RZUCAĆ", zalecamy ich czytelne umieszczenie na przesyłce zwrotnej. Pakowanie towaru w odpowiedni sposób uchroni Państwa towar od uszkodzeń i umożliwi jego dotarcie do sprzedawcy w stanie pełnowartościowym. Nasze 11-sto letnie doświadczenie pokazało nam, jak często Kupujący dokonując zwrotu towaru nie zwraca uwagi na istotny temat pakowania towaru, co przekłada się na zwrot towaru uszkodzonego, a to z kolei uniemożliwia otrzymanie zwrotu pełnej wartości zamówienia. Z ogromną przykrością nie możemy wówczas dokonać zwrotu wpłaty zgodnie z oczekiwaniami Kupującego.

Prosimy zatem zwrócić szczególną uwagę na jakość pakowania towaru. Dziękujemy

Zwrot pełnej ceny zakupu będzie możliwy tylko w sytuacji, jeśli produkt jest pełnowartościowy, nie był używany, nie posiada uszkodzeń, otarć, pęknięć, rys itp Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. Jeśli produkt dotrze z jakimikolwiek uszkodzeniami, jego wartość zostanie przez sprzedawcę stosownie obniżona.

Zgodnie z ustawą konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, Art.34 ust. 4, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli konsument przekroczy swoje uprawnienia i na skutek jego działań nastąpi pomniejszenie wartości rzeczy, wowczas konsument będzie za to odpowiedzialny. 


4.Sklep internetowy zwróci konsumentowi zapłaconą przez niego na podany rachunek bankowy, a w razie nie podania numeru rachunku bankowego przekazem pocztowym cenę w terminie 14 dni od dnia skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży i wydania towaru sprzedawcy.