GATTA KOSZULKA CAMISOLE BEZSZWOWE RAMIĄCZKO TOP L (6542477361)

zakończona
25,80 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,50 zł
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List priorytetowy 6,50 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • rozmiar: 40 (L)
  • materiał dominujący: inny materiał
  • marka: Gatta
  • typ rękawa: bez rękawów
  • dekolt: okrągły
  • cechy dodatkowe: brak
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, odcienie czerwieni, odcienie różu, inny kolor
Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 608343729

O sprzedającym
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Koszty przesyłki
CENNIK ALLEGRO

Konta bankowe
Numer 22 1050 1360 1000 0090 6609 7503
Bank ING
Dane Subito

Regulamin
Przesyłkę nadajemy do 3 dni roboczych od dotarcia przelewu. Jeśli termin ulega przedłużeniu zawsze informujemy o przyczynie opóźnienia. Osoby, które życzą sobie wysyłkę za pobraniem proszę o jak najszybsze powiadomienie nas o takim fakcie. Nie wysyłamy za pobraniem użytkownikom z przewagą komentarzy negatywnych lub bez komentarzy. Towar zawsze jest starannie pakowany, więc nie ma obaw, ze w transporcie coś się stanie. Osoby licytujące dla żartu dostaną odpowiedni komentarz.
GATTA KOSZULKA CAMISOLE - MIKROFIBRA

Camisole gładka koszulka z cieniutkimi ramiączkami, wykonana z mikrofibry bez bocznych szwów.

KUPUJESZ PRZEDMIOT ZE ZDJĘCIA

ROZMIAR L 42-44

OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ 96 - 104

DOSTĘPNE KOLORY:

DARK SKY
NATURAL
TURKUS
DEEP NAVY
VIOLET
BLACK - CZARNE
GRIGIO
WHITE - BIAŁE
FERRARI
CAFFE
PANNA
TOPINO
CARMEL
BAMBOO
RASBERRY
MOCHIATTO
PASTEL PINK
CALVADOS
MODRY
ICE MINT
PUMPKIN
VINACCIA
ASTER PURPLE

PO ZALICYTOWANIU PROSZĘ O WYBÓR KOLORU I FORMY PRZESYŁKI

KORESPONDUJĄC Z NAMI PROSZĘ O UŻYWANIE SWOJEGO NICKU Z ALLEGRO. UŁATWI I PRZYSPIESZY TO REALIZACJĘ TRANSAKCJI

W PRZYPADKU KILKU ZAKUPÓW NA NASZYCH AUKCJACH PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ

Zapraszamy na nasze aukcje

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO LICYTACJI




wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SUBITOS za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 10,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony ekonomiczny 9,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 13,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List ekonomiczny 2,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List priorytetowy 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

ADRES DO ODBIORÓW OSOBISTYCH: SUBITO LEŚNA 63B 41-215 SOSNOWIEC

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Subito Rafał Piwowarski
Leśna 63B
41-215 Sosnowiec
Polska
 
Zwroty, wymiana 1. Klient ma prawo zwrócić lub wymienić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki. 2. Zwrot, wymiana dotyczy towarów nieużywanych, czystych. 3. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon) oraz zaznaczyć, że jest to zwrot lub wymiana.Należy także dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru z podaniem wszystkich niezbędnych danych typu nick z allegro, data sprzedaży, numer konta, dane do wpłaty. 4. Koszt przesyłki zwracanego, wymienianego towaru pokrywa klient. 5. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. 6. Zwrotów równowartości pieniężnej dokonujemy w ciągu 14 dni po odebraniu przesyłki, przelewem bankowym na podane konto bankowe lub przekazem pocztowym na podany adres. 7. Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. 8. Przy wymianie ewentualne różnice w cenie towaru będą uwzględnione. 9. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep pokrywa sprzedawca. 10. Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów bielizny osobistej typu figi, stringi, szorty, slipy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu” Więcej znajdziesz na: https://prokonsumencki.pl/blog/wyjatki-od-prawa-odstapienia-od-umowy-od-25-grudnia-2014-roku-zgodnie-z-nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta/ Zwroty, wymiany, reklamacje prosimy wysyłać na adres: Subito Rafał Piwowarski Leśna 63B 41-215 Sosnowiec

reklamacje

Reklamacje 1. Towary uszkodzone fabrycznie lub wadliwe są objęte gwarancją producenta. 2. Reklamowany towar musi być czysty. 3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć krótki opis wady oraz dowód sprzedaży (paragon). 4. Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep internetowy zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. 5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sklep ponosi koszty wysłania nowego towaru do klienta. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient. 6. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora. 7. Kurczliwość bawełny wynosi 5-10%. Jest to naturalna reakcja materiału na pranie i suszenie. Kurczenie się tkanin w praniu nie jest podstawą reklamacji.

pozostałe informacje

Regulamin sklepu Warunki ogólne 1. Sklep internetowy Hurtownia-subito, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. Jest własnością firmy Subito Rafał Piwowarski z siedzibą przy ul. Leśnej 63B 41-215 Sosnowiec. NIP 644-303-83-29 tel. +48 608 343 729 zwanym dalej Subito lub sklep internetowy. 2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto). Procedura składania i realizacji zamówień 1. Podany przez użytkownika adres e-mail może być wykorzystany do realizacji składanych zamówień. 2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu na terenie Unii Europejskiej. 3. Zamówienia przyjmowane są przez stronę http://allegro.pl/sklep/12719124_hurtownia-subito.pl 4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie, gdy sklep otrzyma e-mail od klienta z potwierdzeniem lub wpłatą na konto bankowe sklepu. 5. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego. 6. W przypadku braku potwierdzenia lub wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo przystąpienie do realizacji złożonego zamówienia, firma „Subito” zastrzega prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu (w przypadku jeśli zamówienie zostało już wysłane nie da się już dokonać zmian) e-mailem. „Subito” zastrzega sobie prawo do dodatkowego potwierdzenia. 8. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Faktura-paragon w formie drukowanej jest wystawiany i dołączany do przesyłki. 9. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je „Subito” opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na „Subito”. 10. Czas realizacji zamówienia wynosi od 24h do 14 dni roboczych ( w zależności od dostępności zamówionego towaru). Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto, do chwili wysłania zamówionych towarów. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy klienta indywidualnie. Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Średnio wszystkie zamówienia są wysyłane do 48 godzin od wpłaty. 11. Statusy zamówień. Sklep Hurtownia Subito w celu ułatwienia realizacji zamówienia wprowadza statusy zamówień, które informują o stanie zamówienia. Statusy zamówienia są wysyłane na konto e-mail zamawiającego. 12. Przy wyborze formy płatności przelewem pieniądze należy przelać na konto: Subito Rafał Piwowarski Leśna 63B 41-215 Sosnowiec ING BANK ŚLĄSKI S.A. SWIFT: INGBPLPW 22 1050 1360 1000 0090 6609 7503 oraz podać tytuł zapłaty w postaci: nick z allegro 13. Przy wyborze płatności przelewem po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy od Państwa, zamówienie zostanie wysłane. 14. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PAYYOU. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po otrzymaniu potwierdzenia płatności od PAYYOU. 15. W przypadku braku zamówionego towaru sklep niezwłocznie poinformuje państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia 16. W sytuacji, gdy wystąpi brak tylko części towarów z zamówienia to na Państwa życzenie wysyłamy aktualnie dostępny towar lub realizujemy całe zamówienie w terminie późniejszym - oczywiście za zgodą Państwa - po obowiązujących kosztach wysyłek. Reklamacje 1. Towary uszkodzone fabrycznie lub wadliwe są objęte gwarancją producenta. 2. Reklamowany towar musi być czysty. 3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć krótki opis wady oraz dowód sprzedaży (paragon). 4. Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep internetowy zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. 5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sklep ponosi koszty wysłania nowego towaru do klienta. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient. 6. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora. 7. Kurczliwość bawełny wynosi 5-10%. Jest to naturalna reakcja materiału na pranie i suszenie. Kurczenie się tkanin w praniu nie jest podstawą reklamacji. Zwroty, wymiana 1. Klient ma prawo zwrócić lub wymienić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki. 2. Zwrot, wymiana dotyczy towarów nieużywanych, czystych. 3. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon) oraz zaznaczyć, że jest to zwrot lub wymiana.Należy także dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru z podaniem wszystkich niezbędnych danych typu nick z allegro, data sprzedaży, numer konta, dane do wpłaty. 4. Koszt przesyłki zwracanego, wymienianego towaru pokrywa klient. 5. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. 6. Zwrotów równowartości pieniężnej dokonujemy w ciągu 14 dni po odebraniu przesyłki, przelewem bankowym na podane konto bankowe lub przekazem pocztowym na podany adres. 7. Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. 8. Przy wymianie ewentualne różnice w cenie towaru będą uwzględnione. 9. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep pokrywa sprzedawca. 10. Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów bielizny osobistej typu figi, stringi, szorty, slipy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu” Więcej znajdziesz na: https://prokonsumencki.pl/blog/wyjatki-od-prawa-odstapienia-od-umowy-od-25-grudnia-2014-roku-zgodnie-z-nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta/ Zwroty, wymiany, reklamacje prosimy wysyłać na adres: Subito Rafał Piwowarski Leśna 63B 41-215 Sosnowiec Dostawa Dostawę zamówionych produktów realizujemy za pośrednictwem: - Poczty Polskiej, - INPOST - KURIER DPD - ODBIÓR OSOBISTY - SUBITO LEŚNA 63B, 41-215 SOSNOWIEC Informacja dotycząca korzystania z darmowej dostawy - próg ponad 300 zł - w przypadku zwrotu towaru w części, która spowoduje, że faktyczna kwota zamówienia będzie niższa niż 300 zł zastrzegamy sobie potrącenie kwoty przesyłki od wartości zwróconych towarów. Przesyłka listowa zwykła jest nierejestrowana, co oznacza, że po jej nadaniu Poczta Polska nie wydaje potwierdzenia nadania. W przypadku wyboru "odbioru osobistego" po licytacji - licytacja jest tylko i wyłącznie rezerwacją towaru. Do sprzedaży dochodzi w siedzibie firmy po obejrzeniu towaru przez kupującego - tym samym wszelkie kwestie dotyczące zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) nie mają tu mocy prawnej. Postanowienia końcowe 1. Informacje znajdujące się na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Za ofertę kupna towaru na warunkach podanych w opisie produktu uważa się zamówienie kupującego. Przyjęciem oferty jest potwierdzenie zamówienia przez sprzedającego. 2. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez kupującego w związku z zakupami jest „Subito”. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych produktów do kupującego. Dane są przekazywane dobrowolnie. 3. W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego, ustaw konsumenckich oraz regulaminu Allegro.