Garter set Gabriella Erotica Blue Night 1/2 Czarny (6950750581)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
46,99 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 13,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: XS/S
  • kolor: czerń
  • płeć: produkt damski
  • marka: Inna marka
  • cechy dodatkowe: koronka
  • dostawa z Polski: tak

Garter set Gabriella Erotica Blue Night

Garter set Gabriella Blue Night

Komplet: pasek oraz ekskluzywne pończochy kabaretki. Wykończone wzorzystą koronką do paska. Bez zaznaczonej części palcowej.
Skład: 85% Poliamid, 15% Elastan

Na tej aukcji dostępny

Rozmiar - 1 / 2

Na tej aukcji dostępny kolor - Nero ( Czarny )

Na innych aukcjach dostępne kolory

Towar jest nowa w oryginalnych opakowaniach producenta.

Pochodzi prosto od producenta Gatunek 1

<

Gwarantujemy pewne zakupy i tylko oryginalne produkty.

Na każdy zakupiony u nas produkt otrzymujesz paragon lub Fakturę Vat.

Jeśli towar nie spełni Twoich oczekiwań możesz go wymienić lub zwrócić inny.

Nie masz konta na allegro? To nie problem, kupuj bez rejestracji!

Wszystkie zakupy na naszych aukcjach są ubezpieczone przez allegro.pl do wysokości 10 000zł.

© D.P.B.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_SalonMody za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 48 1020 3378 0000 1202 0193 4892
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 9
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Paczkomaty 24/7 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,20 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Paczkomaty 24/7 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,20 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Uwaga

Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem klientom niezarejestrowanym w Allegro nie mającym żadnych ocen ani komentarzy lub posiadającym negatywne .

Towar po opłaceniu przez klienta oraz wysłany przez naszą firmę jest własnością klienta .

Zamówienia realizowane są w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie .


zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
BROOS Dariusz Rzeźnik
ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro
95-020 Andrespol
PL
Dodatkowe informacje

 Reklamacje i zwroty   

1 Osoby fizyczne mogą zwrócić towar kupiony w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru .   

2 Zwrotowi podlega towar nowy, bez śladów używania w oryginalnym opakowaniu. 

3 Odsyłając towar prosimy o dołączenie oryginału paragonu sprzedaży oraz pisemne podanie    numeru konta do zwrotu należności. 

4 Zwracający pokrywa wszelkie koszty związane z transportem. Nie przyjmujemy   przesyłek za pobraniem.

5 Sprzedawane produkty ze względu na higienę sprzedawane są w zabezpieczonych opakowaniach , której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6 Szczegóły zwrotu lub wymiany ustalamy indywidualnie, także prosimy o kontakt mailowy.

7 Adres na który proszę kierować zwroty: 

BROOS

Dariusz Rzeźnik                                          

ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro                                          

95-020 Andrespol  


Pozdrawiamy 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Dariusz Rzeźnik
ul. Rokicińska 121, lok. nr 14, I piętro
95-020 Andrespol
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. 

2. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni. 

3. Reklamacje, wynikajace z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Dariusz Rzeźnik ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro   , 95-020 Andrespol. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 

4. Nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

 

1. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. 

2. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni. 

3. Reklamacje, wynikajace z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Dariusz Rzeźnik ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro   , 95-020 Andrespol. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 

4. Nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.