Garnek rondel Aluminium ELO Amsterdam 1,2 l (6542488754)

zakończona
44,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
Zakupy powyżej 320 zł
  • lokalizacja: Krosno Odrzańskie
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: rondel
  • pojemność (l): 1.20
  • kolor: czarny
  • indukcja: nie
  • informacje dodatkowe: możliwość mycia w zmywarce, nienagrzewające się uchwyty

W razie pytań proszę o kontakt:

(w godz. 7.00-22.00)

tel. 604 23 22 01

lub całodobowo

e-mail:

baldex@onet.pl

Towary wysyłamy:

lub

Kupując kilka przedmiotów na moich aukcjach płacisz 1 raz za wysyłkę (kosz uzależniony jest od wagi i gabarytów przesyłki zbiorczej)!

Firmowe konto bankowe:

Baldex

Marek Wawrzyniak

nr konta: 44 1140 2004 0000 3602 5283 462

100% satysfakcji z zakupionego przedmiotu lub zwrot pieniędzy jeśli towar nie spełnia oczekiwań (więcej na stronie "o mnie").

Regulamin znajduje się na stronie "o mnie"


Garnek, rondel aluminiowy !

Produkt niemieckiej firmy Elo !

Seria: Amsterdam

Nr Kat.: 9479

Pojemność ok. 1,2 l

Wysokość: ok. 7,9 cm

Średnica wewnętrzna ok. 16 cm

Średnica zewnętrzna ok. 17 cm

Długość uchwytu to ok. 19 cm

Grubość ścianek garnka to ok. 5 mm


Garnek przeznaczony do wszystkich rodzajów kuchenek poza indukcyjnymi.

Garnek wykonany jest z jednego odlewu aluminiowego !

Posiada termoprzewodzące dno oraz powłokę zapobiegającą przywieraniu potraw.

Możliwość używania w piekarniku do temperatury 180oC

oraz mycia w zmywarce.

Garnek jest nowy, zapakowany w folii, przed wysyłką pakowany do kartonu !

Do każdego towaru dołączamy paragon lub na życzenie fakturę Vat.

------------------

­

--------------------­--------------------­---
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u My-4 za co najmniej 320 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka24 Odbiór w Punkcie 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka24 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 604232201
    Proszę o kontakt od god 7.00 - do 21.00
  • baldex@onet.pl
    Odpowiadam na pytania w ciągu 24h w ciągu tygodnia. W pilnych przypadkach proszę o tel. lub SMS

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 21 dni

adres do zwrotu:
 
Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 21dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres.

reklamacje

Procedura zgłaszania reklamacji. Sprzedający udziela gwarancji, na wszystkie sprzedawane towary na okres 2 lat. Zgłoszenie reklamacyjne można przesłać listownie lub mailowo na podane powyżej dane adresowe i kontaktowe. Po zgłoszeniu reklamacyjnym sprzedawca, niezwłocznie poinformuje kupującego o dacie odbioru towaru i rodzaju spedytora. Sprzedający ustosunkuje się do żądania Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Kupującego adres mailowy lub w inny podany przez Kupującego sposób. Sprzedający informuje, iż gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową.

pozostałe informacje

Regulamin 1.Dane sprzedającego: MAREK WAWRZYNIAK prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą BALDEX MAREK WAWRZYNIAK ul. Paderewskiego 6, 66-600 Krosno Odrzańskie, jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 9261022407, REGON 080255812, adres poczty elektronicznej: baldex@onet.pl link do CEDIG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id�-926b-4e8f-a844-00211ef5bdf1 2.Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów: Baldex Marek Wawrzyniak ul. Paderewskiego 6, 66-600 Krosno Odrzańskie. Adres e-mail: baldex@onet.pl 3.Rodzaje, koszty i terminy dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność” na stronie każdej aukcji. Rodzaje i opcje przesyłek jakie oferuję: Wysyłka Pocztą Polską w następujących wariantach: Pocztex Kurier48, oraz Pocztex Express24 obie w opcji wysyłki po wpłacie na konto jak i płatne za pobraniem (w obu przypadkach doręczenie na wskazany adres a w razie niezastania adresata następuje odbiór na poczcie). Od niedawna oferuję również przesyłki w usłudze "Odbiór w punkcie" można zlecić odbiór na wybranych stacjach paliw Orlen lub w placówkach Poczty Polskiej - punkty odbioru można sprawdzić na stronie Poczty Polskiej po adresem: www.odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/, dostępne warianty przesyłek: Pocztex Kurier48 i Pocztex Express24, oba z opcją wysyłki po wpłacie na konto, oraz płatności przy odbiorze - przy czym nie ma możliwości odbioru na stacjach Orlen przesyłek wysłanych z opcją płatności przy odbiorze. Przesyłki z opcją "odbioru w punkcie" będą udostępniane systematycznie na wszystkich aukcjach. Wysyłka Inpost do Paczkomatu oraz przesyłka listem Poleconym Inpost z dostawą na wskazany adres - te opcje dotyczą tylko przesyłek mniejszych gabarytów i są udostępniane tylko na niektórych aukcjach. 4.Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto ( zawierają podatek VAT jeśli jest należny). 5.Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło. 6.Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie, przesyłki wysyłamy od Poniedziałku do Piątku nie licząc dni świątecznych. Wysłanie zamówionego produktu ma miejsce przeważnie w ciągu 24h od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych). 7.Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 21dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres. 8.Konsumentowi jednak zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: a.w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; b.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e.w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; f.w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; g.o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; h.o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10.Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. 11.Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. 12.Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez konsumenta zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 13.Sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. 14.Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady towarów (rękojmia). określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: --------------------------------------------------------------------------------------- FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Baldex Marek Wawrzyniak ul. Paderewskiego 6, 66-600 Krosno Odrzańskie e-mail: baldex@onet.pl tel. 604232201 Ja ..................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy..................................................... ......................................................., numer oferty ....................................................., login Allegro ................................... Data zawarcia umowy to .................................................... data odbioru ................. Imię i nazwisko..................................................... Adres..................................................... Data zwrotu ..................................................... Login z Allegro..................................................... ------------------------------------------------------------------------------------ 15. Gwarancje -Procedura zgłaszania reklamacji. Sprzedający udziela gwarancji, na wszystkie sprzedawane towary na okres 2 lat. Do zgłoszenia reklamacji wystarczy podanie danych: -imię, nazwisko kupującego -login kupującego na allegro -datę zawarcia Umowy (zakupu towaru) stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -dokładne określenie problemu /uszkodzenia, -dołączenie kopii potwierdzenia płatności za towar paragon/faktura lub inne. Zgłoszenie reklamacyjne można przesłać listownie lub mailowo na podane powyżej dane kontaktowe. Po zgłoszeniu reklamacyjnym sprzedawca, niezwłocznie poinformuje kupującego o dacie odbioru towaru i rodzaju spedytora. Sprzedający ustosunkuje się do żądania Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Kupującego adres mailowy lub w inny podany przez Kupującego sposób. Sprzedający informuje, iż gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową. 16.Zobowiązuję się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektronicznaą z dnia 18 lipca 2002 roku. 17.Nie pobieramy żadnych opłat za komunikację. 18.Przestrzegamy zbioru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami. 19.Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. 20.W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem błędu, a nie celowym działaniem. Użyte na stronie pojęcia: Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.